kiek ik zo ff naar.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het stukje bij staatieindetop2000 kan ook wel wat aanpassing krijgen...
hahaha was ook een goeie geweestquote:Op donderdag 27 december 2018 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie Peaceman wants eggs...
Sentiment.... ik doe er nog eentje en dan stop ik er weer mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga dan maar even de roze olifant in de kamer aanwijzen: Hoezo copy pasta't Diaan per nummer de lyrics
Dat kan ik me ook echt niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:52 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn er nog mensen die dit nummer echt niet kennen?
Goed verhaal, zou opnieuw lezen.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:52 schreef alopio het volgende:
Jaaa the reflexexex
Toepasselijk toen in net onder de douche de shampoo liet vallen en met een snelle reflex hem redde van vallen op de vloer
Nee das een leugen om het verhaal wat leuker te maken
eerder hadden we ook minstens 1 goed plaatje over het nummer.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sentiment.... ik doe er nog eentje en dan stop ik er weer mee.
Maakt verder niet uit hoor, ik vroeg het me afquote:Op donderdag 27 december 2018 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sentiment.... ik doe er nog eentje en dan stop ik er weer mee.
Dat is waar!quote:Op donderdag 27 december 2018 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder hadden we ook minstens 1 goed plaatje over het nummer.
Dat daar geen zak van klopt?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het stukje bij staatieindetop2000 kan ook wel wat aanpassing krijgen...
zeker!quote:Op donderdag 27 december 2018 10:54 schreef alopio het volgende:
Mag ik dit mooi vinden....ja ik mag dit mooi vinden
oh echt?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tweede oh ja'tje achter elkaar
Er zijn te veel nummers waarvan ik de naam niet weet
De alcohol begint zijn tol te eisen?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tweede oh ja'tje achter elkaar
Er zijn te veel nummers waarvan ik de naam niet weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |