quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Om 00.11 mijn 25.000e post kunnen doen.
Oke, 1e vond ik eigenlijk wel okay. Nu bezig met 2e.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2e heb ik niet eens gelezen. Eerste met pijn en moeite uit gekregen.
Alleen goed om haardvuur mee aan te stekenquote:
Ik keek naar je profiel en toen moest ik wel lachen ja. Wel een perfecte timing namelijk, waarvoor respectquote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap dat jij moet lachen om dat soort lullige hoeveelheden.
Die 20 paginaas per boek zijn anders zo weg...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen goed om haardvuur mee aan te steken
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek naar je profiel en toen moest ik wel lachen ja. Wel een perfecte timing namelijk, waarvoor respect
Moet kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...
Tsja, posten in MEN....quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...
Laat even weten of 2 beter is dan de 1e. Dan ga ik misschien nog overwegen die te lezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke, 1e vond ik eigenlijk wel okay. Nu bezig met 2e.
Doe ik, maar eigenlijk verwacht ik dit niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat even weten of 2 beter is dan de 1e. Dan ga ik misschien nog overwegen die te lezen.
Waarom die "obsessie" met postcount?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik vanuit. Anders is al die voorbereiding voor niets geweest...
Omdat ik binnen nu en twee uur mijn 15-jarig Fok!jubileum heb.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom die "obsessie" met postcount?
mwoah die kleine 70 moet nog wel lukkenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik vanuit. Anders is al die voorbereiding voor niets geweest...
FOK! is second bestquote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee joh, waarom seksen als je kunt Fok!ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |