Guus Meeuwis ook hoorde ik. Is dat nog wat?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
Zo hehe ik ben terug, nu weer lekker meeluisteren. Net bij schoonfamilie vanaf 4’uur skyradio moeten luisteren en 31x
Mariah Carey gehoord. Wisten jullie dat Nick en Simon ook een kerstnummer hebben? Ik nu wel
Tijdloze videoclip zal het wel zijn.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vreemd, dat leek me een beetje in hetzelfde schuitje als Gangnam Style oid, iets wat er na twee jaar wel weer uit zal gaan.
Ohgod. Gaan we erop stemmen volgend jaar?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
Zo hehe ik ben terug, nu weer lekker meeluisteren. Net bij schoonfamilie vanaf 4’uur skyradio moeten luisteren en 31x
Mariah Carey gehoord. Wisten jullie dat Nick en Simon ook een kerstnummer hebben? Ik nu wel
Als ik jou was zou ik scheiden van mijn schoonfamilie.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
Skyradioquote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
wat een martelgang!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
Ik kwam er laatst dus ook ineens achter dat Nick & Simon The Sound Of Silence gecoverd hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:04 schreef alopio het volgende:
Probeer er eens naar te luisteren zou ik zeggen en oordeel zelf. Ik ben niet verantwoordelijk voor levenslange trauma’squote:Op woensdag 26 december 2018 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohgod. Gaan we erop stemmen volgend jaar?
voor je het weet is er weer een artiest dead...quote:Op woensdag 26 december 2018 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
Oh juist, Evelien. Die ben ik dus weer helemaal vergeten
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis ook hoorde ik. Is dat nog wat?
Nee, dat was Disturbed.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst dus ook ineens achter dat Nick & Simon The Sound Of Silence gecoverd hebben![]()
how disturbing!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst dus ook ineens achter dat Nick & Simon The Sound Of Silence gecoverd hebben![]()
Ik hoor het ook al op werk trouwens.. #kutlevenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Skyradio![]()
Lekker kerstnummers draaien vanaf oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |