Als er een kans is om Iron Maiden man te zien blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt naar kijkt...
Die moest ik laatst opzoeken, maar een erg tof nummer inderdaad. Zo zijn er wel meer vergeten pareltjes uit die tijd. Mega Dance '95 draai ik nog wel eensquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef Fred_B het volgende:
Zo te horen is de baby wakker geworden, dus ik ga me even verplaatsen naar Bumba en Juf Roos.
Vast die vervelende Sesam open u, en niet Got to getquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mist wel echt vind ik, dat is een plaat die in België wel in zulke lijsten staat.
Staat op 1513.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die hoort er eigenlijk gewoon in. Wat een brainwash. Goed nummer.
Wat, staat die er niet in?! En daar stem ik trouw ieder jaar opquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Come Take My Hand is wel een stuk beter eigenlijkMaar die staat er niet in
yup... vermoedelijk de laatste keer...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huh wacht even. Dit stond ook flink hoger afgelopen jaren, right?
Abracadabra me say open sesamequote:Op dinsdag 25 december 2018 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vast die vervelende Sesam open u, en niet Got to get
Vorig jaar op 1337.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huh wacht even. Dit stond ook flink hoger afgelopen jaren, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |