Gaafquote:Op maandag 25 februari 2019 23:00 schreef densmee het volgende:
Ik kan weer even vooruit
[ afbeelding ]
En die rubber matjes kunnen ze er gerust gratis bijdoen
Het meest jammere is nog dat ze niet eens zo lang meegaan; ze zijn snel zo krom als een hoepel na een aantal keren boren door een funderingsmuur e.d.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:20 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
Sds max betonboor 25 mm 1 meter lang.
Had al meter boren voor sds plus maar nog niet voor de grote machine, en ze zijn echt ideaal om een gat de kruipruimte in te boren.
Alleen jammer dat ecotools ze niet heeft en hij daarom best duur is voor een boor. (Vind ik)
Sds plus van ecotools nog geen problemen mee gehad hoor. En die heeft toch zeker al 40+ gaten gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het meest jammere is nog dat ze niet eens zo lang meegaan; ze zijn snel zo krom als een hoepel na een aantal keren boren door een funderingsmuur e.d.
Ik moet zeggen dat mijn sds plus meter boren van 20 en 25 mm van ecotools al heel wat gaten hebben geboord en nog prima zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het meest jammere is nog dat ze niet eens zo lang meegaan; ze zijn snel zo krom als een hoepel na een aantal keren boren door een funderingsmuur e.d.
Goed om te weten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Heb m al ff, maar hij is goedgekeurd
Passen hier die potloden van Hultafors enzo ook in, of hebben deze ook van die dunne potloden nodig zoals Incra?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef Atmoz het volgende:
Zelfde verhaal voor deze... Ik had de 30, 60 en 120cm versie al, dus de 90cm kan dan niet ontbreken, right?![]()
[ afbeelding ]
Zijn trouwens écht de fijnste linialen wat ik ooit heb gezien/gebruikt. Volgens mij hebben niet heel veel mensen hier deze, maar ik kan 'm potverdikke aanraden![]()
![]()
Nee. Dit zijn geen linialen met gaatjes. Behalve die 2 grote op de uiteinden dan...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Passen hier die potloden van Hultafors enzo ook in, of hebben deze ook van die dunne potloden nodig zoals Incra?
Wat is dat bovenste ding? lijkt wel frame voor partytentquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef Atmoz het volgende:
Gisteren wat dingen bij GereedschapPro besteld:
Blijft een super handig ding, dus nog maar eentje besteld:
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal voor deze... Ik had de 30, 60 en 120cm versie al, dus de 90cm kan dan niet ontbreken, right?![]()
[ afbeelding ]
Zijn trouwens écht de fijnste linialen wat ik ooit heb gezien/gebruikt. Volgens mij hebben niet heel veel mensen hier deze, maar ik kan 'm potverdikke aanraden![]()
![]()
En ik kon 't toch niet laten om deze mee te pikken:
[ afbeelding ]
Hultafors duimstok:
[ afbeelding ]
Piher P3 steun:
[ afbeelding ]
En omdat ik waarschijnlijk een vulpotloden-monster in m'n garage heb zitten (hoe kunnen die dingen anders altijd kwijt raken?!) nog maar wat potloden* en (0.5mm + 0.9mm) vullingen
![]()
*niet die van Incra, want die zijn ontzettend k*t, maar die fijne van Pentel
https://www.gereedschappr(...)2x244-cm-4x8-ft.htmlquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:16 schreef tupper het volgende:
[..]
Wat is dat bovenste ding? lijkt wel frame voor partytent
Oh ja, nu zie ik het..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:07 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Nee. Dit zijn geen linialen met gaatjes. Behalve die 2 grote op de uiteinden dan...
Ah zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.gereedschappr(...)2x244-cm-4x8-ft.html
Onderstel om bv op te zagen..
Dat zal uiteraard ook fijn werken, maar dit is VEEL snellerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:37 schreef tupper het volgende:
Ah zo.
Lijkt mij niks, ik zou zo een keer door dat onderstel heen zagen.
twee schragen en 3 5x7 werkt fijnste
Ik weet van mijzelf (en broertje) dat dat niet goed komt. Hout en schragen hebben wij onder handbereik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:23 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dat zal uiteraard ook fijn werken, maar dit is VEEL sneller![]()
En het maakt niet uit als je er een beetje in zaagt... heb in die van mij ook genoeg zaagsnedes zitten.
Maar als je het een beetje slim aanpakt zaag je gewoon op de plek waar geen drager zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die "driehoeken" zorgen er tevens voor dat het gezaagde hout/plaatmateriaal niet op de grond valt, maar gewoon netjes wordt opgevangen door dat systeem
Geen idee eigenlijk. Ik vind het werken met gewoon MDF wel fijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:33 schreef tupper het volgende:
[..]
Ik weet van mijzelf (en broertje) dat dat niet goed komt. Hout en schragen hebben wij onder handbereik.
Trouwens waarom werk je met ongegrond mdf? Is gegrond niet veel praktischer?
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:07 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vind het werken met gewoon MDF wel fijn.
Heb bijna nog nooit gegrond MDF "nodig" gehad...
Je bedoeld zodat het verven erna makkelijker/beter gaat, right?
Lakdraagfolie is soms 'vrij' lastig te krijgen.. Ik heb bv. hier niet echt een adres om de hoek zitten waar ik t als particulier kan halen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:09 schreef tupper het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb ook wel eens wat gemaakt van onbehandeld mdf maar dan moet je veel vaker schuren en schilderen.
Met lakdraad mdf heb je dat dus niet, ik zie ook eigenlijk niemand dat spul nog gebruiken.
Toevallig heb ik er 2 bij hun opgehaald vandaagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef Atmoz het volgende:
Piher P3 steun:
[ afbeelding ]
En omdat ik waarschijnlijk een vulpotloden-monster in m'n garage heb zitten (hoe kunnen die dingen anders altijd kwijt raken?!) nog maar wat potloden* en (0.5mm + 0.9mm) vullingen
![]()
Ik moet wel zeggen dat ik de prijsstelling van woodpeckers bijna onbeschoft vind (terwijl hier toch een grote serie Festool koffers staan)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef Atmoz het volgende:
Blijft een super handig ding, dus nog maar eentje besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ik kon 't toch niet laten om deze mee te pikken:
[ afbeelding ]
Hultafors duimstok:
[ afbeelding ]
Piher P3 steun:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |