You! can! win!...if...you...want!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You're my heart, you're my soul toch?
Oh ja, die!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You! can! win!...if...you...want!
Cheri Cheri ladyquote:Op donderdag 27 december 2018 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You! can! win!...if...you...want!
Dramaquote:Op donderdag 27 december 2018 10:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog Jeroen van Koningsbrugge, The Script en Youp van t Hek in hetzelfde uur
komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Er komt echt geweldige muziek aan maar ook echt pure aids, dat wordt een uurtje met veel emoties
toch vind ik deze nog steeds mooiquote:
En gezongen alsof ze iets te enthousiast op een herenfiets sprongen en niet op het zadel, maar op de stang belandden.quote:
Ik ben ook nooit zo liedjes van vroeger geweest dus veel van voor 90's ken ik niet. Meestal wel de populaire rock/pop liedjes van de bekendere bands.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken tegenwoordig 98% wel en die ik niet (her)ken zijn de liedjes van dit jaar. Meestal dan.
Ik ook. Geweldig nummer.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch vind ik deze nog steeds mooi
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En gezongen alsof ze iets te enthousiast op een herenfiets sprongen en niet op het zadel, maar op de stang belandden.
Brother Brother Louiequote:Op donderdag 27 december 2018 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You're my heart, you're my soul toch?
Maar.... je leeft nog!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
Fuckieduck. Ik ben zo hard aan het werk dat ik vergeten ben koffie te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |