alsof je je eigen bolus niet ruiktquote:Op donderdag 27 december 2018 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet ie maar mooi in de wei. Weet je hoe hard zo'n vlaai meurt?
Daar zit niet zo'n ammoniak-lucht aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof je je eigen bolus niet ruikt
je hebt gelukkig geen dikke koe van een buurvrouw die over de balustrade schijtquote:Op donderdag 27 december 2018 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zit niet zo'n ammoniak-lucht aan.
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen nog wel ff een rijm maken voor de winnaar van december natuurlijk
De eerste keer dat ik kanon had geklapt dronk ik dat als normaal bier en lag ik na 3 te slapen in een stoelquote:Op donderdag 27 december 2018 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je goed op naar de klote gaan
mooiquote:Op donderdag 27 december 2018 01:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik kanon had geklapt dronk ik dat als normaal bier en lag ik na 3 te slapen in een stoel
Ja dat was geweldig, ik ben zwaar bier wel gaan respecteren, nu krijg ik er af en toe niet genoeg vanquote:
ik heb liever niet dat soort zware bieren, dat is aangezien pilsquote:Op donderdag 27 december 2018 01:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat was geweldig, ik ben zwaar bier wel gaan respecteren, nu krijg ik er af en toe niet genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |