Perhaps, dan noem je ook wel wat namen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Billy Joel veel minder genredoorbrekend door de carriere heen dan Fleetwood Mac of David Bowie - of de Beatles en die deden dat zelfs in 7 jaar
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar dat is dan meestal omdat ze geforceerd willen blijven vernieuwen. Joel heeft gewoon geschreven en geproduceerd naar de stijl hoe hij zich op dat moment met zijn band voelde. En nogmaals, na 1993, eindigend met het liedje 'Last Words', gewoon geen nieuw studio-album meer.
Adesso Tu in de "Eros Roma Live" uitvoeringquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is waar. Più bella cosa vind ik ook altijd mooi.
je vergeet jazzquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young ook; folk, rock, hardrock, country, rockabilly, new wave, blues, americana, soul.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat niemand mij mist, maar toch. Ik heb besloten dit jaar niet te gaan luisteren. Jullie veel geniet plezier en ook veel plezier met het afkraken van nummers die jullie niet mooi vinden.
Jammer, maar het beste en alvast fijne feestdagenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat niemand mij mist, maar toch. Ik heb besloten dit jaar niet te gaan luisteren. Jullie veel geniet plezier en ook veel plezier met het afkraken van nummers die jullie niet mooi vinden.
zeg, blijf eens hier jij. Wie pakt het touw om ieni aan deze topicreeks vast te binden?quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |