Dan staat tie niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik word toch liever op een andere manier wakker
Hij staat toch onder Leef in de lijst?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:42 schreef cafca het volgende:
Oh, bijna vergeten:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!![]()
![]()
Niemand: is John Mayer? gedaan?quote:
Dat is ook een traditie.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Wat er ook op staat (nu al 2 behoorlijk dansbare nummers acher elkaar), in dat café gebeurt niks.
Bij Through the Barricades krijgen we de polonaisequote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Wat er ook op staat (nu al 2 behoorlijk dansbare nummers acher elkaar), in dat café gebeurt niks.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Wild Places is al geweest toch. Dit is de subtop 2000 dus.
ze zijn nog niet echt wakker waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Dat café is ook erg geforceerd. Voelt niks als een echt café.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Eightyone het volgende:
Je kunt het altijd proberen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
verwijst hun naam naar het feit dat ik een pilletje moet nemen om hierop los te gaan?
Ah zo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Wild Places is al geweest toch. Dit is de subtop 2000 dus.
Dat zijn ze daar nooit...quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zijn nog niet echt wakker waarschijnlijk
Het is 08:45, er is een VIP-ontbijtje in dat café. Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Eightyone het volgende:
behalve dat ene jongetjequote:Op dinsdag 25 december 2018 08:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zijn nog niet echt wakker waarschijnlijk
Als ik wakker word is ie vaak wel hard genoeg.quote:
dat was echt channant jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Through the Barricades krijgen we de polonaise
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Through the Barricades krijgen we de polonaise
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik wakker word is ie vaak wel hard genoeg.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
scrobblealong.com
En dan even zoeken naar radio 2
Denk er trouwens wel aan die uit te zetten als je stopt met luisteren.
Net als je spellingquote:
behalve tijdens through the barricades dusquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zijn ze daar nooit...
Wij hadden tenminste wel liefde voor dé Common Peoplequote:
Dit is iets van vorig jaar, iemand noemde dit 'het nummer met de panfluit' ofzoquote:
Pulp zou zeker niet misstaan in de lijst, alleen dan liever met een ander nummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hadden tenminste wel liefde voor dé Common People
Inderdaad, het is chanant.quote:
wie was dat ook alweer? Mayo?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is iets van vorig jaar, iemand noemde dit 'het nummer met de panfluit' ofzo
Ik noteer 'mquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is iets van vorig jaar, iemand noemde dit 'het nummer met de panfluit' ofzo
Denk tquote:
ik vind deze leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk t
vind dit best een saai lied btw
128quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen allemaal.
Ik zoek me maf, maar waar kan ik kijken op ziggo?
Doe mij maar Come Back and Stayquote:
geen idee... ik luister altijd naar de radio....quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen allemaal.
Als je het kunt ontvangen: 128.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:48 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |