Het was grappig om een keer mee te maken. Maar het hoeft voor mij niet nog een keer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar jaar geleden, het was wel half 7 in de ochtend dus te vroeg om ook veel wilds te verwachten in het café en ik kon niet veel meer doen dan een beetje ritmisch meedeinen en -zingen op You Win Again van The Bee Gees en meeklappen op What is Love. Maar verder voelde het allemaal wel vrij awkward. Ach, het was leuk eens meegemaakt te hebben.
Mensen die in het café spelletjes gaan doen en naar de stream op de iPad kijken is toch wel het ultieme.
jawel, ze gaan doorquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit nummer gebeurt helemaal NIKS
Maar het gaat wel door. Of duurt het te lang?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja dan moet hij ook maar gewoon ieder jaar dood gaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ramses 3x in de top 10. Those were the roadways
Wordt dat soort muziek nog ergens gedraaid in Utrecht? Ekko wsl en zeroes heroes, maar verder?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook mijn favorietEn Banquet gewoon vanwege de nostalgie, zo vaak op gedanst
Dit is wel echt slaapverwekkend jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Banquet komt daarvoor net te vroeg voor mij, al zat ie natuurlijk nog geregeld in de dansavonden toen ik mocht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook mijn favorietEn Banquet gewoon vanwege de nostalgie, zo vaak op gedanst
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:39 schreef Evertjan het volgende:
Dit soort muziek is echt iets voor die linkse kliek in de grachtengordel van Amsterdam
Vraag anders even of die wil doorgaan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ja Ramses, ik snap het nu wel, ben niet doof
Dacht dat die ongein inmiddels wel de lijst uit zou zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat is een van de vreselijkste nummers van de hele lijst
Inderdaad. Voor Groenlinksstemmers in een grachtenpandquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:39 schreef Evertjan het volgende:
Dit soort muziek is echt iets voor die linkse kliek in de grachtengordel van Amsterdam
Dat zijn de enige plekken ben ik bangquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt dat soort muziek nog ergens gedraaid in Utrecht? Ekko wsl en zeroes heroes, maar verder?
Alles nog gehoord tot nu toe!quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
We zitten alweer bijna bij 1900. Voor je het weet is de lijst voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |