Moet ik eindcijfer 1 nemen?quote:
Dat moet je lekker zelf weten.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet ik eindcijfer 1 nemen?
Haal een hele straat, heb je een grotere kans om te winnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Welke eindcijfer moet ik kiezen voor de winst?
Er staat duidelijk 1 in je postquote:Op donderdag 27 december 2018 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet je lekker zelf weten.
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er staat duidelijk 1 in je post
Jongen jij heb echt een probleem als ik niets win.....
Goh, Klaas weet iets niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke eindcijfer moet ik kiezen voor de winst?
Klaas weet allesquote:
Beter een boulevard, nog meer winkans.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Haal een hele straat, heb je een grotere kans om te winnen.
Ja die bedoel ik jaquote:Op donderdag 27 december 2018 10:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beter een boulevard, nog meer winkans.
Klaasweetnietallesquote:Op donderdag 27 december 2018 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet ik eindcijfer 1 nemen?
Maakt niet uit, ik win tochquote:
Ik had laatst heel Rotterdam bij elkaar, Blaak, Hofplein en Coolsingel.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beter een boulevard, nog meer winkans.
Tuurlijk jonge net nog klagen om 3 tientjes en nu 3k uitgevenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga voor dit
verliezen is geen optie voor mij
niemand dwingt jou een lot te kopenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas weet alles
Als ik realistische ben vraag ik me af 30 euro gewoon niet teveel geld waarbij de winkans bijna 0 is......
De Nederlandse staatskas heeft wel lef om zoveel geld te vragen voor een lot
Er zijn gezinnen in Nederland die daar een week boodschappen van moeten doen en de nederlandse staat vraagt gewoon aan die burgers om een week niet te eten.....
Het is eigenlijk een schande...
Belasting voor de dommen hequote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas weet alles
Als ik realistische ben vraag ik me af 30 euro gewoon niet teveel geld waarbij de winkans bijna 0 is......
De Nederlandse staatskas heeft wel lef om zoveel geld te vragen voor een lot
Er zijn gezinnen in Nederland die daar een week boodschappen van moeten doen en de nederlandse staat vraagt gewoon aan die burgers om een week niet te eten.....
Het is eigenlijk een schande...
Jij bent jaloers dat ik ga winnenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:53 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge net nog klagen om 3 tientjes en nu 3k uitgeven__!
Jij bent jaloers dat ik ga winnenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
niemand dwingt jou een lot te kopen
Jij bent jaloers dat ik ga winnenquote:
Nee hoor, ik gun jou dat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat ik ga winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |