verrassendquote:Op woensdag 26 december 2018 15:45 schreef Adames het volgende:
ik vind la isla bonita niet heel best
Ja, maar ook gewoon het ritme, de melodie, de harmonie is zo knap bij elkaar gebracht, en dan nog die stem erbij, prachtnummerquote:Op woensdag 26 december 2018 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heerlijk die Spaanse invloeden. Bij Who's That Girl vind ik dat ook mooi.
Mwah, die eigenlijk niet zo. Was op een gegeven moment een beetje grijsgedraaid. Maar o.a. Family Portrait, Just Like A Pill en Don't Let Me Get Me mag ik graag horen.quote:
oh ja die zijn ook van haarquote:Op woensdag 26 december 2018 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, die eigenlijk niet zo. Was op een gegeven moment een beetje grijsgedraaid. Maar o.a. Family Portrait, Just Like A Pill en Don't Let Me Get Me mag ik graag horen.
Family Portrait, genot die plaat.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, die eigenlijk niet zo. Was op een gegeven moment een beetje grijsgedraaid. Maar o.a. Family Portrait, Just Like A Pill en Don't Let Me Get Me mag ik graag horen.
Staat ook in de Top 2000 zie ikquote:Op woensdag 26 december 2018 15:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Family Portrait, genot die plaat.
quote:Op woensdag 26 december 2018 15:57 schreef MTheBassman het volgende:
Oke, ik ga maar weer eens sociaal doen met de familie.
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |