Definieer vaste lasten.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:51 schreef hoechst het volgende:
Om de vaste lasten te bekostigen per maand?
1 week en een paar uur...
Ik zal je op gang helpen:quote:
Zeker wel, ik leg het elke maand opzij. Het zijn elke maand vaste kosten.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
prive pensioenvooziening is toch geen vaste last, aangezien het vrijwillig is?
quote:Op woensdag 26 december 2018 17:39 schreef Roces18 het volgende:
Beetje nutteloos natuurlijk.
Hangt ervan hoeveel je uitgeeft.
Want boodschappen zijn ook vaste lasten (je moet tenslotte eten) en of je nou naar de Jumbo gaat of naar de Aldi, dat is nogal een verschil.
Nee dat is een vaste lustquote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Coke is voor mij een vaste last
nouja mijn vaste lasten zijn tering laag.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Rare vraag. Je kan veel beter uitrekenen wat je aan het eind vd maand overhoudt om te sparen. Denk dat het bij de meeste niet veel is.
[..]
Nee dat is een vaste lust
ik zit op rond de 1500 p/m aan sparen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Rare vraag. Je kan veel beter uitrekenen wat je aan het eind vd maand overhoudt om te sparen. Denk dat het bij de meeste niet veel is.
Doe je goedquote:Op donderdag 27 december 2018 12:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik zit op rond de 1500 p/m aan sparen.
Sjorsie is ook altijd heel goed in zwetsen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Doe je goedOf je leeft als een sloeber.
Nee ik snap je niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 13:06 schreef Starmanelon het volgende:
Ik heb geen vaste lasten want ik leef mijn leven met een los touwtje op mijn mondje als je weet wat ik bedoel
werk je 7 dagen in de week?quote:Op donderdag 27 december 2018 18:53 schreef Karina het volgende:
Gewoon de hele maand en dan nog kom ik soms te kort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |