SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: "Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Eerste op de stemlijst eindelijk
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
U heeft smaakquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:25 schreef ok01 het volgende:
Het hoogtepuntje van het uur is aangebroken![]()
ik heb nu al een aardig tijdje een volle wasmand naast me staan.. Is er een manier dat dat spul zichzelf op gaat vouwen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Buckley
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Neem een vrouw/vriendinquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:26 schreef Nizno het volgende:
ik heb nu al een aardig tijdje een volle wasmand naast me staan.. Is er een manier dat dat spul zichzelf op gaat vouwen?
Volgend jaar doen, dan blijft ie erinquote:
Eet smakelijk en veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren. Ik ga me klaarmaken om uit eten te gaan.
Kom vnaaf vast nog een keer langs![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:26 schreef Nizno het volgende:
ik heb nu al een aardig tijdje een volle wasmand naast me staan.. Is er een manier dat dat spul zichzelf op gaat vouwen?
-XOXO-![]()
ja dat moet ik idd maar een gaan zoeken die wel nut ziet in vouwen.quote:
Ik zie altijd meer nut in het van de waslijn aftrekken als ik het aan wil.
Maar ja op een gegeven moment is de lijn toch eens volOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als je me eraan herinnertquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgend jaar doen, dan blijft ie erin![]()
![]()
ja maar ze moet ook op Walk Unafraid stemmen en vanmorgen was er ook al weer een nummer waar ze aan herinnerd moest worden...quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgend jaar doen, dan blijft ie erinI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
been there tried it doenst work, have to do the workquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo zonde dat ie er niet meer isquote:
Geen dodenbonus meer mogelijk?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo zonde dat ie er niet meer is![]()
Ik dacht even dat ie doorging, maar het was Annie Lennox
kortsluiting in je hoofd of in huis?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben die mainstream sjappie die Sweet Dreams het leukst vindt van Eurythmics
Maar deze is ook leuk
Hier speelt ook een engel met mijn hart, maar dan wel een sadistische engelquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:31 schreef ok01 het volgende:
Deze vind ik wel het leukst van Eurythmics![]()
Hier nog een!quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben die mainstream sjappie die Sweet Dreams het leukst vind van Eurythmics
Maar deze is ook leuk![]()
In mijn hoofd chronischquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortsluiting in je hoofd of in huis?maar in huis.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
kwam arniealberts trouwens nou vandaag zeggen dat ie er weer was na t douchen en issie toen weer stil vertrokken of heb ik hem de hele tijd over het hoofd gezien?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ohquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier speelt ook een engel met mijn hart, maar dan wel een sadistische engel![]()
![]()
Staat te laag die van Eurythmics.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
It's a sin
412 plaatsen gezakt ook echt
Deze staat ook te laag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
The Pet Shop Boys vind ik verschrikkelijk (sorry elfletterig). Ik ben ook blij dat Go West uit de lijst is. Toen ik een biertje met die naam dronk, had ik de hele tijd dat nare lied in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgend jaar eruit. Dat zal een niet nader te noemen user niet kunnen waarderen.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Go West is ook naarquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
The Pet Shop Boys vind ik verschrikkelijk (sorry elfletterig). Ik ben ook blij dat Go West uit de lijst is. Toen ik een biertje met die naam dronk, had ik de hele tijd dat nare lied in mijn hoofd.![]()
![]()
Ik vind deze nog mooier dan Go West. Maar die vind ik ook fijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig sta ik hier dus niet alleen inquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
west end girls isquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef ok01 het volgende:
Ik heb dus echt heel weinig met de Pet Shop Boyshoor
I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef ok01 het volgende:
Ik heb dus echt heel weinig met de Pet Shop Boys
Kloon, wat zeg je nu?Haters can be so lame and vicious
I wouldn’t normally do this kind of thing is een stiekem favorietje van me.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef ok01 het volgende:
Ik heb dus echt heel weinig met de Pet Shop Boys![]()
Ik ook, zal wel weer ruimte moeten maken voor Coldplay.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar eruit. Dat zal een niet nader te noemen user niet kunnen waarderen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
moet je eens googlen welk nummer ik bijna dagelijks in mn hoofd heb omdat ik regelmatig op t werk de zin, eens per jaar, moet typen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
The Pet Shop Boys vind ik verschrikkelijk (sorry elfletterig). Ik ben ook blij dat Go West uit de lijst is. Toen ik een biertje met die naam dronk, had ik de hele tijd dat nare lied in mijn hoofd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Blof, Kensington, Racoon.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, zal wel weer ruimte moeten maken voor Coldplay.Haters can be so lame and vicious
Zelfs ik vind dat er teveel nummers van Coldplay in staan. En ik vind Coldplay erg goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, zal wel weer ruimte moeten maken voor Coldplay.![]()
Nou meid! Fapje gedaan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef Fylax het volgende:
Ik tweette wat leuk dat Gert jan Segers de top2000 presenteert en Wouter likete de tweetHaters can be so lame and vicious
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef Fylax het volgende:
Ik tweette wat leuk dat Gert jan Segers de top2000 presenteert en Wouter likete de tweet![]()
![]()
Ik vind een paar nummers echt niet erg hoor, maar zo'n grote band is het ook weer niet en er blijven maar nieuwe platen in komen. Op den duur houdt het wel op.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat er teveel nummers van Coldplay in staan. En ik vind Coldplay erg goed."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik tweette wat leuk dat Gert jan Segers de top2000 presenteert en Wouter likete de tweet
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
een tekst van hier tweeten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:37 schreef Fylax het volgende:
Ik tweette wat leuk dat Gert jan Segers de top2000 presenteert en Wouter likete de tweet
origineelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is vooral de stem van de zanger waar ik echt niks mee kanquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
I wouldn’t normally do this kind of thing is een stiekem favorietje van me.![]()
What have I done to deserve this?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je eens googlen welk nummer ik bijna dagelijks in mn hoofd heb omdat ik regelmatig op t werk de zin, eens per jaar, moet typen.![]()
Beter goed gejat..quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tekst van hier tweeten?
origineelT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Er staan zoveel middelmatige albumtracks van ze in. Hoor ik liever een obscuur one hit wondertje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind een paar nummers echt niet erg hoor, maar zo'n grote band is het ook weer niet en er blijven maar nieuwe platen in komen. Op den duur houdt het wel op.![]()
Ik tweette wat leuk dat Gert jan Segers de top2000 presenteert en Wouter likete de tweet![]()
![]()
Als ik 'eens per jaar' google, krijg ik 'eens per jaar wordt PSV kampioen'. Daar word ik niet heul blij vanquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je eens googlen welk nummer ik bijna dagelijks in mn hoofd heb omdat ik regelmatig op t werk de zin, eens per jaar, moet typen.![]()
![]()
Deze hoeft van mij er niet per se in
Deze
Dat heb ik gepostquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tekst van hier tweeten?
origineel(she/her)![]()
Lekker nummertje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik krijg meteen een youtubefilmpje te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen 505,
Geen All My Own Stunts
Geen A Certain Romance
Geen Mardy Bum
Maar wel dit. Ik ben hier wel blij mee, maar ik zou dit zo graag omruilen voor één van de vier plaatjes die ik hierboven opnoemde.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:40 schreef AgeEll het volgende:
Waarom deze van de AM. Hebben veel betere liedjes.![]()
omdat er blijkbaar op deze gestemd isquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:40 schreef AgeEll het volgende:
Waarom deze van de AM. Hebben veel betere liedjes.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als het mijn eigen post is, hoezo is het dan niet origineel? Het was mijn eigen gedachte?quote:
(she/her)![]()
Iemand al wat geSMSt naar 4x2?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
505 sowieso.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
Geen 505,
Geen All My Own Stunts
Geen A Certain Romance
Geen Mardy Bum
Maar wel dit. Ik ben hier wel blij mee, maar ik zou dit zo graag omruilen voor één van de vier plaatjes die ik hierboven opnoemde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat mij betreft de meest opvallende afwezige. Hij staat wel altijd hoog in de top 100 van de Belgische lijst, maar komt in Nederland niet eens in de keuzelijst terecht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat blijft wel een opvallende afwezige.![]()
Oh ja, deze bestaat ook nog.
Blijft wel leuk om erin te hebben
De film heb ik trouwens nooit gezienToch wat te jong voor denk ik. Maar het nummer is prima in orde.
![]()
en hoe kwam je er op?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als het mijn eigen post is, hoezo is het dan niet origineel? Het was mijn eigen gedachte?
doordat iemand hier wouter niet herkende.
maar geeft niet knul. duimpje en een hartje voor jou.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja same, blijkbaar is het een klassieker. Wel mooi nummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
De film heb ik trouwens nooit gezienToch wat te jong voor denk ik. Maar het nummer is prima in orde.
je mag ook kijken als je een tiener bent hoor, zit geen seks in..quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik bedoel dat het voor mijn tijd is, grapjasquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag ook kijken als je een tiener bent hoor, zit geen seks in..Ik ben 26.
![]()
Swayze... hoor je niks meer van he?!I love music |Ajax forever
Joh!quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef peaceman het volgende:
Swayze... hoor je niks meer van he?!
Helaas niet neequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef peaceman het volgende:
Swayze... hoor je niks meer van he?!![]()
![]()
Nouquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef peaceman het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Godver, die ben ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
De Trump - Clinton versie blijft ook geweldig! Maar toch geef ik de voorkeur aan het origineel.
Sowieso zijn Getrumpificeerde nummers echt geweldig
Hij is nu steeds Demi Moore aan het lastig vallenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef peaceman het volgende:
Badum TssssHaters can be so lame and vicious
owww bedoel je dat.... hij komt vast wel een keer op sbs9, dan kun je alsnog kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor mijn tijd is, grapjasIk ben 26.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Aanrader?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww bedoel je dat.... hij komt vast wel een keer op sbs9, dan kun je alsnog kijken![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij is nu steeds Demi Moore aan het lastig vallen
Badum Tssss![]()
![]()
Nog een sin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
Zo is ie ook doodgegaan... met een originele "sin"quote:![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:45 schreef peaceman het volgende:
Swayze... hoor je niks meer van he?!![]()
![]()
Aiquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo is ie ook doodgegaan... met een originele "sin"![]()
![]()
![]()
BLACK AND WHITE DANCING TOGETHER|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hij hing toch aan de deur ofzo?quote:I love music |Ajax forever
not my cup a teaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
smakelijkquote:jij ook eetsequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Too soon?quote:
Tja dan was het misschien toch gewoon moord...quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja zoiets, hij had toen iets met de vrouw van Bob GeldofI love music |Ajax forever
Stikseks toch?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met dat gezeik van Bob zou ik ook mezelf ophangenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja zoiets, hij had toen iets met de vrouw van Bob Geldof
Bob G.?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dan was het misschien toch gewoon moord...![]()
kan dat niet bij een deur?quote:I love music |Ajax forever
Lady Madonna
wel een goede naam voor een crimineel...quote:I love music |Ajax forever
De Kevers 🤗For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dan was het misschien toch gewoon moord...![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen verstand van.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met dat gezeik van Bob zou ik ook mezelf ophangen![]()
![]()
Bob Geldwolf
Hoho, onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een goede naam voor een crimineel...![]()
![]()
Of een gangsta-rapper.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een goede naam voor een crimineel...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die heet Bobby B.quote:
Moeder met kort kapsel gespot. Helaas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het zijn ook beste maatjesquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Bono gevoel bij hem
Shockerquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het zijn ook beste maatjes![]()
![]()
Precies dat. Kwam vanmiddag ook al voorbij. Zo'n omhoog gevallen arrogantie, net als bij Bono.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n Bono gevoel bij hem![]()
Water of Love
Hij vraagt 500.000 euro en komt per helikopter preken over de armoede in de wereldquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Precies dat. Kwam vanmiddag ook al voorbij. Zo'n omhoog gevallen arrogantie, net als bij Bono.
Precies, door hun wil ik gelijk al niet meer donerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Precies dat. Kwam vanmiddag ook al voorbij. Zo'n omhoog gevallen arrogantie, net als bij Bono.![]()
Mijn top-3 van afgelopen uur:
1. Pet Shop Boys - It's A Sin
2. Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had The Time Of My Life
3. Jeff Buckley - Grace![]()
Wouter van der Goes is best een goede djMaar ja, als je na Gijs, Rob en Ruud komt, dan kan je alleen maar meevallen
![]()
![]()
1865 Ocean of Night Editors
1864 You Got It Roy Orbison
1863 Kl 204 (Als Ik God Was) Peter Koelewijn
1862 Is This Love Whitesnake
1861 Song Sung Blue Neil Diamond
1860 Damn Those Eyes Kane
1859 It's A Beautiful Day Michael Bublé
1858 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra
1857 Annabel Hans De Booij
1856 Wasted Time Eagles
1855 A Little Less Conversation Elvis vs. JXL
1854 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes![]()
Knopflervolgend jaar live zien
Dit hele album is heerlijk om te luisteren op een zondagmiddag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
4 kutliedjes, verder wel eenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:54 schreef D. het volgende:
1856 Wasted Time Eagles
1854 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnesuurtje
Doet het op een donderdagmiddag ook primaquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Dit hele album is heerlijk om te luisteren op een zondagmiddag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben er zo vandoor, uit eten. Misschien tot vanavond nog even en anders tot derde Kerstdag
Mehhquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:54 schreef D. het volgende:
1856 Wasted Time Eagles
1854 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1863 thanks to Robbie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Alleen Editors, Roy Orbison en Frank Sinatra zijn leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:54 schreef D. het volgende:
1856 Wasted Time Eagles
1854 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes
Oh ja en Up Where we Belong natuurlijk![]()
![]()
De beste Editors tussen 4 en 5 morgenmiddag![]()
.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hater!quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Alleen Editors, Roy Orbison en Frank Sinatra zijn leuk
Oh ja en Up Where we Belong natuurlijk
Neil Diamond, Whitesnake, Hans de BooijEagles
Jij snaptquote:
Welke?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
De beste Editors tussen 4 en 5 morgenmiddag![]()
.
![]()
An End Has A Start.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik galm ook lekker meer met Whitesnake en Neil hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Alleen Editors, Roy Orbison en Frank Sinatra zijn leuk
Oh ja en Up Where we Belong natuurlijk![]()
![]()
Annabel en een matige Eaglesquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hater!
Neil Diamond, Whitesnake, Hans de BooijEagles
![]()
Neil Diamond en Whitesnake zijn wel oké![]()
Goed, nu weer een half uur reclameHaters can be so lame and vicious
Zelfs dan zijn het pareltjes van het komende uurquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Annabel en een matige Eagles![]()
Neil Diamond en Whitesnake zijn wel oké
Welke zullen er voorbij komen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed, nu weer een half uur reclame![]()
Volgens mij het eerste wat er van mijn lijstje instaat.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nietesquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn het pareltjes van het komende uur![]()
![]()
Dan nog liever de Elvis remix![]()
ik dacht het al toen ik Wouter voor het eerst zag, maar prima joh, doe maar zuur.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hoe kwam je er op?
doordat iemand hier wouter niet herkende.
maar geeft niet knul. duimpje en een hartje voor jou.
(she/her)![]()
Geen idee, ik mutequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Welke zullen er voorbij komen?
Nice, ik vergeet altijd om op de Editors te stemmenquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij het eerste wat er van mijn lijstje instaat.
Misschien dat ik volgend jaar op Sugar stem![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nietes![]()
![]()
Dan nog liever de Elvis remix
Gewoon alweer 135 nummers gehad vandaag
Het eten was lekker![]()
Nu het volgende wijntje
Tijd gaat snelquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon alweer 135 nummers gehad vandaag![]()
![]()
Ik ga mezelf even compleet onpopulair maken, maar Damn Those Eyes is toch stiekem eigenlijk wel een goed nummer. Je moet het even los zien van al het andere.Haters can be so lame and vicious
eyes en zien...... je kunt hetquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga mezelf even compleet onpopulair maken, maar Damn Those Eyes is toch stiekem eigenlijk wel een goed nummer. Je moet het even los zien van al het andere.
Ik heb gisteren gezegd dat Coldplay eigenlijk nog wel een goede band is dus ik denk dat je wel goed zitquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga mezelf even compleet onpopulair maken, maar Damn Those Eyes is toch stiekem eigenlijk wel een goed nummer. Je moet het even los zien van al het andere.![]()
Erg goed nummer. Maar dat vind ik ook van Racing Rats en Munich.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
27 december 1-2; Blaudzun - Promises Of No Man's Landquote:
27 december 8-9; C&TB - Somebody Will Know Someday, Gorki - Mia
27 december 9-10; Supertramp - Goodbye Stranger
(lol)♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De echte ergernis kwam daarna inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga mezelf even compleet onpopulair maken, maar Damn Those Eyes is toch stiekem eigenlijk wel een goed nummer. Je moet het even los zien van al het andere.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezegd dat Coldplay eigenlijk nog wel een goede band is dus ik denk dat je wel goed zit
Goed, we gaan weer beginnen. Wel redelijk uurtje zo
Toch 1 van de mindere Editors nummers ditHaters can be so lame and vicious
Tja, net als Cold Sore.... ik bedoel Coldplay... je komt er nooit meer vanafquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat gifje komt ook weer elk jaar terug
Hier had 505 van Arctic Monkeys wel mogen staan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch 1 van de mindere Editors nummers dit|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan, maar een beter nummer van Editors had ook gekundquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier had 505 van Arctic Monkeys wel mogen staan.
Dat roep ik al jaren!quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga mezelf even compleet onpopulair maken, maar Damn Those Eyes is toch stiekem eigenlijk wel een goed nummer. Je moet het even los zien van al het andere.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of Suburbiaquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier had 505 van Arctic Monkeys wel mogen staan.![]()
![]()
Ja, maar jij vindt de Backstreet Boys leuk, dan luistert niemand meerquote:Haters can be so lame and vicious
Sugar staat er niet eens inquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan, maar een beter nummer van Editors had ook gekund![]()
![]()
Of War Pigs.quote:
Oh, dat zei ik ook al bij een ander nummer vanmiddag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1865 Ocean of Night Editors![]()
1864 You Got It Roy Orbison![]()
1863 Kl 204 (Als Ik God Was) Peter Koelewijn![]()
1862 Is This Love Whitesnake![]()
1861 Song Sung Blue Neil Diamond![]()
1860 Damn Those Eyes Kane![]()
1859 It's A Beautiful Day Michael Bublé![]()
1858 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra![]()
1857 Annabel Hans De Booij![]()
1856 Wasted Time Eagles![]()
1855 A Little Less Conversation Elvis vs. JXL![]()
1854 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes
I love music |Ajax forever
Godver.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er staan wel meer goede Editors nummers niet inquote:
Ik zie alweer zoveel leuks in de lijst van vannacht staan...
er staat meer dan voldoende Editors in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staan wel meer goede Editors nummers niet inI love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:11 schreef Persefoneia het volgende:
Hebben zij ook bekendere nummers? En komen die nog?Komt nog paar keer voorbij
"Met de hond lekker kaasfonduen"
Hmm, vast Chinezen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eetsequote:
Roy Orbison, mensen waren twee jaar lang gewoon blindHaters can be so lame and vicious
Heb het idee dat ik daar wat meer naar moet luisteren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Komt nog paar keer voorbij
![]()
Oooooooohhh, dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel jong overleden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Verdomme, hoop goede nummers gemist door het knisperen van het gourmet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Helaas heb ik geen geurcomputer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, hoop goede nummers gemist door het knisperen van het gourmet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Skip!Haters can be so lame and vicious
Ha, toeval, derde glaasje inmiddels hieroquote:
Klinkt wel goed dit nummer
Niet het deel wat ik heb, geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
Deze stond op de cd Pop in je moerstaal![]()
![]()
klopt, die cd ligt hier ook ergens in 1 van de dozen met cd'squote:Op dinsdag 25 december 2018 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
Deze stond op de cd Pop in je moerstaalOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat bericht
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |