quote:
Die man die aan het praten is ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Herman snapt niet helemaal hoe de lijst der lijsten werkt.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft er zelfs nooit in gestaan
Wees geen Herman.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
Herman snapt niet helemaal hoe de lijst der lijsten werkt.
Waren én vooruitstrevend én milieuvriendelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel slim van Zeppelin, dat LED.
Best duurzaam in de lijst.
Hoe milieuvriendelijk is een zeppelin? Als die vlam vat...quote:Op donderdag 27 december 2018 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waren én vooruitstrevend én milieuvriendelijk
Greta van Fleet vind ik eigenlijk eerder gewoon goed uitgevoerd jatwerk..quote:
vooral Interpol heeft het veeeeel beter begrepenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef nozem het volgende:
Ik vind dit van alle 'ik heb me laten inspireren door postpunk/wave uit de 80's en er een eigentijds dramatisch/theatraal 00's tintje aan gegeven' toch wel één van de mindere bands eigenlijk.
Dan maar liever The Killers, Editors, Interpol etc..
Als je zanger Plant heet, kun je veel makenquote:Op donderdag 27 december 2018 12:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe milieuvriendelijk is een zeppelin? Als die vlam vat...
Die begrepen het ook maar anderhalf album hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vooral Interpol heeft het veeeeel beter begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |