abonnement Unibet Coolblue
pi_184008978

pi_184009056
Robinho naar Bahaksjehskir

Martin is al druk aan het bellen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 27 december 2018 @ 18:44:43 #3
35723 crew  GGMM
pi_184009135
Stanley wie?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184009479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 18:44 schreef GGMM het volgende:
Stanley wie?
Carrière als voetballer
Brards voetbalcarrière begon in de jeugd van RKSV Lenig en Snel. Daar werd hij gescout voor de jeugd van Feyenoord en een paar jaar later debuteerde hij in het eerste tegen FC Twente (1-1). Het beste seizoen van Brard was het seizoen 1983/84, dit was het seizoen dat Johan Cruijff bij Feyenoord speelde. Brard werd in dit seizoen ook wel het linkerbeen van Cruijff genoemd. Cruijff wilde in zijn laatste jaar als profvoetballer een medespeler voor zich hebben die meeverdedigde en verhinderde dat de rechtervleugelverdediger van de tegenpartij kon opkomen. Toen Pierre Vermeulen, de linkerspits van Feyenoord, daar niet aan voldeed, zorgde Cruijff dat linkervleugelverdediger Brard linksbuiten kwam te staan in plaats van Vermeulen.

In 1986 vertrok Brard naar RKC, waar hij nog zeven seizoenen speelde. In het seizoen 1987/1988 promoveerde hij met RKC naar de Eredivisie, waar ze tot 2007 in zouden blijven spelen.

In 1990, gedurende zijn voetbalcarrière, werd Brard veroordeeld tot werkstraf van 120 uur opgelegd en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Tussen 1980 en 1988 was Brard betrokken bij een ontduiking van 4,5 miljoen gulden aan sociale premies en belasting. De rechtbank achtte bewezen dat Brard, als administratief medewerker, actief meewerkte aan de fraude.

Carrière als trainer
Na zijn voetbalcarrière werd hij jeugdtrainer bij Vitesse en later werd hij daar coach van het tweede elftal.

In de zomer van 2000 werd hij trainer van ADO Den Haag, als opvolger van Rob Meppelink. De samenwerking verliep echter niet voorspoedig en al in april van zijn eerste seizoen werd hij aan de kant geschoven voor Piet de Zoete. Brard kreeg de taak van technisch directeur toegespeeld, maar leverde die functie na enkele maanden alweer in om jeugdtrainer bij Nagoya Grampus Eight in Japan te worden.

In 2005 keerde Brard terug bij Feyenoord, waar hij de functie van hoofd jeugdopleidingen bekleedde. In deze functie oogstte hij veel roem. De opleiding werd in de acht jaren waarin Brards de scepter zwaaide over Sportcomplex Varkenoord vijf maal uitgeroepen tot beste jeugdopleiding van Nederland. Veel jeugdspelers bij Feyenoord braken door in de jaren dat Brard bij Feyenoord werkzaam was, waaronder Georgino Wijnaldum, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Kelvin Leerdam en Tonny Vilhena.

In juni 2013 vertrok hij naar Azerbeidzjan om daar voor Qäbälä PFK de jeugdopleiding op te zetten. Eind 2015 verliet hij de club, om sportief directeur te worden bij Nagoya Grampus.[5] Het avontuur in Japan werd echter al na een jaar beëindigd, nadat de voormalige top-ploeg degradeerde uit de hoogste divisie.

Familie
Stanley Brard is een neef van Patty Brard (Nederlandse tv-persoonlijkheid en ex-zangeres van meidengroep Luv') en een zwager van oud-voetballer Wim Jansen. Zijn zonen Bryan en Dane speelden in de Indonesische voetbalcompetitie. Zijn zoon Joshua Brard speelde betaald voetbal voor TOP Oss.
  Forum Admin donderdag 27 december 2018 @ 19:03:23 #5
35723 crew  GGMM
pi_184009520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Carrière als voetballer
Brards voetbalcarrière begon in de jeugd van RKSV Lenig en Snel. Daar werd hij gescout voor de jeugd van Feyenoord en een paar jaar later debuteerde hij in het eerste tegen FC Twente (1-1). Het beste seizoen van Brard was het seizoen 1983/84, dit was het seizoen dat Johan Cruijff bij Feyenoord speelde. Brard werd in dit seizoen ook wel het linkerbeen van Cruijff genoemd. Cruijff wilde in zijn laatste jaar als profvoetballer een medespeler voor zich hebben die meeverdedigde en verhinderde dat de rechtervleugelverdediger van de tegenpartij kon opkomen. Toen Pierre Vermeulen, de linkerspits van Feyenoord, daar niet aan voldeed, zorgde Cruijff dat linkervleugelverdediger Brard linksbuiten kwam te staan in plaats van Vermeulen.

In 1986 vertrok Brard naar RKC, waar hij nog zeven seizoenen speelde. In het seizoen 1987/1988 promoveerde hij met RKC naar de Eredivisie, waar ze tot 2007 in zouden blijven spelen.

In 1990, gedurende zijn voetbalcarrière, werd Brard veroordeeld tot werkstraf van 120 uur opgelegd en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Tussen 1980 en 1988 was Brard betrokken bij een ontduiking van 4,5 miljoen gulden aan sociale premies en belasting. De rechtbank achtte bewezen dat Brard, als administratief medewerker, actief meewerkte aan de fraude.

Carrière als trainer
Na zijn voetbalcarrière werd hij jeugdtrainer bij Vitesse en later werd hij daar coach van het tweede elftal.

In de zomer van 2000 werd hij trainer van ADO Den Haag, als opvolger van Rob Meppelink. De samenwerking verliep echter niet voorspoedig en al in april van zijn eerste seizoen werd hij aan de kant geschoven voor Piet de Zoete. Brard kreeg de taak van technisch directeur toegespeeld, maar leverde die functie na enkele maanden alweer in om jeugdtrainer bij Nagoya Grampus Eight in Japan te worden.

In 2005 keerde Brard terug bij Feyenoord, waar hij de functie van hoofd jeugdopleidingen bekleedde. In deze functie oogstte hij veel roem. De opleiding werd in de acht jaren waarin Brards de scepter zwaaide over Sportcomplex Varkenoord vijf maal uitgeroepen tot beste jeugdopleiding van Nederland. Veel jeugdspelers bij Feyenoord braken door in de jaren dat Brard bij Feyenoord werkzaam was, waaronder Georgino Wijnaldum, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Kelvin Leerdam en Tonny Vilhena.

In juni 2013 vertrok hij naar Azerbeidzjan om daar voor Qäbälä PFK de jeugdopleiding op te zetten. Eind 2015 verliet hij de club, om sportief directeur te worden bij Nagoya Grampus.[5] Het avontuur in Japan werd echter al na een jaar beëindigd, nadat de voormalige top-ploeg degradeerde uit de hoogste divisie.

Familie
Stanley Brard is een neef van Patty Brard (Nederlandse tv-persoonlijkheid en ex-zangeres van meidengroep Luv') en een zwager van oud-voetballer Wim Jansen. Zijn zonen Bryan en Dane speelden in de Indonesische voetbalcompetitie. Zijn zoon Joshua Brard speelde betaald voetbal voor TOP Oss.
Wat een rare keuze om naar Azerbeidzjan en Japan te gaan.

En wat een leuk feitje dat hij familie is van Patty Brard :) Toen ik die naam zag dacht ik wel even aan Patty maar ik denk nah dat zal wel niet toch.

Maar dus toch! :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184009734
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een rare keuze om naar Azerbeidzjan en Japan te gaan.

En wat een leuk feitje dat hij familie is van Patty Brard :) Toen ik die naam zag dacht ik wel even aan Patty maar ik denk nah dat zal wel niet toch.

Maar dus toch! :D
Wow, je hebt het echt gelezen :).

Maar ja, ik wist dat ook niet, familie van. En die keuze voor die vreemde landen zal uiteraard met geld te maken hebben gehad.
pi_184009770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wow, je hebt het echt gelezen :).

Maar ja, ik wist dat ook niet, familie van. En die keuze voor die vreemde landen zal uiteraard met geld te maken hebben gehad.
Kan me nog wel herinneren dat die weg ging.
Sentiment was toen ook vooral: bedankt voor al je werk, ga maar lekker zakken vullen. het is je gegund.
pi_184010002
Nu zal moeten blijken in hoeverre hij destijds verantwoordelijk was voor het succes.
Bedoel zo'n enorm succesnummer als bijvoorbeeld De Ligt kun je moeilijk Jonk met terugwerkende kracht de credits voor gaan geven.

Lichting onder zijn hoede ook was natuurlijk alleraardigst. Daar heeft hij op zich niets voor hoeven doen.

Gasten als De Vrij en Wijnaldum waren met Adje als hoofd opleidingen ook wel doorgebroken.
blablablabla
pi_184010446
Familie van Patty Brard?
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin donderdag 27 december 2018 @ 19:51:00 #10
35723 crew  GGMM
pi_184010461
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
Familie van Patty Brard?
Ja.

Als je het hele topic had gelezen had je dat geweten :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184010470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja.

Als je het hele topic had gelezen had je dat geweten :)
Ik zie het nu ja :D
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 27 december 2018 @ 19:55:53 #12
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184010550
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:26 schreef Elan het volgende:
Nu zal moeten blijken in hoeverre hij destijds verantwoordelijk was voor het succes.
Bedoel zo'n enorm succesnummer als bijvoorbeeld De Ligt kun je moeilijk Jonk met terugwerkende kracht de credits voor gaan geven.

Lichting onder zijn hoede ook was natuurlijk alleraardigst. Daar heeft hij op zich niets voor hoeven doen.

Gasten als De Vrij en Wijnaldum waren met Adje als hoofd opleidingen ook wel doorgebroken.
Mwa...zijn toekomstige prestaties staan los van het verleden.

Als je van mening bent dat toptalenten sowieso doorbreken, dan kan je ook stellen dat wanneer er minder jongens doorbreken het aan het spelersmateriaal ligt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:34:39 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184020022
Benieuwd of en wanneer Kokcu gaat verlengen. Deze god wordt morgen 18. :)
pi_184023211
Wat ik niet snap van het verhaal van Brard is dat hij jarenlang op Varkenoord had gewerkt en niemand weet hoe hij het allemaal die jaren gedaan heeft zodat er een voortzetting is geweest van zijn visie en werkzaamheden?

Natuurlijk komen er altijd weer clowns in beeld die dan zodanig hun eigen visie willen door drukken omdat ze denken dat die beter is.

Ik ben benieuwd de komende tijd met Brard ...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184027655
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:34 schreef fetX het volgende:
Benieuwd of en wanneer Kokcu gaat verlengen. Deze god wordt morgen 18. :)
quote:
Kokcu denkt nog niet aan transfer: ''Ik heb een plan in mijn hoofd''
28 december 2018 | 10:14 - Bron: ELF Voetbal, door Rutger ( 0 reacties)

Orkun Kokcu wil slagen in het eerste elftal van Feyenoord. De 17-jarige middenvelder wordt met tal van clubs in verband gebracht maar is niet bezig met een transfer.

"Ik heb een plan in mijn hoofd. Eerst wil ik bij Feyenoord in de Eredivisie definitief doorbreken. Ik weet dat ik als eerstejaars A-junior niets kan eisen en dat doe ik dan ook niet", begint Kokcu in gesprek met ELF Voetbal. "Hopelijk is het later in mijn carrière voor me weggelegd, maar dan wil ik graag naar een buitenlandse topcompetitie. Nu zeg ik Spanje, dan pas Engeland. Daar wordt vaker fysiek gespeeld en is het meer heen en weer geren. Het spel van de Spaanse competitie ligt me beter. In een stadion daar ben ik nog nooit geweest."

Eerder dit jaar debuteerde de jonge middenvelder voor Feyenoord en stond hij voor de eerste keer in de basis. "Maar over mijn toekomst kan ik nu enkel dromen. Ik sta net aan het begin van mijn loopbaan en moet het nog allemaal laten zien. Ik wil me nu vooral concentreren op Feyenoord", besluit hij.
Klinkt wel alsof hij snel bijtekent :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184030631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Klinkt wel alsof hij snel bijtekent :)
Ligt er aan hoe beïnvloedbaar hij zal zijn van zijn zaakwaarnemers

Zaakwaarnemers zijn alleen gebaat bij transfers.

Ben benieuwd

Ik denk dat de kans heel klein is dat hij bijtekent

Hij heeft al zoveel laten zien blijkbaar in de jeugd dat er al scouts zijn die al overtuigd zijn van hem.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184080030
Terugkeer van Brard is een goede zet, maar een typische Van geel zet. Ook veelzeggend dat het na zijn vertrek meteen is ingekakt. Zegt ook iets over de organisatie.
Of is Brad gewoon net op tijd vertrokken?
#12 is not for sale!
pi_184080787
Karsdorp terug
Dat zal nut hebben
pi_184081205
Voor de beker :)
  zondag 30 december 2018 @ 11:03:31 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184081754
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 07:58 schreef Haringkop het volgende:
Terugkeer van Brard is een goede zet, maar een typische Van geel zet. Ook veelzeggend dat het na zijn vertrek meteen is ingekakt. Zegt ook iets over de organisatie.
Of is Brad gewoon net op tijd vertrokken?

dat zal de toekomst uit moeten wijzen
  zondag 30 december 2018 @ 11:21:32 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184082114
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:57 schreef Adames het volgende:
Karsdorp terug
Dat zal nut hebben
Compleet achterlijk tenzij optie tot koop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184082263
van geel moet echt oprotten bij feyenoord

diks clasie en nu karsdorp?

allemaal korte termijn bullshit waar je niets aan heb in de toekomst
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 11:29:11 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184082298
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
van geel moet echt oprotten bij feyenoord

diks clasie en nu karsdorp?

allemaal korte termijn bullshit waar je niets aan heb in de toekomst
Eindelijk een verstandige post in dit topic.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 30 december 2018 @ 11:39:34 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184082553
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
van geel moet echt oprotten bij feyenoord

diks clasie en nu karsdorp?

allemaal korte termijn bullshit waar je niets aan heb in de toekomst
Gaat idd niks toevoegen , hoger of lager dan plek 3 zit er gewoon niet in dit seizoen.

Kan me niet voorstellen dat hij wordt gehaald met het oog op de beker
Ik ben inmiddels overleden
pi_184082639
Dat laatste zou me niets verbazen.

Het heeft alleen nut met optie tot koop en dat lijkt me kansloos.
pi_184082681
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:57 schreef Adames het volgende:
Karsdorp terug
Dat zal nut hebben
Waar heb je dat vandaan? Ik kan het nog nergens terugvinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 december 2018 @ 11:51:34 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184082843
Vreemd om dit verloren seizoen Karsdorp te willen huren.
pi_184082947
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Ik kan het nog nergens terugvinden.
Italiaanse media

twitter nieuws

Wordt al een paar maanden geroepen

zal me niets verbazen maar het kan ook zomaar onzin zijn....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184083623
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Compleet achterlijk tenzij optie tot koop.
Als die optie er bij zit, is die natuurlijk ook totaal niet interessant. Of wilde je Karsdorp terugkopen voor +/-10 miljoen?
Van alles is weer waardeloos.
pi_184083923
Kan er niks over vinden in de Corriere dello Sport. Alleen een vaag gerucht van weken geleden over Vilhena i.c.m. de tijdelijke terugkeer van Karsdorp.

Maar dat is een suggestie op basis van het feit dat men Clasie ook zo maar terugnam.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 30 december 2018 @ 12:49:54 #31
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184084399
Ik ook niet. Gezien de duidelijke flirt van Janmaat afgelopen seizoen zou ik ook daar mijn pijlen op richten, daar kan je zo drie seizoenen mee vooruit op die positie.

Dat Nieuwkoop geloosd moet worden is overigens wel duidelijk, maar die speelt alleen maar veel omdat stJuste de helft van de wedstrijden mist wegens blessures.
Makkelijk tweede.
  zondag 30 december 2018 @ 12:50:20 #32
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184084415
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:33 schreef Oldground het volgende:
Kan er niks over vinden in de Corriere dello Sport. Alleen een vaag gerucht van weken geleden over Vilhena i.c.m. de tijdelijke terugkeer van Karsdorp.

Maar dat is een suggestie op basis van het feit dat men Clasie ook zo maar terugnam.
Mooi. Zou ook zonde van het geld zijn.
pi_184087087
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 december 2018 @ 14:44:34 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184087307
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Jammer dat Harry Vermeegen nog steeds ademt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184088169
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184088286
Zou St Juste vertrekken naar Italie?

Anders is dit niet zo goed te volgen met Karsdorp als het waar is...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 december 2018 @ 15:29:16 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184088389
Als voetbalflitsen het zegt moet het wel waar zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184088466
Wat een armoede.
  zondag 30 december 2018 @ 15:38:18 #39
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184088592
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Wat een armoede.
Vooral helemaal niet nodig.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 15:59:36 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184089185
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Zou St Juste vertrekken naar Italie?

Anders is dit niet zo goed te volgen met Karsdorp als het waar is...
MIsschien om koste wat het kost te voorkomen dat Nieuwkoop nog langer in de basis moet..
Al zou het sowieso al een prestatie zijn om dit seizoen lager dan de 3e plaats te eindigen.
En de beker, tja.. heel misschien als alles meezit. Tegen de neuzen ben je normaal gesproken kansloos. Die gaan tegen ons echt niet zo prutsen met een half tweede elftal als tegen Roda.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 30 december 2018 @ 16:02:04 #41
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184089243
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:59 schreef Gert het volgende:

[..]

MIsschien om koste wat het kost te voorkomen dat Nieuwkoop nog langer in de basis moet..
Al zou het sowieso al een prestatie zijn om dit seizoen lager dan de 3e plaats te eindigen.
En de beker, tja.. heel misschien als alles meezit. Tegen de neuzen ben je normaal gesproken kansloos. Die gaan tegen ons echt niet zo prutsen met een half tweede elftal als tegen Roda.
Karsdorp gaat het verschil niet maken in de beker. Ik zie echt niet in waarom je in dit kansloze seizoen een rechtsback gaat huren. We hebben St Juste, Nieuwkoop en vBeek/Geertruida die daar kunnen spelen.

Zou echt weer dom beleid zijn.
pi_184089248
Feyenoord is failliet
* Verwijderd *
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 16:50:30 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184090487
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 16:02 schreef fetX het volgende:

[..]

Karsdorp gaat het verschil niet maken in de beker. Ik zie echt niet in waarom je in dit kansloze seizoen een rechtsback gaat huren. We hebben St Juste, Nieuwkoop en vBeek/Geertruida die daar kunnen spelen.

Zou echt weer dom beleid zijn.
Tja. Toch kan ik me voorstellen dat de voorstelling tegen ADO tot een beslissing als deze leidt.
Het hele team presteerde wéér tenenkrommend, En Nieuwkoop spande de kroon.
Maar ook de lange afwezigheid van Haps en de mailaise rond Jorgensen helpen natuurlijk niet..

Het is een kwestie van pech, van beleidsarmoede en ik denk toch ook van Gio dat je tegen twee promovendi nu al 6 punten hebt verloren en tegen ADO ook volkomen onnodig punten laat liggen.
Genant.
Misschien is Karsdorp halen niet de beste beslissing, maar helemaal niets doen en dit laten aanmodderen is ook waardeloos. Er moet meer schwung in deze futloze bende.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 30 december 2018 @ 16:54:36 #44
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184090589
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Tja. Toch kan ik me voorstellen dat de voorstelling tegen ADO tot een beslissing als deze leidt.
Het hele team presteerde wéér tenenkrommend, En Nieuwkoop spande de kroon.
Als dat oprecht de reden is, in een verloren seizoen zoals wij dat nu spelen, om dan een dure Karsdorp te huren (zonder restwaarde) terwijl we wel wat spelers hebben die op die positie kunnen spelen, moet je vGeel meteen op straat zetten.

Zelfs al speel je met Toornstra de rest vh seizoen op rechtsback. Welk verschil gaat het maken?
pi_184090902
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 16:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Tja. Toch kan ik me voorstellen dat de voorstelling tegen ADO tot een beslissing als deze leidt.
Het hele team presteerde wéér tenenkrommend, En Nieuwkoop spande de kroon.
Maar ook de lange afwezigheid van Haps en de mailaise rond Jorgensen helpen natuurlijk niet..

Het is een kwestie van pech, van beleidsarmoede en ik denk toch ook van Gio dat je tegen twee promovendi nu al 6 punten hebt verloren en tegen ADO ook volkomen onnodig punten laat liggen.
Genant.
Misschien is Karsdorp halen niet de beste beslissing, maar helemaal niets doen en dit laten aanmodderen is ook waardeloos. Er moet meer schwung in deze futloze bende.
In mijn ogen doe je dat niet door een blessuregevoelige rechtsback te huren, waarvan het nog maar de vraag is hoe fit die jongen is. Gio moet komende zomer gewoon afscheid nemen en dan hoop ik op een moderne, tactisch bekwame trainer. Zou ook een mooi moment zijn voor Van Geel.

Dit seizoen is toch al niet meer te redden. Doorselecteren voor volgend seizoen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184091098
Karsdorp terug? Welk idee zit daar dan achter?
#12 is not for sale!
pi_184091328
Snap het ook niet.. RVP was vorige winter een welkome versterking die zijn nut bewees. Nu huur je voor een half jaar een speler terwijl je toch wel derde gaat worden. En die paar bekerpotjes..tsja.
pi_184091807
Ander positief nieuws: Fraser komt
Ooit

https://www.rijnmond.nl/n(...)rainer-van-Feyenoord
  zondag 30 december 2018 @ 17:47:25 #49
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184092031
Ik kom ook ooit terug bij Feyenoord
Makkelijk tweede.
  zondag 30 december 2018 @ 18:05:50 #50
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184092501
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef Adames het volgende:
Ander positief nieuws: Fraser komt
Ooit

https://www.rijnmond.nl/n(...)rainer-van-Feyenoord
O god...
  maandag 31 december 2018 @ 13:56:06 #51
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184120443
Ik wens Giovanni de beste wensen als coach van FC Den Bosch in 2019. Die gaan promoveren sinds de zoon van jordania bij de kubo's regeert.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184120684
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kom ook ooit terug bij Feyenoord
_O-
pi_184122185
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:14 schreef Haringkop het volgende:
Karsdorp terug? Welk idee zit daar dan achter?
Een rechtsback die wel voldoet gok ik.
pi_184123680
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Een rechtsback die wel voldoet gok ik.
Tamelijk op tijd wel.
Kan je zomaar de derde plek opleveren.
#12 is not for sale!
pi_184123944
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 15:54 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tamelijk op tijd wel.
Kan je zomaar de derde plek opleveren.
Mja, het is te laat, we spelen enkel nog voor de beker, maar als we door Karsdorp net even wat beter ons eigen spel kunnen spelen (geen idee hoe fit of wat dan ook hij is) vind ik het wel prima.
pi_184124216
Ik vind de rechtsback positie helemaal geen positie die het verschil gaat maken

nieuwkoop en st juste voldoen gewoon

dat nieuwkoop 1 keer een wedstrijd speelt die ongelukkig uitvalt kan altijd gebeuren ook bij karsdorp

problemen liggen aan de creativiteit op het middenveld

je ziet het verschil als Van Persie op het middenveld speelt en welke voortzettingen hij kan doen

Je heb zo een speler nodig op het middenveld. Clasie en toornstra zijn gewoon lachwekkend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184138498
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184138517
Gelukkig nieuwjaar mede Feyenoorders. Bekertje zou leuk zijn allen.
pi_184139235
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind de rechtsback positie helemaal geen positie die het verschil gaat maken

nieuwkoop en st juste voldoen gewoon

dat nieuwkoop 1 keer een wedstrijd speelt die ongelukkig uitvalt kan altijd gebeuren ook bij karsdorp

problemen liggen aan de creativiteit op het middenveld

je ziet het verschil als Van Persie op het middenveld speelt en welke voortzettingen hij kan doen

Je heb zo een speler nodig op het middenveld. Clasie en toornstra zijn gewoon lachwekkend
Nieuwkoop kan echt niet meer en middenvelders genoeg in de jeugd.
Volgend jaar goede RB halen (Janmaat ?) en spits
pi_184139867
quote:
Zonder lampjes geen kerst.

Zo slecht, maar ik moest lachen _O-
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:58:17 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184140282
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:54:05 #62
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:55:04 #63
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184141705
Goed nieuwjaar allen :)

Dat er maar stappen gezet mogen worden met onze club.
pi_184144709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:55 schreef fetX het volgende:
Goed nieuwjaar allen :)

Dat er maar stappen gezet mogen worden met onze club.
Als eerste stap: een nieuwe sponsor zoeken.

Qurrent/Greenchoice wil vanaf komend seizoen niet meer op het shirt.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 19:06:17 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184144730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als eerste stap: een nieuwe sponsor zoeken.

Qurrent/Greenchoice wil vanaf komend seizoen niet meer op het shirt.
Leer eens lezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 1 januari 2019 @ 19:06:47 #66
35723 crew  GGMM
pi_184144742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als eerste stap: een nieuwe sponsor zoeken..
Ik zou dat gewoon aan de mensen binnen Feyenoord overlaten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 1 januari 2019 @ 19:10:03 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184144779
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Leer eens lezen.
Apart is het wel.

quote:
Feyenoord speelt vanaf het volgende seizoen niet meer met de naam Qurrent op het shirt en ook niet met de naam Greenchoice, waarmee de energieleverancier mee in zee is gegaan. Het bedrijf kiest voor een andere aanpak in de samenwerking met Feyenoord.
Hoe kan je je als bedrijf nou beter presenteren als sponsor van een club dan op het shirt?
Benieuwd wat er voor terugkomt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184144946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Leer eens lezen.
:?

Als je slim wil doen, doe het dan goed. Debiel.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 19:25:09 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184144984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:?

Als je slim wil doen, doe het dan goed. Debiel.
Feyenoord hoeft helemaal niet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Feitelijk is er een contract met stichting Doen die nu gaan zorgen voor een andere naam op het shirt. Verder verandert er niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184145005
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord hoeft helemaal niet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Feitelijk is er een contract met stichting Doen die nu gaan zorgen voor een andere naam op het shirt. Verder verandert er niks.
Joh, je meent het.

En daarna? Moeten we dan ook niet op zoek naar een nieuwe sponsor? Jezus Christus Caland.
pi_184145079
Toch leuk dat Caland het bericht even samenvat wat ik voor ik überhaupt een post maakte had gelezen. Maar schijnbaar hoeven we niet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, want ook nadat het contract afloopt met Stichting DOEN, blijven die zoeken naar nieuwe hoofdsponsors. Volgens Caland dan.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 19:33:00 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184145153
In 2021 moeten we inderdaad op zoek naar een andere sponsor.

Wat knap van je scrummie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 1 januari 2019 @ 19:34:09 #73
35723 crew  GGMM
pi_184145177
Huh, is het komende seizoen pas in 2021?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184145179
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:33 schreef Caland het volgende:
In 2021 moeten we inderdaad op zoek naar een andere sponsor.

Wat knap van je scrummie.
Wat is er knap aan? :?

Ik lees een bericht, post niets wat niet waar is, en jij gaat bijdehand lopen doen.
pi_184145186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:34 schreef GGMM het volgende:
Huh, is het komende seizoen pas in 2021?
Nee, dom varken.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 19:36:51 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184145243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als eerste stap: een nieuwe sponsor zoeken.

Qurrent/Greenchoice wil vanaf komend seizoen niet meer op het shirt.
In ieder geval die lelijke Q van het shirt af.
pi_184145477
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:36 schreef fetX het volgende:

[..]

In ieder geval die lelijke Q van het shirt af.
Weg met die asbak. Tijd voor Coolblue.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 22:50:14 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184151333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Weg met die asbak. Tijd voor Coolblue.
Dat kan dus niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184151365
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat kan dus niet.
Hoezo niet? (Ik heb het wel over na het contract met Stichting DOEN, laat ik dat maar even goed duidelijk maken).
  dinsdag 1 januari 2019 @ 22:54:14 #80
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184151464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 22:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hoezo niet? (Ik heb het wel over na het contract met Stichting DOEN, laat ik dat maar even goed duidelijk maken).
Ah, zo. Denk niet dat Koevermans zich daar nu al druk over gaat maken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184175377
quote:
Karsdorp dicht bij terugkeer naar Feyenoord

Feyenoord is in onderhandeling met AS Roma over een rentree van Rick Karsdorp (23) in de Kuip. Volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport is een akkoord dichtbij. De Italiaanse club zou de verdediger voor zes maanden willen verhuren.

ad.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184175473
Wat doet Biseswar eigenlijk tegenwoordig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184175572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bij het gerucht staat dat Feyenoord een optie tot koop wil. Roma niet.

Die clausule gaat sowieso 8-10 miljoen zijn. Zou ik er niet voor over hebben, zeker gezien zijn blessuregevoeligheid.

https://www.gazzetta.it/C(...)te-32052153846.shtml
Van alles is weer waardeloos.
pi_184175578
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:12 schreef Caland het volgende:
Wat doet Biseswar eigenlijk tegenwoordig?
Speelt al tijden in Griekenland toch bij PAOK?
Van alles is weer waardeloos.
pi_184176232
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:25 schreef Oldground het volgende:

[..]

Speelt al tijden in Griekenland toch bij PAOK?
Ik zeg halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:41:22 #86
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184176469
Incestueuze technisch directeur en coach.

Qua transferbeleid verwelkom ik de komst van machine learning i.p.v. scouting. Zo stoppen we de incestueuze gedachtes van onze beleidsbepalers en zijn koopjes weer aan de orde van de dag. Op basis van het systeem en karakteristieken die de coach van een speler op een bepaalde positie wil, kan je dan gewoon shoppen uit een poule van reeds geanalyseerde spelers. Wat ook mooi is, is dat je kunt bepalen welke spelers goede schotselectie hebben maar technisch minder goed kunnen schieten en de spelers die een betere schottechniek hebben maar qua selectie ondermaats zijn. Zo dan je kan talent selecteren op basis hoeveel tijd je denkt nodig te hebben om slechte schotselectie om te turnen in goede selectie. In de NBA analyseren zo al nieuwe spelers en maken ze mede daardoor keuzes.

Daarnaast is het de ideale assistent coach. Je kan gewoon het bedrijf opdracht geven ajax te analyseren en zodoende een verdedigend rapport krijgen hoe iedere speler in meerdere situaties te verdedigen om zodoende de winkans van ajax te verlagen. Mogelijkheden zijn eindeloos. Hieronder een fimpje van de firma die het voor NBA teams hetzelfde doet.



[ Bericht 95% gewijzigd door govie op 03-01-2019 10:50:59 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184178593
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg halen.
Ik denk dat iedereen binnen de club daar unaniem achter staat. Enorm draagvlak voor zijn komst.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:15:48 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184179153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:41 schreef govie het volgende:
Incestueuze technisch directeur en coach.

Qua transferbeleid verwelkom ik de komst van machine learning i.p.v. scouting. Zo stoppen we de incestueuze gedachtes van onze beleidsbepalers en zijn koopjes weer aan de orde van de dag. Op basis van het systeem en karakteristieken die de coach van een speler op een bepaalde positie wil, kan je dan gewoon shoppen uit een poule van reeds geanalyseerde spelers. Wat ook mooi is, is dat je kunt bepalen welke spelers goede schotselectie hebben maar technisch minder goed kunnen schieten en de spelers die een betere schottechniek hebben maar qua selectie ondermaats zijn. Zo dan je kan talent selecteren op basis hoeveel tijd je denkt nodig te hebben om slechte schotselectie om te turnen in goede selectie. In de NBA analyseren zo al nieuwe spelers en maken ze mede daardoor keuzes.

Daarnaast is het de ideale assistent coach. Je kan gewoon het bedrijf opdracht geven ajax te analyseren en zodoende een verdedigend rapport krijgen hoe iedere speler in meerdere situaties te verdedigen om zodoende de winkans van ajax te verlagen. Mogelijkheden zijn eindeloos. Hieronder een fimpje van de firma die het voor NBA teams hetzelfde doet.

Geniaal, weg met de scouting.
2000 light years from home
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:33:55 #89
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184179494
PEC informeerde naar Tapia en Botteghin. Tapia kan wmb nu prima weg. Botteghin zou ik iig tot aan de zomer nog houden.
pi_184179868
Eerste wedstrijd tegen PEC met Tapia, Boetteghin en Armenteros

Schrijf maar vast een 1’tje op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:59:10 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184179901
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
PEC informeerde naar Tapia en Botteghin. Tapia kan wmb nu prima weg. Botteghin zou ik iig tot aan de zomer nog houden.
zit Botteghin op de schopstoel? Dacht dat hij nog in Brazilië wilde gaan voetballen
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:02:14 #92
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184179962
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

zit Botteghin op de schopstoel? Dacht dat hij nog in Brazilië wilde gaan voetballen
Die moet lekker naar china of zandbak gaan en geld scheppen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:16:41 #93
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184181294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

zit Botteghin op de schopstoel? Dacht dat hij nog in Brazilië wilde gaan voetballen
Zijn contract loopt iig deze zomer af (dacht ik).

edit: oh nee, toch niet. Volgend seizoen pas. Dan zou ik ‘m van de zomer lozen.
pi_184181443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
PEC informeerde naar Tapia en Botteghin. Tapia kan wmb nu prima weg. Botteghin zou ik iig tot aan de zomer nog houden.
_O-
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:33 #95
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184181679
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:24 schreef Oldground het volgende:

[..]

_O-
:?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:38 #96
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_184181682
Denk niet dat PEC de club is die Tapia en (zeker) Botteghin in hun hoofd hebben.
Maar goed voor Tapia is het spelen van wedstrijden het belangrijkste i.v.m. selectie voor nationale ploeg.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:36:34 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184181725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Denk niet dat PEC de club is die Tapia en (zeker) Botteghin in hun hoofd hebben.
Maar goed voor Tapia is het spelen van wedstrijden het belangrijkste i.v.m. selectie voor nationale ploeg.
Dat lijkt me ook niet inderdaad. Maar in het geval van Tapia zou ik in ieder geval naar een club gaan waar je bijna 100% zeker speelt.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:51:18 #98
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184182037
Misschien wil PEC Zwolle ook even Jørgensen en Vilhena kopen ofzo? Wat is dit nou weer joh.
Makkelijk tweede.
pi_184182149
Botteghin en van der Heijden zou ik wel vervangen na dit seizoen. En dan St Juste centraal en een linker centrale verdediger aantrekken. Speelt die Hoogma eigenlijk wel in de Bundesliga?
pi_184182766
Overigens blijf ik ons voorhoede van hoog niveau vinden met Larsson , Jorgensen en Berghuis. En van Persie als standin of 10.
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:43:58 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184186956
Feyenoord Academy's Ibrahima Berete, topscorer from Feyenoord u16 (recently joined u17) becomes 16 in a few days. He says he will sign a professional contract soon. He joined Feyenoord from Vitesse last summer.





BereteGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184187223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Overigens blijf ik ons voorhoede van hoog niveau vinden met Larsson , Jorgensen en Berghuis. En van Persie als standin of 10.
ja maar als Jorgensen en van Persie niet in dat rijtje staan omdat ze niet fit zijn heb je een degradatie voorhoede....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184187366
quote:
Feyenoord heeft scouts op Shoya Nakajima gezet. De international van Japan is op dit moment nog actief voor het Portugese Portimonense.


O Jogo schrijft dat Nakajima op het Rotterdamse lijstje staat, maar de concurrentie is groot. Zo zou Southampton de 24-jarige Aziaat willen aantrekken als vervanger van de naar Ajax getransfereerde Dusan Tadic. Ook Manchester United, Deportivo Alavés en SC Freburg worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
Van geel gaat scouts inzetten op een speler die ook al in het vizier is van MANU _O- :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:14:01 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184187605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Botteghin en van der Heijden zou ik wel vervangen na dit seizoen. En dan St Juste centraal en een linker centrale verdediger aantrekken. Speelt die Hoogma eigenlijk wel in de Bundesliga?
Van der Heijden is prima, maar kan wel een fatsoenlijke concurrent gebruiken ja.
2000 light years from home
pi_184187640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Van der Heijden is prima, maar kan wel een fatsoenlijke concurrent gebruiken ja.
Feyenoord is altijd te laat met doorseleren.
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:16:24 #106
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184187662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Feyenoord is altijd te laat met doorseleren.
Gek zeg.
2000 light years from home
pi_184187676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gek zeg.
Ja waarom. Ik vind dat Feyenoord best vaak lang blijft vasthouden aan mindere goden.
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:18:48 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184187710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja waarom. Ik vind dat Feyenoord best vaak lang blijft vasthouden aan mindere goden.
Feyenoord heeft niet genoeg geld voor 22 volwaardige eerste elftal-spelers. Een speler als Van der Heijden heeft niet veel gekost en levert relatief veel rendement op over de jaren heen (zakt nooit echt door de ondergrens, doet soms wat leuks). Daar ga je dan niet zo snel afscheid van nemen.
2000 light years from home
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:13:15 #109
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184190537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Overigens blijf ik ons voorhoede van hoog niveau vinden met Larsson , Jorgensen en Berghuis. En van Persie als standin of 10.
Heel de standaard eerste ploeg van Feyenoord is van een prima niveau, alleen is het merendeel dusdanig blessuregevoelig dat we vrijwel altijd met (matige) reserves moeten spelen. Dat terwijl we een coach hebben die vertrouwt op vastigheden.
Makkelijk tweede.
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:59:58 #110
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184191600
St. Juste naar St. Petersburg? Vandaar Karsdorp dus.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:02:17 #111
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184191640
Dan mogen ze wel wat centen vragen.
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:06:53 #112
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184191724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:02 schreef fetX het volgende:
Dan mogen ze wel wat centen vragen.
Kostte 6 miljoen ofzo? Dus minimaal 10 vragen dan.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:08:13 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184191740
Kan me niet voorstellen dat Zenit veel geld gaat neerleggen voor iemand die altijd geblesseerd is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:12:33 #114
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184191808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:08 schreef Caland het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Zenit veel geld gaat neerleggen voor iemand die altijd geblesseerd is.
Lijk me ook niet dat Van Geel hem met verlies gaat verkopen. Soms heb je geluk. Zoals met Boetius waar ze nog 3.5 miljoen voor kregen. Had ook niemand verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:13:05 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184191819
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

Lijk me ook niet dat Van Geel hem met verlies gaat verkopen. Soms heb je geluk. Zoals met Boetius waar ze nog 3.5 miljoen voor kregen. Had ook niemand verwacht.
Hoe zouden ze in Rusland denken over paars haar?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:24:15 #116
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184191989
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kostte 6 miljoen ofzo? Dus minimaal 10 vragen dan.
Ja, al zullen we dat niet krijgen vermoed ik.
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:24:36 #117
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184191995
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe zouden ze in Rusland denken over paars haar?
In Rusland doen ze wel vreemdere dingen, dus ik denk dat ze niet zo snel geschokt zijn.
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:34:18 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184192136
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe zouden ze in Rusland denken over paars haar?
Prima joh. De opvolger van Kuyt heeft er ook jarenlang rond gelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 3 januari 2019 @ 23:46:19 #119
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184192334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:59 schreef PIETR het volgende:
St. Juste naar St. Petersburg? Vandaar Karsdorp dus.
hevige concurrentie van PEC Zwolle, die willen meer bieden dan Zenit
Makkelijk tweede.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:08:47 #120
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184193149
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

hevige concurrentie van PEC Zwolle, die willen meer bieden dan Zenit
Zenit is kansloos.
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 06:28:04 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184193616
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Van geel gaat scouts inzetten op een speler die ook al in het vizier is van MANU _O- :W
Manchester United scout iedereen
pi_184194109
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 06:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Manchester United scout iedereen
van geel scout alleen oud spelers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:44:20 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184194838
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van geel scout alleen oud spelers
Hij scout nu andere spelers en je loopt ook te kankeren dus het zal wel meevallen
Laffe huichelaar
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:19:32 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184195370
Er wordt hier gemodereerd.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:04:08 #125
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184201479
Wat voor type trainer zien jullie komende zomer graag komen?
Van alles is weer waardeloos.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:04:42 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184201494
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Oldground het volgende:
Wat voor type trainer zien jullie komende zomer graag komen?
Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184201508
Godver mn water :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:44:54 #128
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184202294
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
:D
Van alles is weer waardeloos.
pi_184202299
Trainerswissel zal echt geen klote uitmaken

Je moet het structurele probleem oplossen

Conclusie moet zijn dat Van Geel in de 8 jaren dat hij nu bij Feyenoord zit meer negatief zit dan positief met zijn spelersaankopen.

Eerst van Geel eruit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:48:03 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184202356
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
_O-
pi_184202375
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
Caland _O_
pi_184202519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Trainerswissel zal echt geen klote uitmaken
Eerst van Geel eruit.
Precies!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:58:34 #133
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184202558
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
:D _O_
  vrijdag 4 januari 2019 @ 17:00:12 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184202577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Precies!
Van Geel zal (helaas) wel blijven. Die komt deze zomer met El KhayatiGod en AvdijajGod.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 17:05:33 #135
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184202649
Kunnen wij niet een voetbalschool beginnen in timboektoe?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184203699
Feyenoord is altijd te laat met doorselecteren. Van Geel heeft op zich aardig werkt geleverd en je bent met de 3e begroting kampioen geworden. Maar eigenlijk had je na vorig seizoen een andere TD en trainer moeten halen.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 22:20:38 #137
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184208803
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het liefst 1 die werkt voor zn kankergeld.
Oke ik kom wel
Makkelijk tweede.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 14:34:56 #138
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184218576
quote:
Rick Karsdorp keert deze winter mogelijk terug bij Feyenoord. Italiaanse media linken de verdediger de laatste dagen aan een tijdelijke terugkeer in de Kuip. De Rotterdammers zouden het jeugdproduct van Varkenoord tot het eind van het seizoen willen huren van AS Roma.

Cristian Willaert, verslaggever van FOX Sports, zet zijn vraagtekens bij de mogelijke deal. "Karsdorp heeft niet heel veel gespeeld in de eerste helft van het seizoen en dan ga je hem huren", zegt hij. "Dat zal ook niet voor niks zijn, het zal wel wat tonnetjes kosten en waar doe je het dan voor?"

"Huur je hem dan om vrij zeker te zijn dat je derde gaat worden in de competitie? Ik zie niet voor me wat die investering waard is. Feyenoord is niet de partij die ervoor moet zorgen om de carrière van Karsdorp weer nieuw leven in de blazen", aldus Willaert.

"Het belang hierin ligt vooral bij Karsdorp, na die zware blessure moet hij weer voetballen", voegt FOX Sports-commentator Vincent Schildkamp toe. "Als dat bij Feyenoord kan, in een voor hem vertrouwde omgeving, zou dat prettig voor hem zijn. De winst voor Feyenoord zie ik alleen ook niet."

"Misschien krijgt Feyenoord er zelfs wel geld voor", vervolgt Willaert in het FOX Sports-programma Voetbalpraat. "Dat klinkt raar, maar veel grote clubs maken deals waarin spelers voor weinig geld worden verhuurd. Alleen als hij dan niet speelt, gaat de prijs omhoog."
pi_184219379
Chong debuut gemaakt bij manu

Alleen Feyenoorders halen de wereldtop in het buitenland. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:28:41 #140
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184219391
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen Feyenoorders halen de wereldtop in het buitenland. :)
Ja, daar zijn genoeg voorbeelden van.
pi_184219616
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, daar zijn genoeg voorbeelden van.
Met chong Ake Fer Wijnaldum heeft Feyenoord een goede afvaardiging in de beste competitie van de wereld. Noem jij dan de ajacieden even op uit de eigen jeugd....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:45:38 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184219630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Met chong Ake Fer Wijnaldum heeft Feyenoord een goede afvaardiging in de beste competitie van de wereld. Noem jij dan de ajacieden even op uit de eigen jeugd....
Spelen in de beste competitie van de wereld is iets anders dan dat zij ook wereldtop zijn.

Of vind je Propper, Locadia, Hoedt en Zeegelaar ook wereldtop?
pi_184219661
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Met chong Ake Fer Wijnaldum heeft Feyenoord een goede afvaardiging in de beste competitie van de wereld. Noem jij dan de ajacieden even op uit de eigen jeugd....
lol
pi_184219666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Spelen in de beste competitie van de wereld is iets anders dan dat zij ook wereldtop zijn.
Wijnaldum behoort gewoon tot de europese top op zijn positie. Liverpool is al 2 seizoenen de europese top

Ake is ook voor een groot bedrag verkocht

Chong gaat het wel maken de komende jaren anders debuteer je niet bij MANU.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:48:49 #145
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184219684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:

Chong gaat het wel maken de komende jaren anders debuteer je niet bij MANU.
Dat is waar. Buttner heeft het tenslotte ook ver geschopt. Was even kort wereldtop.

Wat een onzin kraam jij uit zeg. Geen van allen is wereldtop, ook Wijnaldum niet.
pi_184219695
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Chong debuut gemaakt bij manu

Alleen Feyenoorders halen de wereldtop in het buitenland. :)
Chong, is dat supertalent toch die niet wist hoe snel hij bij feyenoord weg moest gaan na een gesprek te hebben gehad met van Geel?
pi_184219699
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is waar. Buttner heeft het tenslotte ook ver geschopt. Was even kort wereldtop.

Wat een onzin kraam jij uit zeg. Geen van allen is wereldtop, ook Wijnaldum niet.
Jij weet gewoon niet wat europese top is...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184219711
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:49 schreef Daario het volgende:

[..]

Chong, is dat het supertalent die niet wist hoe snel hij bij feyenoord weg moest gaan na een gesprek te hebben gehad met van Geel?
Wat is daar mis mee

Met geld is alles te koop
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:53:02 #149
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184219760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij weet gewoon niet wat europese top is...
Jij hebt vooral heel weinig verstand van voetbal, maar dat heb je vast vaker gehoord.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:53:02 #150
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184219761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is waar. Buttner heeft het tenslotte ook ver geschopt. Was even kort wereldtop.

Wat een onzin kraam jij uit zeg. Geen van allen is wereldtop, ook Wijnaldum niet.
Sterke analyse van je hoor, dat Klaas onzin uitkraamt. Dat had ik zonder jouw observatie niet eens door gehad.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:53:41 #151
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184219773
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Sterke analyse van je hoor, dat Klaas onzin uitkraamt. Dat had ik zonder jouw observatie niet eens door gehad.
Heb ik je tenminste nog ergens bij geholpen. :)
pi_184219809
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee

Met geld is alles te koop
Ja zo vroeg mogelijk laten opkankeren is idd veel beter dan hem een plek in de selectie te geven om later voor veel geld te verkopen..
pi_184219851
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:55 schreef Daario het volgende:

[..]

Ja zo vroeg mogelijk laten opkankeren is idd veel beter dan hem een plek in de selectie te geven om later voor veel geld te verkopen..
Ik denk dat hij de afgelopen veel beter is geworden dan als hij in Nederland was gebleven...

Het nivo ligt op alle terreinen gewoon veel hoger dan in Nederland op jeugd nivo
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184220642
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de afgelopen veel beter is geworden dan als hij in Nederland was gebleven...

Het nivo ligt op alle terreinen gewoon veel hoger dan in Nederland op jeugd nivo
Laat maar. Denken is overduidelijk niet jouw sterkste kant
pi_184220955
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:43 schreef Daario het volgende:

[..]

Laat maar. Denken is overduidelijk niet jouw sterkste kant
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184235525
quote:
Het is niet de verwachting dat Feyenoord veel spelers zal halen in de wintertransferperiode, maar de Rotterdammers lagen lang op poleposition voor één voetballer: Rick Karsdorp. Volgens de Italiaanse media is dat echter niet langer het geval.


Op dit moment zou de rechtsback namelijk dichter bij een tijdelijke overgang naar de Vodafone Arena van Besiktas zijn. De Turkse topclub zoekt nog een nieuwe vleugelverdediger, maar zit financieel gezien in de rats en moet dus creatief zijn. Een huurdeal voor Karsdorp zou wat dit betreft uitkomst bieden... en in Istanbul kan de oud-speler van Feyenoord samen gaan spelen met landgenoten als Ryan Babel en Jeremain Lens.

Zaakwaarnemer Mino Raiola zou de back zelfs aangeboden hebben bij de Süper Lig-club en dat is toch wel veelbetekenend als het gaat om de vermeende belangstelling uit de Eredivisie. La Gazzetta dello Sport schreef eerder dat AS Roma en Feyenoord er niet helemaal uit konden komen, omdat de Italianen mikten op een kale verhuur, waar technisch directeur Martin van Geel graag een optie tot koop wilde afspreken. Vermoedelijk boden de Rotterdammers gewoonweg te weinig om de Romeinen te overtuigen.
Laten we hopen dat dit waar is....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 6 januari 2019 @ 10:01:12 #157
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184235721
Kunnen we vangeel niet afzetten bij besiktas.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 10:37:49 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184236203
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dit waar is....
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 januari 2019 @ 14:44:41 #159
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184240741
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dit waar is....
Volgens wie is Karsdorp daar aangeboden? Turkse media zeker. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 6 januari 2019 @ 14:49:35 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184240819
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:01 schreef govie het volgende:
Kunnen we vangeel niet afzetten bij besiktas.
Als hij klaas dan ook meteen mee neemt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 januari 2019 @ 14:57:23 #161
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184240921
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als hij klaas dan ook meteen mee neemt
Klaas is net als crodino. bitterzoet & sprankelend! Die klaas houdt het feyenoordtopic ten minste nog in leven! _O_

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184241601
Zenit zou meer dan 10 miljoen willen betalen voor St. Juste volgens Rijnmond.
  zondag 6 januari 2019 @ 15:44:11 #163
279824 Mansjester
City>United
pi_184241721
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Zenit zou meer dan 10 miljoen willen betalen voor St. Juste volgens Rijnmond.
Dan zou ik hem gelijk verkopen. Maar geloof eerlijk gezegd niet dat een club zoveel knaken voor hem wil neertellen
pi_184241729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Met chong Ake Fer Wijnaldum heeft Feyenoord een goede afvaardiging in de beste competitie van de wereld. Noem jij dan de ajacieden even op uit de eigen jeugd....
Wijnaldum sparta jeugd :6
pi_184241741
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:44 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dan zou ik hem gelijk verkopen. Maar geloof eerlijk gezegd niet dat een club zoveel knaken voor hem wil neertellen
Dat zenit kan met dat geld vast wel een 10x betere argentijn halen.
pi_184241899
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wijnaldum sparta jeugd :6
HAd die niets mee

Hij schonk Varkenoord 100000 euro bij zijn transfer

Zegt wel genoeg denk ik
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 6 januari 2019 @ 15:54:35 #167
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184241925
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat zenit kan met dat geld vast wel een 10x betere argentijn halen.
Mja volgens mij zit hij heel dicht tegen bij de nederlandse selectie voor de komende paar jaar, dus die gozert behoud zijn waarde wel. 10 miljoen is ook niet veel, 14 zou zou ik hem zeker wegdoen, al is hij juist een van de betere.....
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184241951
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:54 schreef govie het volgende:

[..]

Mja volgens mij zit hij heel dicht tegen bij de nederlandse selectie voor de komende paar jaar, dus die gozert behoud zijn waarde wel. 10 miljoen is ook niet veel.
Hmmm voor welke positie dan?
pi_184242016
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm voor welke positie dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 6 januari 2019 @ 16:00:52 #170
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184242063
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hmmm voor welke positie dan?
Qua kwaliteiten en/of potentie doet hij niet veel onder voor sommige voetballers afhankelijk van vorm die hier in staan. Als er een voetballer is bij feyenoord op dit moment die in de selectie zou kunnen zitten dan is het sint juste. Vilhena is niet opvallend genoeg meer dus hoort m.i. binnenkort niet bij de selectie van het NE.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:08:29 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184242190
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Zenit zou meer dan 10 miljoen willen betalen voor St. Juste volgens Rijnmond.
Meteen verkopen als dat zo is.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:10:12 #172
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184242214
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:00 schreef govie het volgende:

[..]

Qua kwaliteiten en/of potentie doet hij niet veel onder voor sommige voetballers afhankelijk van vorm die hier in staan. Als er een voetballer is bij feyenoord op dit moment die in de selectie zou kunnen zitten dan is het sint juste. Vilhena is niet opvallend genoeg meer dus hoort m.i. binnenkort niet bij de selectie van het NE.

[ afbeelding ]
Meh, ik geloof wel dat St. Juste het Nederlands Elftal kan halen (al is het voor de bank), maar op dit moment heeft hij daar echt niets te zoeken hoor. Blijf het overigens zonde vinden dat die jongen rechtsback staat.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:10:18 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184242216
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:00 schreef govie het volgende:

[..]

Qua kwaliteiten en/of potentie doet hij niet veel onder voor sommige voetballers afhankelijk van vorm die hier in staan. Als er een voetballer is bij feyenoord op dit moment die in de selectie zou kunnen zitten dan is het sint juste. Vilhena is niet opvallend genoeg meer dus hoort m.i. binnenkort niet bij de selectie van het NE.

[ afbeelding ]
St Juste kan er geen klote van. Voor 10 miljoen breng ik hem naar Rusland op de fiets.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 januari 2019 @ 16:14:54 #174
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184242292
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:10 schreef Caland het volgende:

[..]

St Juste kan er geen klote van. Voor 10 miljoen breng ik hem naar Rusland op de fiets.
Het kan niet zo zijn dat alle spelers van feyenoord al 2 jaar kut zijn. En als het wel zo is dan zijn er maar 2 mensen die je daarvoor verantwoordelijk kan houden. Dat giovanni als kanker door de selectie heen is gemarineerd, wil nog niet zeggen dat iedere aankoop een slechte aankoop is geweest. Sint Juste is centrale verdediger, dat hij op de flank beter speelt dan alle andere, zegt meer over alle andere spelers dan over sint juste. Het is hetzelfde als met tapia, die wordt afgebrand omdat gio hem centraal achterin zet. Het is gewoon door gio geforceerde zelfmoord van tapia geweest. Die Sint Juste wilde psv dacht ik ook hebben destijds, verdedigen verleer je niet. Misschien wordt je wel meer onzeker, maar een goede coach tackelt dat.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:15:49 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184242305
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:14 schreef govie het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat alle spelers van feyenoord al 2 jaar kut zijn. En als het wel zo is dan zijn er maar 2 mensen die je daarvoor verantwoordelijk kan houden. Dat giovanni als kanker door de selectie heen is gemarineerd, wil nog niet zeggen dat iedere aankoop een slechte aankoop is geweest. Sint Juste is centrale verdediger, dat hij op de flank beter speelt dan alle andere, zegt meer over alle andere spelers dan over sint juste. Het is hetzelfde als met tapia, die wordt afgebrand omdat gio hem centraal achterin zet. Het is gewoon door gio geforceerde zelfmoord van tapia geweest. Die Sint Juste wilde psv dacht ik ook hebben destijds, verdedigen verleer je niet. Misschien wordt je wel meer onzeker, maar een goede coach tackelt dat.
Niet gelezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 januari 2019 @ 16:22:45 #176
279824 Mansjester
City>United
pi_184242396
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:54 schreef govie het volgende:

[..]

Mja volgens mij zit hij heel dicht tegen bij de nederlandse selectie voor de komende paar jaar, dus die gozert behoud zijn waarde wel. 10 miljoen is ook niet veel, 14 zou zou ik hem zeker wegdoen, al is hij juist een van de betere.....
Ik hoop dat dit een act of troll is
  zondag 6 januari 2019 @ 17:41:25 #177
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184243843
StJuste is de enige verdediger van ons met ook maar een beetje doorgroeipotentie. Hij is wat druistig, en te blessuregevoelig, dus ik vind 10 miljoen een mooi bedrag, maar wat ga je daarmee halen wat enigszins hem kan vervangen? Janmaat misschien? Als dat zou lukken, dan moet je direct die deal met Watford maken. Nieuwkoop is te slecht om zelfs dit seizoen mee af te ronden, en we hebben niet eens een back-up voor hem...
Makkelijk tweede.
pi_184244689
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Meh, ik geloof wel dat St. Juste het Nederlands Elftal kan halen (al is het voor de bank), maar op dit moment heeft hij daar echt niets te zoeken hoor. Blijf het overigens zonde vinden dat die jongen rechtsback staat.
In 2010 ja, toen we het met Heitinga, Mathijssen en Bouhlarouz moesten doen.
pi_184245466
Voor 10 miljoen altijd doen. Vilhena ook naar Duitsland misschien, heb je toch weer zo'n 25 miljoen voor transfers. Echter, ik zie het niet zo zitten die 25 miljoen weer uit te laten geven door Van Geel. Dus laten we maar niets verkopen nu.
  zondag 6 januari 2019 @ 19:20:06 #180
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184245750
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:25 schreef Adames het volgende:

[..]

In 2010 ja, toen we het met Heitinga, Mathijssen en Bouhlarouz moesten doen.
Ik zeg ook dat hij er nu (nog) niks te zoeken heeft. :)
  zondag 6 januari 2019 @ 19:22:29 #181
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184245817
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Voor 10 miljoen altijd doen. Vilhena ook naar Duitsland misschien, heb je toch weer zo'n 25 miljoen voor transfers. Echter, ik zie het niet zo zitten die 25 miljoen weer uit te laten geven door Van Geel. Dus laten we maar niets verkopen nu.
Inderdaad. Verkopen zou ik wel prima vinden (want ik vraag me af wanneer we er nog meer dan 10 miljoen voor krijgen) en dan door een andere td in de zomer uit laten geven. :)

Helaas zal van Geel niet weggaan.
pi_184245949
Volgend jaar zit van Geel er gewoon alweer 10 jaar. Ongelooflijk eigenlijk.

Mooi moment om afscheid te nemen. Tijd voor vers bloed en een nieuwe frisse kijk op zaken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 6 januari 2019 @ 19:32:34 #183
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184246046
Ik ben oprecht benieuwd hoe de RvC er in zit qua tevredenheid over prestaties/beleid etc. Zou daar wel eens wat over willen horen.

(ik ga er vanuit dat ze tevreden zijn overigens)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 januari 2019 @ 21:07:23 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184248616
Gewoon die 10mil cashen speler met teveel blessures.

Die Geertruida en Van Beek kan je ook op rechtsback zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 7 januari 2019 @ 11:52:53 #185
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_184257817
Eerst maar eens zien. Die '10 miljoen' klinkt weer als zo'n uit de lucht gegrepen bedrag. Mocht het waar zijn dan zal onze Martin vast slim genoeg zijn om dat met beide handen aan te grijpen.

Maar goed, ik kan het met niet voorstellen. Hij is een prima voetballer, maar die mensen zullen toch ook gekeken hebben naar het hoge aantal blessuregevallen die hij de laatste anderhalf jaar heeft gehad.
  maandag 7 januari 2019 @ 12:53:07 #186
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184258778
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:52 schreef Rocket Ride het volgende:
Eerst maar eens zien. Die '10 miljoen' klinkt weer als zo'n uit de lucht gegrepen bedrag. Mocht het waar zijn dan zal onze Martin vast slim genoeg zijn om dat met beide handen aan te grijpen.

Maar goed, ik kan het met niet voorstellen. Hij is een prima voetballer, maar die mensen zullen toch ook gekeken hebben naar het hoge aantal blessuregevallen die hij de laatste anderhalf jaar heeft gehad.
Lijkt me ook onzin. Bron is Sinclair Bischop :') Net ofdat hij bronnen heeft binnen Feyenoord. Mocht er echt 10 miljoen geboden zijn dan was die deal allang rond geweest.

Of Van Geel vraagt 15 en Zenith haakt af. Dat zie ik nog wel gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184260178
quote:
In de raad van commissarissen, met vijf leden, zitten twee afgevaardigden van de Vrienden van Feyenoord (de grote minderheidsaandeelhouder) die naar verluidt zeer kritisch zijn over een mogelijke contractverlenging.
Een betrokkene zegt: „Je komt nu op een punt dat er ergens iemand op een knop moet drukken.”
Wie gaat op de knop drukken _O_

quote:
In het jaarverslag over afgelopen seizoen schreef de raad van commissarissen dat zij de „hoop en verwachting” heeft dat Feyenoord „beter zal presteren in de eredivisie” na een seizoen waarin het als vierde eindigde. De directie is „indringend gevraagd zich daarop te richten”. Op dit moment is de conclusie dat daaraan niet wordt voldaan.
Hopen dat het beter gaat _O_

quote:
Een betrokkene zegt dat het Van Bronckhorst steekt dat hij niet de waardering krijgt voor de successen in de afgelopen jaren en dat de discussie over zijn positie de overhand heeft.
Gio vindt het wel lekker gaan.

Hele artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)der-of-niet-a3128068
  maandag 7 januari 2019 @ 14:26:04 #188
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184260743
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wie gaat op de knop drukken _O_

[..]

Hopen dat het beter gaat _O_

[..]

Gio vindt het wel lekker gaan.

Hele artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)der-of-niet-a3128068
In het Maasgebouw vindt dus precies dezelfde discussie plaats als in dit forum _O-
  maandag 7 januari 2019 @ 14:34:42 #189
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184260913
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wie gaat op de knop drukken _O_

[..]

Hopen dat het beter gaat _O_

[..]

Gio vindt het wel lekker gaan.

Hele artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)der-of-niet-a3128068
Dat niemand (Van Bronckhorst) benoemd dat we in een sportieve malaise zijn beland, maakt me nog het meest zorgen. Er is geen plan voor verbetering. Hoop is gebaseerd op niks.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 7 januari 2019 @ 15:44:36 #190
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184262126
Is de positie van Michel Beukers al eens benoemd? Of mag hij gewoon lekker blijven zitten?
Makkelijk tweede.
pi_184263684
Gio vindt het aardig gaan en vindt dat hij te weinig credits krijgt ? Ja jammer, je wordt beoordeeld op je huidige prestaties, normaal had de trainer al lang ontslagen geweest (Van Hanegem bv na kampioenschap) of zelf de handdoel gegooid (zoals Beenhakker)

Het is 1 seiozen prima gegaan en drie seizoenen kut, alleen de bekerwinsten (met louter thuiswedstrijden) verbloemen het nog een beetje.

Maar wie is er verantwoordelijk, Van Geel natuurlijk net zo goed, durft blijkbaar geen kritiek op de trainer te uiten of hij haalt geen goede spelers.

Niemand durft iemand verantwoordelijk te stellen (op basis van 1 kampioenschap).

En inderdaad, waarom zit Beukers er überhaupt nog, de scouting wordt al jarenlang uitgelachen.

Achteraf kan je de conclusie trekken dat het kampioenschap ervoor heeft gezorgd dat Feyenoord structureel de best of the rest kan worden en meer niet.
pi_184263698
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is de positie van Michel Beukers al eens benoemd? Of mag hij gewoon lekker blijven zitten?
Blijkbaar het laatste, maar dat geldt voor iedereen.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:21:21 #193
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184263827
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:12 schreef macca728 het volgende:
Het is 1 seiozen prima gegaan en drie seizoenen kut, alleen de bekerwinsten (met louter thuiswedstrijden) verbloemen het nog een beetje.
Dit is een prima samenvatting eigenlijk van de jaren onder Gio. Hoop alleen dat vGeel (ook) eens vertrekt. Heeft het prima gedaan in de jaren dat we het (financieel) erg moeilijk hadden, maar vind hem nu niet de juiste persoon om mee verder te gaan.
pi_184263946
Geen beoogde aankopen nog? Wat een armoe.
blablablabla
  maandag 7 januari 2019 @ 18:20:50 #195
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184264808
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:21 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit is een prima samenvatting eigenlijk van de jaren onder Gio. Hoop alleen dat vGeel (ook) eens vertrekt. Heeft het prima gedaan in de jaren dat we het (financieel) erg moeilijk hadden, maar vind hem nu niet de juiste persoon om mee verder te gaan.
Ik vind dat je het genuanceerder mag leggen. Gio heeft het een seizoen geweldig gedaan, een seizoen matig en een seizoen redelijk (waarbij die belachelijke verliesreeks de enige reden is dat dat geen goed seizoen was).

Het hele probleem met Gio is dat er momenteel geen betere trainer beschikbaar is. Je moet ook heel eerlijk zijn dat hij het niet slecht doet, bij een club met een brakke scouting, geen jeugdelftal in de JL, blessuregevoelige voetballers en ronduit matige financiële middelen.

Gio is echter wel gedeeltelijk schuldig geweest aan het feit dat we geen doorgroei hebben gemaakt in 17/18 omdat hij teveel vast bleef houden aan de oude middelen, dat is zijn grote fout geweest omdat het einde van 16/17 al moeizaam liep (en de wedstrijden meer op wilskracht werden gewonnen). Zelfs toen hij het weer op de rit kreeg in december met een flink aangepaste ploeg ging het vervolgens weer mis eigenlijk. Denk ook dat Gio niet de trainer is die ons weer naar succes gaat leiden, maar hij gaat ook niet de club in zijn huidige staat verder verknallen. Ik denk dat, met de mensen die er nu zitten, Gio verre van de slechtste optie is als trainer. En ik ben ook een beetje bang dat hij de zondebok is voor de mensen die daadwerkelijk de club aan het verknallen zijn.
Makkelijk tweede.
pi_184264900
Er zijn 2 dingen waar ik erg nieuwsgierig naar ben;

1. Hoe doet Giovanni het met een wezenlijk andere samenstelling van de selectie?
2. Hoe doet een andere trainer het met de huidige selectie (of een licht aangepaste variant ervan)?

Eigenlijk alleen maar om te zien of Giovanni nou zo'n verschrikkelijk slechte trainer is, of dat het toch echt aan de middelmatige selectie ligt.
pi_184264920
quote:
OFFICIEEL: Feyenoord mag in handen wrijven na megatransfer van 10 miljoen euro

7 Januari 2019 18:25

In Nederland wist hij eigenlijk nooit echt door te breken, maar in het buitenland ging het een stuk voorspoediger met de carrière van Garry Mendes Rodrigues. Dit seizoen was hij tot dusver een uitblinker bij Galatasaray, en nu maakt hij een zeer lucratieve transfer naar Saudi-Arabië.


De geboren Rotterdammer stapt namelijk voor maar liefst 9 à 10 miljoen euro over naar Al-Ittihad, dat zijn komst vandaag wereldwijd bekendmaakt. De 28-jarige flankspeler speelde van 2004 tot 2007 in de jeugdopleiding van Feyenoord, en die club vangt dan ook een aanzienlijke opleidingsvergoeding. Een mooie financiële meevaller voor directeur Martin van Geel en zijn collega's. Rodrigues tekende voor 4,5 jaar bij Al-Ittihad, waar hij ploeggenoot wordt van Karim el Ahmadi.

GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184265037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Er zijn 2 dingen waar ik erg nieuwsgierig naar ben;

1. Hoe doet Giovanni het met een wezenlijk andere samenstelling van de selectie?
2. Hoe doet een andere trainer het met de huidige selectie (of een licht aangepaste variant ervan)?

Eigenlijk alleen maar om te zien of Giovanni nou zo'n verschrikkelijk slechte trainer is, of dat het toch echt aan de middelmatige selectie ligt.
iK geloof niet dat een andere trainer feyenoord kampioen had gemaakt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184265068
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Een kinderhand is snel gevuld.
pi_184265110
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

GRATIS GELD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
absurd
pi_184265843
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Er zijn 2 dingen waar ik erg nieuwsgierig naar ben;

1. Hoe doet Giovanni het met een wezenlijk andere samenstelling van de selectie?
2. Hoe doet een andere trainer het met de huidige selectie (of een licht aangepaste variant ervan)?

Eigenlijk alleen maar om te zien of Giovanni nou zo'n verschrikkelijk slechte trainer is, of dat het toch echt aan de middelmatige selectie ligt.
1 Met goede spelers zal hij het goed doen (maar dat geldt net voor andere trainer zo)
2 Een andere trainer wordt ook max derde, alleen wellicht met beter spel en kan hij spelers beter maken.

Dat maakt het op zich moeilijk want een echt argument is er niet, alleen een heleboel kleine dingen (Europese wanprestaties, verliezen tegen kleine ploegen, slecht spel, vasthouden aan dezelfde spelers, 25 punten achterstand in 2 jaar, 7x verliezen...)
pi_184265867
Ik wil ook best meegaan dat er weinig alternatieven zijn, maar dan neem je met middelmaat genoegen (zowel Van Geel als Gio)
  maandag 7 januari 2019 @ 19:32:28 #203
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184266098
Er zijn genoeg alternatieven.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 7 januari 2019 @ 20:00:17 #204
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184266787
Er zijn absoluut niet genoeg alternatieven, buiten misschien een paar oudjes en andere middelmaat. Welke vernieuwende coach denkt nou weer dat het verstandig is om nú Feyenoord binnen te stappen? Iedereen weet de huidige situatie van ons. Het ontslag van Grootscholten is ook al een slecht teken.

Ik heb gewoon het gevoel dat je niks oplost met Gio vervangen als er niet veel andere problemem eerst opgelost worden. Sterker zelfs: potentieel levert het enkel meer gedoe op.
Makkelijk tweede.
  maandag 7 januari 2019 @ 20:01:46 #205
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184266834
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het ontslag van Grootscholten is ook al een slecht teken.
Hoezo dit dan?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_184268012
Van Geel en Gio zouden samen moeten opstappen, maar volgens mij vinden ze beiden dat ze het prima doen en de ander ook.

En het vervelende is, derde en beker evt is maximale prestatie.....
  maandag 7 januari 2019 @ 22:24:38 #207
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184270257
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Er zijn 2 dingen waar ik erg nieuwsgierig naar ben;

1. Hoe doet Giovanni het met een wezenlijk andere samenstelling van de selectie?
2. Hoe doet een andere trainer het met de huidige selectie (of een licht aangepaste variant ervan)?

Eigenlijk alleen maar om te zien of Giovanni nou zo'n verschrikkelijk slechte trainer is, of dat het toch echt aan de middelmatige selectie ligt.
3. Welke invloed heeft meneertje Van bronkhorst in de praktijk op de transfers gehad;
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184271645
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:24 schreef govie het volgende:

[..]

3. Welke invloed heeft meneertje Van bronkhorst in de praktijk op de transfers gehad;
Maak je eigen lijstjes joh.
pi_184271673
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Maak je eigen lijstjes joh.
:')
blablablabla
  maandag 7 januari 2019 @ 23:47:30 #210
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184272111
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vind dat je het genuanceerder mag leggen. Gio heeft het een seizoen geweldig gedaan, een seizoen matig en een seizoen redelijk (waarbij die belachelijke verliesreeks de enige reden is dat dat geen goed seizoen was).

Het hele probleem met Gio is dat er momenteel geen betere trainer beschikbaar is. Je moet ook heel eerlijk zijn dat hij het niet slecht doet, bij een club met een brakke scouting, geen jeugdelftal in de JL, blessuregevoelige voetballers en ronduit matige financiële middelen.

Gio is echter wel gedeeltelijk schuldig geweest aan het feit dat we geen doorgroei hebben gemaakt in 17/18 omdat hij teveel vast bleef houden aan de oude middelen, dat is zijn grote fout geweest omdat het einde van 16/17 al moeizaam liep (en de wedstrijden meer op wilskracht werden gewonnen). Zelfs toen hij het weer op de rit kreeg in december met een flink aangepaste ploeg ging het vervolgens weer mis eigenlijk. Denk ook dat Gio niet de trainer is die ons weer naar succes gaat leiden, maar hij gaat ook niet de club in zijn huidige staat verder verknallen. Ik denk dat, met de mensen die er nu zitten, Gio verre van de slechtste optie is als trainer. En ik ben ook een beetje bang dat hij de zondebok is voor de mensen die daadwerkelijk de club aan het verknallen zijn.
Door die verliesreeks was het gewoon een matig seizoen. Dat mag gewoon niet gebeuren als je Feyenoord bent, zeker niet in de armoedige Eredivisie en zélfs niet met onze selectie.

Ik ben absoluut geen Gio-fan zoals menigeen hier weet. Het spel is over het algemeen (erg) matig en ontwikkelt zich niet, zijn speelstijl/tactiek is onduidelijk, spelers ontwikkelen zich niet, hij had wat mij betreft dit seizoen met name Kökcü eerder een kans mogen geven en ik hou hem mede-verantwoordelijk voor het niet doorselecteren na afgelopen seizoen. Blijft toch een wisselwerking tussen td en trainer. Een trainer moet ook aangeven wanneer hij het tijd vindt voor vers bloed.

Het kampioensseizoen was een uitzondering waarin álles op zijn plek viel + motivator Kuyt. Maar, ik ben het met je eens. Ik zie niet zo snel een alternatief. Ja, Dickie, maar dat is ook absoluut de oplossing niet.
  maandag 7 januari 2019 @ 23:53:47 #211
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184272225
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

1 Met goede spelers zal hij het goed doen (maar dat geldt net voor andere trainer zo)
2 Een andere trainer wordt ook max derde, alleen wellicht met beter spel en kan hij spelers beter maken.

Dat maakt het op zich moeilijk want een echt argument is er niet, alleen een heleboel kleine dingen (Europese wanprestaties, verliezen tegen kleine ploegen, slecht spel, vasthouden aan dezelfde spelers, 25 punten achterstand in 2 jaar, 7x verliezen...)
Dit inderdaad. De prijzen spreken absoluut voor hem, maar verder is het, op 1 seizoen na, erg matig met behoorlijk wat wanprestaties.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:19:39 #212
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184272523
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:53 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De prijzen spreken absoluut voor hem, maar verder is het, op 1 seizoen na, erg matig met behoorlijk wat wanprestaties.
Trencin uit was wat mij betreft toch wel een historisch dieptepunt. Wat een wanvertoning was dat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:28:33 #213
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184276284
Even om terug te komen op gisteren, over de niet aanwezigheid van alternatieven.

Even kort drie suggesties die ik zo snel kan bedenken, inclusief de geschatte kans van aantrekken. Persoonlijk denk ik dat vooral Zorniger een geweldige match zou zijn, zelfs als Van Geel aanblijft.


1. Alexander Zorniger 3/5
Sinds 2016 de coach van Brøndby IF, waar de Duitser inmiddels bekend staat als 'der könig von Kopenhagen'. De 51-jarige trainer werd afgelopen seizoen tweede in Denemarken achter FC Kopenhagen (wat die club sinds 2006 niet heeft kunnen bereiken) en won daarnaast de beker. Heeft tussen 2012 en 2015 drie seizoenen aan het roer gestaan van het opkomende RB Leipzig, waarmee hij twee keer achter elkaar promoveerde. Hierna had hij een minder succesvolle periode bij VfB Stuttgart, waarna hij naar de buitenwijk van Kopenhagen vertrok. Zijn teams spelen met een georganiseerde pressing en willen vooruit verdedigen.

Hoewel zowel zijn persoon als manier van spelen goed zullen passen in De Kuip, zullen we (zeker achterin) wel bereid moeten zijn om te investeren/door te selecteren. Dat is nu te traag voor zijn pressing. Staat nog wel onder contract bij Brøndby, waar zijn eerdere contract tot 2018 uiteraard werd verlengd. Heeft nog altijd de ambitie om naar de Bundesliga te gaan.


2. Pepijn Lijnders 4/5
De 35-jarige Lijnders is voor langere tijd actief geweest bij de jeugdopleiding van PSV en FC Porto en bij Liverpool uitgegroeid tot assistent en vertrouwenspersoon van Jürgen Klopp. 'De Nederlandse Pep' tond afgelopen seizoen aan het roer bij het trainerskerkhof genaamd NEC, waar hij afgelopen zomer werd ontslagen na de mislukte promotie. Is nu weer assistent bij een imponerend Liverpool, waar iedereen met hem wegloopt.

Is een grote gok en vraagt een enorme cultuuromslag binnen het toch wel conservatieve Feyenoord. Het is een moderne trainer die onze club wel kan gebruiken, maar is ook onervaren. Of hij het na dit seizoen zelf ziet zitten om zich in Nederland te revancheren, is daarnaast ook de vraag.


3. Markus Gisdol 5/5
Deze 49-jarige Duitser zit momenteel zonder club. Hij was het laatst actief bij het noodlijdende Hamburger SV, waar hij Labbadia in 2016 opvolgde. Hiervoor is hij coach geweest van 1899 Hoffenheim II, waarna hij assistent werd van zowel Ralf Rangnick als Huub Stevens bij Schalke 04. Als hoofdcoach van 1899 Hoffenheim vocht hij voor lijfsbehoud en eindigde hij het eerste seizoen op plaats 16, waarna hij het jaar er op in het eerste rijtje belandde. In januari 2018 werd hij ontslagen in Hamburg. Hij staat bekend als een zeer tactisch bekwame coach.

Heeft jaren gewerkt bij het innovatieve 1899 Hoffenheim en ook met zowel Rangnick bij Schalke 04. Bij Hamburger SV ook zelf aan de leiding gestaan onder grote druk. Zal graag naar Rotterdam verhuizen, maar twijfels kunnen bestaan of hij ook weet wat er wordt gevraagd bovenin de ranglijst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oldground op 08-01-2019 11:33:35 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_184281839
Gio moet blijven _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184281859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio moet blijven _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184283749
STELLING

HET SEIZOEN IS DRIE DUBBEL GESLAAGD ALS WE OVER 2 WEKEN 020 VERSLAAN EN ZO ZORGEN DAT ZE GEEN KAMPIOEN GAAN WORDEN.

eens of niet eens? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:54:04 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184283774
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:28 schreef Oldground het volgende:
Even om terug te komen op gisteren, over de niet aanwezigheid van alternatieven.

Even kort drie suggesties die ik zo snel kan bedenken, inclusief de geschatte kans van aantrekken. Persoonlijk denk ik dat vooral Zorniger een geweldige match zou zijn, zelfs als Van Geel aanblijft.

[ afbeelding ]
1. Alexander Zorniger 3/5
Sinds 2016 de coach van Brøndby IF, waar de Duitser inmiddels bekend staat als 'der könig von Kopenhagen'. De 51-jarige trainer werd afgelopen seizoen tweede in Denemarken achter FC Kopenhagen (wat die club sinds 2006 niet heeft kunnen bereiken) en won daarnaast de beker. Heeft tussen 2012 en 2015 drie seizoenen aan het roer gestaan van het opkomende RB Leipzig, waarmee hij twee keer achter elkaar promoveerde. Hierna had hij een minder succesvolle periode bij VfB Stuttgart, waarna hij naar de buitenwijk van Kopenhagen vertrok. Zijn teams spelen met een georganiseerde pressing en willen vooruit verdedigen.

Hoewel zowel zijn persoon als manier van spelen goed zullen passen in De Kuip, zullen we (zeker achterin) wel bereid moeten zijn om te investeren/door te selecteren. Dat is nu te traag voor zijn pressing. Staat nog wel onder contract bij Brøndby, waar zijn eerdere contract tot 2018 uiteraard werd verlengd. Heeft nog altijd de ambitie om naar de Bundesliga te gaan.

[ afbeelding ]
2. Pepijn Lijnders 4/5
De 35-jarige Lijnders is voor langere tijd actief geweest bij de jeugdopleiding van PSV en FC Porto en bij Liverpool uitgegroeid tot assistent en vertrouwenspersoon van Jürgen Klopp. 'De Nederlandse Pep' tond afgelopen seizoen aan het roer bij het trainerskerkhof genaamd NEC, waar hij afgelopen zomer werd ontslagen na de mislukte promotie. Is nu weer assistent bij een imponerend Liverpool, waar iedereen met hem wegloopt.

Is een grote gok en vraagt een enorme cultuuromslag binnen het toch wel conservatieve Feyenoord. Het is een moderne trainer die onze club wel kan gebruiken, maar is ook onervaren. Of hij het na dit seizoen zelf ziet zitten om zich in Nederland te revancheren, is daarnaast ook de vraag.

[ afbeelding ]
3. Markus Gisdol 5/5
Deze 49-jarige Duitser zit momenteel zonder club. Hij was het laatst actief bij het noodlijdende Hamburger SV, waar hij Labbadia in 2016 opvolgde. Hiervoor is hij coach geweest van 1899 Hoffenheim II, waarna hij assistent werd van zowel Ralf Rangnick als Huub Stevens bij Schalke 04. Als hoofdcoach van 1899 Hoffenheim vocht hij voor lijfsbehoud en eindigde hij het eerste seizoen op plaats 16, waarna hij het jaar er op in het eerste rijtje belandde. In januari 2018 werd hij ontslagen in Hamburg. Hij staat bekend als een zeer tactisch bekwame coach.

Heeft jaren gewerkt bij het innovatieve 1899 Hoffenheim en ook met zowel Rangnick bij Schalke 04. Bij Hamburger SV ook zelf aan de leiding gestaan onder grote druk. Zal graag naar Rotterdam verhuizen, maar twijfels kunnen bestaan of hij ook weet wat er wordt gevraagd bovenin de ranglijst.
Met de cultuur die er binnen Feyenoord heerst zie ik een buitenlandse trainer niet zo snel gebeuren, helaas.

(En ik doe maar even net alsof ik Pepijn Lijnders niet gelezen heb)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184283838
quote:
Feyenoord met 29 man naar Marbella: ook Knoester en Wehrmann van de partij

De selectie van Feyenoord is dinsdagmiddag met negentwintig spelers afgereisd naar Spanje. In Marbella zullen de Rotterdammers zich voorbereiden op de tweede seizoenshelft.

De formatie van Giovanni van Bronckhorst bivakkeert tot en met zondag in het zuiden van Spanje. Van Bronckhorst kan in Marbella beschikken over de volledige selectie, zo laten de Rotterdammers weten via de officiële kanalen. Ook Jong Feyenoord-spelers Mats Knoester en Jordy Wehrmann maken deel uit van de selectie.

Kersverse vader Jan-Arie van der Heijden is 'gewoon' van de partij. Jordy Clasie, Jeremiah St. Juste, Yassin Ayoub en Ridgeciano Haps kampten voor de winterstop nog met blessures, maar reizen ook gewoon mee af naar Marbella, waar Feyenoord later deze week oefent tegen Borussia Dortmund en Karlsruher SC.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:58:27 #219
357045 Grifte
Feijenoord
pi_184285389
quote:
Voetbal International schrijft ook uitgebreid over de trainer. Het weekblad hint ook al voorzichtig naar een opvolger. ''Ondanks al die successen, lijkt Giovanni van Bronckhorst bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord, hoewel hij wel vaker verraste en ontsnapte. Niettemin loopt in de coulissen van De Kuip Dirk Kuijt zich al heel voorzichtig warm.''
https://www.fr12.nl/nieuw(...)kuyt-loopt-warm.html

Niets buitenlandse trainer, gewoon Dirkie Kuijt uit Katwijk.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:07:21 #220
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184285657
Hoop wel dat Van Bronckhorst de beker pakt, zodat hij met opgeheven hoofd kan vertrekken. Dat verdient hij natuurlijk.

Loot je Ajax uit in de beker en verliezen we nog een aantal zaadwedstrijden in de competitie dan zal de periode Van Bronckhorst toch een beetje als een nachtkaars uitgaan ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:09:47 #221
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_184285721
Leuk.. heb je bijna 10 jaar in de selectie gespeeld bij je lokale club.. Mijn eerste jaar gestopt, en ja hoor: Morgen op trainingskamp naar Marbella en met z'n allen naar oefenwedstrijd Feyenoord - Dortmund.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:06:28 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184289076
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:09 schreef satecl het volgende:
Leuk.. heb je bijna 10 jaar in de selectie gespeeld bij je lokale club.. Mijn eerste jaar gestopt, en ja hoor: Morgen op trainingskamp naar Marbella en met z'n allen naar oefenwedstrijd Feyenoord - Dortmund.
Kunnen ze je alsnog meevragen toch? Blijkbaar ben je daar jarenlang een soort Michiel Kramer geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184289832
quote:
Een breuk tussen Feyenoord en Gio lijkt onvermijdelijk

AFSCHEID IN MEI | vier intensieve seizoenen, met vijf prijzen, zouden Giovanni van Bronckhorst en Feyenoord op elkaar uitgekeken zijn. Als de voortekenen niet bedriegen, is Giovanni van Bronckhorst bezig aan zijn laatste maanden als hoofdtrainer van Feyenoord. De club en zijn prijzen­pakker lijken af te koersen op een afscheid in mei.

Door Mikos Gouka

Toen Feyenoord een jaar geleden incheckte in hotel Los Monteros in Marbella, ging het de hele week slechts over één ding: wanneer zou de leiding van de Rotterdammers bekendmaken dat verloren zoon Robin van Persie terugkeerde naar de Kuip? De nummer 3 van de eredivisie streek vandaag weer neer in het luxueuze logement aan de Spaanse kust, dat al zo lang als uitvalsbasis dient tijdens de winterstop.

Of Jeremiah St. Juste en Tonny Vilhena inderdaad vertrekken en of Rick Karsdorp als huurling wordt teruggehaald, zijn ditmaal voetnoten vergeleken bij de nieuwe grote kwestie die op tafel ligt. Veel, heel veel zelfs, wijst erop dat een vertrek van Giovanni van Bronckhorst bij Feyenoord nabij is. Beide partijen zouden het na vier seizoenen intensief samenwerken eigenlijk wel welletjes vinden.

Maar wie hakt eerdaags die knoop door? Het zou Feyenoord in publicitair opzicht natuurlijk niet slecht uitkomen als de qua prijzen meest succesvolle trainer uit de clubgeschiedenis zélf aangeeft dat een vertrek bij zijn grote liefde de juiste keuze is. Van Bronckhorst (43), de man die een einde wist te maken aan achttien jaar smachten naar een nieuwe landstitel. Het volksfeest van 14 mei 2017 staat voor eeuwig op zijn naam, net zo goed als de twee KNVB-bekers en de twee Johan Cruijff Schalen die onder zijn leiding in de Rotterdamse prijzenkast verdwenen. Daartegenover staan de recordreeks aan nederlagen in zijn debuutseizoen, de tegenvallende vierde plaats in de vorige jaargang en de worsteling in het huidige seizoen.

Gevoel
Is een vijfde jaar samenwerken überhaupt verstandig? De clubleiding stelt officieel dat januari de tijd is om daar samen over te praten, en zwijgt verder. En Van Bronckhorst? ,,Iedereen denkt na over zijn toekomst’’, zei de 106-voudig international tijdens zijn laatste persconferentie in de Kuip in 2018. ,,Ook ik. Die gedachten houd ik voor mezelf. Ik snap de vraag. Die is gerechtvaardigd. Maar mijn antwoord ook, denk ik. Of ik de ambitie heb om een club in het buitenland te trainen? Natuurlijk. Of dat op korte termijn kan? Dat weet ik niet. Niet in de winterstop al, haha.’’

Maar vorig seizoen wuifde Van Bronckhorst suggesties dat hij bij zijn oude clubs Arsenal of Rangers aan de slag zou gaan als trainer met een brede glimlach weg. Meteen. ,,Dat is ook zo. Jullie weten allemaal dat mijn gevoel het allerbelangrijkste is. Dat gevoel wordt bepaald door dingen die ik ervaar. En dan zegt mijn gevoel wat ik moet gaan doen.’’

De trainer zou volgens ingewijden erg benieuwd zijn naar de officiële mening van de leiding van Feyenoord. Dat verdient enige uitleg. Algemeen directeur Jan de Jong en technisch directeur Martin van Geel waren niet lang geleden nog overduidelijk fan van Van Bronckhorst. Het derde directielid, voormalig tennisser Mark Koevermans, bemoeit zich traditioneel niet met het technische gedeelte van het beleid.

Wenger-rol als ideaalbeeld
De Jong repte over een ‘Arsène Wenger-achtige rol’ in de Kuip als ideaalbeeld. Van Geel zei na de bekerwinst in april 2018 tegen RTV Rijnmond: ,,Giovanni past bij ons, is een icoon van de club, een ambassadeur voor Feyenoord. Wat mij betreft kan de samenwerking nog heel wat jaren door.’’

Maar Van Bronckhorst ving de laatste maanden ook andere signalen op. Duidelijke signalen zelfs, die juist wijzen op een naderende breuk. Uiteindelijk moet de raad van commissarissen ja of nee zeggen tegen een nieuw contract. Tenzij Van Bronckhorst zelf de handdoek gooit natuurlijk. President-commissaris Gerard Hoetmer volgde steevast blindelings het spoor van Van Geel, tot woede van de kapitaalkrachtige Vrienden van Feyenoord, die met twee vertegenwoordigers in de vijfkoppige rvc geen meerderheid konden creëren.

Maar de volgzame Hoetmer is vervangen door Toon van Bodegom, die veel meer afstand lijkt te bewaren van de directie. En vooral de entree van voormalig international Sjaak Troost in de raad van commissarissen heeft dingen duidelijk veranderd. Het was ook de oud-speler van de club die het ontslag van hoofd opleidingen Richard Grootscholten erdoor drukte, iets waarvan de directie aanvankelijk de noodzaak niet zag.

Doorpakken
Troost wil doorpakken, dat is duidelijk. En dus klinkt in de Kuip dat er een nieuwe hoofdtrainer gaat komen. En dat meer belangrijke posities, zoals die van technisch directeur Van Geel en assistent trainer Jean-Paul van Gastel, stevig tegen het licht worden gehouden.

Bij Feyenoord verdwenen dergelijke snode plannen de laatste jaren overigens nog wel eens op het moment suprême in de prullenbak. Of daar nu opnieuw sprake van is, zal deze maand uitwijzen. Al lijkt de aankondiging van een vertrek van Van Bronckhorst nu toch echt een kwestie van tijd. En dat volgens velen Dirk Kuyt, overigens nog niet eens volledig gediplomeerd, dan een rol moet spelen in een nieuw te vormen technische staf, zal niemand verbazen. Vooral voor de Vrienden van Feyenoord is Kuyt de alleskunner die Feyenoord weer omhoog kan stuwen.
https://www.ad.nl/nederla(...)rmijdelijk~ab60e076/
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:42:09 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184289985
Net als je denkt dat de interviews met de trainer er niet op achteruit kunnen gaan tov Gio denken ze erover na om Kuyt aan te stellen

Wel gelachen hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:51:28 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184290208
Feyenoord kennende zetten ze Dickie erbij zodat we zeker weten dat het voetbal nóg behoudender wordt dan dat het nu al is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184290391
Van Persie nu alvast klaarstomen als opvolger van Kuyt. Dat is pas beleid.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:16:55 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184290797
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:59 schreef Maastoren het volgende:
Van Persie nu alvast klaarstomen als opvolger van Kuyt. Dat is pas beleid.
Elia klaarstomen als opvolger van Van Persie.

Nou, we zijn wel klaar voor de komende 10 jaar dunkt mij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:21:02 #228
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184290894
quote:
Troost wil doorpakken, dat is duidelijk.
Dat lijkt me in ieder geval wel goed. Stilstand is achteruitgang
pi_184291130
Gaat het toch allemaal weer de klassieke Feyenoordsoap worden? Petje af hoor..
#12 is not for sale!
pi_184291749
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Met de cultuur die er binnen Feyenoord heerst zie ik een buitenlandse trainer niet zo snel gebeuren, helaas.

(En ik doe maar even net alsof ik Pepijn Lijnders niet gelezen heb)
Met de cultuur die er binnen Feyenoord heerst, worden we ook geen kampioenskandidaat meer.

Het gaat nu even om de kwestie of er alternatieven zijn voor Van Bronckhorst. Die zijn er. Dit zijn opties die ik in een halfuurtje heb verzameld. Als je je verder verdiept zul je zo tot tien namen kunnen komen. Daar ben ik van overtuigd.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:41:47 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184292168
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:03 schreef Oldground het volgende:

[..]

Met de cultuur die er binnen Feyenoord heerst, worden we ook geen kampioenskandidaat meer.

Het gaat nu even om de kwestie of er alternatieven zijn voor Van Bronckhorst. Die zijn er. Dit zijn opties die ik in een halfuurtje heb verzameld. Als je je verder verdiept zul je zo tot tien namen kunnen komen. Daar ben ik van overtuigd.
Dank daarvoor. 95% van de mensen komt niet verder dan de gevestigde Nederlandse namen. En dan is het inderdaad allemaal bezet, matig of een te grote gok. Terwijl er in het buitenland zeker ook trainers rondlopen die geschikt kunnen zijn.
  woensdag 9 januari 2019 @ 01:54:43 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184292559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dank daarvoor. 95% van de mensen komt niet verder dan de gevestigde Nederlandse namen. En dan is het inderdaad allemaal bezet, matig of een te grote gok. Terwijl er in het buitenland zeker ook trainers rondlopen die geschikt kunnen zijn.
Daar heeft Feyenoord het netwerk en de lef niet voor om voor zo'n keuze te gaan. Heeft er iemand bij Feyenoord (in de RvC oid?) wel een idee hoe Feyenoord moet gaan spelen en welke spelers daarbij horen?
Oh.
  woensdag 9 januari 2019 @ 02:33:23 #233
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184292637
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:28 schreef Oldground het volgende:
Even om terug te komen op gisteren, over de niet aanwezigheid van alternatieven.

Even kort drie suggesties die ik zo snel kan bedenken, inclusief de geschatte kans van aantrekken. Persoonlijk denk ik dat vooral Zorniger een geweldige match zou zijn, zelfs als Van Geel aanblijft.

[ afbeelding ]
1. Alexander Zorniger 3/5
Sinds 2016 de coach van Brøndby IF, waar de Duitser inmiddels bekend staat als 'der könig von Kopenhagen'. De 51-jarige trainer werd afgelopen seizoen tweede in Denemarken achter FC Kopenhagen (wat die club sinds 2006 niet heeft kunnen bereiken) en won daarnaast de beker. Heeft tussen 2012 en 2015 drie seizoenen aan het roer gestaan van het opkomende RB Leipzig, waarmee hij twee keer achter elkaar promoveerde. Hierna had hij een minder succesvolle periode bij VfB Stuttgart, waarna hij naar de buitenwijk van Kopenhagen vertrok. Zijn teams spelen met een georganiseerde pressing en willen vooruit verdedigen.

Hoewel zowel zijn persoon als manier van spelen goed zullen passen in De Kuip, zullen we (zeker achterin) wel bereid moeten zijn om te investeren/door te selecteren. Dat is nu te traag voor zijn pressing. Staat nog wel onder contract bij Brøndby, waar zijn eerdere contract tot 2018 uiteraard werd verlengd. Heeft nog altijd de ambitie om naar de Bundesliga te gaan.

[ afbeelding ]
2. Pepijn Lijnders 4/5
De 35-jarige Lijnders is voor langere tijd actief geweest bij de jeugdopleiding van PSV en FC Porto en bij Liverpool uitgegroeid tot assistent en vertrouwenspersoon van Jürgen Klopp. 'De Nederlandse Pep' tond afgelopen seizoen aan het roer bij het trainerskerkhof genaamd NEC, waar hij afgelopen zomer werd ontslagen na de mislukte promotie. Is nu weer assistent bij een imponerend Liverpool, waar iedereen met hem wegloopt.

Is een grote gok en vraagt een enorme cultuuromslag binnen het toch wel conservatieve Feyenoord. Het is een moderne trainer die onze club wel kan gebruiken, maar is ook onervaren. Of hij het na dit seizoen zelf ziet zitten om zich in Nederland te revancheren, is daarnaast ook de vraag.

[ afbeelding ]
3. Markus Gisdol 5/5
Deze 49-jarige Duitser zit momenteel zonder club. Hij was het laatst actief bij het noodlijdende Hamburger SV, waar hij Labbadia in 2016 opvolgde. Hiervoor is hij coach geweest van 1899 Hoffenheim II, waarna hij assistent werd van zowel Ralf Rangnick als Huub Stevens bij Schalke 04. Als hoofdcoach van 1899 Hoffenheim vocht hij voor lijfsbehoud en eindigde hij het eerste seizoen op plaats 16, waarna hij het jaar er op in het eerste rijtje belandde. In januari 2018 werd hij ontslagen in Hamburg. Hij staat bekend als een zeer tactisch bekwame coach.

Heeft jaren gewerkt bij het innovatieve 1899 Hoffenheim en ook met zowel Rangnick bij Schalke 04. Bij Hamburger SV ook zelf aan de leiding gestaan onder grote druk. Zal graag naar Rotterdam verhuizen, maar twijfels kunnen bestaan of hij ook weet wat er wordt gevraagd bovenin de ranglijst.
Dank voor je post! Ik kan dit sowieso waarderen, hier zit meer moeite en redenatie in dan de gemiddelde post.

Om het kort te zeggen: Zomiger lijkt mij een uitstekende trainer voor Feyenoord. Ik snap je redenatie. Lijnders is een te grote gok. Heeft in Nederland recentelijk gefaald en dat gaat dan hoe dan ook meetellen. Feyenoord is een moeilijkere plek dan NEC. Hij moet het eerst als hoofdcoach ergens anders bewijzen, anders gaat hij bij ons door de supporters en de media te simpel afgemaakt worden. Gisdol lijkt mij simpelweg niks, niet het type coach wat zich snel genoeg aan Feyenoord zou aanpassen.
Makkelijk tweede.
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:29:00 #234
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184294820
quote:
Sjaak Troost is sinds 2018 lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van Feyenoord en is druk bezig zijn stempel op de club te drukken. De 58-jarige oud-speler van de Rotterdammers drukte het ontslag van hoofd opleidingen Richard Grootscholten erdoorheen en wil nu doorpakken.

Volgens het Algemeen Dagblad gaat de directie van Feyenoord niet alleen kritisch kijken naar trainer Giovanni van Bronckhorst, want ook de toekomst van assistent-trainer Jean-Paul van Gastel en technisch directeur Martin van Geel gaan stevig onder de loep genomen worden.
Ik mag ‘m wel, die Troost.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:04:41 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184295414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik mag ‘m wel, die Troost.
is hij de enige met een voetbalachtergrond in de RVC?
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:07:42 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184295478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

is hij de enige met een voetbalachtergrond in de RVC?
Klopt. Vind dat ook erg mager.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:09:41 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184295513
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt. Vind dat ook erg mager.
is al heel wat hoor, is op zich ook geen probleem als er op dat gebied maar geluisterd wordt
pi_184295597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dank daarvoor. 95% van de mensen komt niet verder dan de gevestigde Nederlandse namen. En dan is het inderdaad allemaal bezet, matig of een te grote gok. Terwijl er in het buitenland zeker ook trainers rondlopen die geschikt kunnen zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 02:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dank voor je post! Ik kan dit sowieso waarderen, hier zit meer moeite en redenatie in dan de gemiddelde post.

Om het kort te zeggen: Zomiger lijkt mij een uitstekende trainer voor Feyenoord. Ik snap je redenatie. Lijnders is een te grote gok. Heeft in Nederland recentelijk gefaald en dat gaat dan hoe dan ook meetellen. Feyenoord is een moeilijkere plek dan NEC. Hij moet het eerst als hoofdcoach ergens anders bewijzen, anders gaat hij bij ons door de supporters en de media te simpel afgemaakt worden. Gisdol lijkt mij simpelweg niks, niet het type coach wat zich snel genoeg aan Feyenoord zou aanpassen.
Dank. Zorniger is in mijn ogen ook een ideale kandidaat en m.i. geen onhaalbare kaart. Het kaliber Lijnders en Gisdol is inderdaad meer een gok (die je natuurlijk na betere research, dan slechts wat googlen enorm kan verkleinen). Maar zonder die verdere info in mijn ogen wel betere kandidaten dan de meermaals genoemde namen Fraser en Kuyt.

Verder eens met je reactie.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184295858
Van Geel out

Gio zie ik liever niet vertrekken

Kuyt zou een regelrechte ramp zijn

Gio heeft echt heel lang onder grote trainers gewerkt voordat hij doorstroomde

die Kuyt komt net kijken bij een jeug elftalletje...

ik voorspel een ramp als hij het word

Ik zie nog liever Fraser komen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:07:45 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184296397
Ik zou Kuyt ook niet nu al hoofdcoach maken. Dan heb ik oprecht nog liever Dickie met Kuyt als assistent voor een jaar.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:13:43 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184296476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:07 schreef fetX het volgende:
Ik zou Kuyt ook niet nu al hoofdcoach maken. Dan heb ik oprecht nog liever Dickie met Kuyt als assistent voor een jaar.
Het absolute horrorscenario.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:15:03 #242
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184296497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Het absolute horrorscenario.
Welke van de twee? Het is allebei niet best _O-
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:36:18 #243
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184296889
quote:
Beste Feyenoord-vrienden,

Wat er bij ons dierbare Feyenoord achter de schermen allemaal gebeurt kan ik als eenvoudige supporter natuurlijk niet waarnemen. Hoogstens bevroeden. Hoe het bijvoorbeeld intern staat met de positie van Giovanni van Bronckhorst. En met die van Martin van Geel. Want met het weg sturen van het voormalige hoofd jeugdopleiding zijn wij er natuurlijk nog niet. Een trap hoort van bovenaf te worden schoon geveegd. We kunnen slechts naar een en ander gissen, hoogstens onze vermoedens hebben.

De eerste job van “de ideale schoonzoon”als hoofdcoach is er vooralsnog een geweest van pieken en dalen. Hoogte- en dieptepunten. Von Himmelhoch jauchzend zum Tode betruebt. In het begin een geduchte nederlagenserie in de competitie, onderbroken door een nipte bekerzege (0-1, doelpunt Botteghin) in Kerkrade. Dat was meteen de reddingsboei naast het helende intermezzo van de kleine maar o zo giftige generaal Dick Advocaat. Want Feyenoord was hopeloos weggezakt op de ranglijst van de competitie, werd echter wel bekerwinnaar in 2016. En prijzen werken tot op zekere hoogte heilzaam. Giovanni mocht verder gaan. En toen kwam als beloning voor het geconsolideerde vertrouwen het ongekende succesjaar 2016-2017, dat overigens wel begon met een nederlaag tegen PSV om de Johan Cruijff-schaal. We startten dat competitiejaar echter met een geweldige ploeg. Want wat te denken van Eljero Elia (sinds 2015), Steven Berghuis (nieuw in 2016), Dirk Kuijt (sinds 2015) en verder Brad Jones, Rick Karsdorf, Terence Kongolo, Eric Botteghin (scoorde in Eindhoven de enige en dus winnende goal tegen PSV), Jan-Arie van der Heijden, Sven van Beek, Karim El Ahmadi (diens inbreng was zeer cruciaal als balafpakker en heerser op het middenveld) , Jens Toornstra, Nicolas Jorgensen (werd als centrumspits en aanvalsleider topscorer van de Eredivisie), Tonny Vilhena en ja, zelfs ook goaltjesdief en pinch-hitter Michel Kramer met zijn cruciale late doelpunten in de uitwedstrijden tegen NEC (1-2) en FC Utrecht (3-3). Redde trouwens ook de eer uit tegen Ajax (2-1 nederlaag). Het bleek een gouden mixture, goed genoeg om vanaf competitiedag 1 tot en met dag 34 koploper van de Eredivisie te zijn en te blijven. Na 18 jaren werden we eindelijk weer eens landskampioen.

Achttien jaren waarin weliswaar de UEFA-Cup (2002) werd gewonnen, maar daarnaast slechts twee keer de KNVB-beker (in 2008 en 2016), niet in de laatste plaats dankzij relatief gunstige lotingen en een dosis geluk zoals het eigen doelpunt op de valreep, dat de zege bracht over Ajax. Maar ja, zonder geluk vaart niemand wel. En vervolgens wonnen we de Johan Cruijf-schaal in 2017 wel (ten koste van Vitesse). En vorig seizoen werd dan weer de beker gewonnen, waarbij de lotingen ons wederom nogal welgevallig waren, al kregen we ook landskampioen PSV op visite, dat met 2-0 werd verslagen. Het leek wel een deal met de Zwartrokken, want naderhand in de competitie schopte Feyenoord geen deuk meer in een pakje boter tegen PSV, geheel tegen de traditie in voor wat betreft thuiswedstrijden tegen PSV.

In de competitie was het sowieso allemaal al een stuk minder dan in het kampioensjaar. We eindigden als vierde met zeventien punten minder dan PSV, dertien punten minder dan Ajax en vijf punten minder dan AZ. Die volkomen verloren competitiejaargang waren we vooraf nota bene nog zelfs door Johan Derksen getipt als favoriet voor de titel gezien de voor Feyenoord-begrippen spectaculaire aankopen, maar het werd helaas een groot sportief fiasco. Doch de beker bracht dus wederom redding en het nu lopende seizoen werd zelfs gestart met winst in successie van de Johan Cruijff-schaal, en dat gebeurde nog in het Philips-stadion ten koste van PSV ook. Echter, het openingsduel in en tegen De Graafschap zette met een beschamende 2-0 nederlaag meteen in mineur de toon van wederom een uiterst frustrerende competitiejaargang. Die ook weer werd gekenmerkt door pieken en dalen. Een zege op PSV dat daarmee het enige puntverlies leed in een verder vlekkeloos competitieverloop, de traditionele uitnederlaag tegen Ajax en een zeer beschamende 0-2 zeperd thuis tegen de stugge debutant Fortuna Sittard. Waarmee de hoop op betere tijden na de ogenschijnlijk cruciale zege op PSV meteen weer de bodem werd ingeslagen, ook nog eens gevolgd door een lamlendige remise in en tegen (ADO) Den Haag (2-2). Rechtsback Nieuwkoop demonstreerde daarbij zeer opzichtig zijn volstrekte incompetentie door antivoetballer Tommie Beukelsdijk slechts via een strafschopwaardige overtreding af te kunnen stoppen. Alleen al voor dat hemeltergende onvermogen verdiende Nieuwkoop donker rood.

Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee. Met Gio. En met Van Geel. Feyenoord is heel vaak te wispelturig, te onberekenbaar, te teleurstellend, en te matig. Wegens gebrek aan concurrentie lijkt de derde positie deze keer schier onaantastbaar, tenzij de slechte beurten tegen Fortuna en ADO een vervolg krijgen na de winterstop. Er wordt vooralsnog niets gedaan om de selectie tijdens deze winterstop te versterken. De middelen daartoe zullen wel niet voorhanden zijn. Het enige wat er nu qua rampenscenario nog aan ontbreekt is om na een mogelijke revanche tegen Fortuna Sittard voor de beker in de halve finale een uitwedstrijd tegen Ajax te loten. Daarmee zou een definitief einde komen aan het prijzenfestival van Gio, dat hem als hoofdcoach relatief lang op de been heeft gehouden. En in diens kielzog de mee profiterende Martin van Geel. Ik zou mij bijna zo’n inktzwart scenario wensen, maar ben er toch weer te veel Feyenoorder voor. Tegen beter weten in hoop ik er toch nog op dat Feyenoord ons in de tweede seizoenshelft positief gaat verrassen.
Allemaal los van het wel en wee van onze geliefde club een gelukkig en gezond 2019 toegewenst!

ForLife en ForEver
Rood-wit-zwart
Feyenoord-hart

feyenoord.supporters.nl
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 12:34:47 #244
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184298056
st.juste al verkocht?
Aardig talent maar veel blessa 10 miljoen willen verschillende clubs bieden moet 12 mil uit te halen zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184298131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:07 schreef fetX het volgende:
Ik zou Kuyt ook niet nu al hoofdcoach maken. Dan heb ik oprecht nog liever Dickie met Kuyt als assistent voor een jaar.
Dit zou wel eens een heel goed idee kunnen zijn. Maar toch ook wat riskant, ik zie zeker potentie in Kuijt als trainer, maar of hij b.v. ook tactisch het inzicht heeft dat een toptrainer nodig heeft kunnen we nog moeilijk zeggen na zo'n korte carrière als trainer.
pi_184298148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Het absolute horrorscenario.
Dick of Dirk? Of beide?
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:03:39 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184298705
claudioruss twitterde op woensdag 09-01-2019 om 11:32:48 #Napoli is interested in #Feyenoord full-back Jeremiah #StJuste, source told @CalcioNapoli24. He'd like a chance to come to Italy, but he also has two big offers from #Shakhtar Donetsk and #Zenit St. Petersburg (which offered ¤10M plus ¤2M bonuses) https://t.co/hWCTWzhrtS reageer retweet
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:07:05 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184298782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:39 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dick of Dirk? Of beide?
Beiden.

Dickie is een aimabele kerel, maar die is nog behoudender dan Gio. Die wissel toen in de Kuip Engelaar erin kwam #neverforget
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:08:35 #249
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184298819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:03 schreef fetX het volgende:
claudioruss twitterde op woensdag 09-01-2019 om 11:32:48 #Napoli is interested in #Feyenoord full-back Jeremiah #StJuste, source told @CalcioNapoli24. He'd like a chance to come to Italy, but he also has two big offers from #Shakhtar Donetsk and #Zenit St. Petersburg (which offered ¤10M plus ¤2M bonuses) https://t.co/hWCTWzhrtS reageer retweet
Dit lijkt te mooi om waar te zijn. Wat moet Napoli met hem?

Als ie daadwerkelijk verkocht wordt is huur van Karsdorp wel een slimme zet. Heb je nog 6 maanden om op zoek te gaan naar een nieuwe rechtsback en centrale verdediger.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:10:43 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184298861
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit lijkt te mooi om waar te zijn. Wat moet Napoli met hem?
Geen idee, maar als je die jongen voor 12 miljoen kunt verkopen zou ik dat gewoon doen.

quote:
Als ie daadwerkelijk verkocht wordt is huur van Karsdorp wel een slimme zet. Heb je nog 6 maanden om op zoek te gaan naar een nieuwe rechtsback en centrale verdediger.
Zolang van Geel het geld verder maar op zak houdt totdat er duidelijkheid is m.b.t. komend seizoen. Krijg toch langzaamaan wel het idee/de hoop dat de positie van vGeel niet meer zo sterk is na het vertrek van Hoetmer (die blindelings de lijn van v Geel volgde).
pi_184299330
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:38 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dit zou wel eens een heel goed idee kunnen zijn. Maar toch ook wat riskant, ik zie zeker potentie in Kuijt als trainer, maar of hij b.v. ook tactisch het inzicht heeft dat een toptrainer nodig heeft kunnen we nog moeilijk zeggen na zo'n korte carrière als trainer.
Op basis waarvan zie je die potentie dan? Puur en alleen dat het een leiderstype was?
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:37:57 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184299408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Geen idee, maar als je die jongen voor 12 miljoen kunt verkopen zou ik dat gewoon doen.

[..]

Zolang van Geel het geld verder maar op zak houdt totdat er duidelijkheid is m.b.t. komend seizoen. Krijg toch langzaamaan wel het idee/de hoop dat de positie van vGeel niet meer zo sterk is na het vertrek van Hoetmer (die blindelings de lijn van v Geel volgde).
Dat lijkt mij ook ja. Een goede zaak ook. Een TD die bevriend is met de voorzitter leidt tot handen boven het hoofd houden en dat is nooit goed. Om die reden hebben de afgelopen jaren ook meerdere leden van de RvC uit het kamp VvF er de brui aan gegeven. Lijkt me heel ontmoedigend als al je kritische noten terzijde worden geschoven.

Nu lijkt de weg vrij voor een grote schoonmaak. Ben benieuwd waar Jan de Jong staat hierin.
pi_184299427
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Beiden.

Dickie is een aimabele kerel, maar die is nog behoudender dan Gio. Die wissel toen in de Kuip Engelaar erin kwam #neverforget
Als je het zo bekijkt dan ben ik dan op zich wel met je eens idd. Na de afgelopen twee jaar hebben we eigenlijk een coach (of 'tussen-coach') nodig die samenstelling van het elftal en de selectie eens flink op durft te schudden, jeugd door laat stromen en die niet in de 75e minuut z'n eerste, zo veilig mogelijke, wissel doet.

Wat Kuyt betreft: wederom zonde dat je geen elftal in de KKD hebt, anders kon die komend jaar een beetje 'testen' als trainer met Jong Feyenoord in een 'serieuze' competitie.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:43:52 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184299523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:38 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt dan ben ik dan op zich wel met je eens idd. Na de afgelopen twee jaar hebben we eigenlijk een coach (of 'tussen-coach') nodig die samenstelling van het elftal en de selectie eens flink op durft te schudden, jeugd door laat stromen en die niet in de 75e minuut z'n eerste, zo veilig mogelijke, wissel doet.

Wat Kuyt betreft: wederom zonde dat je geen elftal in de KKD hebt, anders kon die komend jaar een beetje 'testen' als trainer met Jong Feyenoord in een 'serieuze' competitie.
Kuyt zou eerst naar Utrecht moeten gaan of zo
pi_184299774
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit lijkt te mooi om waar te zijn. Wat moet Napoli met hem?

Als ie daadwerkelijk verkocht wordt is huur van Karsdorp wel een slimme zet. Heb je nog 6 maanden om op zoek te gaan naar een nieuwe rechtsback en centrale verdediger.
:Y

Ik teken ervoor, als het waar is. Wat mij betreft sowieso z.s.m. beginnen met de 'grote schoonmaak'. Als je het een beetje goed aanpakt op de transfermarkt kun je een speler of 5 (waaronder Vilhena en Jorgensen en b.v. St. Juste dus) laten gaan, een miljoen of 35-40 pakken en gaan bouwen met enkele gerichte nieuwe aankopen en jeugdspelers. Daarvoor heb je nu de tijd, want de beker pak je dit seizoen toch niet ben ik bang (die gaat denk ik naar ajax, in het ergste geval na weer zo'n debacle met zo'n idiote dubbele wedstrijd wanneer we die in de finale tegenkomen :r )
Wel zaak dat je 3e wordt om Europees voetbal veilig te stellen, daarvoor zul je enkele jongens als Karsdorp nodig hebben.
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:03:02 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184299894
Een jongen als Karsdorp gaan het verschil dit jaar echt niet maken of we wel/geen 3e worden. De enige concurrent voor plek 3 zijn wij zelf.
pi_184300269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:34 schreef Oldground het volgende:

[..]

Op basis waarvan zie je die potentie dan? Puur en alleen dat het een leiderstype was?
(Onder meer) op basis van z'n eigen carrière als speler en vooral ook door hoe hij z'n rol als aanvoerder oppakte, in z'n laatste seizoen: op het veld, maar ook daarnaast. Ik zie bij hem 2 essentiële kwaliteiten die een toptrainer in mijn ogen moet hebben: de absolute wil om te winnen en (meer) dan het maximale uit jezelf halen (zie z'n carrière), én dat overbrengen op je team.
Zoals je dat bij Van Bommel eigenlijk ook zag.

En, met alle respect, zoals je dat bij Van Persie overigens weer niet ziet. Dat is een 100 % voetballiefhebber; geen echte winnaar en geen toekomstig toptrainer denk ik (wel een goede techniektrainer of assistent-trainer, want op voetbal-technisch vlak en qua ervaring kunnen spelers wel weer heel veel van hem leren). Van Persie nu als aanvoerder staat in zo'n contrast daarmee. "Als we 3e worden/geen prijs winnen, wil dat niet zeggen dat ik m'n carrière niet met een geslaagd laatste jaar heb afgesloten", vond ik illustrerend: alleen al zoiets had Kuyt nooit uit z'n bek gekregen.

Maar, zoals ik zei: een goede trainer heeft ook, o.a., tactisch inzicht nodig. Of Kuyt dat heeft, dat moet nog echt blijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 09-01-2019 14:29:30 ]
  Moderator woensdag 9 januari 2019 @ 14:33:27 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184300446


(AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:45:01 #259
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184300655
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:33 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

(AD)
Even doorsturen naar de RvC.
pi_184300696
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:03 schreef fetX het volgende:
Een jongen als Karsdorp gaan het verschil dit jaar echt niet maken of we wel/geen 3e worden.
Ik bedoelde vooral dat je wat mij betreft deze maand nog mag gaan starten met een grote schoonmaak (om nog goed wat geld te pakken, en om te gaan verjongen/vernieuwen) maar dat je tegelijkertijd ook moet zorgen dat je enkele (tijdelijke) vervangers hebt die er direct staan, om tot de zomer te overbruggen.

Helaas zal dat ben ik bang niet gebeuren zolang er nog geen opvolger, of überhaupt duidelijkheid, over Gio is. En Van Geel lijkt onder curatele te zijn gesteld, zo weinig actief/slagvaardig is hij sinds een jaar.
quote:
De enige concurrent voor plek 3 zijn wij zelf.
Klopt en daar zijn we goed in, daarom moeten we ons ook vooral tegen onszelf wapenen, is m'n hele punt :P
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:48:49 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184300720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:46 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik bedoelde vooral dat je wat mij betreft deze maand nog mag gaan starten met een grote schoonmaak (om nog goed wat geld te pakken, en om te gaan verjongen/vernieuwen) maar dat je tegelijkertijd ook moet zorgen dat je enkele (tijdelijke) vervangers hebt die er direct staan, om tot de zomer te overbruggen.

Helaas zal dat ben ik bang niet gebeuren zolang er nog geen opvolger, of überhaupt duidelijkheid, over Gio is. En Van Geel lijkt onder curatele te zijn gesteld, zo weinig actief/slagvaardig is hij sinds een jaar.

[..]

Klopt en daar zijn we goed in, daarom moeten we ons ook vooral tegen onszelf wapenen, is m'n hele punt :P
Ik zou toch graag eerst duidelijkheid willen of bijvoorbeeld van Geel & Gio blijven. Ga er vanuit dat we dat deze of volgende maand wel weten. Daarna zou ik pas, met eventueel de nieuwe mensen, het vervolg invulling geven.
pi_184301121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:33 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

(AD)
Toch wel bizar eigenlijk: een club-icoon, uithangbord met een carrière als speler aan de internationale top, voor het eerst in 17 jaar een landstitel winnen, meer prijzen pakken dan je 10 voorgangers bij elkaar en binnen en buiten Rotterdam sympathiek gevonden worden. En toch ziet de meerderheid (waaronder ikzelf) hem graag vertrekken. Wel via de voordeur natuurlijk, maar toch. Die ondergrens qua spel, inzet en resultaat is bij hem ZO extreem laag, dat al die goede punten niet genoeg zijn.

Koeman pakte 0 prijzen, maar onder hem zag je progressie en (meestal) fris spel. Plus altijd maximaal een punt of 7 van de kampioen geëindigd. Altijd het gevoel: het gaat helemaal goed komen, als je deze lijn doortrekt. Die dingen zijn misschien meer waard dan een beker en een JC-schaal.
pi_184301389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zou toch graag eerst duidelijkheid willen of bijvoorbeeld van Geel & Gio blijven. Ga er vanuit dat we dat deze of volgende maand wel weten. Daarna zou ik pas, met eventueel de nieuwe mensen, het vervolg invulling geven.
Denk je dat Van Geels lot gekoppeld is aan Gio?

Maar klopt, maar wat dat betreft zit je in een klote-situatie. Ik ga er een beetje vanuit dat deze maand bekend wordt dat Gio het seizoen afmaakt en naar buiten gecommuniceerd wordt dat hij 'toe is aan een nieuwe uitdaging', omdat niemand natuurlijk gebaat is bij gezichtsverlies van Gio.
De enige echt goede oplossing voor iedereen zou zijn als er deze maand plots nog een mooie functie (dus: die nieuwe uitdaging) vrijkomt voor hem ergens, en dat hij op die manier alsnog een beetje via de voordeur kan vertrekken.
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:35:28 #264
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184301510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:28 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Denk je dat Van Geels lot gekoppeld is aan Gio?
Hmm, nee dat denk ik niet per se.
pi_184303466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:33 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

(AD)
63% is nog weinig. Al mag er ook wat meer druk op Van Geel
AFCA!
pi_184303475
Van Geel is ook onhoudbaar, 2x een selectie zogezegd om lang mee te doen, 2x op kansloze achterstand.

en niet ingrijpen op technisch gebied, Van Gastel zijn positie had ook allang aan de kaak moeten worden gesteld bv.
pi_184303502
Van Gastel en Gio weg zou wel betekenen dat dat gare Verheijen gebeuren eindelijk de deur uit kan volgens mij.
pi_184303531
Prima zaak ook, al zijn we aan het einde wel fit meestal als we al 20 punten achter staan :)
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:36:24 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184303615
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:12 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Toch wel bizar eigenlijk: een club-icoon, uithangbord met een carrière als speler aan de internationale top, voor het eerst in 17 jaar een landstitel winnen, meer prijzen pakken dan je 10 voorgangers bij elkaar en binnen en buiten Rotterdam sympathiek gevonden worden. En toch ziet de meerderheid (waaronder ikzelf) hem graag vertrekken. Wel via de voordeur natuurlijk, maar toch. Die ondergrens qua spel, inzet en resultaat is bij hem ZO extreem laag, dat al die goede punten niet genoeg zijn.

Koeman pakte 0 prijzen, maar onder hem zag je progressie en (meestal) fris spel. Plus altijd maximaal een punt of 7 van de kampioen geëindigd. Altijd het gevoel: het gaat helemaal goed komen, als je deze lijn doortrekt. Die dingen zijn misschien meer waard dan een beker en een JC-schaal.
Bij Feyenoord is nu gewoon hetzelfde aan de hand als bij Ajax onder De Boer en PSV onder Cocu, ook die zorgden voor een landstitel na lange tijd (meerdere zelfs) maar als het voetbal ellendig blijft en niet leuk is om te zien heb je er geen reet aan. Daarom is entertainment ook het belangrijkste in het voetbal.
Oh.
pi_184304503
Mee eens, bij Ajax moeten ze toch ook blij zijn af te zijn van De Boer ?
pi_184304802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:25 schreef macca728 het volgende:
Van Geel is ook onhoudbaar, 2x een selectie zogezegd om lang mee te doen, 2x op kansloze achterstand.
Het seizoen na de titel 30 miljoen geïnvesteerd, dat is meer dan b.v. PSV deed.
quote:
en niet ingrijpen op technisch gebied, Van Gastel zijn positie had ook allang aan de kaak moeten worden gesteld bv.
Dit idd. Ik vind Gio, Van Gastel etc. topgasten en ook tegen Van Geel heb ik niets, maar als je als Feyenoord zijnde 2 seizoenen op rij op 20 punten achterstand gaat eindigen op de nr 1, moet iedereen aan de kaak worden gesteld.
pi_184304940
Van Geel optyfen is logischer aangezien hij verantwoordelijk is voor deze middelmatige troep op het veld.

Van de 27+ miljoen die hij heeft mogen investeren na het kampioenschap is een groot gedeelte inmiddels alweer compleet verdampt.

Een extreem ongezonde situatie om als club in te zitten.
blablablabla
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:12:21 #273
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184305261
#teamTroost
pi_184307865
Van Geel moet ook weg, maar zijn de spelers die hij heeft gehaald niet god genoeg of laat Gio ze niet functioneren ?
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:13:54 #275
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184307882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef macca728 het volgende:
Van Geel moet ook weg, maar zijn de spelers die hij heeft gehaald niet god genoeg of laat Gio ze niet functioneren ?
Het één sluit het ander niet uit.
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:15:26 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184307909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef macca728 het volgende:
Van Geel moet ook weg, maar zijn de spelers die hij heeft gehaald niet god genoeg of laat Gio ze niet functioneren ?
Je kan toch ook moeilijk zeggen dat het falen van Vejinovic, Bilal, Kazim, Boetius, Kramer, Sinisterra etc. aan Gio ligt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184308151
Niet alleen maar ik zou het wel hebben willen zien met een andere trainer.

Het waren geen hele gekke aankopen, zelfs Kramer is heel belangrijk geweest.
Gio heeft veel van die spelers verkeerd gebruikt.
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:26:08 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184308176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:25 schreef macca728 het volgende:
Niet alleen maar ik zou het wel hebben willen zien met een andere trainer.

Het waren geen hele gekke aankopen, zelfs Kramer is heel belangrijk geweest.
Gio heeft veel van die spelers verkeerd gebruikt.
Klopt, Kramer had hij vanaf moment 1 al op de tribune moeten zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184308353
Prima dan hadden we geen kampioen geworden.....
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:32:57 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184308362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:32 schreef macca728 het volgende:
Prima dan hadden we geen kampioen geworden.....
Dan had vast wel iemand anders die bal tegen NEC erin gepist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:34:22 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184308410
Ik geloof niet zo in het verhaal dat spelers niet renderen onder Van Bronckhorst. Gewoon niet goed genoeg.
2000 light years from home
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:35:24 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_184308438
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:12 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Toch wel bizar eigenlijk: een club-icoon, uithangbord met een carrière als speler aan de internationale top, voor het eerst in 17 jaar een landstitel winnen, meer prijzen pakken dan je 10 voorgangers bij elkaar en binnen en buiten Rotterdam sympathiek gevonden worden. En toch ziet de meerderheid (waaronder ikzelf) hem graag vertrekken. Wel via de voordeur natuurlijk, maar toch. Die ondergrens qua spel, inzet en resultaat is bij hem ZO extreem laag, dat al die goede punten niet genoeg zijn.

Koeman pakte 0 prijzen, maar onder hem zag je progressie en (meestal) fris spel. Plus altijd maximaal een punt of 7 van de kampioen geëindigd. Altijd het gevoel: het gaat helemaal goed komen, als je deze lijn doortrekt. Die dingen zijn misschien meer waard dan een beker en een JC-schaal.
Ik kan me toch aardig wat ondergrensjes herinneren onder leiding van Koeman. 6-0 verliezen van FC Groningen is Van Bronckhorst niet overkomen.
2000 light years from home
pi_184311429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan me toch aardig wat ondergrensjes herinneren onder leiding van Koeman. 6-0 verliezen van FC Groningen is Van Bronckhorst niet overkomen.
Als Koeman 27 miljoen had kunnen investeren, was hem dat ook niet overkomen.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 9 januari 2019 @ 23:26:06 #284
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184311439
Ajax verkoopt een wisselspeler voor 15 miljoen en kakkerlakken zijn blij met 10 voor een basisspeler.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184311719
Ik denk dat opzich het Gio effect wel is uitgewerkt, maar de echte verantwoordelijke is toch wel Van Geel. Er staat gewoon onvoldoende een organisatie die het maximale eist, plus een karrevracht aan kutaankopen omdat we niet buiten de eredivisie durven te kijken. De kapitaalsvernietiging die de afgelopen jaren heeft plaats gevonden is echt te schrijnend voor woorden.

Nog los van het feit dat de directie meteen onder de tafel kruipt als de druk toeneemt.
#12 is not for sale!
pi_184312109
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:57 schreef Elan het volgende:
Van Geel optyfen is logischer aangezien hij verantwoordelijk is voor deze middelmatige troep op het veld.

Van de 27+ miljoen die hij heeft mogen investeren na het kampioenschap is een groot gedeelte inmiddels alweer compleet verdampt.
Dat kan hij eventueel nog goedmaken, maar dan zal ie hoogstens quitte of net iets meer spelen.
Als je ziet dat b.v. Ajax en PSV met gemak spelers voor 30-50 miljoen (of meer) per stuk verkopen, is het gewoon schandalig als je ziet wat Van Geel de club oplevert.
De 30-40 miljoen die Van Geel van 2017 t/m 2018 investeerde zou 70-100 miljoen moeten opleveren onder de streep, bij goed beleid. Dat zijn geen gekke bedragen meer tegenwoordig. 10 miljoen voor Berghuis etc. dat zijn bijna fooitjes. En dat zijn dan je meest waardevolle spelers.
  donderdag 10 januari 2019 @ 00:27:16 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184312179
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:20 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat kan hij eventueel nog goedmaken, maar dan zal ie hoogstens quitte of net iets meer spelen.
Als je ziet dat b.v. Ajax en PSV met gemak spelers voor 30-50 miljoen (of meer) per stuk verkopen, is het gewoon schandalig als je ziet wat Van Geel de club oplevert.
De 30-40 miljoen die Van Geel van 2017 t/m 2018 investeerde zou 70-100 miljoen moeten opleveren onder de streep, bij goed beleid. Dat zijn geen gekke bedragen meer tegenwoordig. 10 miljoen voor Berghuis etc. dat zijn bijna fooitjes. En dat zijn dan je meest waardevolle spelers.
Ja joh, elke aankoop moet voor 3x verkocht worden, dat is appeltje eitje bij goed beleid.
Laffe huichelaar
  donderdag 10 januari 2019 @ 00:27:28 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184312183
Wellicht denk je er íéts te makkelijk over
Laffe huichelaar
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:14:13 #289
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184314695
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja joh, elke aankoop moet voor 3x verkocht worden, dat is appeltje eitje bij goed beleid.
Dat zegt hij niet.

Hij bedoelt dat er over geïnvesteerd kapitaal in totaal winst gemaakt moet worden.
Makkelijk tweede.
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:23:07 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184314806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet.

Hij bedoelt dat er over geïnvesteerd kapitaal in totaal winst gemaakt moet worden.
een investering van 30 miljoen moet omgezet worden in 70-100 mil.

Dan zegt hij dat toch wel? :?
Laffe huichelaar
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:27:10 #291
14505 OProg
A Life in Music
pi_184314861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

6-0 verliezen van FC Groningen is Van Bronckhorst niet overkomen.
Dat was dan wel een wedstrijd waar Groningen ook echt maar 6 goede kansen had die er allemaal in gingen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_184314862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

een investering van 30 miljoen moet omgezet worden in 70-100 mil.


Ja.
Anders faal je gewoon keihard.

Bij PSV en Ajax slagen ze hier toch ook in? Zelfs bij een club die amper in onze schaduw zou mogen staan als AZ verdienen ze meer aan transfers dan wij hier.

Omdat wij amper tot niet investeren in grote talenten, of anderzijds de capaciteiten niet hebben om ze te ontdekken. Hoe dan ook deugt het niet en ontneemt de club zich elk vleugje van toekomstperspectief dat er nog over is om aan te blijven haken bij Ajax en PSV.
blablablabla
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:45:11 #293
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184316857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja.
Anders faal je gewoon keihard.

Bij PSV en Ajax slagen ze hier toch ook in? Zelfs bij een club die amper in onze schaduw zou mogen staan als AZ verdienen ze meer aan transfers dan wij hier.

Omdat wij amper tot niet investeren in grote talenten, of anderzijds de capaciteiten niet hebben om ze te ontdekken. Hoe dan ook deugt het niet en ontneemt de club zich elk vleugje van toekomstperspectief dat er nog over is om aan te blijven haken bij Ajax en PSV.
Dat konden PSV en Ajax echter vooral omdat bestaande structuren (technisch, financieel) reeds stabiel waren. Daarbinnen was plaats om toptalent tot wasdom te brengen. Feijenoord zoekt het vooral in wat ervarener spelers, daar zit een veel minder grote marge op. Als Feijenoord zou gokken op de Justin Hoogma'tjes en Venema's die zich onder hooggespannen verwachtingen en in een matig draaiend elftal moeten ontwikkelen heb je kans dat het dan seizoenenlang heel matig gaat en bij een club als Feijenoord gaan er dan koppen moeten rollen.

Feijenoord zoals het er nu voorstaat omtoveren tot kraamkamer van toptalent is als pogingen democratie te brengen in Afghanistan: er moeten eerst nog een aantal ontwikkelingsstadia doorlopen worden.

Dat gezegd hebbende snap ik niet dat jullie Odegaard niet gehaald hebben, dat was de ideale speler voor Feijenoord geweest. Die is creatief en zou bij jullie iets van grandeur en uitstraling terug kunnen brengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 10-01-2019 12:42:40 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_184317452
Joden cashen flink, maar ze hebben ook zat aankopen gedaan waar ze goed voor betaald hebben wat gewoon miskopen zijn.

Maar we moeten niet naar anderen kijken, maar gewoon naar onszelf.

Zou Gio een goeie TD zijn?
pi_184317747
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat konden PSV en Ajax echter vooral omdat bestaande structuren (technisch, financieel) reeds stabiel waren. Daarbinnen was plaats om toptalent tot wasdom te brengen. Feijenoord zoekt het vooral in wat ervarener spelers, daar zit een veel minder grote marge op. Als Feijenoord zou gokken op de Justin Hoogma'tjes en Venema's die zich onder hooggespannen verwachtingen en in een matig draaiend elftal moeten ontwikkelen heb je kans dat het dan seizoenenlang heel matig gaat en bij een club als Feijenoord gaan er dan koppen moeten rollen.

Feijenoord zoals het er nu voorstaat omtoveren tot kraamkamer van toptalent is als pogingen democratie te brengen in Afganistan: er moeten eerst nog een aantal ontwikkelingsstadia doorlopen worden.

Dat gezegd hebbende snap ik niet dat jullie Odegaard niet gehaald hebben, dat was de ideale speler voor Feijenoord geweest. Die is creatief en zou bij jullie iets van grandeur en uitstraling terug kunnen brengen.
Ødegaard zou de veters niet eens mogen strikken van Van Persie.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 10 januari 2019 @ 12:45:39 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184317779
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:44 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ødegaard zou de veters niet eens mogen strikken van Van Persie.
het is ook niet of/of

Als je odegaard huurt, hij doet het goed en breekt binnen een paar jaar door straalt dat ook af op feijenoord. Je moet ook een soort van portfolio opbouwen voordat je grote bedragen kunt eisen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184317882
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:26 schreef Luni het volgende:
Joden cashen flink, maar ze hebben ook zat aankopen gedaan waar ze goed voor betaald hebben wat gewoon miskopen zijn.

Maar we moeten niet naar anderen kijken, maar gewoon naar onszelf.

Zou Gio een goeie TD zijn?
Ik denk dat Gio helemaal nooit TD wil worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184318816
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]

het is ook niet of/of

Als je odegaard huurt, hij doet het goed en breekt binnen een paar jaar door straalt dat ook af op feijenoord. Je moet ook een soort van portfolio opbouwen voordat je grote bedragen kunt eisen.
Ah, zo snap ik je opmerking beter. Ik denk dat je gelijk hebt, al moet je natuurlijk waken dat dit soort constructies geen eigen talent in de weg zit. Maar je eigen club op de lange termijn aantrekkelijker maken door af en toe dit soort spelers aan je te binden, kan geen zeker kwaad.

Ik heb alleen niet het idee dat de leiding hier mee bezig is.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:21:35 #299
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184319314
Je moet aankopen ook indelen op kapitaal wat ze opleveren verkregen op sportieve grond. Karim El Ahmadi heeft ons heel veel geld gekost en is gratis vertrokken, maar hij heeft een belangrijk aandeel geleverd aan onze Europese overwintering in 14/15 en het kampioenschap in 16/17. Daar hark je ook geld mee binnen.

Daarnaast, zoals hierboven genoemd, een merk bouwen is ook belangrijk. Zelfs bij huurspelers. Presteren die goed bij ons en vervolgens ook bij de club die ze terughaalt (of verkopen zij die speler voor een hoog bedrag), dan zijn zij sneller geneigd hoge bedragen te leveren voor onze andere spelers. Precies hetzelfde als dat een iPad net zo veel kan als sommige andere tablets, maar dat mensen het kopen wegens het Apple-logo'tje. Zo werkt het ook bij spelers. Als een speler van Feyenoord net zo goed of zelfs beter is dan bij Ajax (of in mindere mate PSV), dan zijn wij minder snel geneigd om dat te zeggen en betalen clubs er toch minder voor. Want Ajax, dat is pas kwaliteit! Die hebben Suarez, Vertonghen, Sanchez, Vermaelen en Eriksen afgeleverd, om voorbeelden te noemen. Feyenoord-spelers in het buitenland daarentegen keren binnen drie jaar weer terug bij Feyenoord voor een lager bedrag. Welke club is dan betrouwbaarder?
Makkelijk tweede.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:26:17 #300
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184319388
Je zult maar een voetbalclub zijn en je beste speler is een senior die slechts 1/3e kan spelen🙈
pi_184319500
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:57 schreef Elan het volgende:
Van Geel optyfen is logischer aangezien hij verantwoordelijk is voor deze middelmatige troep op het veld.

Van de 27+ miljoen die hij heeft mogen investeren na het kampioenschap is een groot gedeelte inmiddels alweer compleet verdampt.

Een extreem ongezonde situatie om als club in te zitten.
Van het rijtje van die investeringen (huidige waarde volgens transfermarkt):
Berghuis 6.5 -> 12 mln (flink meer waard)
Larsson 6 -> 5 mln (begint langzaam op dreef te komen, zou je nu al niet met verlies verkopen)
Haps 6 -> 5 mln (wordt bij speeltijd sowieso wel weer meer waard)
St Juste 4.8 -> 5 mln (gerucht van bod van 10+2 mln?)
Amrabat 4 -> 2.5 mln (verkocht)
Boetius 1.5 -> 3.5 mln (verkocht)
--------------------------------------------
28.8 mln -> 33 mln (met verkochte/transfermarkt-waardes)

Het echte verdampen valt dus best mee. Zeker als de geruchten St Juste nu al op 10-12 mln zetten, Haps dadelijk weer minuten maakt en Larsson zijn stijgende lijn vasthoudt is de waarde best snel verdubbeld tov die 28.8 denk ik :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')