Jij hebt het ook begrepen.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vooral Interpol heeft het veeeeel beter begrepen
Dan gun ik het hem ookquote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gun Gijs dit nummer wel in zijn shift.
Volgens mij walgt 'ie ervan.
snap ik wel... moet ie 6 minuten zijn waffel houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed puntquote:Op donderdag 27 december 2018 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je zanger Plant heet, kun je veel maken
Tracy?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
Wat kon die Bonham rammen zeg, bohhh
Dat is een compliment natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Greta van Fleet vind ik eigenlijk eerder gewoon goed uitgevoerd jatwerk..
Tracy Chapman heeft nooit in Zeppelin gezetenquote:
ach Led Zeppelin was ook niet vies van jatwerk. Mits goed is daar ook niets mis mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Greta van Fleet vind ik eigenlijk eerder gewoon goed uitgevoerd jatwerk..
Mother, motherquote:
Wordt er helemaal duizelig van.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
Wat kon die Bonham rammen zeg, bohhh
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
zow jij hebt lang gewacht met hier komen...quote:
Da's ook wel weer zo. Led Zeppelin jatte op hun beurt weer van oudere blues/rock and roll artiesten. Net als de Beatles en de Stones dat deden. Ik vind alleen dat Greta wel héél erg precies als Led Zeppelin klinkt.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach Led Zeppelin was ook niet vies van jatwerk. Mits goed is daar ook niets mis mee.
hij wordt ook een dagje ouder he?quote:Op donderdag 27 december 2018 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hij is tot nu toe opmerkelijk stil
Tijd om over te stappen dus naar sky radioquote:Op donderdag 27 december 2018 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wordt ook een dagje ouder he?
Wansmaak Nederlandquote:Op donderdag 27 december 2018 12:37 schreef Chiappucci het volgende:
Dit nummer heeft trouwens nooit in de Top 40 gestaan zie ik. Apart.
Er is een donkere vent in het café? Das ook de eerste keer.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:38 schreef Nizno het volgende:
er staat een donkere vent het nummer van MJ te zingen in beeld!!![]()
nee op dat kleine inzetbeeldingetje. De clipquote:Op donderdag 27 december 2018 12:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er is een donkere vent in het café? Das ook de eerste keer.
Rare gozer, zal wel een tribute artiest zijn of zo.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee op dat kleine inzetbeeldingetje. De clip
The King & Queen of Pop...en we krijgen ze achter elkaar.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
The King & Queen of Pop...en we krijgen ze achter elkaar.
zoiets idd.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Rare gozer, zal wel een tribute artiest zijn of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |