Nee dat valt mee, is een optie dus. Al hoop ik nog altijd op een heropvoeding van mijn kant. De aanhouder wint zeg maarquote:Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik scheiden van mijn schoonfamilie.
Of kost je dat een erfenis?
Zeg me...dat het niet zo is..zeg me dat het niet waar isquote:Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst dus ook ineens achter dat Nick & Simon The Sound Of Silence gecoverd hebben![]()
Het is 12 uur geweest, zelfs het bier helpt niet blijkbaarquote:
Evelien is altijd wel goed voor wat dooien tijdens de lijstquote:
Waar zijn de op tafel dansende klootjesmensen gebleven?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is 12 uur geweest, zelfs het bier helpt niet blijkbaar
Als ze dan de clip erbij uitzenden.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Uit dezelfde tijd had je ook the Thong Song van Sisqo.
Zullen we die volgend jaar in de lijst stemmen?
Dat is echt een waanzinnig slecht nummer.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet het niet, maar ik kan niet geloven dat ik deze mensen ooit zou missen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar zijn de op tafel dansende klootjesmensen gebleven?
Wat een nummer is dat zeg, klassieker, zeker die clipquote:Op woensdag 26 december 2018 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Het spijt me dat ik jullie hiermee moet confronteren mensenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat was Disturbed.
Die worden vaak door elkaar gehaald.
Hej hej hejquote:Op woensdag 26 december 2018 00:10 schreef Coldplayfan1987 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik jullie hiermee moet confronteren mensen
NOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:10 schreef Coldplayfan1987 het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik jullie hiermee moet confronteren mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |