Er stonden nog wat kratjes Brand bier en de kachel was nog aan.quote:Op maandag 24 december 2018 23:54 schreef Harrison het volgende:
Volgens mij zit Erik nu nog in zijn eentje in de silo te drinken
Jawoohl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch heeft ze heel goed in de gaten dat Lotus te veel aan Merel heeft verteld en dat die alles weer door lult...ondertussen zijn Christel en Hiske allang ingelicht door Merel...quote:
Shell is echt brrrrrr, met of zonder bakkie...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pauperwijf zeg met haar bakkie op die Shell
Nope, ze krijgt geen duidelijkheid van Mike en ze heeft zekerheid en structuur nodig, anders gaat ze er naar op zoek.quote:Op maandag 24 december 2018 23:59 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zou bijna denken dat Lotus borderliner is
triestquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
worden die gasten per SL betaald ofzo
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier gaat het over ......![]()
[ afbeelding ]
Ja wat dat betreft speelt die Mike een misselijk spelletje; bindingsangst en/of zijn ego extra willen strelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nope, ze krijgt geen duidelijkheid van Mike en ze heeft zekerheid en structuur nodig, anders gaat ze er naar op zoek.
Ik begrijp dat wel hoor, zeker als je daar zit. Onder de dekens vertellen hoe gek je op iemand bent en naar buiten toe telkens anders verkondigen, dat is niet fijn. Het begint ook heel flauw te worden zo langzamerhand....
Het eerste en bang om gekwetst te worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:07 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft speelt die Mike een misselijk spelletje; bindingsangst en/of zijn ego extra willen strelen
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shelley klinkt met een bakkie op wel iets slimmer ....
Hij de piek zij de kerstster ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:14 schreef SjonSlot het volgende:
Wel leuk voor tim dat hij zijn kerstengel gevonden heeft! Oprecht!
En dan ook nog regelmatig in de buttie..
Nou dr love nog.. De volgende die binnenkomt wordt een joa-lover, kan bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij de piek zij de kerstster ...
Ze schijt in d'r broek voor Merel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:16 schreef Harrison het volgende:
Shelley: zelfs als ik een bakbakbakkie op heb zou ik nnnnniet tegen een mmmmmmerol iets zeggen
och zijn ze al klaar ? en mike en lotus zijn nu in het neukhut ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Timmie deed zn best
likkon ook
lkkr of cam
dahaaaag .. sukkel denkt tv te maken
Had ze het niet gewoon over de snacks die ze aan het eten waren?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Timmie deed zn best
likkon ook
lkkr of cam
dahaaaag .. sukkel denkt tv te maken
bij de Russen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier gaat het over ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was dat plassen van Franny met de boys op stream ?
How low can you go?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:24 schreef Catrientje het volgende:
Franny gaat neuken met Jessie als Tim weg is.
Normaal laat ze dat absorberen door een franpon.. maar teveel gezopen..quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dr zijn grenzen Maatquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK wil graag het gleufje zien met goudgeel vochtquote:
Monteert snel iets met een gespleten kokosnoot en een gele jas..quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb d'r ongeschoren spleet gevonden, filmpje komt zo ....
Wel de lusten niet de lastenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dit filmpje -> Christel ziet Mike en Lotus uit de douche komen - 24 december 2018.
Slaat echt helemaaaaal nergens op
Merel wil ze uithoren en ze antw ook gewoon.
opbokken met die kutvogel
Boderline ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:36 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat Joa boderline heeft en Shelly ingegroeide teennagels
Best spul.Proost ouwe.quote:
ut was een kutkindquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Tis n'n lief jong, en da ist! En worstenbroodjes eten dat ie kan!!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
Er valt niets te zien hoor - 24 december 2018.
x6zh940
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |