quote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het maar een saai uur tot zover, hopelijk komen er nog een paar knallers.
Oa Coldplay en Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het maar een saai uur tot zover, hopelijk komen er nog een paar knallers.
Dit. Echt geen mooie zangstemquote:Op woensdag 26 december 2018 09:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haar stem is vervelend, vind echt dat ze niet mooi zingt
Effe een beetje trollen, door jullie snap ik al dat t niks meer wordt.quote:
Wansmaak heet datquote:
dat geeft niksquote:Op woensdag 26 december 2018 09:36 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit serieus een best lekker nummer
Ja, de uren worden steeds korterquote:Op woensdag 26 december 2018 09:35 schreef peaceman het volgende:
tjonge alweer een uur voorbij.. ze gaan snel dit jaar!
Vraag me af of dat dezelfde jongere generatie is die ook op Piano Man en Bohemian Rhapsody stemmenquote:
Zo'n gevoel heb ik wel jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dezelfde jongere generatie is die ook op Piano Man en Bohemian Rhapsody stemmen
als je weet wat er nog komt, is het eigenlijk een topperquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik m zo hoor vind ik hem niet eens meer zo vervelend. Het went, ofzo
Altijd beter dan die zeikliedjes zoals The Lazy Song en Marry Youquote:Op woensdag 26 december 2018 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu ik m zo hoor vind ik hem niet eens meer zo vervelend. Het went, ofzo
The Lazy Song vind ik wel lollig, die is zo fout dat t leuk isquote:Op woensdag 26 december 2018 09:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Altijd beter dan die zeikliedjes zoals The Lazy Song en Marry You
Vreselijk nummer alleen is die clip wel geinigquote:Op woensdag 26 december 2018 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Lazy Song vind ik wel lollig, die is zo fout dat t leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |