Ken alleen dit en Science of Fear van FIFA 10. Die laatste was 1 van de betere nummers van die soundtrack vond ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Temper Trap had een debuutalbum met 9 topnummers... en Sweet Disposition, waar de zanger besloot Chris Martin en James Blunt tegelijkertijd na te doen.
Dit is wel muziek met een mooie 80s knipoog, maar jij trekt de stem niet gok ik?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zeg maar niks over dit nummer, dat is voor iedereen beter
Welnee, daar staat alles digitaal in dat systeem en als het daar fout staat is het een eeuwige fout.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zouden ze dat bij Radio 2 zelf wel weten?
Misschien val je op zwoele stemmenquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dj's vaak wel lekker eigenlijk
misschien maar eens doen. maar niet vanwege dit nummer.. dit vind ik cola met de dop eraf..quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Luister de hele plaat. Dan hoor je vergelijkbare nummers met, wat mij betreft, betere zang. FaderLove Lost
Drum Song ken je ook wel als je m hoort, die werd toentertijd onder elk programmaatje als fillertje gegooid (Dummy van Portishead was te oud, denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ken alleen dit en Science of Fear van FIFA 10. Die laatste was 1 van de betere nummers van die soundtrack vond ik.
Dit verbaast me van jou. Dit is zo'n typisch indiebandje van de late 00'squote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef MaJo het volgende:
Ken dit niet maar vind het wel lekker klinken
Veel oudjes zo te zien....quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
Er komt weer heel spannend volk het café binnen, die gaan de hele tent afbreken.
Ben meestal van het rauwere werk maar dit klinkt primaquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien val je op zwoele stemmen
Ik ga het checkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien maar eens doen. maar niet vanwege dit nummer.. dit vind ik cola met de dop eraf..
Nog leuke dames?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
Er komt weer heel spannend volk het café binnen, die gaan de hele tent afbreken.
Zitten er ook niet echt bij toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien val je op zwoele stemmen
Ik was er vorig jaar tijdens het nummer 'jump around'.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
het is het gewoon net niet. Interpol en consorten doen de eighties-knipoog beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel muziek met een mooie 80s knipoog, maar jij trekt de stem niet gok ik?
Als je van kortpittig of 65+ houdt, dan welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |