SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Die asperges willen niet in mn oven"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Senegal is toch geen Noord AfrikaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Asperges moeten ook in een panquote:Op woensdag 26 december 2018 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
Die asperges willen niet in mn oven
-XOXO-![]()
Staat veel te laagquote:Op woensdag 26 december 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Senegal is toch geen Noord AfrikaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hij is gewoon te gretigquote:Op woensdag 26 december 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Senegal is toch geen Noord Afrika![]()
Laat Senegal toch ergens bijhoren.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Senegal is toch geen Noord Afrika![]()
Neneh was wel hot. Maar toen werd ze zwanger en ging daar ook nog over zingen"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hmmm ik geloofde eerst niet dat de top 2000 nog zo'n boomer ding was maar aan het racisme hier te zien zou het wel eens kunnen kloppen![]()
7 seconden maar.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Zoals Lauryn Hill.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:53 schreef SeLang het volgende:
Neneh was wel hot. Maar toen werd ze zwanger en ging daar ook nog over zingen![]()
Hou dat seksisme lekker in 1980.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:53 schreef SeLang het volgende:
Neneh was wel hot. Maar toen werd ze zwanger en ging daar ook nog over zingen
Male chauvinist pig.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat Is Het Leven![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ol' Blue LipsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik dacht vroeger altijd dat het een neger was.quote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zowaar nog nooit eerder in de Top 2000 gestaan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mis gaat hier iets.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Goeie binnenkomer danquote:Op woensdag 26 december 2018 13:55 schreef Ferdo het volgende:
Zowaar nog nooit eerder in de Top 2000 gestaan.
-XOXO-![]()
Twee eigenlijk, met de Fugees erbij.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:54 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Typisch One-album wonder, net als die Buckley"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Godverquote:Op woensdag 26 december 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
wilde je deze posten jc?
-XOXO-![]()
Zeker!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
calimeroquote:Op woensdag 26 december 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
wilde je deze posten jc?![]()
Drie keer Nederlandstalig op rij, zo dadelijk."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rob Stenders die aangekondigd wordt met een Sinatra-deuntje.
Da's een tijd geleden.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Heb je een nieuw filmpje ontdekt Stijn?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
2 Gijs diensten gehad, nog 5 te gaan
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
wilde je deze posten jc?![]()
5 teveel dusquote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
2 Gijs diensten gehad, nog 5 te gaan![]()
en zonder blof, het kan dus wel!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef Ferdo het volgende:
Drie keer Nederlandstalig op rij, zo dadelijk.![]()
Move On Up het volgend uur
hou vol hou vastquote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
2 Gijs diensten gehad, nog 5 te gaan![]()
Kan een stuk erger.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef Ferdo het volgende:
Drie keer Nederlandstalig op rij, zo dadelijk.![]()
Over dit drietal zul je me ook niet horen klagen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en zonder blof, het kan dus wel!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Best prima uurtje in aantocht.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Toch wel opvallend dat 10 jaar geleden de Volendamse kliek ruim vertegenwoordigd was, maar dat er nu maar heel weinig Volendams in staat, nog geen 10 liedjes gok ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
is dit een klacht?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel opvallend dat 10 jaar geleden de Volendamse kliek ruim vertegenwoordigd was, maar dat er nu maar heel weinig Volendams in staat, nog geen 10 liedjes gok ik![]()
Geniet ervan zolang het nog kan/mag van de deugers. Top2000 zou toch ook al niet inclusief genoeg en te wit zijn..quote:Op woensdag 26 december 2018 13:57 schreef Ferdo het volgende:
Drie keer Nederlandstalig op rij, zo dadelijk.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Dan zou je zeggen dat Nederland minder smakeloos is geworden.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel opvallend dat 10 jaar geleden de Volendamse kliek ruim vertegenwoordigd was, maar dat er nu maar heel weinig Volendams in staat, nog geen 10 liedjes gok ikOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Vergeet je Mathieu straks niet ouwe reus?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Best prima uurtje in aantocht.![]()
3Js waren ook hard op weg naar beneden zag ikquote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel opvallend dat 10 jaar geleden de Volendamse kliek ruim vertegenwoordigd was, maar dat er nu maar heel weinig Volendams in staat, nog geen 10 liedjes gok ik
-XOXO-![]()
Tarkan - Kiss Kiss erin pleasequote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog kan/mag van de deugers. Top2000 zou toch ook al niet inclusief genoeg en te wit zijn..Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
"deugers"quote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog kan/mag van de deugers. Top2000 zou toch ook al niet inclusief genoeg en te wit zijn..![]()
![]()
was t maar waar!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan zou je zeggen dat Nederland minder smakeloos is geworden.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het nog kan/mag van de deugers. Top2000 zou toch ook al niet inclusief genoeg en te wit zijn..![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
volgens mij snap jij sarcasme nietquote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
zeker nietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de stront?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ze zijn binnen en hebben genoeg geld om over 5 jaar een paar kindersterretjes uit te buiten zodat ze daarna weer 20 jaar voruit kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel opvallend dat 10 jaar geleden de Volendamse kliek ruim vertegenwoordigd was, maar dat er nu maar heel weinig Volendams in staat, nog geen 10 liedjes gok ik![]()
En geen Gijs om door het bazenintro te lullen.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:02 schreef ok01 het volgende:
[..]Hopelijk komt die nog voordat ik naar familie moet
![]()
veel mensen hebben die column niet begrepenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij snap jij sarcasme niet
ach ja![]()
Daar mogen we alle goden voor bedankenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
En geen Gijs om door het bazenintro te lullen.![]()
En Jan Smit is geheel afwezig.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3Js waren ook hard op weg naar beneden zag ik"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Opvallend genoeg mis ik die totaal niet.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Murp vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dit uur.
Toveren Herman Van Veen
Een Meisje Van 16 Boudewijn De Groot
Malle Babbe Rob de Nijs
Waterloo Sunset Kinks
Give Up Your Guns Buoys
Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
Forever Autumn Jeff Wayne & Justin Hayward
Move On Up Curtis Mayfield
Smooth Santana & Rob Thomas
Sunrise Simply Red
Gute Nacht Freunde Reinhard Mey
When You Say Nothing At All Ronan Keating
The Drugs Don't Work The Verve![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sporza staat al aan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergeet je Mathieu straks niet ouwe reus?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Staan te laagquote:Op woensdag 26 december 2018 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom wil je nog naar ub40 in 2019, in 1992 waren ze al kut.
Of te hoog![]()
De volendamse kliek (voornamelijk 60-plussers) is doorgeschoven naar radio 5, denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Featuring Ali & Astro"quote:Op woensdag 26 december 2018 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom wil je nog naar ub40 in 2019, in 1992 waren ze al kut.![]()
![]()
Tweede helft van het uurtje ziet er dikke prima uit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mooie uurquote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef StephanL het volgende:
Dit uur.
Toveren Herman Van Veen
Een Meisje Van 16 Boudewijn De Groot
Malle Babbe Rob de Nijs
Waterloo Sunset Kinks
Give Up Your Guns Buoys
Two Tribes Frankie Goes To Hollywood
Forever Autumn Jeff Wayne & Justin Hayward
Move On Up Curtis Mayfield
Smooth Santana & Rob Thomas
Sunrise Simply Red
When You Say Nothing At All Ronan Keating
![]()
![]()
Die column is ok niet het probleem, het is waar het een reactie op is. Want er zijn wel degelijk mensen die de lijst "te weinig inclusief" vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
veel mensen hebben die column niet begrepen
ach ja
Maar die klagers kunnen toch echt gewoon meestemmen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ode aan Frenkie de Jongquote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef StephanL het volgende:
Dit uur.
Two Tribes Frankie Goes To Hollywood![]()
![]()
daar heb je wel alleen de cats, toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
De volendamse kliek (voornamelijk 60-plussers) is doorgeschoven naar radio 5, denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima toch, gaat de goede kant op zoquote:Op woensdag 26 december 2018 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
ToverGenot
Hoe staat deze van Herman erin maar niet opzij opzij opzij?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Herman van Veen. Die stem.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
De act van Herman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe ook aan vermogens opbouw, sta in de -500 dit jaar![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef StephanL het volgende:
Dit uur.
Toveren Herman Van Veen![]()
Een Meisje Van 16 Boudewijn De Groot![]()
Malle Babbe Rob de Nijs![]()
Waterloo Sunset Kinks![]()
Give Up Your Guns Buoys ?
Two Tribes Frankie Goes To Hollywood![]()
Forever Autumn Jeff Wayne & Justin Hayward![]()
Move On Up Curtis Mayfield![]()
Smooth Santana & Rob Thomas![]()
Sunrise Simply Red![]()
Gute Nacht Freunde Reinhard Mey![]()
When You Say Nothing At All Ronan Keating![]()
![]()
Sowieso een prima uurtje.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
Tweede helft van het uurtje ziet er dikke prima uit.
Niet zoals het blok waar Stenders morgen doorheen moet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wij zijn met de hele school nog naar Alfred J Kwak geweest"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Winnie uit Alfred J kwak was wel een lekker wijfWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:06 schreef Bugno2 het volgende:
Move on Up hoort op Oudjaarsdag thuis.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bankenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die column is ok niet het probleem, het is waar het een reactie op is. Want er zijn wel degelijk mensen die de lijst "te weinig inclusief" vinden.
Maar die klagers kunnen toch echt gewoon meestemmen.![]()
bizar dat die nog hier staat en dat als de dag van toen eruit isquote:Op woensdag 26 december 2018 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Dat nummer is toch van Paul de Leeuw?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
125 jaar cursus
Doe normaalUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
en, was hij thuis?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:08 schreef SeLang het volgende:
Wij zijn met de hele school nog naar Alfred J Kwak geweest![]()
Ja hij kwam net.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Slechte timing idd die reclames.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Een hoop mensen schakelen gelijk uit als ze die reclame horen"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Vlieg met me mee staat wel hoog neem ik aan?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bizar dat die nog hier staat en dat als de dag van toen eruit is![]()
Pedolied.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 26 december 2018 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vlieg met me mee staat wel hoog neem ik aan?![]()
quote:
Ligt ze daar aan de kant van de weg![]()
Ik heb alweer zo'n vermoeden
Un dann rettet kein Kavallerie,
Mja. Nu wel, maar voor die tijd toch niet?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:11 schreef Bugno2 het volgende:
Meest overschatte artiest ooit.
Het stinkt naar spruitjes.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 26 december 2018 14:12 schreef Bugno2 het volgende:
Volgend jaar graag Spinvisgod op de plekken van Boudewijn.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee, voor toen niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Nu wel, maar voor die tijd toch niet?![]()
alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 26 december 2018 14:12 schreef Bugno2 het volgende:
Volgend jaar graag Spinvisgod op de plekken van Boudewijn.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Het is meer spreken dan zingen en sowieso per zin tien extra woorden erin proppen. Ik vind het echt niet om aan te horen.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is Nederlandstalige muziek toch kut![]()
Altijd fijn om eensgezind te zijn met iemand over muziekquote:
Zijn we dezelfde persoon?
Dat probeerde ik ook te zeggen. Gelukkig kan jij het wat korter verwoordenquote:
Spinvis, daar heb ik nu helemaal niets mee. Laat Boudewijn er maar gewoon instaanquote:Op woensdag 26 december 2018 14:12 schreef Bugno2 het volgende:
Volgend jaar graag Spinvisgod op de plekken van Boudewijn.![]()
malle babbe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Mbappe
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
MaaaahleeeebaaaabeeeeeOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Malle Bappe![]()
![]()
And Nothin Else MatteeeeeersUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat was omdat ze graag als Franse chansonniers wilden klinken.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is meer spreken dan zingen en sowieso per zin tien extra woorden erin proppen. Ik vind het echt niet om aan te horen.![]()
Dit vind ik nog wel wat hebben
Vreselijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echte hoempapa.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
hou op hou opquote:Op woensdag 26 december 2018 14:14 schreef MielMonteur het volgende:
Meer The Kik erin dan
Of Iris Penning <3![]()
Evenstar
![]()
Dual box posten op FOK!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Altijd fijn om eensgezind te zijn met iemand over muziek
Zijn we dezelfde persoon?![]()
Toch wel jeugdsentiment"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
En open die mic..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En allemaal zogenaamd jolligquote:Op woensdag 26 december 2018 14:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is meer spreken dan zingen en sowieso per zin tien extra woorden erin proppen. Ik vind het echt niet om aan te horen.-XOXO-![]()
Klassieker noemen ze ditquote:
Dit!!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef Bugno2 het volgende:
EN DAAR STAAT MAGISTRAAL
AJAXCOACH, LOUIS VAN GAAAAAAALLL![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Weer een bewijs hoe schraal onze cultuur is.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Malle Babbe is gewoon een stukje Nederlandse cultuur, johHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Det is anodder koekquote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef Bugno2 het volgende:
EN DAAR STAAT MAGISTRAAL
AJAXCOACH, LOUIS VAN GAAAAAAALLL"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het kan altijd erger,quote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
Dit vind Nederland dus 1 van de beste 1609 nummers.![]()
Eefjequote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Wende <3
Eefje de Visser <3 <3 <3
Heeft Scheef het eigenlijk gered? Nee zeker. Nederland is ee......![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Wende <3
Eefje de Visser <3 <3 <3![]()
![]()
Echt een gigantisch ouderwets nummer.
Beetje een tijdscapsule"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb maar even een setje van Tale of Us opgezet![]()
vindtquote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
Dit vind Nederland dus 1 van de beste 1609 nummers.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Scheefquote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Eefje
Heeft Scheef het eigenlijk gered? Nee zeker. Nederland is ee......
Binnenkort in de Marktkantine overigens.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb maar even een setje van Tale of Us opgezet![]()
Eefje wie?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, nuh.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
Dit vind Nederland dus 1 van de beste 1609 nummers.![]()
Eefje de Visser is 10x beter dan een simpel hoempapamuziekje natuurlijk, al snap ik dat haar stem niet voor iedereen is weggelegd.quote:
Ik weet dat er veel haters zijn, pech voor hen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Allemaal mensen met weinig verstand.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kijk, dit is tenminste kwaliteit
Ja, is gisteren al geweest.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:18 schreef thesiren.nl het volgende:
staat de polonaise al aangevinkt op de bingo?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The Kinks
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
KinksHoe vaak staan die er nog in? Alleen Lola, Sunny Afternoon en Waterloo Sunset zeker? Schraal hoor voor zo'n grote band...
StemplaatjeGenot![]()
De voorlaatste van Davies c.s.
Dit is naturlijk vele malen sterker dan die act Lola.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
KinksHoe vaak staan die er nog in? Alleen Lola, Sunny Afternoon en Waterloo Sunset zeker? Schraal hoor voor zo'n grote band...
![]()
Schandalig dat You Really Got me eruit is.
En ik had er nog wel op gestemd als steun
3x is echt te weinigquote:Op woensdag 26 december 2018 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn grotere bands die het met minder moeten doenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Evenstar
![]()
Kinks vind ik ook overrated
Ok ok ik hou al op, straks beschuldigd iemand mij weer dat ik een zeikerd ben![]()
![]()
Celluloid Heroes ook al nergens te bekennen.
Nederland smakeloos dit datUn dann rettet kein Kavallerie,
Lola is het minste nummer wat ik van ze ken.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dit is naturlijk vele malen sterker dan die act Lola.
Nederland is een smakeloos land[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Same, slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
Nederland is een smakeloos land!![]()
Noem ze maar eensquote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Er zijn grotere bands die het met minder moeten doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeikerd!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Kyran het volgende:
Kinks vind ik ook overrated
Ok ok ik hou al op, straks beschuldigd iemand mij weer dat ik een zeikerd benOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nee is die eruit?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
De nieuwste Imagine Dragons notering was belangrijker blijkbaar
Ik kan ze zo niet bedenkenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Er zijn grotere bands die het met minder moeten doenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hee, weer een oud achtergrondmuziekje
Even inhaken hier. Leuk dat Stenders een van de originele tunes gebruikt
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
haar vriend-man, gok ikquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze ligt er volgend jaar al uit denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat krijg je ervan als Imagine Dragons zo vaak op Lowlands staat, want volgens mij zijn het bijna allemaal Lowlands gangers die erop stemmen, net zoals de Pinkpop gangers op Editors stemmenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee is die eruit?
De nieuwste Imagine Dragons notering was belangrijker blijkbaar"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Cliff Richard-achtige patronen.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:22 schreef Slobeend het volgende:
The Kinks stonden er ooit met zestien nummers is. En nu drie...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zijn er sowieso te weinig, jammer dat zie die oude tunes allemaal de prullenbak in hebben gerotquote:Op woensdag 26 december 2018 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
Even inhaken hier. Leuk dat Stenders een van de originele tunes gebruikt![]()
Ik hoop van niet eilk.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ligt er volgend jaar al uit denk ik![]()
Ik vrees er ook voor.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ligt er volgend jaar al uit denk ik
The Buoys.
Wat hadden die op toen ze hun naam bedachten?Un dann rettet kein Kavallerie,
Die tunes zijn leuk om af en toe eens zelf op te zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
Even inhaken hier. Leuk dat Stenders een van de originele tunes gebruikt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boeiuhquote:Op woensdag 26 december 2018 14:23 schreef Zorro het volgende:
The Buoys.
Wat hadden die op toen ze hun naam bedachten?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit ken ik ook alleen maar van de Top verder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
teveel negerzoenen?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:23 schreef Zorro het volgende:
The Buoys.
Wat hadden die op toen ze hun naam bedachten?![]()
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Imagine Dragons"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Frank Boeijenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:23 schreef Zorro het volgende:
The Buoys.
Wat hadden die op toen ze hun naam bedachten?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Evenstar
![]()
Je mist niks.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:24 schreef SeLang het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Imagine Dragons
Gros in een dozijn bandje.![]()
yep, Frank Buoyquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tussen drie en vier straks de enige echtequote:Op woensdag 26 december 2018 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tunes zijn leuk om af en toe eens zelf op te zetten
Je mist er niks aan hoor. Niet slecht maar ook niet bijzonder boeiend ofzoquote:Op woensdag 26 december 2018 14:24 schreef SeLang het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Imagine Dragons![]()
Frank Spencerquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:24 schreef SeLang het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Imagine Dragons= jij
Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Imagine Dragons heb ik nog ooit live gezien, en best van genoten hoor.
Was 2014, eeuwen geledenSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Nou hier heb je dan je Two Tribes (weet even niet meer wie er daar straks naar vroeg)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Schuilen!Un dann rettet kein Kavallerie,
Cmon Frankie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tof koude oorlog filmpje.
Over een paar jaar is dit weer hot, al staat er dan waarschijnlijk een Chinees in de boxring"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Evenstar
![]()
Kijk deze is wel lekkerEr gebeurt iets in dit nummer in plaats van 4 minuten kabbel kabbel
![]()
Geweldig nummer
En dan die intelligente blik er nog bijquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De 12" hiervan is erg goed. Met instructies wat je moet doen na een kernaanval, opgelezen door de persoon die de voorlichtingsfilmpjes ook insprak. Maakte erg veel indruk op mij back in the day."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Evenstar
![]()
Ik mis DIO ook wel in dit lijstje. Holy Diver moet er toch ook in.![]()
Voor deze zanger kwamen de aidsremmers in elk geval nog op tijd."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pas op, ben wel duidelijk. Anders hebben we dadelijk die rappert met zijn gestolen naam erin staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:28 schreef Kyran het volgende:
Ik mis DIO ook wel in dit lijstje. Holy Diver moet er toch ook in.Un dann rettet kein Kavallerie,
Al uitverkocht zag ik gvdquote:Op woensdag 26 december 2018 14:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Binnenkort in de Marktkantine overigens.![]()
Tijdmachine mag er best in fite mequote:Op woensdag 26 december 2018 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, ben wel duidelijk. Anders hebben we dadelijk die rappert met zijn gestolen naam erin staan.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Of tijdmachine.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:28 schreef Kyran het volgende:
Ik mis DIO ook wel in dit lijstje. Holy Diver moet er toch ook in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Tijdmachine mag er best in fite mejij bent af
Ook mooi...
Nu even gewoon luisteren
haha, anders jij welquote:Op woensdag 26 december 2018 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ken alleen haar moeder, was licht zuur![]()
Hoe is de Marktkantine?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
TS dit dat. Ook vaak deurkaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |