Maar blijft stom....quote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic kapen is tegenwoordig heel gebruikelijk met reeksen hoor.
Dat iets gebruikelijk is, maakt het nog niet opeens volwassenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en nergens voor nodig aangezien diaan nooit te traag is met openen.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. Elk goed en leuk mens is welkom.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Willen jullie meer of minder Foreigners?
Als ze ook zo kunnen zingen en spelen mag het van mijquote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Willen jullie meer of minder Foreigners?
ach.. je kan wel een minuutje wachten....quote:Op donderdag 27 december 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen verzin dan tenminste een TT
Je druk maken om een TT niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat is het niet en topic kapen is voor kleuters.
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
HEY HO LET'S GO, HEY HO LET'S GO,
jinglebellsquote:Op donderdag 27 december 2018 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
rapper sjors?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
Dankjewel, Googlequote:Op donderdag 27 december 2018 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Blitzkrieg Bop
Ramones
Hey ho, let's go! hey ho, let's go!
Hey ho, let's go! hey ho, let's go!
Nouja, voor mij wel een reden om niet te stemmen. Of geen iig de optie om het te mogen doen. Zo moeilijk is het niet om in te bouwen zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er veel minder mensen stemmen is de lijst ook niet representatief. Natuurlijk is gewichten geven geen slecht idee in de pure zin - het gebeurt in de lijstjes van MusicMeter etc ook, maar dat is wel iets voor de mensen die écht met muziek bezig zijn. Harrie van de hoek of Ria van hiernaast gaan niet meer stemmen als ze ook nog die 35 nummers moeten gaan ordenen op hun smaak - die kiezen gewoon een leuke selectie van liedjes die ze zich konden bedenken en zijn daar allang blij mee. Dus dan wordt de lijst alsnog selectief representatief.
De lijst wordt er wel beter van denk ik, in kwalitatieve zin. Maar Radio 2 zal dit nooit doen, want zij willen een zo breed mogelijk publiek aanspreken.
___
Dit liedje
je bent er gisteren geweest?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:45 schreef Dven het volgende:
Nog steeds een kater van dat stomme top2000-café![]()
was t zo erg?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:45 schreef Dven het volgende:
Yeshquote:
Nee, best vermakelijk. En veel gratis bier gekregenquote:
teveel azijn gebruikt de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat? De beginpost van een topic is de OP. Ben je op je kop gevallen met kerst?
Duh!quote:Op donderdag 27 december 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat? De beginpost van een topic is de OP. Ben je op je kop gevallen met kerst?
ow gewoon een ordinaire zuiplap... jij denkt ook ieder uur bi de reclame aan drankflessen dusquote:Op donderdag 27 december 2018 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, best vermakelijk. En veel gratis bier gekregen
Misschien moet ik dit ene café ook eens in de toekomst bezoekenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, best vermakelijk. En veel gratis bier gekregen
goed bezig!quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ene café ook eens in de toekomst bezoeken
Heineken gok ik?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:45 schreef Dven het volgende:
Drie weken niet gezopen, was wel weer een keer tijdquote:Op donderdag 27 december 2018 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gewoon een ordinaire zuiplap... jij denkt ook ieder uur bi de reclame aan drankflessen dus
Jawel. Ik heb de post gemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Duh!Ja maar die is niet van jou!
Geen flauw idee, m'n smaakpapillen waren al dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |