Ik moest werken vandaag, ja dus.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:20 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat het zondag is?
Hairdresser's Saloonquote:Op donderdag 27 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze die wel in Engeland?
Zal ik doen,bedankt ouwe.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte, troost je met de gedachte dat geen van de darters dit waarschijnlijk is gelukt.
Ik lees dat het zelfs in Nepal een hype wasquote:Op donderdag 27 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze die wel in Engeland?
Ik heb het maar 2x in mijn leven gegeten.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lees dat het zelfs in Nepal een hype was
Vast niet letterlijk de enige.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:20 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat het zondag is?
Big Beanquote:Op donderdag 27 december 2018 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe ver die pijlen van Benito uit elkaars buurt zitten is zo gênant.
Wat weinig. Ik eet dat wel minimaal 1x per maand denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2x in mijn leven gegeten.
Er zijn users die dat op één avond eten.
Ranzige dikzakquote:Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weinig. Ik eet dat wel minimaal 1x per maand denk ik.
En ik at op het mbo vrijwel elke dag bij de Turkquote:Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar dat 'maxi'.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal delen we één ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik at op het mbo vrijwel elke dag bij de Turkmaar altijd dönerbox/broodje döner/Turkse pizza.
Kapsalon is zo machtig
Smerige vetnekquote:Op donderdag 27 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik at op het mbo vrijwel elke dag bij de Turkmaar altijd dönerbox/broodje döner/Turkse pizza.
Kapsalon is zo machtig
Ik had het daar één keer besteld, en toen gaf ik de helft oid maar aan een jongen uit mijn klas die nog moest bulken voor trainingquote:
Blijft machtig mooi.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het daar één keer besteld, en toen gaf ik de helft oid maar aan een jongen uit mijn klas die nog moest bulken voor training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |