abonnement Unibet Coolblue
pi_183995607
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Sarcasme. Herken het.
pi_183995662
Leuk Spirit!
pi_184002916
Cue schreef:
quote:
Kom je eindelijk een leuke kerel tegen in de kroeg. Heb je en hele leuke avond... Gaat het uiteindelijk enkel over de vrouwen die hij leuk vindt om te versieren en pas je niet in het plaarje. Jammer :(
Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184013097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef Godshand het volgende:
Cue schreef:

[..]

Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
pi_184013240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
pi_184013299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
pi_184013373
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
Omdat ze in eerste instantie niet direct in het plaatje pasten van het type dame dat ik voor mij zie als vriendin. Daarnaast is ze een goede vriendin van mijn nichtje, en ik vind dat iets ongemakkelijks hebben : een seksuele relatie met een dame die ook hecht bevriend is met mijn directe familie. Dan weet je dat, mocht het wat worden, in de eerste periode de escapades tussen de lakens met je bloedeigen nichtje besproken zullen gaan worden :')

Maargoed, dat eerste is iets waar ik wel mee worstel de laatste tijd : moet ik sommige mogelijkheden niet wat vaker een kans gaan geven.
pi_184013562
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
Nee daar ben ik niet echt naar op zoek, iemand om even een wip mee te maken. Nooit echt mijn ding geweest.

Ik vind het wel bijzonder dat zij best wel wat initiatief heeft genomen. Vrouwen doen dat naar mijn beleving niet zo snel op zo'n manier. De meesten geven wel wat vage hints, maar echt concreet worden ze niet. Niet dat dit een reden moet zijn om dan maar te gaan daten, maar het zet me wel eens aan het denken.
pi_184014419
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Zaterdag komt het vervolg. :)
pi_184014693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Zaterdag komt het vervolg. :)
Klinkt goed!
pi_184014791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Zaterdag komt het vervolg. :)
Bleef ze niet slapen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184014879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bleef ze niet slapen?
Nee moest morgen al weer vroeg werken.
pi_184017420
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184017688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:14 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Klinkt goed Caithlinn! Oude liefde roest niet?
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:00:54 #15
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184019048
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_184025396
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
Wat voor text is het?
pi_184025496
Wel even eerst door de spellchecker halen he ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:28:26 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184025753
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184026645
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

quote:
Er was eens een rustige, lieve en zorgzame jongen die dé liefde van zijn leven maar niet kon vinden. Na talloze gevaarlijke avonturen, waar hij soms goed uit kwam en soms ernstig geschonden, stond hij op het punt om het op te geven. Maar toen, als vanuit het niets zag hij een website verschijnen... Lexa.nl. Hij wist dat dit zijn laatste kans was om een liefdevolle, empathische en gezellig meisje te vinden. Dus wederom met gevaar voor eigen leven melde hij zich aan, in de hoop deze keer succes te hebben... Maak jij het verhaaltje samen met me af? :)
10/10
pi_184026647
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
Hier 6 jaar :P

Idem. Moet zeggen dat het alleen al denken aan een date mij nu meteen weer in de comfort zone drukt, maar moet er toch een keer doorheen :) En als de eerste eenmaal geweest is...
pi_184026694
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
rip
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:47:26 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184027451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:07:12 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184027854
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Ik bedacht me vooral hoeveel soa's hij heeft gehad ivm zijn gevaarlijke avonturen waar hij niet ongeschonden uit kwam.
pi_184027972
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:23:25 #25
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184028254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
Geloof er vrij weinig van
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_184028597
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Ultieme cringe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184028624
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Rustig, lief, zorgzaam... ook wel saai.

Gevaarlijke avonturen... hé, nou spreekt hij zichzelf tegen. Onbetrouwbaar.

Punt om op te geven... wanhoop en geen doorzetter.

Kortom, je adverteert jezelf als een saaie, onbetrouwbare, wanhopige man die geen doorzetter is.
pi_184030526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Hier 6 jaar :P

Idem. Moet zeggen dat het alleen al denken aan een date mij nu meteen weer in de comfort zone drukt, maar moet er toch een keer doorheen :) En als de eerste eenmaal geweest is...
Sta je dan ook al 6 jaar droog?
pi_184032269
Haha stelletje zeikerds zijn jullie toch ook :D Laat die jongen toch. Het is een origineel verhaaltje. Beetje corny. Maar als de kop erbij je aanspreekt... why not ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_184032598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
Haha stelletje zeikerds zijn jullie toch ook :D Laat die jongen toch. Het is een origineel verhaaltje. Beetje corny. Maar als de kop erbij je aanspreekt... why not ;)
Ja, maar daar heb je het: als de foto goed genoeg is lezen velen het verhaal niet eens.

Valt mij wel op dat in ieder geval op Tinder vrouwen de tekst vaak gewoon lekker overslaan. Heb je daar verdorie drie weken op zitten broeden! ;)
pi_184032690
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sta je dan ook al 6 jaar droog?
:@ Ja.

Daar zit ook wel een beetje het probleem dat ik nu heb. Ooit (eerste jaren van mijn studententijd) was ik best wel actief op gebied van daten / seks.

Zonder tof te willen doen : er zijn (dit was wel een uitzondering) dagen geweest dat scharrel 1 om 14:00 mijn huis verliet en dat scharrel 2 om 17:00 uur met haar slaapspullen alweer voor de deur stond.

Of dat we een huisfeest gaven met oud en nieuw, waar een appetijtelijke dame aanwezig was in de veronderstelling dat ze die nacht bij mij in bed zou slapen, en dat opeens een andere scharrel aan de lijn hing van ''Ik hoorde dat er een feestje is bij jullie, vriendin en ik komen er nu aan''. En dat dit zo'n beetje de grootste dilemma's waren die ik had op datagebied.

Maar toen ik weg ging uit mijn studentenwoning en -stad is dat date leven als vanaf een ravijn ingestort. En nu, een paar jaar later, ben ik eigenlijk weer op het punt beland als waar ik ook stond als 17 jarige onzekere puber, skills met vrouwen totaal verleerd, veel te veel druk (mentaal) er achter, etc. Best kut eigenlijk.
pi_184032930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef DesertGlory het volgende:

:@ Ja.

Daar zit ook wel een beetje het probleem dat ik nu heb. Ooit (eerste jaren van mijn studententijd) was ik best wel actief op gebied van daten / seks.

Zonder tof te willen doen : er zijn (dit was wel een uitzondering) dagen geweest dat scharrel 1 om 14:00 mijn huis verliet en dat scharrel 2 om 17:00 uur met haar slaapspullen alweer voor de deur stond.

Of dat we een huisfeest gaven met oud en nieuw, waar een appetijtelijke dame aanwezig was in de veronderstelling dat ze die nacht bij mij in bed zou slapen, en dat opeens een andere scharrel aan de lijn hing van ''Ik hoorde dat er een feestje is bij jullie, vriendin en ik komen er nu aan''. En dat dit zo'n beetje de grootste dilemma's waren die ik had op datagebied.

Maar toen ik weg ging uit mijn studentenwoning en -stad is dat date leven als vanaf een ravijn ingestort. En nu, een paar jaar later, ben ik eigenlijk weer op het punt beland als waar ik ook stond als 17 jarige onzekere puber, skills met vrouwen totaal verleerd, veel te veel druk (mentaal) er achter, etc. Best kut eigenlijk.
Wow. Hoe hou je dat vol zeg?

Maar goed, gewoon Tinder aanzwengelen en gaan daten. Je rolt er snel genoeg weer in.
pi_184034672
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Ik zou niet liken.
pi_184035090
- off topic, zie OP -

[ Bericht 48% gewijzigd door STING op 28-12-2018 18:17:20 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184036522
Ergernissen, gekopieerd uit een ander topic:

Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 18:28:15 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184036594
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
Haha stelletje zeikerds zijn jullie toch ook :D Laat die jongen toch. Het is een origineel verhaaltje. Beetje corny. Maar als de kop erbij je aanspreekt... why not ;)
Da's gewoon een relkloon die hier af en toe iets infantiels komt posten.
pi_184036689
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:24 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ergernissen, gekopieerd uit een ander topic:

Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
Je gaat met hem afspreken terwijl je hem vreselijk opdringerig vindt?
pi_184036710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je gaat met hem afspreken terwijl je hem vreselijk opdringerig vindt?
Nee, ik heb hem na dat voorstel ontmatcht.
pi_184037102
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel kritisch want ik hoef niet perse een man.
Stop dan maar met daten.. Want je klinkt inderdaad als een moeilijk persoon.
pi_184037133
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Stop dan maar met daten.. Want je klinkt inderdaad als een moeilijk persoon.
Ik heb morgen een date met iemand die zich weet te gedragen.
pi_184037141
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel kritisch want ik hoef niet perse een man.
oehhh independent women
pi_184037148
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb morgen een date met iemand die zich weet te gedragen.
Stuurt ipv 4 maar 1 berichtje terug?
pi_184037157
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Prinsesje
Goede neg, ik denk dat het je dit keer echt gaat lukken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184037173
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuurt ipv 4 maar 1 berichtje terug?
_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 18:51:07 ]
pi_184037177
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goede neg, ik denk dat het je dit keer echt gaat lukken.
Elke keer iets anders proberen he
pi_184037190
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb morgen een date met iemand die zich weet te gedragen.
In wat voor opzicht gedraagt hij dan?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 18:51:45 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184037210
De zolderkamerspecialisten vinden het kennelijk moeilijk om hiermee om te gaan. :').
Niets mis met een beetje een kritische blik. Die heb ik ook.
pi_184037229
Wel ironisch. Eerst zeuren over iemand die een week niks laat horen, en daarna beginnen over dat je een erg drukke week voor de boeg hebt.
pi_184037236
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel kritisch want ik hoef niet perse een man.
Hoe gaat het met je? Het is alweer even geleden...
pi_184037238
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef Kreator het volgende:
De zolderkamerspecialisten vinden het kennelijk moeilijk om hiermee om te gaan. :').
Niets mis met een beetje een kritische blik. Die heb ik ook.
Kritisch is iets anders dan roepen dat je geen man nodig hebt ;).
pi_184037250
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef Kreator het volgende:
De zolderkamerspecialisten vinden het kennelijk moeilijk om hiermee om te gaan. :').
Niets mis met een beetje een kritische blik. Die heb ik ook.
Had jij niet een paar vreemde vogels aan de haak geslagen de laatste tijd?
pi_184037252
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kritisch is iets anders dan roepen dat je geen man nodig hebt ;).
Dit _O-
pi_184037295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In wat voor opzicht gedraagt hij dan?
Weet wat hij wel en niet kan aankaarten in een chatgesprek (over seks praten is meteen block hier voordat ik je heb ontmoet),toont interesse, doet niet moeilijk als ik afzeg ( familie in ziekenhuis) en komt normaal en leuk over. Zullen zien.
pi_184037308
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Weet wat hij wel en niet kan aankaarten in een chatgesprek (over seks praten is meteen block hier voordat ik je heb ontmoet),toont interesse, doet niet moeilijk als ik afzeg ( familie in ziekenhuis) en komt normaal en leuk over. Zullen zien.
Wat gaan jullie doen?
pi_184037411
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
pi_184037422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
En dan zeggen dat je kritisch bent
pi_184037439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
Tweede date pas. Lame.
pi_184037479
Ik hou van seksmaar ben erg kritisch met wie.
pi_184037496
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik hou van seksmaar ben erg kritisch met wie.
In ieder geval niet met kerels die over seks wagen te praten
pi_184037575
Kan wel weer even wat minder met de slow chat en iets respectvoller is ook niet verkeerd.
pi_184037581
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

In ieder geval niet met kerels die over seks wagen te praten
Ik houd van seks, maar owee als je erover begint. :')

In ieder geval, have fun!

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 28-12-2018 19:04:09 ]
pi_184037599
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

In ieder geval niet met kerels die over seks wagen te praten
Voor een ontmoeting is het needy.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 19:11:45 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184037844
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had jij niet een paar vreemde vogels aan de haak geslagen de laatste tijd?
Ik ben zelf ook raar dus dat matcht wel goed.
pi_184038664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wow. Hoe hou je dat vol zeg?

Maar goed, gewoon Tinder aanzwengelen en gaan daten. Je rolt er snel genoeg weer in.
Tja op een gegeven moment weet je niet beter meer. Tijdje terug nog wel een meid achterop mijn bagagedrager zitten die me lekker beet pakte zeg maar, had toen ook echt zo'n momentje van ''Ohja, dus zo voelde dat ookalweer''.

Weer eens serieus beginnen met tinder staat wel op de to-do list voor 2019 ja.
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:52 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184039474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
:')

Als je zo van seks houdt, waarom dan wachten tot de tweede date! Als seksliefhebber loop je dan al een wip mis.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184039942
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:')

Als je zo van seks houdt, waarom dan wachten tot de tweede date! Als seksliefhebber loop je dan al een wip mis.
Omdat ik een serieuze man wil en geen ons.
pi_184040537
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:15 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Omdat ik een serieuze man wil en geen ons.
Wat is dan een serieuze man? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:01:07 #68
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184041519
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:15 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Omdat ik een serieuze man wil en geen ons.
Je kunt op de tweede date dan niet hebben dat hij na de seks nooit meer wat laat horen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184042491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt op de tweede date dan niet hebben dat hij na de seks nooit meer wat laat horen?
Heb ik nooit eigenlijk, want na date 1 als hij moeilijk doet is het al helder,na date 2 is het of een relatie of een fwb.
pi_184042882
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Heb ik nooit eigenlijk, want na date 1 als hij moeilijk doet is het al helder,na date 2 is het of een relatie of een fwb.
Pfffft....na date 2 al 'moeten' weten of het een relatie is??
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:36:34 #71
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184042888
ja sorry ik kan het gek vinden dat je na de tweede date al benen open doet, kan je net zo goed naar de hoeren gaan en daar een vent 20 euro betalen om je een half uur vol te laten pompen ben je nog goedkoper uit ook, maar dat is mijn mening, ik vind hard to get ook leuk :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:38:14 #72
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184042960
Het leest ook zo mooi: de benen opendoen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184043109
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Het leest ook zo mooi: de benen opendoen.
Ligt eraan wie het zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184043356
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Pfffft....na date 2 al 'moeten' weten of het een relatie is??
Of het potentie heeft wel. Mijn tijd is kostbaar.


En waarom zou ik betalen voor seks?
pi_184043425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Of het potentie heeft wel. Mijn tijd is kostbaar.


En waarom zou ik betalen voor seks?
Dat laatste zei ik niet.......maar het verschilt echt per date wanneer je denkt of het relatiemateriaal wordt of niet.....
pi_184043470
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Pfffft....na date 2 al 'moeten' weten of het een relatie is??
As I said before...vrouwen kunnen niet anders denken dan in termen van relatie.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 21:56:19 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184043634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

As I said before...vrouwen kunnen niet anders denken dan in termen van relatie.
Correct. Alle vrouwen zijn hetzelfde. Het zijn net bakstenen; als je er één hebt gezien, heb je ze allemaal gezien. Hooguit wat variatie in kleur.
pi_184043641
Hoe bepaal jij met wie jij wel of niet gaat daten?

Universiteit van Nederland

Liefde een kwestie van romantiek, chemische stofjes in de hersenen en bliksemschichten? Ontkennen doet prof. dr. ir. Caspar Chorus, econometrist aan de TU Delft het niet, maar hij zal je in dit college vooral uitleggen welk keuzemodel jij - geheel ongemerkt! - hanteert bij het selecteren van een perfecte date. Kijken dus, als je wil begrijpen waarom jij komende week misschien wel een drankje doet met die ene man of vrouw.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184043684
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

As I said before...vrouwen kunnen niet anders denken dan in termen van relatie.
Maar jullie daten niet met een relatie als uiteindelijk doel?
Ik kan prima een periode daten zonder dat er een relatie uit voorkomt, meerdere dates met dezelfde persoon bedoel ik dan. Dus niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:58:14 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184043695
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
Je benen open als man zijnde?
pi_184043707
- off topic -

[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:07:28 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184043737
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

As I said before...vrouwen kunnen niet anders denken dan in termen van relatie.
Ik denk juist niet meteen aan een relatie.....ik schrijf juist dat voor mij elke date anders is en dat er soms meerdere dates nodig om eventueel naar een relatie toe te werken...
pi_184043739
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:57 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Maar jullie daten niet met een relatie als uiteindelijk doel?
Ik kan prima een periode daten zonder dat er een relatie uit voorkomt, meerdere dates met dezelfde persoon bedoel ik dan. Dus niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
Dat verhaal ken ik...je bedoelt dus dat je het even uitstelt.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184043901
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik denk juist niet meteen aan een relatie.....ik schrijf juist dat voor mij elke date anders is en dat er soms meerdere dates nodig om eventueel naar een relatie toe te werken...
Dit precies ja! Eerst meerdere, andere dates om de ander te leren kennen
pi_184043943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:04 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Dit precies ja! Eerst meerdere, andere dates om de ander te leren kennen
^O^
pi_184043944
Ik date met relatie als doel, maar ik ben daar vrij ouderwets in.
pi_184044034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik date met relatie als doel, maar ik ben daar vrij ouderwets in.
Ouderwets is niet het goede woord.....die verwachting is denk ik een beetje groot.....
pi_184044095
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:04 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Dit precies ja! Eerst meerdere, andere dates om de ander te leren kennen
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik date met relatie als doel, maar ik ben daar vrij ouderwets in.
Dat is toch allemaal heel erg normaal, of ligt dat aan mij?
pi_184044181
- dude, blijf nu even graag on topic, zie ook de OP, laatste waarschuwing -

[ Bericht 15% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:13:14 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184044239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:09 schreef STING het volgende:

[..]


[..]

Dat is toch allemaal heel erg normaal, of ligt dat aan mij?
Meteen een relatie als doel als je gaat daten? Ik wil eerst leuke mensen leren kennen.....en als het écht leuk klikt.....misschien kan het dan een relatie worden :)
pi_184044276
Net terug van mijn date!

Van een rustige dag die we gepland hadden, tot wandelen, filmpje kijken, haar paard bekijken en hooi sjouwen! hahaha

Erg leuke dag gehad, snel weer afspreken! Gezoend bij het afscheid O+ Vlinders O+

Alleen die afstand he...
pi_184044362
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Meteen een relatie als doel als je gaat daten? Ik wil eerst leuke mensen leren kennen.....en als het écht leuk klikt.....misschien kan het dan een relatie worden :)
Ik vergelijk het een beetje met sommige dating websites, waarbij je aangeeft met welk doel je erop staat, zoals dus bijv. een vaste relatie, vriendschap, hookup, etc. Uiteraard wil je eerst iemand leren kennen en er plezier mee hebben :) en als je dan het gevoel hebt dat er geen relatie in zit en dat wel je doel is, laat je het erbij.
pi_184044458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:16 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vergelijk het een beetje met sommige dating websites, waarbij je aangeeft met welk doel je erop staat, zoals dus bijv. een vaste relatie, vriendschap, hookup, etc. Uiteraard wil je eerst iemand leren kennen en er plezier mee hebben :) en als je dan het gevoel hebt dat er geen relatie in zit en dat wel je doel is, laat je het erbij.
Misschien dat daten daarom bij mij niet zo goed lukt ha ha.....heb echt tijd nodig om te bedenken of ik 'hem' echt leuk vind :)
pi_184044636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Net terug van mijn date!

Van een rustige dag die we gepland hadden, tot wandelen, filmpje kijken, haar paard bekijken en hooi sjouwen! hahaha

Erg leuke dag gehad, snel weer afspreken! Gezoend bij het afscheid O+ Vlinders O+

Alleen die afstand he...
Klinkt goed, wat is de afstand als ik vragen mag? Lees niet alles mee😬
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184044871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:16 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vergelijk het een beetje met sommige dating websites, waarbij je aangeeft met welk doel je erop staat, zoals dus bijv. een vaste relatie, vriendschap, hookup, etc. Uiteraard wil je eerst iemand leren kennen en er plezier mee hebben :) en als je dan het gevoel hebt dat er geen relatie in zit en dat wel je doel is, laat je het erbij.
Precies!
pi_184044923
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien dat daten daarom bij mij niet zo goed lukt ha ha.....heb echt tijd nodig om te bedenken of ik 'hem' echt leuk vind :)
Lieverd niet zo negatief hoor! Ik ken je nu al een beetje en ik vind je een topper! Weet zeker dat het niet lang duurt voordat je een man aan de haak hebt geslagen. O+
pi_184044967
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:32 schreef Restyler het volgende:

[..]

Lieverd niet zo negatief hoor! Ik ken je nu al een beetje en ik vind je een topper! Weet zeker dat het niet lang duurt voordat je een man aan de haak hebt geslagen. O+
Lief....dankjewel!
pi_184045075
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:23 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Klinkt goed, wat is de afstand als ik vragen mag? Lees niet alles mee😬
122 km of anderhalf uur rijden :+
pi_184045374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

122 km of anderhalf uur rijden :+
Puuuh..... Respect. Succes.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184045568
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:46 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Puuuh..... Respect. Succes.
Waaaarom

[ Bericht % gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:55:51 ]
pi_184045667
Afstand is echt een dealbreaker.......
pi_184045850
Maar een date vinden die eigenlijk te ver woont is echt waardeloos....

[ Bericht 81% gewijzigd door STING op 28-12-2018 23:02:36 ]
pi_184045942
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:51 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Waaaarom
Sommige mensen zijn dat waard. Kwa afstand zijn wij Nederlanders maar mietjes. Wij kijken raar op van anderhalf uur rijden, terwijl in zoveel landen het vele malen langer kan zijn...
Tevens ben ik vaak al gewend veel te rijden, dus valt het ook wel weer mee..

Het maakt het alleen wel lastig om spontaan heen te gaan. Dan ben je altijd wel even onderweg alsnog ;)
pi_184045959
Misschien kunnen we even on topic blijven, thanks.
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:03:33 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184045978
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik mis ook even wat ha ha :)

Maar een date vinden die eigenlijk te ver woont is echt waardeloos....
Ja dat schiet niet op nee.. Even langswippen voor een bakkie.. of even met je bakkie langs voor een wippie zit er dan niet in..
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:04:12 #106
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184046000
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef STING het volgende:
Misschien kunnen we even on topic blijven, thanks.
Ik had het over daten in een datingtopic vriend.. :{w
Die laatste post verwijderen was dus niet nodig
pi_184046025
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja dat schiet niet op nee.. Even langswippen voor een bakkie.. of even met je bakkie langs voor een wippie zit er dan niet in..
Tja.......dan moet je ergens een grens trekken....
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:07:05 #108
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184046091
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Tja.......dan moet je ergens een grens trekken....
Ja 30km is leuk genoeg.. anders is het al gauw te veel gedoe..
pi_184046218
Mijn max is 30 km. Ik heb geen auto en een leven.
pi_184046226
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja 30km is leuk genoeg.. anders is het al gauw te veel gedoe..
Jep....
pi_184046409
Ik vind afstand in principe niet erg. Alleen wanneer je allebei kinderen hebt, kan het heel lastig zijn, vooral bij co-ouderschap. Samen een toekomst opbouwen, wordt wel heel lastig als je allebei gebonden bent aan je woonplaats..
Sarcasme. Herken het.
pi_184046414
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Mijn max is 30 km. Ik heb geen auto en een leven.
Probeer je nu te accentueren dat als je iets langer rijdt voor een ander persoon je geen leven hebt? :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:15:42 #113
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184046470
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:51 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Waaaarom
Nu weet ik alleen niet of STING dit aangepast heeft of dat het jouw reactie is?

Maar ontopic, afstand is en blijft voor mij ook altijd een dingetje, we zullen zien wat 2019 brengt.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184046495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Probeer je nu te accentueren dat als je iets langer rijdt voor een ander persoon je geen leven hebt? :')
Je bent 3 uur per date onderweg, lijkt mij wanhopig.

Ja, stel de liefde van je leven verhuist ok, maar ik vind het vrij sneu om Tinder op 100 km te zetten. Ik ben ook altijd vrij bot naar types die mij matchen, opeens 50 km verder wonen en niet snappen dat ik niet meer geinteresseerd ben.
pi_184046557
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:16 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Je bent 3 uur per date onderweg, lijkt mij wanhopig.

Ja, stel de liefde van je leven verhuist ok, maar ik vind het vrij sneu om Tinder op 100 km te zetten. Ik ben ook altijd vrij bot naar types die mij matchen, opeens 50 km verder wonen en niet snappen dat ik niet meer geinteresseerd ben.
Mijn Tinder staat gewoon op 45 km. Maar zodra je vaak weg bent van huis, match je veel mensen die verder wonen. En ja, daar kan wel eens een extra leuk exemplaar tussen zitten. En ik was even vergeten dat jouw dates 30 minuten duren... Dan is 3 uur wel wat aan de lange kant ja...
pi_184047056
Daarom is mijn eerste vraag ook waar woon je. Daar selecteer ik op, naast looks, opleiding en lengte.
pi_184047157
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:30 schreef ChristmasRoses het volgende:
Daarom is mijn eerste vraag ook waar woon je. Daar selecteer ik op, naast looks, opleiding en lengte.
Jij gaat alleen voor hooggeleide mensen?
pi_184047168
Mijn dates kunnen ook de hele dag duren als er een klik is.
pi_184047207
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij gaat alleen voor hooggeleide mensen?
Hbo+. Heb zelf universiteit dus vind opleiding belangrijk. Baan dan weer niet zo, zit zelf ook ophet randje van een switch.
pi_184047522
Ik had Tinder ingesteld op iets van 3km of 5km ofzo. Werkte prima, maar ik ben dan ook (zoals de jeugd het noemt) een verse hottie.
pi_184047749
Hier in de buurt weinig soeps, veel tokkies met stiekels en uitgestoken tong. Oh, en Ajaxtattoo.
pi_184047791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:45 schreef ChristmasRoses het volgende:
Hier in de buurt weinig soeps, veel tokkies met stiekels en uitgestoken tong. Oh, en Ajaxtattoo.
Ik had laatst eens gekeken naar de cijfers van de stad waarin ik woon, uit mijn hoofd waren dit de cijfers:

- 5700 vrouwen, leeftijd 20-25
- 5000 mannen, leeftijd 20-25

:) :) *O* *O*
pi_184048037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:45 schreef ChristmasRoses het volgende:
Hier in de buurt weinig soeps, veel tokkies met stiekels en uitgestoken tong. Oh, en Ajaxtattoo.
Stiekels?
pi_184048085
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Stiekels?
Ik heb ook stiekels en ik ben er trots op. Maar ik steek m'n tong niet uit en heb geen Ajax tattoo.
pi_184048103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:54 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik heb ook stiekels en ik ben er trots op.
Wtf zijn stiekels?
pi_184048122
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wtf zijn stiekels?
Ongeschoren baardje van paar dagen. Ik trim wel dus bij mij ziet het er sexy uit, dat kan ik je vertellen.
pi_184048302
Dat zijn toch stoppels?....

Bedoelde ze niet gewoon stekels? :?
pi_184048439
't Is weer een pareltje hoor
pi_184048493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat zijn toch stoppels?....

Bedoelde ze niet gewoon stekels? :?
Ja, stekels, met gel. Nog erger als hij kalend is.

Sowieso date ik alleen mannen met hoofdhaar, rare tic van mij, kan het niet hebben als ze ouder lijken dan mijn vader.


Maar goed, ik ben ook geen droomvrouw dus dat mannen mij afwijzen snap ik ook.
pi_184048497
Of toch niet :verdrietig-gezichtje:
pi_184048541
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:16 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Je bent 3 uur per date onderweg, lijkt mij wanhopig.

Ja, stel de liefde van je leven verhuist ok, maar ik vind het vrij sneu om Tinder op 100 km te zetten. Ik ben ook altijd vrij bot naar types die mij matchen, opeens 50 km verder wonen en niet snappen dat ik niet meer geinteresseerd ben.
Je komt bij ieder bericht wat je hier typt steeds dichterbij iemand die ik niet in de buurt wil hebben.

Mijn god, wat een eisen zeg! 8)7. En dan klagen dat je niemand of niets zoekt / kan vinden.

Ik heb meerdere mensen leren kennen die verder wonen dan een comfortzone (lees: verder dan 30 of 50 km of meer), en daar geniet ik nu nog van!

Mensen die puur kijken naar afstand doen zichzelf nogal tekort, vind ik.
pi_184048594
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je komt bij ieder bericht wat je hier typt steeds dichterbij iemand die ik niet in de buurt wil hebben.

Mijn god, wat een eisen zeg! 8)7. En dan klagen dat je niemand of niets zoekt / kan vinden.

Ik heb meerdere mensen leren kennen die verder wonen dan een comfortzone (lees: verder dan 30 of 50 km of meer), en daar geniet ik nu nog van!

Mensen die puur kijken naar afstand doen zichzelf nogal tekort, vind ik.
Waar klaag ik dat ik niemand kan vinden?
pi_184048603
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb meerdere mensen leren kennen die verder wonen dan een comfortzone (lees: verder dan 30 of 50 km of meer), en daar geniet ik nu nog van!
Ik wilde niet teveel off-topic gaan, maar inderdaad. Bijna al mijn vrienden wonen meer dan 30 km van mij vandaan en verdeeld over heel Nederland. Ik ga naar hen toe en zij naar mij. Maar ik kan me voorstellen dat dat een stuk lastiger is als je geen auto hebt...
pi_184048615
Inb4 kalende manlets met PrO-diploma.
pi_184048642
Een man mag zich echt gelukkig prijzen met haar hoor _O-
pi_184048644
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik wilde niet teveel off-topic gaan, maar inderdaad. Bijna al mijn vrienden wonen meer dan 30 km van mij vandaan en verdeeld over heel Nederland. Ik ga naar hen toe en zij naar mij. Maar ik kan me voorstellen dat dat een stuk lastiger is als je geen auto hebt...
Vrienden is anders. Ik heb vrienden in Canada. Maar qua daten wil ik je wel meermaals per week zien.
pi_184048658
En volgens mij ben jij FenoFena/Maggie.
pi_184048666
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik wilde niet teveel off-topic gaan, maar inderdaad. Bijna al mijn vrienden wonen meer dan 30 km van mij vandaan en verdeeld over heel Nederland. Ik ga naar hen toe en zij naar mij. Maar ik kan me voorstellen dat dat een stuk lastiger is als je geen auto hebt...
Als 16-jarigen woonden mijn lover en ik 150 km bij elkaar vandaan :) OV in Nederland is afhankelijk van het traject ook prima te doen...
pi_184048683
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:11 schreef Faxie het volgende:
Een man mag zich echt gelukkig prijzen met haar hoor _O-
met haar... of met háár...? :D
pi_184048696
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:12 schreef Faxie het volgende:
En volgens mij ben jij FenoFena/Maggie.
Na mijn tijd.
pi_184048700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

met haar... of met háár...? :D
Kek.
pi_184048701
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

met haar... of met háár...? :D
Zonder haar krijg je haar niet dus....
pi_184048718
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Als 16-jarigen woonden mijn lover en ik 150 km bij elkaar vandaan :) OV in Nederland is afhankelijk van het traject ook prima te doen...
Ik heb een ex in Groningen... nooit meer. Al mijn weekenden gingen op aan reizen.
  zaterdag 29 december 2018 @ 00:15:16 #144
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_184048748
Hoi allemaal! Ik heb een vraagje over Tinder Plus. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want kan het niet vinden bij Tinder zelf. Ookal denk je alleen ff mee zou ik dat super vinden. Als ik het goed heb begrepen kan je met tinder plus o.a. kiezen wie mij te zien krijgen. Dus alleen de profielen die ik like krijgen mij dan te zien. Maar ik vroeg me af, stel dat in de regio waar ik zoek, ook mensen tinder plus hebben. Krijg ik dan die profielen van hun wel te zien als ze hebben ingesteld dat zij alleen bij een like getoond worden? Of juist niet? Als anderen met tinder plus je namelijk wel zouden zien heb je niks aan de extra functie om alleen gezien te worden door de profielen die je liked...
Alvast bedankt!
Don't call me Shirley
pi_184048759
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:14 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb een ex in Groningen... nooit meer. Al mijn weekenden gingen op aan reizen.
Ik gok, gezien de Ajaxtattoo-opmerking dat je Amsterdam woont? Mocht ik ernaast zitten, verbeter me dan. Maar Amsterdam - Groningen is inderdaad wel een aardig stukje!
pi_184048821
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:15 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb een vraagje over Tinder Plus. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want kan het niet vinden bij Tinder zelf. Ookal denk je alleen ff mee zou ik dat super vinden. Als ik het goed heb begrepen kan je met tinder plus o.a. kiezen wie mij te zien krijgen. Dus alleen de profielen die ik like krijgen mij dan te zien. Maar ik vroeg me af, stel dat in de regio waar ik zoek, ook mensen tinder plus hebben. Krijg ik dan die profielen van hun wel te zien als ze hebben ingesteld dat zij alleen bij een like getoond worden? Of juist niet? Als anderen met tinder plus je namelijk wel zouden zien heb je niks aan de extra functie om alleen gezien te worden door de profielen die je liked...
Alvast bedankt!
Het liked ( :P ) mij dat wanneer jij instelt dat je alleen gezien wil worden door mensen die jij geliked hebt en andersom iemand anders dat ook heeft. Jullie elkaar niet te zien krijgen. Omdat er iemand geliked moet zijn alvorens je zichtbaar wordt voor de ander.
  zaterdag 29 december 2018 @ 00:21:21 #147
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_184048906
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Het liked ( :P ) mij dat wanneer jij instelt dat je alleen gezien wil worden door mensen die jij geliked hebt en andersom iemand anders dat ook heeft. Jullie elkaar niet te zien krijgen. Omdat er iemand geliked moet zijn alvorens je zichtbaar wordt voor de ander.
Hahaha liked mij eigenlijk ook :P bedankt voor je reactie en het mee denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 29-12-2018 09:08:38 ]
Don't call me Shirley
pi_184049041
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:15 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik gok, gezien de Ajaxtattoo-opmerking dat je Amsterdam woont? Mocht ik ernaast zitten, verbeter me dan. Maar Amsterdam - Groningen is inderdaad wel een aardig stukje!
In de buurt ervan, ja.
pi_184052457
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Net terug van mijn date!

Van een rustige dag die we gepland hadden, tot wandelen, filmpje kijken, haar paard bekijken en hooi sjouwen! hahaha

Erg leuke dag gehad, snel weer afspreken! Gezoend bij het afscheid O+ Vlinders O+

Alleen die afstand he...
Leuk!!
pi_184052537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:11 schreef cempexo het volgende:
- dude, blijf nu even graag on topic, zie ook de OP, laatste waarschuwing -
Het kost mij moeite om dat perspectief te begrijpen in de toepassingssfeer van iets -laten- leren en kunnen toepassen in een datingsproces. Actuele kennis en nieuwe inzichten laten verrijken voor de medeleden dus.

Nog even een vraag over Relaties & Psychologie. Welke psychologie wordt door Fok bedoelt, bv A&O psychologie, Sociale psychologie, Klinische psychologie ?

---

Relaties & Psychologie
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen

[ Bericht 5% gewijzigd door cempexo op 29-12-2018 11:17:27 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184052796
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jep....
Afstand is heel erg relatief. Een vriendin van mij heeft en fijne relatie met iemand uit het buitenland. Dat werkt prima. Maar het is natuurlijk maar net of je er zelf zin in hebt.
pi_184052873
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:45 schreef DW457 het volgende:

[..]

Afstand is heel erg relatief. Een vriendin van mij heeft en fijne relatie met iemand uit het buitenland. Dat werkt prima. Maar het is natuurlijk maar net of je er zelf zin in hebt.
Het hangt vooral af van je behoefte. Voor mij is fysieke aanwezigheid en contact heel belangrijk. Zonder dat verlies ik interesse en ik zou dan ook echt vreemdgaan (nou ja, ik zou dat netjes melden dat het voor mij niet werkt tegenwoordig).

Afstand op zich is dus geen probleem, maar wel elkaar niet vaak genoeg kunnen zien.
pi_184052983
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het hangt vooral af van je behoefte. Voor mij is fysieke aanwezigheid en contact heel belangrijk. Zonder dat verlies ik interesse en ik zou dan ook echt vreemdgaan (nou ja, ik zou dat netjes melden dat het voor mij niet werkt tegenwoordig).

Afstand op zich is dus geen probleem, maar wel elkaar niet vaak genoeg kunnen zien.
Dat begrijp ik inderdaad wel. Voor mij is elkaar voldoende zien ook erg belangrijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 09:03:57 ]
pi_184053090
Ik zou ook bezorgd zijn dat mijn partner vreemdgaat als ik hem nooit zag.
pi_184053133
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:14 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik zou ook bezorgd zijn dat mijn partner vreemdgaat als ik hem nooit zag.
Nooit zien is natuurlijk wel gelijk heel extreem, maar als je elkaar weinig ziet is goed en open en eerlijk communiceren nog belangrijker. Ik denk dat je daar een hoop ellende mee bespaart. En wederzijds vertrouwen natuurlijk, ook wel een ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 09:18:21 ]
pi_184053178
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nooit zien is natuurlijk wel gelijk heel extreem, maar als je elkaar weinig ziet is goed en open en eerlijk communiceren nog belangrijker. Ik denk dat je daar een hoop ellende mee bespaart. En wederzijds vertrouwen natuurlijk, ook wel een ding.
Mannen hebben seks nodig en als dat er niet is zoeken ze het ergens anders. Vrouwen ook wel, maar minder.
pi_184053281
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mannen hebben seks nodig en als dat er niet is zoeken ze het ergens anders. Vrouwen ook wel, maar minder.
Dat vind ik echt te kort door de bocht. Intimiteit is voor beide geslachten even belangrijk. Daarom is het juist belangrijk dat je de verbinding met elkaar blijft opzoeken, ook als je niet bij elkaar bent. Er zijn zat manieren waarop je die afstand kan overbruggen (zowel letterlijk als figuurlijk). Het is dus echt niet zo dat alle mannen vreemd gaan als ze hun partner een tijdje niet hebben gezien.

Nb. Vrouwen gaan btw ongeveer net zo vaak, danwel vaker vreemd dan mannen, fun fact.
pi_184053730
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:14 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik zou ook bezorgd zijn dat mijn partner vreemdgaat als ik hem nooit zag.
Dus jij zou bijvoorbeeld je vriend niet toelaten om alleen met vrienden op vakantie te gaan?
pi_184053832
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:55 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dus jij zou bijvoorbeeld je vriend niet toelaten om alleen met vrienden op vakantie te gaan?
Vakantie is toch heel wat anders dan elkaar 2x per jaar zien.
pi_184053847
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:55 schreef Themeparktommy het volgende:

Dus jij zou bijvoorbeeld je vriend niet toelaten om alleen met vrienden op vakantie te gaan?
Even een paar weken geen seks is wat anders dan bv eens per maand een weekend veel seks en dan weer op een houtje bijten. ;)
  zaterdag 29 december 2018 @ 10:04:11 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184053865
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:20 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mannen hebben seks nodig en als dat er niet is zoeken ze het ergens anders. Vrouwen ook wel, maar minder.
Ben jij die Marokkaanse?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184053878
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij die Marokkaanse?
Nope.
pi_184053888
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Even een paar weken geen seks is wat anders dan bv eens per maand een weekend veel seks en dan weer op een houtje bijten. ;)
Dit.
pi_184054338
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:01 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Vakantie is toch heel wat anders dan elkaar 2x per jaar zien.
Dan hebben we het over twee andere dingen. Ik heb namelijk nooit gezegd dat als iemand wat verder weg woont dat ik haar maar 2x per jaar zou zien... dat is ook wel een beetje te gek...

Op gegeven moment ga je toch wel samenwonen en dan heb je dat probleem van afstand ook niet meer...
pi_184054527
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij die Marokkaanse?
Waarschijnlijk wel
pi_184055387
vanavond 2e date met het meisje waar ik mee ben gaan schaatsen.
Vanavond Netflix avondje bij mij :)
pi_184055488
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:30 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dan hebben we het over twee andere dingen. Ik heb namelijk nooit gezegd dat als iemand wat verder weg woont dat ik haar maar 2x per jaar zou zien... dat is ook wel een beetje te gek...

Op gegeven moment ga je toch wel samenwonen en dan heb je dat probleem van afstand ook niet meer...
2 keer per jaar is ook niet realistisch. Een weekendje per maand wel, dat gebeurd best vaak als de afstand groot is en kan echt perfect werken.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 11:42:31 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184055519
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij die Marokkaanse?
Het riekt wel stevig naar magherbijnse.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 11:43:14 #169
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184055535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:35 schreef Feddd het volgende:
vanavond 2e date met het meisje waar ik mee ben gaan schaatsen.
Vanavond Netflix avondje bij mij :)
Leuk. Veel plezier met "Netflix". 8-).
pi_184057408
Geen Marrokaan hier, laatste keer dat ik postte was rond 2012 geloof ik.
pi_184057441
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:04 schreef ChristmasRoses het volgende:
Geen Marrokaan hier, laatste keer dat ik postte was rond 2012 geloof ik.
geregistreerd op: maandag 24 december 2018 @ 08:16
pi_184057487
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

geregistreerd op: maandag 24 december 2018 @ 08:16
Ai...betrapt...
pi_184057493
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

geregistreerd op: maandag 24 december 2018 @ 08:16
Nieuw account he.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 13:08:43 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184057505
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

geregistreerd op: maandag 24 december 2018 @ 08:16
Een nieuw account maken is niet zo moeilijk, dus die registratie datum zegt niks.
pi_184057935
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:08 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Nieuw account he.
Mooi dat je na 6 jaar weer terug bent.
pi_184059950
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mooi dat je na 6 jaar weer terug bent.
Ja he. Vind ik ook.

Zo mijn date, hij heeft vertraging, irritant maar goed, hij geeft het netjes aan. Ik ben weleens weggelopen toen een date er nog niet was na een half uur, hij kwaad appen waar ik bleef want hij had in de file gestaan.🙄
pi_184060184
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:35 schreef Feddd het volgende:
vanavond 2e date met het meisje waar ik mee ben gaan schaatsen.
Vanavond Netflix avondje bij mij :)
Ieder zijn ding hoor, maar op een tweede date heb je toch nog zoveel te bespreken... of andere avtiviteiten te ontplooien. Verbazingwekkende keuze toch (voor mij dan).
pi_184060213
Ik zou geen genoegen nemen met alleen netflix, op zijn minst kookt hij maar voor me.
pi_184060248
Ik heb volgende zaterdag een date :s)
pi_184060278
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:41 schreef DW457 het volgende:

[..]

2 keer per jaar is ook niet realistisch. Een weekendje per maand wel, dat gebeurd best vaak als de afstand groot is en kan echt perfect werken.
En voor mij is dat dus echt te weinig. :)
pi_184060312
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En voor mij is dat dus echt te weinig. :)
Ik vind 3 dagen per week normaal, soms vaker, soms minder. Het liefst het weekend en nog een doordeweekse dag.
pi_184060331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:43 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik zou geen genoegen nemen met alleen netflix, op zijn minst kookt hij maar voor me.
Jij gaat niet voor hem koken? Wat is dat nu weer voor omgekeerde wereld!
pi_184060347
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik vind 3 dagen per week normaal, soms vaker, soms minder. Het liefst het weekend en nog een doordeweekse dag.
Dit inderdaad!
pi_184060545
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding hoor, maar op een tweede date heb je toch nog zoveel te bespreken... of andere avtiviteiten te ontplooien. Verbazingwekkende keuze toch (voor mij dan).
Dat kan toch allemaal?
pi_184060614
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij gaat niet voor hem koken? Wat is dat nu weer voor omgekeerde wereld!
Degene die uitnodigt kookt lijkt me 😉
pi_184060674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding hoor, maar op een tweede date heb je toch nog zoveel te bespreken... of andere avtiviteiten te ontplooien. Verbazingwekkende keuze toch (voor mij dan).
Juist daarom is netflix wel handig, kun je tussendoor ook gewoon even kletsen hoor. Was overigens haar idee.
pi_184060958
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat kan toch allemaal?
Alles kan.
pi_184061060
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:57 schreef ChristmasRoses het volgende:

Degene die uitnodigt kookt lijkt me 😉
En de ander dan de afwas?
  zaterdag 29 december 2018 @ 15:12:40 #189
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184061064
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij gaat niet voor hem koken? Wat is dat nu weer voor omgekeerde wereld!
Als het in zijn huis is...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184061169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:59 schreef Feddd het volgende:

Juist daarom is netflix wel handig, kun je tussendoor ook gewoon even kletsen hoor. Was overigens haar idee.
Nou ja, dan maar horror opzetten ofzo, dat verhoogt jouw kansen. ;)
pi_184061203
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]
Ik ben weleens weggelopen toen een date er nog niet was na een half uur, hij kwaad appen waar ik bleef want hij had in de file gestaan.🙄
Heb het 1x gehad dat ik op de fiets kwam, van Hilversum naar station Den Dolder, dat is een kilometer of 13. Telefoon viel halverwege uit, hadden afgesproken om half 9, kwam aan om 5 over half 9, date was nergens te bekennen. Perrons afgelopen, nergens. Uiteindelijk ik weer terug gefietst, begon te regenen, kom ik zeik nat aan bij m'n grootouders, laad m'n telefoon op, word ik gebeld met dat ik een klootzak ben en het meteen m'n laatste kans was op een date want ik was onbetrouwbaar omdat ik niet was op komen dagen :')

Dat was een enorme red flag :') Maar goed, het was 2012 _O- En het was mijn eerste echte date, had wel wát ervaring, maar dat was met vrienden wat naar meer toe groeide dus we houden het op onervarenheid _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 15:18:18 ]
pi_184061234
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als het in zijn huis is...
Neem het niet te serieus.

Ik zie overigens niet helemaal in waarom je niet bij de ander kan koken. Maar nogmaals, neem het niet te serieus.
pi_184061358
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:17 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb het 1x gehad dat ik op de fiets kwam, van Hilversum naar station Den Dolder, dat is een kilometer of 13. Telefoon viel halverwege uit, hadden afgesproken om half 9, kwam aan om 5 over half 9, date was nergens te bekennen. Perrons afgelopen, nergens. Uiteindelijk ik weer terug gefietst, begon te regenen, kom ik zeik nat aan bij m'n grootouders, laad m'n telefoon op, word ik gebeld met dat ik een klootzak ben en het meteen m'n laatste kans was op een date want ik was onbetrouwbaar omdat ik niet was op komen dagen :')

Dat was een enorme red flag :') Maar goed, het was 2012 _O- En het was mijn eerste echte date, had wel wát ervaring, maar dat was met vrienden wat naar meer toe groeide dus we houden het op onervarenheid _O-
Nou ja, tegenwoordig is er geen excuus om niet op zijn minst op tijd te laten weten dat je later bent.

Al vind ik dat je, zeker als man, niet te laat mag zijn. Is gewoon onfatsoenlijk. Maar ik ben dan ook af en toe nog een beetje traditioneel (wat dan weer heel goed helpt als je je niet beperkt tot Noordwest Europese vrouwen).
pi_184061437
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, tegenwoordig is er geen excuus om niet op zijn minst op tijd te laten weten dat je later bent.

Al vind ik dat je, zeker als man, niet te laat mag zijn. Is gewoon onfatsoenlijk. Maar ik ben dan ook af en toe nog een beetje traditioneel (wat dan weer heel goed helpt als je je niet beperkt tot Noordwest Europese vrouwen).
Oh, helemaal mee eens. Was ook stom om met een telefoon op pad te gaan die niet vol was, maar ik dacht, radio + navigatie trekt 'ie wel, en iets meer dan halverwege had nog 4-5 kilometer te gaan was m'n telefoon leeg dus kon ook niet meer appen :')

Alleen was haar reactie wel enorm overdreven, om nog maar te zwijgen over het feit dat die 5 minuten wachten haar al te lang waren :')
pi_184061448
Gewoon op tijd vertrekken naar een date lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
pi_184061484
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gewoon op tijd vertrekken naar een date lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
Vertragingen heb je niet altijd zelf in de hand. Je kan wel een half uur speling nemen, maar dan zit je daar vaak een half uur te vroeg.
pi_184061537
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vertragingen heb je niet altijd zelf in de hand. Je kan wel een half uur speling nemen, maar dan zit je daar vaak een half uur te vroeg.
Liever dat dan te laat..... :)
pi_184061560
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gewoon op tijd vertrekken naar een date lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
Buiten hele bijzondere omstandigheden is goed plannen voldoende om op tijd te kunnen komen inderdaad.
pi_184061636
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Buiten hele bijzondere omstandigheden is goed plannen voldoende om op tijd te kunnen komen inderdaad.
^O^
pi_184061661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:

Vertragingen heb je niet altijd zelf in de hand. Je kan wel een half uur speling nemen, maar dan zit je daar vaak een half uur te vroeg.
Je kan de vertraging echt vooraf inschatten. Google doet dat voor je als je wil.

Dan is 5 minuten extra nemen in vrijwel alle gevallen voldoende.
pi_184061670
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Liever dat dan te laat..... :)
Daar verschillen de meningen over. Als je er niet mee overweg kan dat iemand misschien 5-10 minuten te laat is en dat gewoon laat weten dan moet je er vooral een probleem van maken.
pi_184061686
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gewoon op tijd vertrekken naar een date lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
Ik vertrok om kwart over 7, moest er half 9 zijn, kom 5 minuten later aan. Dat is niet netjes natuurlijk, maar ook niet onfatsoenlijk vind ik, 5 minuten wachten is een kleine moeite.. Als't nou echt 10-20-30 minuten zijn is't een ander verhaal, maar zeker als je op de fiets bent of met de auto vind ik dat 5 minuten echt wel meevallen.

Liever te vroeg dan te laat though, en van dit avontuur heb ik geleerd en ben tegenwoordig eigenlijk overal standaard 5 minuten te vroeg _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 15:34:14 ]
pi_184061704
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je kan de vertraging echt vooraf inschatten. Google doet dat voor je als je wil.

Dan is 5 minuten extra nemen in vrijwel alle gevallen voldoende.
Niet iedereen rijdt auto.
pi_184061744
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:33 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik vertrok om kwart over 7, moest er half 9 zijn, kom 5 minuten later aan. Dat is niet netjes natuurlijk, maar ook niet onfatsoenlijk vind ik, 5 minuten wachten is een kleine moeite.. Als't nou echt 10-20-30 minuten zijn is't een ander verhaal, maar zeker als je op de fiets bent of met de auto vind ik dat 5 minuten echt wel meevallen.

Liever te vroeg dan te laat though, en van dit avontuur heb ik geleerd en ben tegenwoordig eigenlijk overal standaard 5 minuten te vroeg _O-
Was ook niet persoonlijk naar jou bedoeld mijn opmerking, die 5 minuten zijn inderdaad wel te verwaarlozen
pi_184061768
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En voor mij is dat dus echt te weinig. :)
Wat ook weer prima is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:33 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik vertrok om kwart over 7, moest er half 9 zijn, kom 5 minuten later aan. Dat is niet netjes natuurlijk, maar ook niet onfatsoenlijk vind ik, 5 minuten wachten is een kleine moeite.. Als't nou echt 10-20-30 minuten zijn is't een ander verhaal, maar zeker als je op de fiets bent of met de auto vind ik dat 5 minuten echt wel meevallen.

Liever te vroeg dan te laat though, en van dit avontuur heb ik geleerd en ben tegenwoordig eigenlijk overal standaard 5 minuten te vroeg _O-
Niet bereikbaar zijn is wel ruk hoor (ook anno 2012), maar wel eens, 5 minuten kunnen gebeuren...iets meer geduld zou wel prettig zijn.
pi_184061798
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen over. Als je er niet mee overweg kan dat iemand misschien 5-10 minuten te laat is en dat gewoon laat weten dan moet je er vooral een probleem van maken.
Ik maak nergens een probleem van hoor.....ben alleen zelf een type om te vroeg te zijn.....ik zou hooguit ongerust zijn....
pi_184061799
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:34 schreef ElDinosaur het volgende:

Niet iedereen rijdt auto.
Jij staat vaak in de file met de fiets?

Google kan het ook voor een fietser berekenen trouwens.

Ga je met het OV is het wel heel raar om geen rekening te houden met vertraging. Zeker nu. Blaadje op het spoor en de trein is van de leg. ;)
pi_184061840
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wat ook weer prima is.

[..]

Niet bereikbaar zijn is wel ruk hoor (ook anno 2012), maar wel eens, 5 minuten kunnen gebeuren...iets meer geduld zou wel prettig zijn.
Weet je, het kan altijd. Maar als het gaat om te laat komen heb je twee groepen. De ene groep is het eigenlijk zo goed als nooit en de andere groep vrijwel altijd.
pi_184061844
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij staat vaak in de file met de fiets?

Google kan het ook voor een fietser berekenen trouwens.

Ga je met het OV is het wel heel raar om geen rekening te houden met vertraging. Zeker nu. Blaadje op het spoor en de trein is van de leg. ;)
Ik ben de laatste paar keer gelijk uit werk met het OV richting een date gegaan, dan moet je of een half uur speling nemen en daar waarschijnlijk veel te vroeg staan of er op gokken en misschien 5-10 minuten te laat zijn. Voor mij een makkelijke keuze.

Als ze er moeite mee heeft moet ze vooral verder zoeken.
pi_184061850
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij staat vaak in de file met de fiets?

Google kan het ook voor een fietser berekenen trouwens.

Ga je met het OV is het wel heel raar om geen rekening te houden met vertraging. Zeker nu. Blaadje op het spoor en de trein is van de leg. ;)
Gewoon maar een hotel boeken en daar overnachten de dag voor de date. Stel je voor dat er iemand voor de trein springt en je niet op tijd kunt zijn.
pi_184061885
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik ben de laatste paar keer gelijk uit werk met het OV richting een date gegaan, dan moet je of een half uur speling nemen en daar waarschijnlijk veel te vroeg staan of er op gokken en misschien 5-10 minuten te laat zijn. Voor mij een makkelijke keuze.

Als ze er moeite mee heeft moet ze vooral verder zoeken.
Hoezo is het of een half uur te vroeg of 5-10 min te laat?

Spreek dan gewoon een kwartier later af. Dit zijn echt smoesjes.
pi_184061897
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:39 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gewoon maar een hotel boeken en daar overnachten de dag voor de date. Stel je voor dat er iemand voor de trein springt en je niet op tijd kunt zijn.
Ja, maak er vooral iets van wat er niet staat.
pi_184061903
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo is het of een half uur te vroeg of 5-10 min te laat?

Spreek dan gewoon een kwartier later af. Dit zijn echt smoesjes.
Hoe moeilijk is het concept van treinen die op een bepaald tijdstip rijden en misschien 5-10 minuten vertraging hebben?
pi_184061928
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, tegenwoordig is er geen excuus om niet op zijn minst op tijd te laten weten dat je later bent.

Al vind ik dat je, zeker als man, niet te laat mag zijn. Is gewoon onfatsoenlijk. Maar ik ben dan ook af en toe nog een beetje traditioneel (wat dan weer heel goed helpt als je je niet beperkt tot Noordwest Europese vrouwen).


Nederlanders en tijd, mensen die structureel over tijdsafspraken gaan lopen bitchen, gooi ik standaard in de prullenbak.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184061931
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maak er vooral iets van wat er niet staat.
Woon je misschien buiten de randstad waar treinen eens per uur gaan?
pi_184061932
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het concept van treinen die op een bepaald tijdstip rijden en misschien 5-10 minuten vertraging hebben?
Niet moeilijk. Gewoon 10 minuten later afspreken, dan ben je misschien 5-10 minuten te vroeg.

Zo moeilijk is het niet hoor.
pi_184061951
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maak er vooral iets van wat er niet staat.
Blijf je vooral druk maken om die 10 minuten die iemand te laat kan komen.
pi_184061994
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nederlanders en tijd, mensen die structureel over tijdsafspraken gaan lopen bitchen, gooi ik standaard in de prullenbak.
We zitten hier in Nederland. In Jamaica gelden andere normen. Maar ik denk niet dat er veel hier zijn die dates in Jamaica hebben lopen.
pi_184061997
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet moeilijk. Gewoon 10 minuten later afspreken, dan ben je misschien 5-10 minuten te vroeg.

Zo moeilijk is het niet hoor.
Of je doet dat niet zodat er alleen een kleine kans is dat er iemand een paar minuten moet wachten.

Zo een probleem kan dat ook niet zijn.
pi_184062003
Gewoon doorgeven welke trein je hebt en wat de verwachte aankomsttijd is en hoe laat je dan op plek X bent, is ook gewoon een optie hoor. De meeste mensen snappen dat concept doorgaans wel. Een of andere arbitraire tijd als uitgangspunt nemen dient geen enkel doel.
pi_184062014
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Woon je misschien buiten de randstad waar treinen eens per uur gaan?
O god, iemand uit de Randstad die denkt dat de Randstad heel bijzonder is.
pi_184062035
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:45 schreef Chia het volgende:
Gewoon doorgeven welke trein je hebt en wat de verwachte aankomsttijd is en hoe laat je dan op plek X bent, is ook gewoon een optie hoor. De meeste mensen snappen dat concept doorgaans wel. Een of andere arbitraire tijd als uitgangspunt nemen dient geen enkel doel.
Nee, je moet daar vijf minuten van te voren klaarstaan om de deur open te houden voor haar.
pi_184062051
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Blijf je vooral druk maken om die 10 minuten die iemand te laat kan komen.
Nee, het gaat niet om dat iemand te laat kan komen, dat kan. Het gaat om de gedachte zo te plannen dat je precies op tijd komt (want ja, jij wil niet hoeven te wachten daar) en dan voor lief nemen dat je 5-10 minuten later komt (en dat die ander moet wachten, so what).

Begrijp je nu de gedachtengang?
pi_184062084
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om dat iemand te laat kan komen, dat kan. Het gaat om de gedachte zo te plannen dat je precies op tijd komt (want ja, jij wil niet hoeven te wachten daar) en dan voor lief nemen dat je 5-10 minuten later komt (en dat die ander moet wachten, so what).

Begrijp je nu de gedachtengang?
Simpele afweging. Zeker 10 minuten moeten wachten tov de kans dat iemand anders misschien een paar minuten moet wachten.
pi_184062104
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet om dat iemand te laat kan komen, dat kan. Het gaat om de gedachte zo te plannen dat je precies op tijd komt (want ja, jij wil niet hoeven te wachten daar) en dan voor lief nemen dat je 5-10 minuten later komt (en dat die ander moet wachten, so what).

Begrijp je nu de gedachtengang?
Dat heb ik andersom dus ook. Daarom zou ik op een date met Dino er vooral op aandringen dat hij geen trein eerder neemt, want de kans is veel groter dat hij 30 min. voor zich uit zit te staren dan dat ik even 5 - 10 minuten moet wachten. En 5 - 10 minuten is altijd nog minder dan een half uur. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 15:50:26 ]
pi_184062160
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb volgende zaterdag een date :s)
Leuk. Jij en Phineas veel plezier! Wat gaan jullie doen?
-
pi_184062278
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Simpele afweging. Zeker 10 minuten moeten wachten tov de kans dat iemand anders misschien een paar minuten moet wachten.
Het is niet zeker 10 minuten. Want dan ga je uit van een trein die per definitie op tijd rijdt. Dat werkt in Japan zo, maar in Nederland niet.

Ik heb veel afspraken, niet alleen dates, en het is in de praktijk allemaal niet zo lastig om op tijd te komen.

Daar komt bij dat bij een trein je al snel langer onderweg bent en dan is het vertrekmoment vaak ook al te laat en kun je op tijd laten weten dat jouw trein vertraging heeft. En dat is dan ook geen probleem.
pi_184062313
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:50 schreef Chia het volgende:

Dat heb ik andersom dus ook. Daarom zou ik op een date met Dino er vooral op aandringen dat hij geen trein eerder neemt, want de kans is veel groter dat hij 30 min. voor zich uit zit te staren dan dat ik even 5 - 10 minuten moet wachten. En 5 - 10 minuten is altijd nog minder dan een half uur. :)
Dat schreef ik ook al: gewoon net een iets andere tijd afspreken in plaats van op de minuut plannen. Dan weet je met het OV dat je gewoon heel vaak net wat later bent. Dus op zijn minst 5 minuten speling nemen lijkt mij heel normaal. :)
pi_184062349
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We zitten hier in Nederland. In Jamaica gelden andere normen. Maar ik denk niet dat er veel hier zijn die dates in Jamaica hebben lopen.
Jamaica?

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Ik doe niet moeilijk over mensen die te laat komen en ik verwacht exact hetzelfde terug aangezien ik zelden exact op tijd ben, mochten er mensen zijn die wel moeilijk doen, kunnen ze beter weggaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184062354
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook al: gewoon net een iets andere tijd afspreken in plaats van op de minuut plannen. Dan weet je met het OV dat je gewoon heel vaak net wat later bent. Dus op zijn minst 5 minuten speling nemen lijkt mij heel normaal. :)
Nee hoor, gewoon dezelfde tijd afspreken en dan zie ik wel of hij het redt. Hoeft hij niet krampachtig te gaan doen met speling (vaak namelijk minimaal 15 minuten, er zijn geen trajecten met om de 5 minuten treinen) die waarschijnlijk nergens voor nodig is. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 16:02:42 ]
pi_184062359
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is niet zeker 10 minuten. Want dan ga je uit van een trein die per definitie op tijd rijdt. Dat werkt in Japan zo, maar in Nederland niet.

Ik heb veel afspraken, niet alleen dates, en het is in de praktijk allemaal niet zo lastig om op tijd te komen.

Daar komt bij dat bij een trein je al snel langer onderweg bent en dan is het vertrekmoment vaak ook al te laat en kun je op tijd laten weten dat jouw trein vertraging heeft. En dat is dan ook geen probleem.
Ik gaf in m’n eerste post al aan dat er in het geval van een incidentele vertraging een berichtje gestuurd wordt. Als ze daar dan problemen mee heeft moet ze vooral iemand anders opzoeken.

Dat jij een andere houding hebt, prima.
pi_184062393
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon dezelfde tijd afspreken en dan zie ik wel of hij het redt. Hoeft hij niet krampachtig te gaan doen met speling (vaak namelijk minimaal 15 minuten, er zijn geen trajecten met om de 5 minuten treinen) die waarschijnlijk nergens voor nodig is. ;)
Daten? O+
pi_184062475
Goede discussie dit.
pi_184062523
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daten? O+
Ben al voorzien. O+

Wat me doet denken aan mijn 1e date met mijn lover. Hij kwam toen ook met de trein (2 u treinen) en heb hem bij het station opgepikt op de verwachte aankomsttijd. Zelf was ik wel te vroeg denk ik, want was zenuwachtig en moest mijn fiets nog wegzetten in een chaotische fietsenstalling. Zou het wel creepy hebben gevonden als ik hem op het perron ineens tegen het lijf was gelopen voordat zijn zogenaamde trein was binnengereden.
  zaterdag 29 december 2018 @ 16:10:31 #235
545 dop
:copyright: dop
pi_184062534
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:33 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik vertrok om kwart over 7, moest er half 9 zijn, kom 5 minuten later aan. Dat is niet netjes natuurlijk, maar ook niet onfatsoenlijk vind ik, 5 minuten wachten is een kleine moeite.. Als't nou echt 10-20-30 minuten zijn is't een ander verhaal, maar zeker als je op de fiets bent of met de auto vind ik dat 5 minuten echt wel meevallen.

Liever te vroeg dan te laat though, en van dit avontuur heb ik geleerd en ben tegenwoordig eigenlijk overal standaard 5 minuten te vroeg _O-
1uur 20minuten over 13 km??? Had je toen nog zijwieltjes 😂
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184062548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben al voorzien. O+

Wat me doet denken aan mijn 1e date met mijn lover. Hij kwam toen ook met de trein (2 u treinen) en heb hem bij het station opgepikt op de verwachte aankomsttijd. Zelf was ik wel te vroeg denk ik, want was zenuwachtig en moest mijn fiets nog wegzetten in een chaotische fietsenstalling. Zou het wel creepy hebben gevonden als ik hem op het perron ineens tegen het lijf was gelopen voordat zijn zogenaamde trein was binnengereden.
Dat hij daar ergens al een half uur in de kroeg biertjes zit te klappen.
pi_184062679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:10 schreef dop het volgende:

[..]

1uur 20minuten over 13 km??? Had je toen nog zijwieltjes 😂
Nee, maar ik had wel wat vertraging en ik fietste niet zo snel :')
pi_184062946
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat hij daar ergens al een half uur in de kroeg biertjes zit te klappen.
Of gewoon van de middagdate afscheid aan het nemen is. ;)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 18:05:25 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184065095
Snelste 'date' ooit in de geschiedenis van Tinder. 5 berichten, foonnr gescoord, 1 bericht gewtuurd. onderweg. 8-).

Italiaanse. O+.
pi_184065189
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:
Snelste 'date' ooit in de geschiedenis van Tinder. 5 berichten, foonnr gescoord, 1 bericht gewtuurd. onderweg. 8-).

Italiaanse. O+.
Oeh klinkt goed.....have fun!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 18:18:00 #241
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184065373
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh klinkt goed.....
Dat is nog maar de vraag natuurlijk, want de selectieprocedure was vrij kort.

Maar goed. Het is ook een toerist en we gaan iets eten samen. Altijd gezellig.
pi_184065400
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag natuurlijk, want de selectieprocedure was vrij kort.

Maar goed. Het is ook een toerist en we gaan iets eten samen. Altijd gezellig.
We lezen straks graag het verslag :)
pi_184067826
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag natuurlijk, want de selectieprocedure was vrij kort.

Maar goed. Het is ook een toerist en we gaan iets eten samen. Altijd gezellig.
Jij hosselkoning jij! O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 29 december 2018 @ 20:12:54 #244
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184068770
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:
Snelste 'date' ooit in de geschiedenis van Tinder. 5 berichten, foonnr gescoord, 1 bericht gewtuurd. onderweg. 8-).

Italiaanse. O+.
Fijn dat het zo makkelijk gaat in het buitenland.
Dat heb ik tijdens reizen toch nooit gedaan. Gedate.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 december 2018 @ 20:24:48 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184069184
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Fijn dat het zo makkelijk gaat in het buitenland.
Dat heb ik tijdens reizen toch nooit gedaan. Gedate.
Daten is ook wel een groot woord voor dit. Dit is gewoon andere toeristen die ook alleen zijn ontmoeten en samen iets eten.

Dat gaat vrij makkelijk.
pi_184069315
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daten is ook wel een groot woord voor dit. Dit is gewoon andere toeristen die ook alleen zijn ontmoeten en samen iets eten.

Dat gaat vrij makkelijk.
Heb je de couchsurfing app ook al?
pi_184069466
Erg leuke man, sterke klik, gezoend en maandag weer!☺
pi_184069643
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:17 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb het 1x gehad dat ik op de fiets kwam, van Hilversum naar station Den Dolder, dat is een kilometer of 13. Telefoon viel halverwege uit, hadden afgesproken om half 9, kwam aan om 5 over half 9, date was nergens te bekennen. Perrons afgelopen, nergens. Uiteindelijk ik weer terug gefietst, begon te regenen, kom ik zeik nat aan bij m'n grootouders, laad m'n telefoon op, word ik gebeld met dat ik een klootzak ben en het meteen m'n laatste kans was op een date want ik was onbetrouwbaar omdat ik niet was op komen dagen :')

Dat was een enorme red flag :') Maar goed, het was 2012 _O- En het was mijn eerste echte date, had wel wát ervaring, maar dat was met vrienden wat naar meer toe groeide dus we houden het op onervarenheid _O-
5 minuten ok, een half uur is wel erg veel. Dan app je ff dat je onderweg bent maar je batterij 1% is. En hij was ook niet zo leuk achteraf.
pi_184069871
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:38 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

5 minuten ok, een half uur is wel erg veel. Dan app je ff dat je onderweg bent maar je batterij 1% is. En hij was ook niet zo leuk achteraf.
5 minuten vind ik wel een oke beetje speling, er kan van alles gebeuren dat je wat later bent.
Had er niet bij nagedacht om te appen onder weg, batterij stond nog op 30% toen ik weg ging, weet ik veel dat dit bij zo'n toestel (Galaxy Ace toen) zo snel ging :')
pi_184069929
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

5 minuten vind ik wel een oke beetje speling, er kan van alles gebeuren dat je wat later bent.
Had er niet bij nagedacht om te appen onder weg, batterij stond nog op 30% toen ik weg ging, weet ik veel dat dit bij zo'n toestel (Galaxy Ace toen) zo snel ging :')
Ach als iemand niet 5 min kan wachten...
pi_184069958
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach als iemand niet 5 min kan wachten...
Dat is ook zo natuurlijk, 5-10 minuten vind ik nog wel acceptabel weet je.. Langer moet het voor mij ook niet duren though :')
pi_184069981
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:49 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat is ook zo natuurlijk, 5-10 minuten vind ik nog wel acceptabel weet je.. Langer moet het voor mij ook niet duren though :')
Ik had tijd terug date waar ik 25 min op heb gewacht....
pi_184070032
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had tijd terug date waar ik 25 min op heb gewacht....
Dan zou diegene wel érrug leuk moeten zijn _O- Anders heb ik echt na 5-10 minuten zoiets van *stuurt appje
*wacht nog 5 minuten
*gaat weg
pi_184070043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:52 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dan zou diegene wel érrug leuk moeten zijn _O- Anders heb ik echt na 5-10 minuten zoiets van *stuurt appje
*wacht nog 5 minuten
*gaat weg
Was die niet. Net op het moment dat ik weg wilde gaan kwam die.
pi_184070081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had tijd terug date waar ik 25 min op heb gewacht....
Ik wacht al maanden op je :{
pi_184070083
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was die niet. Net op het moment dat ik weg wilde gaan kwam die.
Dus was meer ongeluk bij een ongeluk eigenlijk :P
pi_184070100
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:54 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dus was meer ongeluk bij een ongeluk eigenlijk :P
Mja :P Aardige gozer verder.
pi_184070102
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wacht al maanden op je :{
Blijf dat volhouden
pi_184070135
Maarja, ben benieuw hoe het maandag gaat. Of ik blijf slapen met oud en nieuw of niet.
pi_184070207
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Blijf dat volhouden
Aaah.....gemiste kans voor Faxie :)
pi_184070223
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:56 schreef ChristmasRoses het volgende:
Maarja, ben benieuw hoe het maandag gaat. Of ik blijf slapen met oud en nieuw of niet.
Heeft die geen familie/vrienden ofzo?
pi_184070241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Aaah.....gemiste kans voor Faxie :)
Ik denk dat Ludo hem voor is geweest....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184070273
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ludo hem voor is geweest....
Faxie maakt veel meer kans.
pi_184070276
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die geen familie/vrienden ofzo?
Expat, gaan samen naar feestje.
pi_184070332
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ludo hem voor is geweest....
Tja :)
pi_184070447
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:01 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Expat, gaan samen naar feestje.
Als die leuk was gingen de benen open toch?
pi_184070536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als die leuk was gingen de benen open toch?
Tenzij hij over seks begint
pi_184070543
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als die leuk was gingen de benen open toch?
Waarschijnlijk,maar weet niet of we bij hem thuis belanden.
pi_184071976
Weet niet wat voor een mensen jullie daten.. Maar als ik ga rijden, stuur ik een appje dat ik vertrek en hoe laat ik verwacht te arriveren. Meestal doet mijn date dat óók en als er vertraging is, dan laat ik dat weten of hoor ik dat van haar.

Het is zó simpel :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2018 21:53:51 ]
pi_184072025
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Weet niet wat voor een mensen jullie daten.. Maar als ik ga rijden, stuur ik een appje dat ik vertrek en hoe laat ik verwacht te arriveren. Meestal doet mijn date dat óók en als er vertraging is, dan laat ik dat weten of hoor ik dat van haar.

Het is zó simpel :D
Goed bezig!
pi_184072112
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Weet niet wat voor een mensen jullie daten.. Maar als ik ga rijden, stuur ik een appje dat ik vertrek en hoe laat ik verwacht te arriveren. Meestal doet mijn date dat óók en als er vertraging is, dan laat ik dat weten of hoor ik dat van haar.

Het is zó simpel :D
Communicatie is zo belangrijk. Ik laat mijn date ook altijd weten hoelaat ik aankom en als ik vertraagd ben, dan is het gewoon een appje. En als ik eenmaal ben aangekomen dan laat ik ook nog eens weten dat ik er ben.
pi_184072551
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wacht al maanden op je :{
Dan weet je hoe het de komende maanden gaat zijn. ;)
pi_184072585
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan weet je hoe het de komende maanden gaat zijn. ;)
Ooit zal ze in mijn armen liggen :)
pi_184072653
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die geen familie/vrienden ofzo?
Tweede date is bij haar benen wijd, dus vrienden en familie kunnen de pot op! ;)

(Ik ga met de jaarwisseling zelf ook gewoon het vuurwerk in bed hebben, dan maar een keer niet de buren een gelukkig nieuwjaar wensen net na middernacht)
pi_184072676
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tenzij hij over seks begint
Wat?

Dat is tegenstrijdig...
pi_184072736
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ooit zal ze in mijn armen liggen :)
Ik sluit niets uit.
pi_184072772
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat?

Dat is tegenstrijdig...
Nee hoor, dan knapt ze af
pi_184072851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:19 schreef Faxie het volgende:

Nee hoor, dan knapt ze af
Vanaf wanneer mag je wel iets seksueels tegen haar zeggen? Na het raken van haar huig, als hij in haar zit, of pas nadat hij haar anaal heeft genomen?

Of gewoon nooit. Ook tijdens de seks bek dicht.

I am so confused.
pi_184072905
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer mag je wel iets seksueels tegen haar zeggen? Na het raken van haar huig, als hij in haar zit, of pas nadat hij haar anaal heeft genomen?

Of gewoon nooit. Ook tijdens de seks bek dicht.

I am so confused.
Weet niet. Tja ze is wat vreemd.
pi_184072912
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer mag je wel iets seksueels tegen haar zeggen? Na het raken van haar huig, als hij in haar zit, of pas nadat hij haar anaal heeft genomen?

Of gewoon nooit. Ook tijdens de seks bek dicht.

I am so confused.
:D :D
pi_184077789
Na de eerste zoen,dan is het gepast.
pi_184077836
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tweede date is bij haar benen wijd, dus vrienden en familie kunnen de pot op! ;)

(Ik ga met de jaarwisseling zelf ook gewoon het vuurwerk in bed hebben, dan maar een keer niet de buren een gelukkig nieuwjaar wensen net na middernacht)
Hij is een expat uit een niet-Europees land dus schoonmama is lekker ver weg.🤷‍♀️
pi_184096711
Donderdag date 4 gehad met badagent, hij wilde mij eigenlijk zijn huis niet laten zien want hij zit midden in een verbouwing en nog geen enkele kamer is af. In eerste instantie vond ik dat een beetje raar, want ik gaf zelf aan dat niet erg te vinden, maar tijdens het laatste afspraakje kwam het naar boven dat hij wilde dat hij gewoon moeilijk deed en eigenlijk wilde dat ik mijn zin door dreef _O-

Zo ben ik alleen totaal niet, dus dat gaat nog wat worden als dit vaker zo moet _O- uiteindelijk dus wel zijn huis gezien. Gisteren als grapje uitgenodigd voor een oud & nieuw feestje van vrienden morgen, waar ik niet zeker van ben of hij daar nou serieus op reageerde of niet (ik denk van niet, want hij heeft het druk en het is ver weg) maar goed, dat zie ik morgen dus nog :+
  zondag 30 december 2018 @ 20:33:41 #284
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184098062
Telefoonnummer geregeld van een enorm leuke meid na een leuk gesprek op Tinder. Whatsapp begon ook erg leuk. Ik denk alleen dat ik er een beetje te kort op zit. We zouden evt. (As zaterdag wat gaan drinken). Iemand tips? Moet ik wat afwachtender zijn?
pi_184098243
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Ciclon het volgende:
Telefoonnummer geregeld van een enorm leuke meid na een leuk gesprek op Tinder. Whatsapp begon ook erg leuk. Ik denk alleen dat ik er een beetje te kort op zit. We zouden evt. (As zaterdag wat gaan drinken). Iemand tips? Moet ik wat afwachtender zijn?
Je bedoeld dat je denkt dat je de date te vlug hebt gepland of???
  zondag 30 december 2018 @ 20:39:23 #286
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184098326
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je bedoeld dat je denkt dat je de date te vlug hebt gepland of???
Nee, dat ik er te kort op zit met Whatsapp enzo.
pi_184098392
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Nee, dat ik er te kort op zit met Whatsapp enzo.
Dat je teveel berichten stuurt? Hoe reageert zij er op?
  zondag 30 december 2018 @ 21:00:25 #288
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184099401
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat je teveel berichten stuurt? Hoe reageert zij er op?
ze reageert altijd wel terug. Maar ze is niet vaak online (om 1,2 of 3 uur) (tijd laatst gezien staat aan). Terwijl ik een soort van smartphone verslaving heb, en dus als een OCD'er snel reageer.
pi_184099538
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef Ciclon het volgende:

[..]

ze reageert altijd wel terug. Maar ze is niet vaak online (om 1,2 of 3 uur) (tijd laatst gezien staat aan). Terwijl ik een soort van smartphone verslaving heb, en dus als een OCD'er snel reageer.
Toch proberen dan geduldig te wachten, denk dat haar app gedrag iets anders is dan die van jou :)
pi_184099691
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef Ciclon het volgende:

[..]

ze reageert altijd wel terug. Maar ze is niet vaak online (om 1,2 of 3 uur) (tijd laatst gezien staat aan). Terwijl ik een soort van smartphone verslaving heb, en dus als een OCD'er snel reageer.
Niemand hier kan in haar hoofd kijken. Ik reageer ook vaak snel omdat ik nu eenmaal ook zakelijk de hele dag door bericht na bericht te verwerken krijg en ik dus gewend ben om snel te reageren.

Als iemand daar jeuk van krijgt zit ze bij mij niet goed en bij jou dus ook niet. Zo erg is dat ook weer niet. Dan is er wel weer een ander.
  zondag 30 december 2018 @ 22:08:14 #291
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184102729
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch proberen dan geduldig te wachten, denk dat haar app gedrag iets anders is dan die van jou :)
je hebt gelijk :)
pi_184102804
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:08 schreef Ciclon het volgende:

[..]

je hebt gelijk :)
Succes ermee!
  zondag 30 december 2018 @ 22:37:30 #293
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184104252
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand hier kan in haar hoofd kijken. Ik reageer ook vaak snel omdat ik nu eenmaal ook zakelijk de hele dag door bericht na bericht te verwerken krijg en ik dus gewend ben om snel te reageren.

Als iemand daar jeuk van krijgt zit ze bij mij niet goed en bij jou dus ook niet. Zo erg is dat ook weer niet. Dan is er wel weer een ander.
ik kijk het wel aan. Tussendoor blijf ik gewoon swipen.
  zondag 30 december 2018 @ 22:43:03 #294
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184104549
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Succes ermee!
dank!
  maandag 31 december 2018 @ 21:37:01 #295
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_184131534
Nou, bij het scheiden van de markt toch nog in 2018 van de datingmarkt gehaald door een geweldige dame :o
pi_184131573
:o
  dinsdag 1 januari 2019 @ 01:37:56 #297
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184134791
Ben ik een bitch?

Ik heb contact met twee jongens, waarvan 1 leuke date gehad, gezoend en bijna geneukt. Maar later achtergekomen dat ik niet klaar was voor een relatie en aan beide jongens dit eerlijk geappt en dat het lag aan mijn voorgaande relatie die ik nog niet heb verwerkt.

Beide jongens accepteerden en waardeerden mijn eerlijkheid erover en wilde ondanks dat toch contact met mij houden.

Nu kwam ik achter de term “rebounden”
en voel mij slecht erover. Ik ben bang om die jongens te kwetsen (ik gun niemand diezelfde pijn die ik heb gehad). Maar aan de andere kant zitten ze er misschien en waarschijnlijk helemaal niet zo mee of uberhaupt over mij in.

Vinden jullie dat ik het contact met ze moet verbreken zodat ik ze niet kan kwetsen, of vinden jullie dit overdreven en dat het hun eigen keus is (na mijn eerlijkheid tegenover hun) en dat ik van de voordelen (af en toe tegen hun praten en flirten) mag genieten.

Vroeg mij af hoe jullie hierover denken.
pi_184134924
Je bent toch duidelijk geweest? Ik zie het probleem niet.
pi_184134943
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, bij het scheiden van de markt toch nog in 2018 van de datingmarkt gehaald door een geweldige dame :o
Nice to hear! Prachtig 2019 aan beide gewenst O+
-
pi_184135058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 01:37 schreef -Phineas- het volgende:
Ben ik een bitch?

Ik heb contact met twee jongens, waarvan 1 leuke date gehad, gezoend en bijna geneukt. Maar later achtergekomen dat ik niet klaar was voor een relatie en aan beide jongens dit eerlijk geappt en dat het lag aan mijn voorgaande relatie die ik nog niet heb verwerkt.

Beide jongens accepteerden en waardeerden mijn eerlijkheid erover en wilde ondanks dat toch contact met mij houden.

Nu kwam ik achter de term “rebounden”
en voel mij slecht erover. Ik ben bang om die jongens te kwetsen (ik gun niemand diezelfde pijn die ik heb gehad). Maar aan de andere kant zitten ze er misschien en waarschijnlijk helemaal niet zo mee of uberhaupt over mij in.

Vinden jullie dat ik het contact met ze moet verbreken zodat ik ze niet kan kwetsen, of vinden jullie dit overdreven en dat het hun eigen keus is (na mijn eerlijkheid tegenover hun) en dat ik van de voordelen (af en toe tegen hun praten en flirten) mag genieten.

Vroeg mij af hoe jullie hierover denken.
:')
pi_184135103
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')