Camera stuk, lichtinval of zo, geen idee.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef Toweler het volgende:
Wat is die witte streep op stream 4?
Een fout bij de Regie waar ze nog niks aan gedaan hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef Toweler het volgende:
Wat is die witte streep op stream 4?
Bedankt voor het openen en TTquote:Op donderdag 27 december 2018 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Bedankt voor de TT inspiratie Koekiebakkie
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen en TT
wrd steeds ergerder ookquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb zo'n pleuris hekel aan Hiske!
Stichting "geen idee"............ wat een wijf!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrd steeds ergerder ook
Droogtand.. met dr stichting
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Paprikaquote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ui, wortel, champion, broccoli, bloemkool.
Geen tomaat want dat vind Brandon niet lekker, die gaat apart.
En doen geen ene flikkerquote:Op donderdag 27 december 2018 19:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
His en Chris verzinnen nooit iets zelf
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]lekker he om dat af en toe ook even te zeggen.
Ik ben nog geen cosser tegengekomen die Hiske wel ok vindtquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat heeft Jessie geteld en is volgens mij de BV ingegaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik had het even niet meegekregen,weet iemand wat er met het verhaaltje is gebeurd dat Christel waxinelichtjes moest hebben en ze daar toevallig geld in de la van de yurt zag liggen?
Was zijn blinde vlek...Shelly heeft de paprika gesnedenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja die ook nog, die noemde A3 niet op.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was zijn blinde vlek...Shelly heeft de paprika gesneden
Of af kunnen wassen!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ondertussen hadden Hiske en Christel allang de vide en straat klaar kunnen hebben
Dus eigenlijk niks aan de hand?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie geteld en is volgens mij de BV ingegaan.
la maarquote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Stichting "geen idee"............ wat een wijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga gewoon lekker los!!! gewoon doen ondanks de betutteling hier van SoPo's.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Af en toe wil ik haar gewoon door het beeld heen trekken om haar te wurgen!
Vals leugenachtig kut kreng!
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
la maar
verhaal
iets meet een zieligjes
tot ze dan dat wilt
latorr.. int eggie
de www.groeneasem.nl
kindjes die int bos wonen
ongeletterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Oh kijk, hij wiens naam niemand weet is zomaar in beeld!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor het animatieteam aanwezig
wat een mietje is het ookquote:Op donderdag 27 december 2018 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie gaat scheidsrechter wezen, hij heeft last van zijn voet.
weet Punk dit al ?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met je partner ondersteboven om de vijver heen rennen.
Daar heeft Shelly een oplossing voorquote:Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel: Leuk hoor mensen maar mijn borsten liggen er al bijna af
Fixedquote:Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met je partner panter ondersteboven om de vijver heen rennen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
weet Punk dit al ?
je bent als laatste
wij doen cappies
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft Shelly een oplossing voor
Lul je nou maar wat?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Winnaars mogen een nacht op de 1de verdieping doorbrengen, met een zak snoep.
Als dat echt gebeurtquote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Utopia Spelen... Zal Ivan ook wel weer langskomen
Mag van mij, als die maar wel steeds weg gaatquote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Rot op met die Ivan.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Nou lekker danquote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee, echt waar.
Met 4 dus nu, zijn 4 winnaars.
Ik hoor een boel geschreeuwquote:
Rowan!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Is Ivan op stream ?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:24 schreef goldback het volgende:
[..]
ja ook al zo'n slappeling typisch een imago freak.
Blijkbaar, toch belangrijk figuur dusquote:Op donderdag 27 december 2018 19:32 schreef goldback het volgende:
[..]
zijn geest waait rond dat is al genoeg.
vlinder vliegt er ook nog boven.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar, toch belangrijk figuur dus
Gesprek Lotus Mike?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:37 schreef Toweler het volgende:
Versta er niks van afleiding huisje
. Mag je dan wel slikken ?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Timo Franny opgedragen zich te profileren bij andere bewoners zodat ze minder kans heeft om op de bank te komen.
Vandaag zijn Shelly en Adriaan aan de buurt. Franny wil vegan gaan eten en het liefst met z'n drieen in de silo. Adriaan vond dat samen eten met z'n allen is...
[ afbeelding ]
Dat vermoeden had ik dus ook al..quote:Op donderdag 27 december 2018 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Timo Franny opgedragen zich te profileren bij andere bewoners zodat ze minder kans heeft om op de bank te komen.
Vandaag zijn Shelly en Adriaan aan de buurt. Franny wil vegan gaan eten en het liefst met z'n drieen in de silo. Adriaan vond dat samen eten met z'n allen is...
[ afbeelding ]
Hoezo vermoeden? Hij heeft haar op financiën gepropt zodat ze veilig zou zijn. Daar was hij duidelijk inquote:Op donderdag 27 december 2018 19:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik dus ook al..
kijk die twee schijnheilige kutwijven zitten en oordelen over sigaretten die gerookt zijn.quote:
Wat zijn SoPo's?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:12 schreef goldback het volgende:
[..]
ga gewoon lekker los!!! gewoon doen ondanks de betutteling hier van SoPo's.
Tiny Batsiequote:Op donderdag 27 december 2018 19:39 schreef goldback het volgende:
[..]
vlinder vliegt er ook nog boven.
Echt niet normaal hoeveel Adriaan in zijn pannetje. Daar zit zeker anderhalve liter voedsel in, ruim een kilo vreten naar schatting.quote:
Gadver!!! Wat doe je nouquote:Op donderdag 27 december 2018 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr genieteh
Groentjes nasseh
[ afbeelding ]
Heb t niet over t financiën gedoe. Dat was idd zijn opzet. Maar van t socializen met Adriaan vandaagquote:Op donderdag 27 december 2018 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo vermoeden? Hij heeft haar op financiën gepropt zodat ze veilig zou zijn. Daar was hij duidelijk in
Maar als het voornamelijk groente bevat dan heeft het weinig calorieën en is het logisch dat hij veel en vaak eet.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoeveel Adriaan in zijn pannetje. Daar zit zeker anderhalve liter voedsel in, ruim een kilo vreten naar schatting.
dat gaat over bouwmaterialen. Ze lopen zes maanden achter met de betalingsregelingquote:Op donderdag 27 december 2018 20:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie tegen Tim: Man heeft ze gematst, betalingsregeling getroffen die ze niet nakomen. Moet betaald worden.
Sorry maar wat een rotkop heeft Frannyquote:
Daar kan jij toch niks aan doen?quote:Op donderdag 27 december 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar wat een rotkop heeft Franny
Nee jij welquote:Op donderdag 27 december 2018 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kan jij toch niks aan doen?
Jammer van je rotkopquote:
Ook daar kan je niets aan doen. Is vaak genetisch bepaaldquote:
vis mag wel?, hele zeeën worden leeg geroofd en is dodelijk voor het eco systeemquote:Op donderdag 27 december 2018 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian,...
hou je smoel
Vegan Loozert
smerige draaireet
en Mike zegt net als ie achter de laptop kan gaat ie hout bestellen voor de boomhut....eens kijken of ze dat in de smiezen gaan krijgenquote:Op donderdag 27 december 2018 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat gaat over bouwmaterialen. Ze lopen zes maanden achter met de betalingsregeling
ja dusquote:Op donderdag 27 december 2018 20:18 schreef goldback het volgende:
[..]
vis mag wel?, hele zeeën worden leeg geroofd en is dodelijk voor het eco systeem
Beetje eerder kan ook he?quote:
dubbele moraal van die hypocrietquote:Op donderdag 27 december 2018 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dus
pff Adrian wil zn reizen doen
graties verkanzie zonder vlees
include Tickets verwegiestan
tyfstraal op met ietsen heur
Miljeunau
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:29 schreef goldback het volgende:
[..]
dubbele moraal van die hypocriet
Hiske? En Jessie dusquote:Op donderdag 27 december 2018 20:28 schreef Toweler het volgende:
Hiske en brandon zijn het aan het voorbereiden op de 2de etage er zal vast nog geen camera daar zijn
Die hebben het tenminste leuk samenquote:Op donderdag 27 december 2018 20:40 schreef Toweler het volgende:
[ afbeelding ]
Geen stream erop helaas
Zat net de uitzending op t te kijken. Groot scherm. Das schrikken hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar wat een rotkop heeft Franny
je mot dit niet op TV kijkeh Mopquote:Op donderdag 27 december 2018 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net de uitzending op t te kijken. Groot scherm. Das schrikken hoor
en er was ook nietsquote:Op donderdag 27 december 2018 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kan, maar ik was er ff niet.
Ha ha ha probeerde te achterhalen waarom er zoveel Sl zijn. Helaas niet gevondenquote:Op donderdag 27 december 2018 20:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je mot dit niet op TV kijkeh Mop![]()
![]()
vreselijk
wegjaag tv
zit een wereld tussen die 2quote:Op donderdag 27 december 2018 20:47 schreef Mjelleke het volgende:
Men kon zeggen over Billy en Romy wat ze wilden in Utopia 1 maar een aantal vrouwen in 2 zijn nog 10x erger qua doen en laten.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:47 schreef Mjelleke het volgende:
Men kon zeggen over Billy en Romy wat ze wilden in Utopia 1 maar een aantal vrouwen in 2 zijn nog 10x erger qua doen en laten.
Ja ze missen er nog een verboden appel.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:54 schreef DKUp het volgende:
Vlinder zou van Utopia 2 een paradijs kunnen maken.
De duivel is er alquote:Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ze missen er nog een verboden appel.
Zo, verdieping erop??quote:Op donderdag 27 december 2018 20:40 schreef Toweler het volgende:
[ afbeelding ]
Geen stream erop helaas
Hiske en haar demonenquote:Op donderdag 27 december 2018 20:59 schreef DKUp het volgende:
De drie dienaren van Satan liggen op bed frisdrank te zuipen en te niksen.
Vlindertquote:Op donderdag 27 december 2018 20:54 schreef DKUp het volgende:
Vlinder zou van Utopia 2 een paradijs kunnen maken.
Hij is maar liefst 2x getrouwd geweest, las ik vandaag.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:03 schreef yvondenise het volgende:
Achterlijke Adriaan,waar bemoeid hij zich mee.
Getver Erik moet je smaak maar zijn.
Leuke dingen moet je vaker doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij is maar liefst 2x getrouwd geweest, las ik vandaag.
Dat maakt nog niks uit,maar het moet je smaak maar zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij is maar liefst 2x getrouwd geweest, las ik vandaag.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuke dingen moet je vaker doen.
quote:
Geupgrade van cassis naar cola: verkering dus.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef Toweler het volgende:
Mike heeft tegen Adriaan gezegt dat Mike en lotus Cola zijn
Is dat op de stream geweest dat Mike dat tegen Adriaan heeft gezegd? Iemand dat gehoord?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geupgrade van cassis naar cola: verkering dus.
Die Mike toch
Waarschijnlijk hebben ze door dat het een talpa-spion is, en proberen ze hem te vriend te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:21 schreef Soury het volgende:
Best grappig iedereen gaat prima met Jessie, ik dacht dat ze hem over het hek hadden getieft zo te lezen
Jessie heeft wel voordeeltjes, ze zullen wel niet veel tegen hem mogen doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze door dat het een talpa-spion is, en proberen ze hem te vriend te houden.
Wat is een talpa spion dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze door dat het een talpa-spion is, en proberen ze hem te vriend te houden.
Ach serieus ?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jessie heeft wel voordeeltjes, ze zullen wel niet veel tegen hem mogen doen.
Jij bent er van overtuigt dat het allemaal script is?quote:
Ikzelf niet. Wel gelezen op de Utopiakrant, maar daar hebben ze het over cola light. We zullen het wel gaan merken.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef Toweler het volgende:
[..]
Is dat op de stream geweest dat Mike dat tegen Adriaan heeft gezegd? Iemand dat gehoord?
Nee en dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent er van overtuigt dat het allemaal script is?
Ze zitten bij de houtkachel.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:26 schreef Toweler het volgende:
Mike lotus zullen wel verder door zitten op de 2de verdieping daar zijn nog geen camera en het is cola
Mike noemde Lotus colatje, mijn colatje. een stuk of 7 keer achter elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef Toweler het volgende:
[..]
Is dat op de stream geweest dat Mike dat tegen Adriaan heeft gezegd? Iemand dat gehoord?
Klopt dacht dat het een Grapje wasquote:Op donderdag 27 december 2018 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mike noemde Lotus colatje, mijn colatje. een stuk of 7 keer achter elkaar.
Nee dat hoorde ik echt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:30 schreef Toweler het volgende:
[..]
Klopt dacht dat het een Grapje was
Dat is wat anders. Dat is waarheid als een koequote:Op donderdag 27 december 2018 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee en dat zeg ik ook niet.
Er zal wel wat gestuurd worden misschien, maar lang niet alles.
Doorhebben? Het is ze waarschijnlijk medegedeeld. Ze aanvaarden opdrachten en aanwijzingen van die hobbezak die normaal nooit geaccepteerd zouden worden. Ik bedoel er komt een nieuw persoon binnen en die bombardeert zichzelf even tot "directeur", gaat de vergaderingen voorzitten en vaardigt orders uit. Da's net zo realistisch als Harry Potter.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Was al duidelijk toen hij met de boot binnenkwam dat hij meer te betekenen heeft dan alleen inwoner.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Doorhebben? Het is ze waarschijnlijk medegedeeld. Ze aanvaarden opdrachten en aanwijzingen van die hobbezak die normaal nooit geaccepteerd zouden worden. Ik bedoel er komt een nieuw persoon binnen en die bombardeert zichzelf even tot "directeur", gaat de vergaderingen voorzitten en vaardigt orders uit. Da's net zo realistisch als Harry Potter.
Gerrit is echt helemaal geobsedeerd om na Utopia gekozen te worden voor wie is de mol. Hij praat er best vaak over.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger: voor Wie is de mol moet je worden gevraagd. Veel BN'ers zijn niet zo slim hoor.
Zoals Famke Louise of Ronnie Flex.
Ronnie is niet zo slim. heb 'm wel eens ontmoet in Lloret.
Joa: hij heeft het wel beter voor elkaar dan wij.
Ger: maar hij is niet zo slim.
Nou ja, het is gewoon een stomme twist in het programma. Ik bedoel je moet wel erg naïef zijn als je dit ziet als Real Life. Dit is een script waarbinnen de bewoners nog minder ruimte hebben als bij een aflevering van een normale serie.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was al duidelijk toen hij met de boot binnenkwam dat hij meer te betekenen heeft dan alleen inwoner.
Ik erger me kapot aan die gast.
Die Ger is echt zum kotzen...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger: voor Wie is de mol moet je worden gevraagd. Veel BN'ers zijn niet zo slim hoor.
Zoals Famke Louise of Ronnie Flex.
Ronnie is niet zo slim. heb 'm wel eens ontmoet in Lloret.
Joa: hij heeft het wel beter voor elkaar dan wij.
Ger: maar hij is niet zo slim.
Jessie doet wat hij moet doenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was al duidelijk toen hij met de boot binnenkwam dat hij meer te betekenen heeft dan alleen inwoner.
Ik erger me kapot aan die gast.
Die uit UTO 1.quote:
In de EBI heb je nog meer vrijheden.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een stomme twist in het programma. Ik bedoel je moet wel erg naïef zijn als je dit ziet als Real Life. Dit is een script waarbinnen de bewoners nog minder ruimte hebben als bij een aflevering van een normale serie.
Een relikwie van utopia 1quote:
Ik denk niet dat alles script is, ik denk wel dat de 1 zich meer laat sturen dan de ander.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een stomme twist in het programma. Ik bedoel je moet wel erg naïef zijn als je dit ziet als Real Life. Dit is een script waarbinnen de bewoners nog minder ruimte hebben als bij een aflevering van een normale serie.
Juist! Hou er ook van. Die Ger en Tim mogen van mij wel vervangen worden.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jessie doet wat hij moet doenlekker iedereen over de zeik krijgen. Vermakelijke streams imo
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In de EBI heb je nog meer vrijheden.
Hij is alleen goed voor me als ik energie teveel heb en me over hem kan afreageren.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jessie doet wat hij moet doenlekker iedereen over de zeik krijgen. Vermakelijke streams imo
Dat zal wel. Zullen ze van de vriendjes van talpa vast gratis en verplicht hebben gekregen. Loosers.quote:
Heeft ze zelf om gevraagd. Ze wilde infiltreren.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie spant Shelly gewoon voor zijn karretje
Niet? Wanneer is de laatste keer dat je bij een bedrijf iemand binnen hebt zien komen die even zonder meerderheid in aandelen o.i.d., de directie aan de kant deed en doodleuk de dienst ging uitmaken. Wat ik al zei Harry Potter is realistischerquote:Op donderdag 27 december 2018 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alles script is, ik denk wel dat de 1 zich meer laat sturen dan de ander.
Preciesquote:Op donderdag 27 december 2018 21:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, als je ziet hoe Shelly naar Jessie kijkt dan is dat infiltreren gewoon een smoesje.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef ES... het volgende:
[..]
Heeft ze zelf om gevraagd. Ze wilde infiltreren.
Ja, maar Harrry Potter is echt, dit is een soap.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet? Wanneer is de laatste keer dat je bij een bedrijf iemand binnen hebt zien komen die even zonder meerderheid in aandelen o.i.d., de directie aan de kant deed en doodleuk de dienst ging uitmaken. Wat ik al zei Harry Potter is realistischer
Helemaal mee eens. Vooral die Merel wil altijd koppelenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris heeft - terecht - genoeg van die idiote koppelacties. Al dat gepush van die lui om geforceerd twee mensen (Erik en Christel) bij elkaar te brengen die nooit bij elkaar passen, leidt er alleen maar toe dat Erik verwachtingen krijgt waarin hij vervolgens teleurgesteld zal worden.
Ze wil het niet en heeft het al vaker gezegd. Maar mensen als Hiske en Merel zien dit niet in. Heeft ook met respect te maken.
Ongeveel 6 jaar geleden, maar die was ook binnen een paar weken weer weg.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet? Wanneer is de laatste keer dat je bij een bedrijf iemand binnen hebt zien komen die even zonder meerderheid in aandelen o.i.d., de directie aan de kant deed en doodleuk de dienst ging uitmaken. Wat ik al zei Harry Potter is realistischer
Ik vroeg het me al af toen ze het vertelde aan franny/lotus. Weet niet meer met wie ze toen zat...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoe Shelly naar Jessie kijkt dan is dat infiltreren gewoon een smoesje.
Welnee, die smeerlap vindt ze niets, wat ik mij ook kan voorstellen. Ze wil onder zijn bescherming vallen om minder kans te maken eruit gedonderd te worden.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoe Shelly naar Jessie kijkt dan is dat infiltreren gewoon een smoesje.
Het is een leuk ding die zou ik wel willen kopenquote:
nee dat weet ze wel, boeit r gewoon niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris zegt dat ze klaar is met het gesprek over haar en Erik.
Hiske gaat gewoon door met vragen.
Die rooie ontbeert echt een sociale antenne wanneer het genoeg is.
Die sloerie mag er wat mij betreft ook in. Mijn Utopia is sinds de komst van Jessie compleet vernaggeld. Zij kan er ook bij.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nu Vlinder nog en het sprookje is compleet
Wat een vies mannetje is het ook he?!quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef ES... het volgende:
Alleen 2 vrouwen boven de 21 max 40
Nieuwe B&B in de boot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi Rienk er ook maar in dan en Isalabiela ookquote:Op donderdag 27 december 2018 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die sloerie mag er wat mij betreft ook in. Mijn Utopia is sinds de komst van Jessie compleet vernaggeld. Zij kan er ook bij.
Fatal attraction.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar Vlinder haar verleidingskunsten in vertoonde à la Basic Instinct
Yep, maakt geen donder meer uit.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gooi Rienk er ook maar in dan en Isalabiela ook
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Soulraven het volgende:
Jessie wil een kalender van zichzelf doen.
Bij Gerrit over het algemeen een grafstemming, bij Jessie behulpzaam en vrolijker.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef ES... het volgende:
De altijd sjaggie Shelley is ineens zogenaamd behulpzaam voor Jessie.
Terwijl Hiske en Cristel zijn begonnen met koppelen........nu het ze zelf aangaan merken ze hoe vervelend het is......quote:Op donderdag 27 december 2018 21:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris heeft - terecht - genoeg van die idiote koppelacties. Al dat gepush van die lui om geforceerd twee mensen (Erik en Christel) bij elkaar te brengen die nooit bij elkaar passen, leidt er alleen maar toe dat Erik verwachtingen krijgt waarin hij vervolgens teleurgesteld zal worden.
Ze wil het niet en heeft het al vaker gezegd. Maar mensen als Hiske en Merel zien dit niet in. Heeft ook met respect te maken.
Ik zou dan wel een paar tijdelijke bewoners erin willen zien, die na 4 dagen weg moesten.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gooi Rienk er ook maar in dan en Isalabiela ook
Franny en Merelquote:Op donderdag 27 december 2018 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee, die smeerlap vind ze niets, wat ik mij ook kan voorstellen. Ze wil onder zijn bescherming vallen om minder kans te maken eruit gedonderd te worden.
Wie wil nou Jessie over zich heen krijgen.
Als je daarvan blij moet worden. Ik weet het niet hoor. De zwarte weduwe is nog interessanter spul.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bij Gerrit over het algemeen een grafstemming, bij Jessie behulpzaam en vrolijker.
Ik ben 41quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
onder de 40!
tune in Cossies
jess,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |