Dat vind ik nog wel een lage schattingquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:28 schreef Zorro het volgende:
Gauw ff de douche in, ik mis nou toch niks
Geilen is niet aan een tijd gebonden toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja klopt.. maar geilen om 8 uur 's morgens... tja het kan natuurlijk...
Kleine wijzigingen in refrein, hele coupletten anders. Hier is het een treurig verhaal over iemand die niet vrij mag zijn, albumversie gaat over een gezellige slettenbak.quote:
Ik vind de meeste dj's vaak wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen lekkere mannen, ze zijn niet voor niets radioDJ geworden he?
graag na 20.00 er zijn kinderen op he?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geilen is niet aan een tijd gebonden toch?
Dat kan ik wel horen iddquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Deze
Heerlijk nummer om te draaien als je high bent
Zouden ze dat bij Radio 2 zelf wel weten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kleine wijzigingen in refrein, hele coupletten anders. Hier is het een treurig verhaal over iemand die niet vrij mag zijn, albumversie gaat over een gezellige slettenbak.
dank je.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dj's vaak wel lekker eigenlijk
Tip: Luister de hele plaat. Dan hoor je vergelijkbare nummers met, wat mij betreft, betere zang. Faderquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Persefoneia het volgende:
Oh ja, deze hoorde ik vorig jaar voor het eerst. Een prachtig nummer.
Zou dat niets met muziek te maken hebben?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen lekkere mannen, ze zijn niet voor niets radioDJ geworden he?
Hater gespotquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zeg maar niks over dit nummer, dat is voor iedereen beter
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
graag na 20.00 er zijn kinderen op he?!
Misschien ligt het aan jou danquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dj's vaak wel lekker eigenlijk
CD'tje ooit voor ¤2,50 uit de uitverkoopbak bij de Free Record Shop gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Temper Trap had een debuutalbum met 9 topnummers... en Sweet Disposition, waar de zanger besloot Chris Martin en James Blunt tegelijkertijd na te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |