Geld te veelquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:21 schreef Makrolon het volgende:
Dat is wel echt heel veel om in een keer te kopen![]()
Wat is er de reden van dat je zoveel in een keer koopt?
En waarom in godsnaam Makita![]()
Met de kleur is niks mis vind ik :pquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:02 schreef Cybersijp het volgende:
Niks mis met makita hoor ! Stelletje Bosch adepten:p🤣😋😘
genoeg volgens mij.. nog veel dingen die ik wil maar niet kon betalen..quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:57 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
kolere ! bleef er nog wat over in de winkel qua wat je wou aan elektrisch gereedschap ? Das eh ..... heel veul om in een keer te kopen.
doe je goed, en nu maar een mooi plekkie er voor knutselen
nee hoor, procentueel gezien zelfs minder dan 2 procent.quote:Op donderdag 7 februari 2019 20:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
huh wat![]()
Heb je het hele makita assortiment gekocht ofwat
voglens de accountant welquote:
wat bleiblei zegt.. iets met uit de hand gelopen hobby, eenmanszaak, en of dit kopen of zwaar belasting betalen over geld wat uit een "hobby" komt en ik niet nodig heb om van te leven want gewone baan ernaast.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:21 schreef Makrolon het volgende:
Dat is wel echt heel veel om in een keer te kopen![]()
Wat is er de reden van dat je zoveel in een keer koopt?
En waarom in godsnaam Makita![]()
spielerijquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:48 schreef bleiblei het volgende:
maareh, ben ook wel benieuwd wat je klusplannen zijn, freak1! wat wil je er zoal mee gaan doen? Of wat klus je zoal?
boh, en die mooie hybride machine heft zelfs een vonkenboerstand waarin je op het juiste aandraaimoment een electrokast kan volschroeven..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met de kleur is niks mis vind ik :p
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:39 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik vind het toch niks, heb m een paar keer gebruikt maar vind het niet fijn dat ie gaat draaien als je drukt.
En hij is heel snel leeg
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:33 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het toch wel een ideaal ding, gebruik hem om kasten te maken maar ook om schakel materiaal af te monteren
Dat komt omdat dat écht gereedschap is itt. dat blauwe spulletje van andere merkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:36 schreef manny het volgende:
Ah. Dat Makita spul. Die foto. Net 45 minuten van mijn leven besteed aan die website, en de uitleg filmpjes van ene meneer Ike. Brabander.
Nu wil ik kopen. Alles. Maar geen geld.
By the way: hier (Noorwegen) wordt ook veel gewerkt met de spulletjes van Festool. Niet zo zeer thuis, maar als ik wel eens bij de lokale timmerman ofzo kom dan zie ik bijna altijd van die Festool kisten staan.
Voor de echte prof dus. Mijn volgende project is een hondenhok maken voor in de tuin, dus dat gaat prima met blauwe spulletjes...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat écht gereedschap is itt. dat blauwe spulletje van andere merken
links of rechtsom, die tips van ike, briljant.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:36 schreef manny het volgende:
Ah. Dat Makita spul. Die foto. Net 45 minuten van mijn leven besteed aan die website, en de uitleg filmpjes van ene meneer Ike. Brabander.
Nu wil ik kopen. Alles. Maar geen geld.
By the way: hier (Noorwegen) wordt ook veel gewerkt met de spulletjes van Festool. Niet zo zeer thuis, maar als ik wel eens bij de lokale timmerman ofzo kom dan zie ik bijna altijd van die Festool kisten staan.
idd, bosch blauw.. brrrrr.. weet niet waarom maar daar heb ik altijd een slecht gevoel bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat écht gereedschap is itt. dat blauwe spulletje van andere merken
zeker als je zou moeten boren of iets anders wat Festool niet heft;)quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:23 schreef manny het volgende:
[..]
Voor de echte prof dus. Mijn volgende project is een hondenhok maken voor in de tuin, dus dat gaat prima met blauwe spulletjes...
T is ook maar net waar je om wat voor reden dan ook mee begint, en dan vind ik t wel mooi om alles van t zelfde merk te hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. Uiteindelijk gaat het er om wat je er mee maakt hoor![]()
Je kan nog zulk mooi spul hebben staan, maar als 't alleen om 't merkje gaat geef je jezelf maar op voor een 'wie heeft de langste' wedstrijd. Want dan moet je blijkbaar wat compenseren.
Het maakt echt wél uit, maar het is idd een kwestie van smaak veelal, een schroefje indraaien kan met elke schroefmachine, en een gaatje boren ook. Pas als je wat meer specifieke dingen gaat doen ga je verschil merken.. Ik vind bijvoorbeeld de elektronische torque limiter van Festool helemaal geweldig.. Nooit meer een schroefje te diep wegschroeven als je dat niet wilt, en echt allemaal perfect en allemaal gelijk op dieptequote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef freak1 het volgende:
[..]
links of rechtsom, die tips van ike, briljant.
laatst een keer een dag me boos zitten maken op meubelpaneel.. zit er gewoon een knop op om mee te ritsen en zo je meubelpaneel niet te verneuken. van Ike geleerd!
en ja.. ik ken het gevoel.. zo ben ik wat doorgeslagen..
mbt Festool.. tja.. ik heb het gevoel dat of je nu Milwaukee, Festool, Makita of DeWalt koopt.. en volgens sommigen Bosch Blauw, het maakt allemaal niet meer zoveel uit. eigen voorkeur. persoonlijk vind ik dat Festool soms wat beter nadenkt over accessoires, maar verder is het vooral kopieerwerk.
voorbeeld : die MBoxen van Makita zijn identiek aan Festool, maar waar Makita naar inzetbakjes grijpt, gaat Festool een tandje verder en hebben ze ook mooie schuifbakjes in de Mbox. briljant. maar dan komt er wit in mijn blauwe toren![]()
ik heb zelf het gevoel dat Makita completer is, van alle markten thuis, terwijl Festool zich meer richt op hout en houtwerkzaamheden en daar dieper in gaat, dus ook mobiele werkplaatsen, betere opslag van machines e.d.
verder is het vooral kopieerwerk van elkaar heb ik het gevoel. ik zou blind niet het verschil tussen een Festool en een Makita invalcirkelzaag voelen. zelfs de knoppen zitten tzelfde.
[..]
idd, bosch blauw.. brrrrr.. weet niet waarom maar daar heb ik altijd een slecht gevoel bij.
[..]
zeker als je zou moeten boren of iets anders wat Festool niet heft;)
Goed planquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:41 schreef Vonkenboer het volgende:
En gewoon weer klus aanschaffen gaan melden ?
je weet dat beide voorbeelden die je noemt (systainerachtige koffers en invalzagen) innovaties vab festool zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:56 schreef freak1 het volgende:
[..]
links of rechtsom, die tips van ike, briljant.
laatst een keer een dag me boos zitten maken op meubelpaneel.. zit er gewoon een knop op om mee te ritsen en zo je meubelpaneel niet te verneuken. van Ike geleerd!
en ja.. ik ken het gevoel.. zo ben ik wat doorgeslagen..
mbt Festool.. tja.. ik heb het gevoel dat of je nu Milwaukee, Festool, Makita of DeWalt koopt.. en volgens sommigen Bosch Blauw, het maakt allemaal niet meer zoveel uit. eigen voorkeur. persoonlijk vind ik dat Festool soms wat beter nadenkt over accessoires, maar verder is het vooral kopieerwerk.
voorbeeld : die MBoxen van Makita zijn identiek aan Festool, maar waar Makita naar inzetbakjes grijpt, gaat Festool een tandje verder en hebben ze ook mooie schuifbakjes in de Mbox. briljant. maar dan komt er wit in mijn blauwe toren![]()
ik heb zelf het gevoel dat Makita completer is, van alle markten thuis, terwijl Festool zich meer richt op hout en houtwerkzaamheden en daar dieper in gaat, dus ook mobiele werkplaatsen, betere opslag van machines e.d.
verder is het vooral kopieerwerk van elkaar heb ik het gevoel. ik zou blind niet het verschil tussen een Festool en een Makita invalcirkelzaag voelen. zelfs de knoppen zitten tzelfde.
[..]
idd, bosch blauw.. brrrrr.. weet niet waarom maar daar heb ik altijd een slecht gevoel bij.
[..]
zeker als je zou moeten boren of iets anders wat Festool niet heft;)
Zo kan je makelijk zien dat deze voor staal te zagen is. Maar ik denk als je er een houtzaagje inzet hij ook best wat hout kan doen. Deze is overgens gewoon met een snoertje zo te zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
Schattig apparaatje dat schuurmachientje
En juist een decoupeerzaag zou ik op accu willen (mits ik geen stofafzuiging zou gebruiken)
Gekocht vanwege 't chroom, maakt 'm extra snel?
ah! weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:59 schreef StupidDutch het volgende:
[..]
Zo kan je makelijk zien dat deze voor staal te zagen is.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Zullen we stoppen met discussie over de merken onderling. En gewoon weer klus aanschaffen gaan melden ? Bij voorbaat dank !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |