quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Om 00.11 mijn 25.000e post kunnen doen.
Oke, 1e vond ik eigenlijk wel okay. Nu bezig met 2e.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2e heb ik niet eens gelezen. Eerste met pijn en moeite uit gekregen.
Ik keek naar je profiel en toen moest ik wel lachen ja. Wel een perfecte timing namelijk, waarvoor respectquote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap dat jij moet lachen om dat soort lullige hoeveelheden.
Die 20 paginaas per boek zijn anders zo weg...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen goed om haardvuur mee aan te steken
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek naar je profiel en toen moest ik wel lachen ja. Wel een perfecte timing namelijk, waarvoor respect
Moet kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...
Tsja, posten in MEN....quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het wordt nog treuriger; ik ben al weken in allerlei MEN-topics aan het posten om het maar te kunnen halen...
Laat even weten of 2 beter is dan de 1e. Dan ga ik misschien nog overwegen die te lezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke, 1e vond ik eigenlijk wel okay. Nu bezig met 2e.
Doe ik, maar eigenlijk verwacht ik dit niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat even weten of 2 beter is dan de 1e. Dan ga ik misschien nog overwegen die te lezen.
Waarom die "obsessie" met postcount?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik vanuit. Anders is al die voorbereiding voor niets geweest...
Omdat ik binnen nu en twee uur mijn 15-jarig Fok!jubileum heb.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom die "obsessie" met postcount?
mwoah die kleine 70 moet nog wel lukkenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik vanuit. Anders is al die voorbereiding voor niets geweest...
FOK! is second bestquote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee joh, waarom seksen als je kunt Fok!ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |