Definieer vaste lasten.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:51 schreef hoechst het volgende:
Om de vaste lasten te bekostigen per maand?
1 week en een paar uur...
Ik zal je op gang helpen:quote:
Zeker wel, ik leg het elke maand opzij. Het zijn elke maand vaste kosten.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
prive pensioenvooziening is toch geen vaste last, aangezien het vrijwillig is?
quote:Op woensdag 26 december 2018 17:39 schreef Roces18 het volgende:
Beetje nutteloos natuurlijk.
Hangt ervan hoeveel je uitgeeft.
Want boodschappen zijn ook vaste lasten (je moet tenslotte eten) en of je nou naar de Jumbo gaat of naar de Aldi, dat is nogal een verschil.
Nee dat is een vaste lustquote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Coke is voor mij een vaste last
nouja mijn vaste lasten zijn tering laag.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Rare vraag. Je kan veel beter uitrekenen wat je aan het eind vd maand overhoudt om te sparen. Denk dat het bij de meeste niet veel is.
[..]
Nee dat is een vaste lust
ik zit op rond de 1500 p/m aan sparen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Rare vraag. Je kan veel beter uitrekenen wat je aan het eind vd maand overhoudt om te sparen. Denk dat het bij de meeste niet veel is.
Doe je goedquote:Op donderdag 27 december 2018 12:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik zit op rond de 1500 p/m aan sparen.
Sjorsie is ook altijd heel goed in zwetsen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Doe je goedOf je leeft als een sloeber.
Nee ik snap je niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 13:06 schreef Starmanelon het volgende:
Ik heb geen vaste lasten want ik leef mijn leven met een los touwtje op mijn mondje als je weet wat ik bedoel
werk je 7 dagen in de week?quote:Op donderdag 27 december 2018 18:53 schreef Karina het volgende:
Gewoon de hele maand en dan nog kom ik soms te kort.
Zonder kan ik gewoon niet werkenquote:Op donderdag 27 december 2018 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Coke is voor mij een vaste last
valt wel mee hoor, gewoon goed je vaste uitgaven in de gaten houden en bekijken of er goedkopere zijn. Zo heb ik net mijn tv abbo uit de deur gegooid en nlziet gekozen. nlziet is de helft goedkoper en je kan er meer mee.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Doe je goedOf je leeft als een sloeber.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering ?quote:Op woensdag 26 december 2018 15:59 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik zal je op gang helpen:
Huur / Hypotheek
Opstal/Inboedel/Aanspr verzekering
Energie (gas/water/licht)
Internet
Mobiele telefonie
Zorgverzekering
Maanddeel gemeentelijke belastingen
Maanddeel waterschapslasten
Motorrijtuigenbelasting
Verzekering auto
Prive pensioenvoorziening
In bovenstaand rijtje zit ik al vlot op 30% van m'n netto inkomen, dus laten we zeggen 50 uur.
Nee.quote:Op maandag 31 december 2018 13:44 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Heb je geen rechtsbijstandverzekering ?
Mijn persoonlijk letsel? Die zorgkosten worden door mijn zorgverzekering vergoed. Die mag het verhalen bij wie hij blieft.quote:Op maandag 31 december 2018 15:03 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Slim als je wel een autoverzekering hebt.. wie gaat je letsel verhalen ?
Ik denk dat je overschat hoe graag autoverzekeringen van veroorzakers uitbetalenquote:Op maandag 31 december 2018 20:13 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk letsel? Die zorgkosten worden door mijn zorgverzekering vergoed. Die mag het verhalen bij wie hij blieft.
Als je op blijvend letsel doelt: daar is de veroorzaker voor verzekerd.
Als ik blijvend letsel veroorzaak, is dat ook voor mijn WA verzekering.
Ik kan me geen letselgeval voorstellen waarbij ik een aparte RBS-verzekering nodig zou hebben.
en dus? Dan op een eigen polis laten uitkeren?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:13 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik denk dat je overschat hoe graag autoverzekeringen van veroorzakers uitbetalen
Nee een rechtsbijstandverzekering omdat een advocaat niet bijster goedkoop is in dit soort lange trajecten.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
en dus? Dan op een eigen polis laten uitkeren?
Hebben we het nog wel over dezelfde zaken?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:23 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Nee een rechtsbijstandverzekering omdat een advocaat niet bijster goedkoop is in dit soort lange trajecten.
Yes we hebben het over hetzelfde. een familielid van mij is vijf jaar geleden aangereden, ben heel blij dat diegene een rechtsbijstandverzekering had. De verzekering zoekt nog altijd redenen om kostenposten niet te betalen en het is handig als je dan ergens terecht kan zonder dat de kosten voor jezelf oplopen ;-)quote:Op woensdag 2 januari 2019 00:01 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel over dezelfde zaken?
Ik zie nog steeds de meerwaarde van zo'n verzekering niet.
Maar goed, ik denk ook dat we een beetje off topic raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |