Ik moet eerlijk zijn:quote:Op woensdag 26 december 2018 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, en dan wel zo'n nietig Stand My Ground van WT nieuw in de lijst..
Ze was geweldig in de Decades Tourquote:
Nee, dat dacht ik ook, ik had er een keer goed maar dan ook echt goed lam van worden voor nodig maar daarna een paar dagen niets is makkelijk en daarna ben je toch al bezig.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zou niet cold turkey kunnen stoppen met drinken. Dan moet ik echt langzaam verminderen per dag.
Haha, bekend overlijdingseffectjequote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees nu voor het eerst DAB. peaceman heeft me even gezegd wat het betekende
Succes alvast.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
wellicht, maar vind minimaal een maand wel een goede eerste zet
Niet op gestemd maar ik snap jequote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb op One Moment in Time gestemd, echt gierendhoge kippenvel bij dat nummer.
Ja ik begrijp het nu.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha, bekend overlijdingseffectje
Hopelijk is het succes van WT in de Top 2000 een opmaat naar de entree van Nightwish.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn:
1. Ben blij dat die erin is gekomen
2. Ik vind dat een van hun beste nummers
Maar wel mee eens dat Nightwish er ook wel in mag.
Dan zal ik een maat van me even vragen of ie wil gaan stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar wel mee eens dat Nightwish er ook wel in mag.
Bij mij is het altijd: heel lam --> paar dagen makkelijk uitbrakken en geen zin --> weer helemaal fit --> boohhhhh zin om lekker te zuipenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, ik had er een keer goed maar dan ook echt goed lam van worden voor nodig maar daarna een paar dagen niets is makkelijk en daarna ben je toch al bezig.
hoger dan vorig jaar!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat staat Black Dog trouwens laag in de lijst zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |