Camera stuk, lichtinval of zo, geen idee.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef Toweler het volgende:
Wat is die witte streep op stream 4?
Een fout bij de Regie waar ze nog niks aan gedaan hebbenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef Toweler het volgende:
Wat is die witte streep op stream 4?
Bedankt voor het openen en TTquote:Op donderdag 27 december 2018 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Bedankt voor de TT inspiratie Koekiebakkie
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen en TT
wrd steeds ergerder ookquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb zo'n pleuris hekel aan Hiske!
Stichting "geen idee"............ wat een wijf!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrd steeds ergerder ook
Droogtand.. met dr stichting
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Paprikaquote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ui, wortel, champion, broccoli, bloemkool.
Geen tomaat want dat vind Brandon niet lekker, die gaat apart.
En doen geen ene flikkerquote:Op donderdag 27 december 2018 19:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
His en Chris verzinnen nooit iets zelf
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]lekker he om dat af en toe ook even te zeggen.
Ik ben nog geen cosser tegengekomen die Hiske wel ok vindtquote:Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat heeft Jessie geteld en is volgens mij de BV ingegaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik had het even niet meegekregen,weet iemand wat er met het verhaaltje is gebeurd dat Christel waxinelichtjes moest hebben en ze daar toevallig geld in de la van de yurt zag liggen?
Was zijn blinde vlek...Shelly heeft de paprika gesnedenquote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja die ook nog, die noemde A3 niet op.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was zijn blinde vlek...Shelly heeft de paprika gesneden
Of af kunnen wassen!quote:Op donderdag 27 december 2018 19:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ondertussen hadden Hiske en Christel allang de vide en straat klaar kunnen hebben
Dus eigenlijk niks aan de hand?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie geteld en is volgens mij de BV ingegaan.
la maarquote:Op donderdag 27 december 2018 19:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Stichting "geen idee"............ wat een wijf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga gewoon lekker los!!! gewoon doen ondanks de betutteling hier van SoPo's.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Af en toe wil ik haar gewoon door het beeld heen trekken om haar te wurgen!
Vals leugenachtig kut kreng!
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
la maar
verhaal
iets meet een zieligjes
tot ze dan dat wilt
latorr.. int eggie
de www.groeneasem.nl
kindjes die int bos wonen
ongeletterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |