quote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het maar een saai uur tot zover, hopelijk komen er nog een paar knallers.
Oa Coldplay en Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het maar een saai uur tot zover, hopelijk komen er nog een paar knallers.
Dit. Echt geen mooie zangstemquote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haar stem is vervelend, vind echt dat ze niet mooi zingt
Effe een beetje trollen, door jullie snap ik al dat t niks meer wordt.quote:
Wansmaak heet datquote:
dat geeft niksquote:Op woensdag 26 december 2018 09:36 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit serieus een best lekker nummer
Ja, de uren worden steeds korterquote:Op woensdag 26 december 2018 09:35 schreef peaceman het volgende:
tjonge alweer een uur voorbij.. ze gaan snel dit jaar!
Vraag me af of dat dezelfde jongere generatie is die ook op Piano Man en Bohemian Rhapsody stemmenquote:
Zo'n gevoel heb ik wel jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dezelfde jongere generatie is die ook op Piano Man en Bohemian Rhapsody stemmen
als je weet wat er nog komt, is het eigenlijk een topperquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik m zo hoor vind ik hem niet eens meer zo vervelend. Het went, ofzo
Altijd beter dan die zeikliedjes zoals The Lazy Song en Marry Youquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik m zo hoor vind ik hem niet eens meer zo vervelend. Het went, ofzo
The Lazy Song vind ik wel lollig, die is zo fout dat t leuk isquote:Op woensdag 26 december 2018 09:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Altijd beter dan die zeikliedjes zoals The Lazy Song en Marry You
Vreselijk nummer alleen is die clip wel geinigquote:Op woensdag 26 december 2018 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Lazy Song vind ik wel lollig, die is zo fout dat t leuk is
Vraag me over 2 uur hoe deze ging en ik ben het alweer vergetenquote:
Ik ben ooit eens middenin de nacht door Lazy Song gewekt om een aantal keer achter elkaar een berg op te fietsenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Lazy Song vind ik wel lollig, die is zo fout dat t leuk is
3x Coldplay in een tijdsbestek van een uur ongeveer, koekoekquote:Op woensdag 26 december 2018 09:40 schreef FritsFlits het volgende:
De uuropener van Coldplay volgend uur is een lekker Coldplaytje
Nah ja ik zal het niet missen als het de lijst uitgaat maar verder stoor ik me er ook niet aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag me over 2 uur hoe deze ging en ik ben het alweer vergeten
Nonnnieuwsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:41 schreef peaceman het volgende:
https://www.ad.nl/show/re(...)-mccartney~a336795f/
kan zijn... maar aangezien er niks beters te doen is op dit moment...quote:
quote:
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen. Maar Life In Technicolor II is er eentje om even op bij te komenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3x Coldplay in een tijdsbestek van een uur ongeveer, koekoek
ciaoquote:Op woensdag 26 december 2018 09:44 schreef cafca het volgende:
Er staan vervelender liedjes in de lijst.
Ik ga zo eens eten voorbereiden voor vanavond. tot later
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 26 december 2018 09:44 schreef cafca het volgende:
Er staan vervelender liedjes in de lijst.
Ik ga zo eens eten voorbereiden voor vanavond. tot later
Amsterdam vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 26 december 2018 09:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen. Maar Life In Technicolor II is er eentje om even op bij te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |