Maar het is een populariteitslijst. Nog maar de vraag of de lijst wel heel anders zou worden met jouw systeemquote:Op donderdag 27 december 2018 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo is dit zo bizar? Als je 10 keer wil stemmen kan dat ook.
Als je nu stemt krijgt je nummer 1 net zoveel gewicht als je nummer 35.
Debiel systeem.
Beginnen met nummer van het huidige jaar en het jaar ervoor te weren. Verder heeft een rangschikking niet zoveel zin denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zou jij voorstellen om een betere lijst te kunnen maken?
Of geeft jouw stemmen wel een eerlijk beeld over hoe je erover denkt? Dus nummer 1 net zo zwaar als nummer 35?
er miste nog een enterquote:
Normaal ben ik het daar wel mee eens, alleen zou dan Thinking Of A Place van de War On Drugs er dit jaar nog niet in hebben gestaanquote:Op donderdag 27 december 2018 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beginnen met nummer van het huidige jaar en het jaar ervoor te weren. Verder heeft een rangschikking niet zoveel zin denk ik.
Is inderdaad de vraag. Maar gevoelsmatig ben je dan toch bezig met een lijst die wel ergens op slaat. Nu is het achterliggende systeem achterhaald.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar het is een populariteitslijst. Nog maar de vraag of de lijst wel heel anders zou worden met jouw systeem
gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op donderdag 27 december 2018 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan hier vrij weinig mee eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal ben ik het daar wel mee eens, alleen zou dan Thinking Of A Place van de War On Drugs er dit jaar nog niet in hebben gestaan
Als er veel minder mensen stemmen is de lijst ook niet representatief. Natuurlijk is gewichten geven geen slecht idee in de pure zin - het gebeurt in de lijstjes van MusicMeter etc ook, maar dat is wel iets voor de mensen die écht met muziek bezig zijn. Harrie van de hoek of Ria van hiernaast gaan niet meer stemmen als ze ook nog die 35 nummers moeten gaan ordenen op hun smaak - die kiezen gewoon een leuke selectie van liedjes die ze zich konden bedenken en zijn daar allang blij mee. Dus dan wordt de lijst alsnog selectief representatief.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zou jij voorstellen om een betere lijst te kunnen maken?
Of geeft jouw stemmen wel een eerlijk beeld over hoe je erover denkt? Dus nummer 1 net zo zwaar als nummer 35?
Dit is een prima TT.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:39 schreef peaceman het volgende:
Nizno zorg jij even voor een TT, aangezien de kaper dat teveel moeite vond.
nee dat is het niet en topic kapen is voor kleuters.quote:
Topic kapen is tegenwoordig heel gebruikelijk met reeksen hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat is het niet en topic kapen is voor kleuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |