Darts Radio zekerquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb dan wel gewoon de radio aanstaan.
Het is wel zowat hun enige nummer dat ik toen ik 10 was nog wel eens op radio 538 hoordequote:Op dinsdag 25 december 2018 08:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee zo ongeveer de enige liefhebber te zijn, maar blijkbaar zijn er genoeg voor een Top 2000-positie.
dit is gewoon niet bepaald mijn favoriete genesis periode... daar komt het door.. maar als jij ervan geniet prima toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee zo ongeveer de enige liefhebber te zijn, maar blijkbaar zijn er genoeg voor een Top 2000-positie.
Die schoonheid gaat heel diep hoor.quote:
Ook niet het hoogstgenoteerde, dus daar haar kennelijk iets goedquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:38 schreef peaceman het volgende:
tja niet het sterkste nummer van genesis
scrobblealong.comquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Voor de Last.fm gebruikers hier, is er een manier om mee te scrobblen of moet dat dan handmatig?
nu al?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:42 schreef cafca het volgende:
Oh, bijna vergeten:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!![]()
![]()
The Test of Let Forever Be.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Doe deze maar inwisselen voor Star Guitar.
Hey boy Hey Girls is toch beterquote:
Ik weet niet meer welke je favo is na Days en Wild Places.quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:42 schreef cafca het volgende:
Oh, bijna vergeten:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |