abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183995607
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Sarcasme. Herken het.
pi_183995662
Leuk Spirit!
pi_184002916
Cue schreef:
quote:
Kom je eindelijk een leuke kerel tegen in de kroeg. Heb je en hele leuke avond... Gaat het uiteindelijk enkel over de vrouwen die hij leuk vindt om te versieren en pas je niet in het plaarje. Jammer :(
Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184013097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef Godshand het volgende:
Cue schreef:

[..]

Je hebt wel het gesprek snel afgesloten toch? Om nou jezelf te pijnigen met verhalen van alle Janets en Miekes die hij leuk vind :')
Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
pi_184013240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Sowieso frappant dat je kennelijk nog steeds een leuke kerel wordt gevonden als je doodleuk over andere vrouwen begint en daarnaast vriendelijk mededeelt dat ze niet in het plaatje past.

Maargoed.

Zelf een maand terug op date gevraagd door een dame die in hetzelfde appartementencomplex woont als ik. Ik heb het voorstel destijds vriendelijk afgewezen, maar merk toch dat ik nu wel op haar zit te letten :')

Ik kijk uit op de parkeerplaats en ze heeft nogal een opvallende auto. Merk toch telkens dat als ik haar auto 's avonds niet zie staan bij het naar bed gaan en 's ochtends niet bij het ontbijt, dat ik toch een beetje baal. Zou ze bij een gast geslapen hebben. Nu even uitvogelen of dit misschien betekent dat ik haar toch leuker / interessanter vind dan ik zelf durf toe te geven.
Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
pi_184013299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Maargoed.

Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
pi_184013373
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom heb je het voorstel destijds vriendelijk afgewezen?
Omdat ze in eerste instantie niet direct in het plaatje pasten van het type dame dat ik voor mij zie als vriendin. Daarnaast is ze een goede vriendin van mijn nichtje, en ik vind dat iets ongemakkelijks hebben : een seksuele relatie met een dame die ook hecht bevriend is met mijn directe familie. Dan weet je dat, mocht het wat worden, in de eerste periode de escapades tussen de lakens met je bloedeigen nichtje besproken zullen gaan worden :')

Maargoed, dat eerste is iets waar ik wel mee worstel de laatste tijd : moet ik sommige mogelijkheden niet wat vaker een kans gaan geven.
pi_184013562
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of het betekent gewoon dat je iemand zoekt om
te unloaden...
Nee daar ben ik niet echt naar op zoek, iemand om even een wip mee te maken. Nooit echt mijn ding geweest.

Ik vind het wel bijzonder dat zij best wel wat initiatief heeft genomen. Vrouwen doen dat naar mijn beleving niet zo snel op zo'n manier. De meesten geven wel wat vage hints, maar echt concreet worden ze niet. Niet dat dit een reden moet zijn om dan maar te gaan daten, maar het zet me wel eens aan het denken.
pi_184014419
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Zaterdag komt het vervolg. :)
pi_184014693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:
Had vanmiddag een schaatsdate, een keer wat anders dan wat drinken in de stad. Maakt het geheel toch wel wat meer ongedwongen.
Lekker geschaatst veel gekletst daarna is ze bij mij komen eten en nu net naar huis.

Klinkt goed!
pi_184014791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Feddd het volgende:

Bleef ze niet slapen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184014879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bleef ze niet slapen?
Nee moest morgen al weer vroeg werken.
pi_184017420
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_184017688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:14 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb ondertussen een tweede date gehad met de man van 14 jaar geleden... eigenlijk de derde date dus... en verdorie wat is hij leuk :@
Hij had een hele mooie rode roos meegenomen voor me. Ontzettend cheesy maar ik smolt echt.

Zondag zie ik hem weer O+
Klinkt goed Caithlinn! Oude liefde roest niet?
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:00:54 #15
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184019048
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_184025396
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
Sommige dames op lexa kunnen wel reageren, ik heb geprobeert om text te schrijven en daarvan een foto te maken en die te uploaden maar ik denk dat de fotos handmatig gecheckt worden want dat lukt me niet, dacht ik effies slim te zijn.

Zal ik het is proberen met een deel hoofd erbij?
Wat voor text is het?
pi_184025496
Wel even eerst door de spellchecker halen he ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:28:26 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184025753
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184026645
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

quote:
Er was eens een rustige, lieve en zorgzame jongen die dé liefde van zijn leven maar niet kon vinden. Na talloze gevaarlijke avonturen, waar hij soms goed uit kwam en soms ernstig geschonden, stond hij op het punt om het op te geven. Maar toen, als vanuit het niets zag hij een website verschijnen... Lexa.nl. Hij wist dat dit zijn laatste kans was om een liefdevolle, empathische en gezellig meisje te vinden. Dus wederom met gevaar voor eigen leven melde hij zich aan, in de hoop deze keer succes te hebben... Maak jij het verhaaltje samen met me af? :)
10/10
pi_184026647
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga richting de 3 jaar zonder daten. Misschien toch in 2019 maar weer eens wat proberen.
Hier 6 jaar :P

Idem. Moet zeggen dat het alleen al denken aan een date mij nu meteen weer in de comfort zone drukt, maar moet er toch een keer doorheen :) En als de eerste eenmaal geweest is...
pi_184026694
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
rip
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:47:26 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_184027451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef Restyler het volgende:
Ik heb ook een scharrel op Lexa ontmoet. Was wel even leuk voor een maand. Ik had de volgende profieltekst:

[..]

10/10
Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:07:12 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184027854
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, wij van wc eend vinden.... :{

En er staan spelfouten in.
Ik bedacht me vooral hoeveel soa's hij heeft gehad ivm zijn gevaarlijke avonturen waar hij niet ongeschonden uit kwam.
pi_184027972
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:23:25 #25
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184028254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:
Met dat soort onzin scoor je ook nog eens :')
Geloof er vrij weinig van
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_184028597
quote:

[..]

10/10
Ultieme cringe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184028624
quote:

[..]

10/10
Rustig, lief, zorgzaam... ook wel saai.

Gevaarlijke avonturen... hé, nou spreekt hij zichzelf tegen. Onbetrouwbaar.

Punt om op te geven... wanhoop en geen doorzetter.

Kortom, je adverteert jezelf als een saaie, onbetrouwbare, wanhopige man die geen doorzetter is.
pi_184030526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Hier 6 jaar :P

Idem. Moet zeggen dat het alleen al denken aan een date mij nu meteen weer in de comfort zone drukt, maar moet er toch een keer doorheen :) En als de eerste eenmaal geweest is...
Sta je dan ook al 6 jaar droog?
pi_184032269
Haha stelletje zeikerds zijn jullie toch ook :D Laat die jongen toch. Het is een origineel verhaaltje. Beetje corny. Maar als de kop erbij je aanspreekt... why not ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_184032598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
Haha stelletje zeikerds zijn jullie toch ook :D Laat die jongen toch. Het is een origineel verhaaltje. Beetje corny. Maar als de kop erbij je aanspreekt... why not ;)
Ja, maar daar heb je het: als de foto goed genoeg is lezen velen het verhaal niet eens.

Valt mij wel op dat in ieder geval op Tinder vrouwen de tekst vaak gewoon lekker overslaan. Heb je daar verdorie drie weken op zitten broeden! ;)
pi_184032690
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sta je dan ook al 6 jaar droog?
:@ Ja.

Daar zit ook wel een beetje het probleem dat ik nu heb. Ooit (eerste jaren van mijn studententijd) was ik best wel actief op gebied van daten / seks.

Zonder tof te willen doen : er zijn (dit was wel een uitzondering) dagen geweest dat scharrel 1 om 14:00 mijn huis verliet en dat scharrel 2 om 17:00 uur met haar slaapspullen alweer voor de deur stond.

Of dat we een huisfeest gaven met oud en nieuw, waar een appetijtelijke dame aanwezig was in de veronderstelling dat ze die nacht bij mij in bed zou slapen, en dat opeens een andere scharrel aan de lijn hing van ''Ik hoorde dat er een feestje is bij jullie, vriendin en ik komen er nu aan''. En dat dit zo'n beetje de grootste dilemma's waren die ik had op datagebied.

Maar toen ik weg ging uit mijn studentenwoning en -stad is dat date leven als vanaf een ravijn ingestort. En nu, een paar jaar later, ben ik eigenlijk weer op het punt beland als waar ik ook stond als 17 jarige onzekere puber, skills met vrouwen totaal verleerd, veel te veel druk (mentaal) er achter, etc. Best kut eigenlijk.
pi_184032930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef DesertGlory het volgende:

:@ Ja.

Daar zit ook wel een beetje het probleem dat ik nu heb. Ooit (eerste jaren van mijn studententijd) was ik best wel actief op gebied van daten / seks.

Zonder tof te willen doen : er zijn (dit was wel een uitzondering) dagen geweest dat scharrel 1 om 14:00 mijn huis verliet en dat scharrel 2 om 17:00 uur met haar slaapspullen alweer voor de deur stond.

Of dat we een huisfeest gaven met oud en nieuw, waar een appetijtelijke dame aanwezig was in de veronderstelling dat ze die nacht bij mij in bed zou slapen, en dat opeens een andere scharrel aan de lijn hing van ''Ik hoorde dat er een feestje is bij jullie, vriendin en ik komen er nu aan''. En dat dit zo'n beetje de grootste dilemma's waren die ik had op datagebied.

Maar toen ik weg ging uit mijn studentenwoning en -stad is dat date leven als vanaf een ravijn ingestort. En nu, een paar jaar later, ben ik eigenlijk weer op het punt beland als waar ik ook stond als 17 jarige onzekere puber, skills met vrouwen totaal verleerd, veel te veel druk (mentaal) er achter, etc. Best kut eigenlijk.
Wow. Hoe hou je dat vol zeg?

Maar goed, gewoon Tinder aanzwengelen en gaan daten. Je rolt er snel genoeg weer in.
pi_184034672
quote:

[..]

10/10
Ik zou niet liken.
pi_184035090
- off topic, zie OP -

[ Bericht 48% gewijzigd door STING op 28-12-2018 18:17:20 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_184036522
Ergernissen, gekopieerd uit een ander topic:

Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 18:28:15 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184036594
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:45 schreef Spirit82 het volgende:
Da's gewoon een relkloon die hier af en toe iets infantiels komt posten.
pi_184036689
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:24 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ergernissen, gekopieerd uit een ander topic:

Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
Je gaat met hem afspreken terwijl je hem vreselijk opdringerig vindt?
pi_184036710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je gaat met hem afspreken terwijl je hem vreselijk opdringerig vindt?
Nee, ik heb hem na dat voorstel ontmatcht.
pi_184037102
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel kritisch want ik hoef niet perse een man.
Stop dan maar met daten.. Want je klinkt inderdaad als een moeilijk persoon.
pi_184037133
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Stop dan maar met daten.. Want je klinkt inderdaad als een moeilijk persoon.
Ik heb morgen een date met iemand die zich weet te gedragen.
pi_184037141
quote:

[..]

oehhh independent women
pi_184037148
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Stuurt ipv 4 maar 1 berichtje terug?
pi_184037157
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Prinsesje
Goede neg, ik denk dat het je dit keer echt gaat lukken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184037173
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuurt ipv 4 maar 1 berichtje terug?
_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2018 18:51:07 ]
pi_184037177
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goede neg, ik denk dat het je dit keer echt gaat lukken.
Elke keer iets anders proberen he
pi_184037190
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

In wat voor opzicht gedraagt hij dan?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 18:51:45 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184037210
De zolderkamerspecialisten vinden het kennelijk moeilijk om hiermee om te gaan. :').
Niets mis met een beetje een kritische blik. Die heb ik ook.
pi_184037229
Wel ironisch. Eerst zeuren over iemand die een week niks laat horen, en daarna beginnen over dat je een erg drukke week voor de boeg hebt.
pi_184037236
quote:

[..]

Hoe gaat het met je? Het is alweer even geleden...
pi_184037238
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef Kreator het volgende:
De zolderkamerspecialisten vinden het kennelijk moeilijk om hiermee om te gaan. :').
Kritisch is iets anders dan roepen dat je geen man nodig hebt ;).
pi_184037250
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef Kreator het volgende:
Had jij niet een paar vreemde vogels aan de haak geslagen de laatste tijd?
pi_184037252
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kritisch is iets anders dan roepen dat je geen man nodig hebt ;).
Dit _O-
pi_184037295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In wat voor opzicht gedraagt hij dan?
Weet wat hij wel en niet kan aankaarten in een chatgesprek (over seks praten is meteen block hier voordat ik je heb ontmoet),toont interesse, doet niet moeilijk als ik afzeg ( familie in ziekenhuis) en komt normaal en leuk over. Zullen zien.
pi_184037308
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Weet wat hij wel en niet kan aankaarten in een chatgesprek (over seks praten is meteen block hier voordat ik je heb ontmoet),toont interesse, doet niet moeilijk als ik afzeg ( familie in ziekenhuis) en komt normaal en leuk over. Zullen zien.
Wat gaan jullie doen?
pi_184037411
Een drankje natuurlijk. Als hij voldoet gaan de volgende date benen open.😏
pi_184037422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
En dan zeggen dat je kritisch bent
pi_184037439
quote:
Tweede date pas. Lame.
pi_184037479
Ik hou van seksmaar ben erg kritisch met wie.
pi_184037496
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik hou van seksmaar ben erg kritisch met wie.
In ieder geval niet met kerels die over seks wagen te praten
pi_184037575
Kan wel weer even wat minder met de slow chat en iets respectvoller is ook niet verkeerd.
pi_184037581
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik houd van seks, maar owee als je erover begint. :')

In ieder geval, have fun!

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 28-12-2018 19:04:09 ]
pi_184037599
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor een ontmoeting is het needy.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 19:11:45 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184037844
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had jij niet een paar vreemde vogels aan de haak geslagen de laatste tijd?
Ik ben zelf ook raar dus dat matcht wel goed.
pi_184038664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wow. Hoe hou je dat vol zeg?

Maar goed, gewoon Tinder aanzwengelen en gaan daten. Je rolt er snel genoeg weer in.
Tja op een gegeven moment weet je niet beter meer. Tijdje terug nog wel een meid achterop mijn bagagedrager zitten die me lekker beet pakte zeg maar, had toen ook echt zo'n momentje van ''Ohja, dus zo voelde dat ookalweer''.

Weer eens serieus beginnen met tinder staat wel op de to-do list voor 2019 ja.
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:52 #65
438527 MissButterflyy
pi_184039474
quote:
:')

Als je zo van seks houdt, waarom dan wachten tot de tweede date! Als seksliefhebber loop je dan al een wip mis.
pi_184039942
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:')

Als je zo van seks houdt, waarom dan wachten tot de tweede date! Als seksliefhebber loop je dan al een wip mis.
Omdat ik een serieuze man wil en geen ons.
pi_184040537
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:15 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Wat is dan een serieuze man? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:01:07 #68
438527 MissButterflyy
pi_184041519
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:15 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Je kunt op de tweede date dan niet hebben dat hij na de seks nooit meer wat laat horen?
pi_184042491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je kunt op de tweede date dan niet hebben dat hij na de seks nooit meer wat laat horen?
Heb ik nooit eigenlijk, want na date 1 als hij moeilijk doet is het al helder,na date 2 is het of een relatie of een fwb.
pi_184042882
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Heb ik nooit eigenlijk, want na date 1 als hij moeilijk doet is het al helder,na date 2 is het of een relatie of een fwb.
Pfffft....na date 2 al 'moeten' weten of het een relatie is??
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:36:34 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_184042888
ja sorry ik kan het gek vinden dat je na de tweede date al benen open doet, kan je net zo goed naar de hoeren gaan en daar een vent 20 euro betalen om je een half uur vol te laten pompen ben je nog goedkoper uit ook, maar dat is mijn mening, ik vind hard to get ook leuk :@
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:38:14 #72
438527 MissButterflyy
pi_184042960
Het leest ook zo mooi: de benen opendoen.
pi_184043109
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Het leest ook zo mooi: de benen opendoen.
Ligt eraan wie het zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184043356
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Of het potentie heeft wel. Mijn tijd is kostbaar.

En waarom zou ik betalen voor seks?
pi_184043425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:49 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Of het potentie heeft wel. Mijn tijd is kostbaar.

En waarom zou ik betalen voor seks?
Dat laatste zei ik niet.......maar het verschilt echt per date wanneer je denkt of het relatiemateriaal wordt of niet.....
pi_184043470
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

As I said before...vrouwen kunnen niet anders denken dan in termen van relatie.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 december 2018 @ 21:56:19 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184043634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

Correct. Alle vrouwen zijn hetzelfde. Het zijn net bakstenen; als je er één hebt gezien, heb je ze allemaal gezien. Hooguit wat variatie in kleur.
pi_184043641
Hoe bepaal jij met wie jij wel of niet gaat daten?

Universiteit van Nederland

Liefde een kwestie van romantiek, chemische stofjes in de hersenen en bliksemschichten? Ontkennen doet prof. dr. ir. Caspar Chorus, econometrist aan de TU Delft het niet, maar hij zal je in dit college vooral uitleggen welk keuzemodel jij - geheel ongemerkt! - hanteert bij het selecteren van een perfecte date. Kijken dus, als je wil begrijpen waarom jij komende week misschien wel een drankje doet met die ene man of vrouw.

pi_184043684
quote:

[..]

Maar jullie daten niet met een relatie als uiteindelijk doel?
Ik kan prima een periode daten zonder dat er een relatie uit voorkomt, meerdere dates met dezelfde persoon bedoel ik dan. Dus niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:58:14 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_184043695
quote:
Je benen open als man zijnde?
pi_184043707
- off topic -

[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:07:28 ]
pi_184043737
quote:

[..]

Ik denk juist niet meteen aan een relatie.....ik schrijf juist dat voor mij elke date anders is en dat er soms meerdere dates nodig om eventueel naar een relatie toe te werken...
pi_184043739
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:57 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Maar jullie daten niet met een relatie als uiteindelijk doel?
Ik kan prima een periode daten zonder dat er een relatie uit voorkomt, meerdere dates met dezelfde persoon bedoel ik dan. Dus niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
Dat verhaal ken ik...je bedoelt dus dat je het even uitstelt.
pi_184043901
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik denk juist niet meteen aan een relatie.....ik schrijf juist dat voor mij elke date anders is en dat er soms meerdere dates nodig om eventueel naar een relatie toe te werken...
Dit precies ja! Eerst meerdere, andere dates om de ander te leren kennen
pi_184043943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:04 schreef RokStarr het volgende:

[..]

^O^
pi_184043944
Ik date met relatie als doel, maar ik ben daar vrij ouderwets in.
pi_184044034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ouderwets is niet het goede woord.....die verwachting is denk ik een beetje groot.....
pi_184044095
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:04 schreef RokStarr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Dat is toch allemaal heel erg normaal, of ligt dat aan mij?
pi_184044181
- dude, blijf nu even graag on topic, zie ook de OP, laatste waarschuwing -

[ Bericht 15% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:13:14 ]
pi_184044239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:09 schreef STING het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch allemaal heel erg normaal, of ligt dat aan mij?
Meteen een relatie als doel als je gaat daten? Ik wil eerst leuke mensen leren kennen.....en als het écht leuk klikt.....misschien kan het dan een relatie worden :)
pi_184044276
Net terug van mijn date!

Van een rustige dag die we gepland hadden, tot wandelen, filmpje kijken, haar paard bekijken en hooi sjouwen! hahaha

Erg leuke dag gehad, snel weer afspreken! Gezoend bij het afscheid O+ Vlinders O+

Alleen die afstand he...
pi_184044362
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Meteen een relatie als doel als je gaat daten? Ik wil eerst leuke mensen leren kennen.....en als het écht leuk klikt.....misschien kan het dan een relatie worden :)
Ik vergelijk het een beetje met sommige dating websites, waarbij je aangeeft met welk doel je erop staat, zoals dus bijv. een vaste relatie, vriendschap, hookup, etc. Uiteraard wil je eerst iemand leren kennen en er plezier mee hebben :) en als je dan het gevoel hebt dat er geen relatie in zit en dat wel je doel is, laat je het erbij.
pi_184044458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:16 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vergelijk het een beetje met sommige dating websites, waarbij je aangeeft met welk doel je erop staat, zoals dus bijv. een vaste relatie, vriendschap, hookup, etc. Uiteraard wil je eerst iemand leren kennen en er plezier mee hebben :) en als je dan het gevoel hebt dat er geen relatie in zit en dat wel je doel is, laat je het erbij.
Misschien dat daten daarom bij mij niet zo goed lukt ha ha.....heb echt tijd nodig om te bedenken of ik 'hem' echt leuk vind :)
pi_184044636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Net terug van mijn date!

Van een rustige dag die we gepland hadden, tot wandelen, filmpje kijken, haar paard bekijken en hooi sjouwen! hahaha

Erg leuke dag gehad, snel weer afspreken! Gezoend bij het afscheid O+ Vlinders O+

Alleen die afstand he...
Klinkt goed, wat is de afstand als ik vragen mag? Lees niet alles mee😬
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184044871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:16 schreef STING het volgende:

[..]

Precies!
pi_184044923
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien dat daten daarom bij mij niet zo goed lukt ha ha.....heb echt tijd nodig om te bedenken of ik 'hem' echt leuk vind :)
Lieverd niet zo negatief hoor! Ik ken je nu al een beetje en ik vind je een topper! Weet zeker dat het niet lang duurt voordat je een man aan de haak hebt geslagen. O+
pi_184044967
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:32 schreef Restyler het volgende:

[..]

Lieverd niet zo negatief hoor! Ik ken je nu al een beetje en ik vind je een topper! Weet zeker dat het niet lang duurt voordat je een man aan de haak hebt geslagen. O+
Lief....dankjewel!
pi_184045075
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:23 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Klinkt goed, wat is de afstand als ik vragen mag? Lees niet alles mee😬
122 km of anderhalf uur rijden :+
pi_184045374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

122 km of anderhalf uur rijden :+