Kom, kom. Gezellig na Kerstmis nog even inhaken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat niemand mij mist, maar toch. Ik heb besloten dit jaar niet te gaan luisteren. Jullie veel geniet plezier en ook veel plezier met het afkraken van nummers die jullie niet mooi vinden.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: Leukste songfestivalwinnaar van de laatste 10 jaar
dat is jammer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat niemand mij mist, maar toch. Ik heb besloten dit jaar niet te gaan luisteren. Jullie veel geniet plezier en ook veel plezier met het afkraken van nummers die jullie niet mooi vinden.
Maar ook niet voor niemand. Zo iemand als Hazes die in zijn laatste jaren ineens een bluesjasje, bril en hoedje opdeed maar wel dezelfde soort nummers bleef zingen. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]nou dat geldt echt niet voor iedereen...
Deze.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja ik ben zeer blij met mijn extra weekendquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer, maar het beste en alvast fijne feestdagen
Vorig jaar met Sinterklaas met lootjes had ik mijn vader en andersom, toen hebben we geruild. Lekker een LP voor mezelf gekocht. Gedicht erbij gemaakt op een rol papier van 3 meter. Had maar één cadeau dus zal ze krijgen ook die familieleden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren een van 5 kantjes gemaakt. Vond m tamelijk hilarisch, de lezer vond t vooral vermoeiend.
Voorbeeldstrofe:
Lekker crossen in je nieuwe bak
Lederen bekleding, een dashboard lekker strak
Meer bagageruimte, ingebouwde navigatie, cruise control, een regensensor, elektrisch bedienbare ramen, centrale deurvergrendeling, airconditioning, een keyless startsysteem, middenarmsteun achter, middenarmsteun voor, USB-aansluitingen, elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels, climate control 2-zone, Bluetooth Handsfree & music Streaming, bannenspanningscontrolesysteem
Yes Bingo!
Dat klinkt als een Renault twingo
Awwquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt ook niets bij Euphoria in de buurt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Satellitequote:Op dinsdag 25 december 2018 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb gepoogd elk nummer positief te benaderen, ook al werd dat niet door iedereen gewaardeerd. ik heb het een halve dag volgehouden....quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wat meer bier in gooien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:40 schreef Persefoneia het volgende:
Kijk dat cafe eens uit zijn dak gaan zeg.![]()
En hij is de godfather of grunge natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |