quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
16quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja.... de ene wordt volgende maand 10 jaar. En de andere is al 16 jaar.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjesquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Oh, wacht.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blof
Coldplayop drie nummers na
Zo!
Misschien was dat geen bewuste keuze, maar waren er problemen.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
Hello van Lionel is nog niet geweest, dus mocht je er zijn... je weet wat je dan kan verwachtenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Ik kan ook geen hele nachten meer doorhalenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik had gisteren maar 490 posts en heb echt pauzes genomen... ouderdom
Join the club..quote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Even alles van afgelopen nacht nog even terug aan het lezen.
[..]![]()
![]()
Beetje eentonig leven dan, mag ik dat wel zeggen?
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjes
Ja. vroeger stond dit niet in de top2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Ik zing dit gewoon woord voor woord meequote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef peaceman het volgende:
Het goede nieuws is dat deze ook gezakt is
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hierquote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la viequote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstGeen Emmylou
Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Ach, straks komt Bruno Mars, dus het kan nog veel erger
Goedemorgen trouwens
Ik luister nog liever Blofquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hier
ja jij hebt ook stemrecht...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zing dit gewoon woord voor woord mee
Potverdorie, waarom kan het allemaal niet een klein beetje spannender?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Join the club..
Het wordt er niet beter op naarmate je ouder wordt.
Wel een goeie Coldplayquote:Op woensdag 26 december 2018 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en hierna gelijk Coldsore
vroeger...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Heb vroeger hier heel veel plezier gehad met iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |