Van de postcodeloterij. Die is daar een paar jaar geleden mee begonnen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
Waar komt het concept de foute kersttrui überhaupt vandaan?
Die vind ik echt prachtig ja.quote:
dat is hip blijkbaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
Waar komt het concept de foute kersttrui überhaupt vandaan?
Ik was er ook een paar jaar geleden, het was wel half 7 in de ochtend dus te vroeg om ook veel wilds te verwachten in het café en ik kon niet veel meer doen dan een beetje ritmisch meedeinen en -zingen op You Win Again van The Bee Gees en meeklappen op What is Love. Maar verder voelde het allemaal wel vrij awkward. Ach, het was leuk eens meegemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar tijdens het nummer 'jump around'.
Mijn schoonzusje en ik waren de enigen die sprongen.
Het is bij elke decemberborrel bij mijn studieverenigingen een ding. Ik zou het echt pleuriswarm in zo'n warm café krijgenquote:
Is ook mijn favorietquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik echt prachtig ja.
het gaat maar doorquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit nummer gebeurt helemaal NIKS
Liever dit dan de Cantatequote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ramses heb ik weinig problemen mee, maar deze hoeft van mij niet.
En dat is soms juist heel mooi.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit nummer gebeurt helemaal NIKS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |