Echt een schitterende nummer.quote:
Hee, jij ook hier?quote:
Omdat Bart een baas is.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoezo heeft Bart in-ear headphones?
Gelukkig was ik al van mezelf vergeetachtigquote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De alcohol begint zijn tol te eisen?
Gelukkig ook nog Jeroen van Koningsbrugge, The Script en Youp van t Hek in hetzelfde uurquote:Op donderdag 27 december 2018 10:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Pfff the Cats![]()
Nou ja mooi moment om wat dingen te doen dus
Nu is het weer leuker.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam toevallig hier terecht en het lijkt me best leuk hier.
we zijn best aardig hier...quote:Op donderdag 27 december 2018 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam toevallig hier terecht en het lijkt me best leuk hier.
Nederlandquote:Op donderdag 27 december 2018 10:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog Jeroen van Koningsbrugge, The Script en Youp van t Hek in hetzelfde uur
Had ik maar diabetes (dit is een grapje mensen)quote:
Ik vraag me af of er in andere landen ook zulke wansmaak onder het volk is.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog Jeroen van Koningsbrugge, The Script en Youp van t Hek in hetzelfde uur
Ik verdenk Frankrijk van een aidslijst.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er in andere landen ook zulke wansmaak onder het volk is.
tuurlijk. elk land heeft zijn gebreken.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er in andere landen ook zulke wansmaak onder het volk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |