Er stonden nog wat kratjes Brand bier en de kachel was nog aan.quote:Op maandag 24 december 2018 23:54 schreef Harrison het volgende:
Volgens mij zit Erik nu nog in zijn eentje in de silo te drinken
Jawoohl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch heeft ze heel goed in de gaten dat Lotus te veel aan Merel heeft verteld en dat die alles weer door lult...ondertussen zijn Christel en Hiske allang ingelicht door Merel...quote:
Shell is echt brrrrrr, met of zonder bakkie...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pauperwijf zeg met haar bakkie op die Shell
Nope, ze krijgt geen duidelijkheid van Mike en ze heeft zekerheid en structuur nodig, anders gaat ze er naar op zoek.quote:Op maandag 24 december 2018 23:59 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zou bijna denken dat Lotus borderliner is
triestquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
worden die gasten per SL betaald ofzo
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier gaat het over ......![]()
[ afbeelding ]
Ja wat dat betreft speelt die Mike een misselijk spelletje; bindingsangst en/of zijn ego extra willen strelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nope, ze krijgt geen duidelijkheid van Mike en ze heeft zekerheid en structuur nodig, anders gaat ze er naar op zoek.
Ik begrijp dat wel hoor, zeker als je daar zit. Onder de dekens vertellen hoe gek je op iemand bent en naar buiten toe telkens anders verkondigen, dat is niet fijn. Het begint ook heel flauw te worden zo langzamerhand....
Het eerste en bang om gekwetst te worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:07 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft speelt die Mike een misselijk spelletje; bindingsangst en/of zijn ego extra willen strelen
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shelley klinkt met een bakkie op wel iets slimmer ....
Hij de piek zij de kerstster ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:14 schreef SjonSlot het volgende:
Wel leuk voor tim dat hij zijn kerstengel gevonden heeft! Oprecht!
En dan ook nog regelmatig in de buttie..
Nou dr love nog.. De volgende die binnenkomt wordt een joa-lover, kan bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij de piek zij de kerstster ...
Ze schijt in d'r broek voor Merel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:16 schreef Harrison het volgende:
Shelley: zelfs als ik een bakbakbakkie op heb zou ik nnnnniet tegen een mmmmmmerol iets zeggen
och zijn ze al klaar ? en mike en lotus zijn nu in het neukhut ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Timmie deed zn best
likkon ook
lkkr of cam
dahaaaag .. sukkel denkt tv te maken
Had ze het niet gewoon over de snacks die ze aan het eten waren?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Timmie deed zn best
likkon ook
lkkr of cam
dahaaaag .. sukkel denkt tv te maken
bij de Russen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier gaat het over ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was dat plassen van Franny met de boys op stream ?
How low can you go?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:24 schreef Catrientje het volgende:
Franny gaat neuken met Jessie als Tim weg is.
Normaal laat ze dat absorberen door een franpon.. maar teveel gezopen..quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dr zijn grenzen Maatquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK wil graag het gleufje zien met goudgeel vochtquote:
Monteert snel iets met een gespleten kokosnoot en een gele jas..quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb d'r ongeschoren spleet gevonden, filmpje komt zo ....
Wel de lusten niet de lastenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dit filmpje -> Christel ziet Mike en Lotus uit de douche komen - 24 december 2018.
Slaat echt helemaaaaal nergens op
Merel wil ze uithoren en ze antw ook gewoon.
opbokken met die kutvogel
Boderline ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:36 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat Joa boderline heeft en Shelly ingegroeide teennagels
Best spul.Proost ouwe.quote:
ut was een kutkindquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Tis n'n lief jong, en da ist! En worstenbroodjes eten dat ie kan!!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
Er valt niets te zien hoor - 24 december 2018.
x6zh940
top, vanuit andere hoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
x6zh940
Ja, en op dit moment is hij zelfs de Eindbaas ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef RobbieRonald het volgende:
Whaha Jessie terug. Na zo'n afgang gewoon weer terugkomen. Moet van Bats af zeker.
en die is? zat ff van je daily te genietenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shelley verlult de nieuwe slaapplek van Gerrit ....
idem. ff gemist??quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
en die is? zat ff van je daily te genieten
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Toweler het volgende:
Ik zie een filmpje op fb hoor ik het goed als lotus bovenop Mike springt dat ze zegt
ik hou van jou?
Silo toch?quote:
Hij krijgt een plek bovenin in de silo, maar dat mocht niemand nog weten ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
en die is? zat ff van je daily te genieten
Hoor het net niet goed genoegquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:49 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?
Wedden dat ie ook daar weer niet terecht komt, de schlemielquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:50 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit wil op de Vide in de silo gaan slapen.
Niemand mag het doorlullen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:49 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?
Shelly eist natuurlijk een lift, daar heeft ze recht op ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Gerrit er moeite mee gaat hebben om op de vide in de silo te gaan slapen.
Dan moet ie namelijk elke avond een trap op lopen.
Shelly zelf toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel heeft er geen RECHT op volgens Shelly. 'Zij s geen van de eerste 15.' So fucking what?
Samen COSsen en Chivas drinken.Ik ben verbannen naar de slaapkamer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk hoor en dan heb ik niet eens over de Chivas .....
Jawel. Maar hoe vervelend vond zij het wel niet als de 'eerste 5' vonden dat zij ergens meer recht op hadden?quote:
Als je' wordT ik' gaat schrijven wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit vroeg toch net de tandpasta aan Shelly, of wordt ik gek ....
Yep,en nu weer in reverse.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit vroeg toch net de tandpasta aan Shelly, of wordt ik gek ....
Samen Cossen doe ik niet hoor, dat is mijn guilty pleasure en secret. Als ik daarmee te koop ga lopen dan heb ik echt geen leven meerquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Samen COSsen en Chivas drinken.Ik ben verbannen naar de slaapkamer.
#jaloers
Lol dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel. Maar hoe vervelend vond zij het wel niet als de 'eerste 5' vonden dat zij ergens meer recht op hadden?
Zolang ie geen fan is van jessie valt het allemaal nog mee denk ik..quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je' wordT ik' gaat schrijven wel ja.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je' wordT ik' gaat schrijven wel ja.
Nee, ze zat wel bij de eerste 15. Die Silvio was 9 juni alweer vertrokken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol dat bedoel ik ook.
Maar volgens mij is zij voor Silvio in de plek gekomen. 4 July volgens haar paspoort.
Dat zijn mensen die van humor houden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:04 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Zolang ie geen fan is van jessie valt het allemaal nog mee denk ik..
Klopt en bijna een maand later kwam Shelly.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze zat wel bij de eerste 15. Die Silvio was 9 juni alweer vertrokken.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die van humor houden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Samen Cossen doe ik niet hoor, dat is mijn guilty pleasure en secret. Als ik daarmee te koop ga lopen dan heb ik echt geen leven meer![]()
Maare die slaapkamer is toch zo slecht nog niet, wees blij dat je niet met handboeien op het bed bent vastgeketend
Wat DGK post.quote:
Daarom istie zo gevaarlijk juist. 1 brok dynamiet met een heel kort lontje. The bookies zijn daarom nog verdeeld over de bokswedstrijd.quote:
Het is algemeen bekend dat half opgedroogd sperma werkt tegen ouderdomsrimpels.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat doekje dat Shelly nu gebruikt voor haar make-up, gaat straks mee onder de dekens met Gerrit ...
Doet ze er morgen weer haar gezicht mee ....![]()
Alleen als het rechtstreeks en vanuit de originele verpakking wordt aangebracht op het gezicht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat half opgedroogd sperma werkt tegen ouderdomsrimpels.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat half opgedroogd sperma werkt tegen ouderdomsrimpels.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je nog steeds dat Mulo fietsenhok doekkie
Ik niet, de moeder van Shelley wel, en die heeft die info aan haar doorgegeven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je nog steeds dat Mulo fietsenhok doekkie
De regie dacht er net zo over.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:27 schreef spapaars het volgende:
Het poremt voor geen meter met die zoom op de smoel van Gerrit
Had het al verbeterd hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mop jezelf qouteh
![]()
![]()
merrie krismas
Lijkt op een string of een schouderbandje van een bh.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:36 schreef Toweler het volgende:
Kleding door heel het bed
Maar wat is dit?
[ afbeelding ]
Doe dit soort dingen in DM of PM.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:39 schreef onpartijdigert het volgende:
Dank je wel voor het filmpje van lotus over christel,
wanneer ze dat geluidje na doet, wahahaha 14e minuut
Zoiets dacht ik. Ook ging er heftig aan toen met uitkledenquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt op een string of een schouderbandje van een bh.
Je bedankt iemand die al slaapt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:42 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
neeh, gaat over de streams van 2 uur geleden.
wat is waar zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je bedankt iemand die al slaapt.
Ik zeg niet voor niks doe het dan in DM of PM.
Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Mopquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt,quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Mop
ga lkkr Mod wordeh
tip
graties
kan je fijn juffie/ meester doen
OT
gespuis slaapt
langzaam 1ste kerst
Elke morgen bij het nalezen is het weer een vraag wat voor gezevenzeik jij weer tijdens de nachtdienst hebt neergezetquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoorde net in een filmpje waarin Cemal en Romy commentaar op Utopia2 geven dat Cemal Franny de mooiste vrouw van Utopia vindtquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
x6zh940
Ja. En het gezicht van Romy daarnaquote:Op dinsdag 25 december 2018 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde net in een filmpje waarin Cemal en Romy commentaar op Utopia2 geven dat Cemal Franny de mooiste vrouw van Utopia vindt
Hij heeft in een week tijd al meer opgeruimd dan de 15 maanden in Uto 1. Kan hij bij het ontbijt weer lekker doorzagen hoe goed hij is.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. En het gezicht van Romy daarna
Inderdaad zelfs teruglezen is al maanden niet meer leuk door dat geneuzel van die gast.quote:Op dinsdag 25 december 2018 07:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Elke morgen bij het nalezen is het weer een vraag wat voor gezevenzeik jij weer tijdens de nachtdienst hebt neergezet
Is het niet je onuitputtelijke kennis over het luchten van een Yurt, dan is is het wel je geweldige kennis over de relaties binnen Utopia.
Maar het modereren van de laatste paar dagen wordt vervelend. Het naar de SC verwijzen of zoals hier naar de DM
Fijne Kerst iedereen.
cemal was toch eerst ook van anaal dus logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde net in een filmpje waarin Cemal en Romy commentaar op Utopia2 geven dat Cemal Franny de mooiste vrouw van Utopia vindt
Er bestaan wel zulke schoenenquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een ellende x10 Adriaan vindt alles ellende. Weetje: hij maakt nooit zijn veters los. In en uit de schoenen met veters gewoon vast.
[ afbeelding ]
OMG, dus als een vrouw anaal lekker vind dan valt Cemal daar op?quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:18 schreef goldback het volgende:
[..]
cemal was toch eerst ook van anaal dus logisch eigenlijk
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Inderdaad zelfs teruglezen is al maanden niet meer leuk door dat geneuzel van die gast.
Fijne feestdagen Verida!
Elastiek als veters. Hebben mijn kleindochters ook in hun sportschoenen, hoeven ze niet te strikkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een ellende x10 Adriaan vindt alles ellende. Weetje: hij maakt nooit zijn veters los. In en uit de schoenen met veters gewoon vast.
[ afbeelding ]
zou wel gaaf zijn als iemand daar een Campbell's soepblik van maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
het is gewoon een losbandige opmerkingquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
OMG, dus als een vrouw anaal lekker vind dan valt Cemal daar op?![]()
Maar goed, verder ga ik deze discussie niet aan. Goodmorning Cos deze kerstmorgen. Vrolijk feest enzo
Jessie heeft zijn voice over weer aan staan. Terrein doet ie vanmiddag wel, hij heeft het er maar druk mee. De planning in de war
nee, wat Verida zegtquote:
quote:
ze weet dat het bijna eind december is?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 08:18 schreef goldback het volgende:
[..]
cemal was toch eerst ook van anaal dus logisch eigenlijk
mooie capquote:
eewquote:
quote:
Hij is van god los, die Jessiequote:Op dinsdag 25 december 2018 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Jessie belt een koerier om 9 uur op kerstdag
Adriaan zegt dat niets open is op 1ste kerst
Denk je niet pik, zegt Jessie
quote:
Die gif begon zo goedquote:
Ja de camera man zag liever Merelquote:
Met je reet omhoog om je te laten nemen is geen probleem, maar infantiel een bh aan doenquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Fran wil haar beha aan doen maar de camera volgt haar,
Tim geeft haar bescherming en gaat er gespreid met dekbed voor staan
[ afbeelding ]
Ja soms is het niet te volgens, zag ook een filmpje dat ze samen met Joa buiten gaat zitten plassen, en dan hoe ze over seks praat. Het is en blijft een vreemd meisjequote:Op dinsdag 25 december 2018 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met je reet omhoog om je te laten nemen is geen probleem, maar infantiel een bh aan doen![]()
Volgens mij heeft ze zo weinig, dat ze aan een stropdas er om heen genoeg heeft.
Onzeker ammehoelaquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is het niet te volgens, zag ook een filmpje dat ze samen met Joa buiten gaat zitten plassen, en dan hoe ze over seks praat. Het is en blijft een vreemd meisje
sarcasme druipt er vanaf bij die rooie kutquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske heeft nog nooit zo’n gezellige kerst gehad, ze doet gemaakt vrolijk
Romy zei in dat filmpje, als je onzeker bent ga je Utopia niet inquote:
Vreselijk irritant die stemmetjes van die twee altijdquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:16 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske probeert weer grappig te zijn met haar stemmetje
grootheidswaanzin moet je hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Romy zei in dat filmpje, als je onzeker bent ga je Utopia niet in
Precies, net als een Doquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Romy zei in dat filmpje, als je onzeker bent ga je Utopia niet in
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geprobeerd hier en daar nog wat terug te lezen. Is niet te doen. Of ik scroll het vel van mijn vingers of, als ik de trollen blok, zien mijn cossen er zo uit![]()
[ afbeelding ]
Wat een gezellig gedekte tafelquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Moeten de broodjes en vleeswaren niet lekker op een bordje zegt Hiske, Brenda vindt het prima zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Moeten de broodjes en vleeswaren niet lekker op een bordje zegt Hiske, Brenda vindt het prima zo
[ afbeelding ]
Ik doe niet eens moeite meer om terug te lezen Nijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geprobeerd hier en daar nog wat terug te lezen. Is niet te doen. Of ik scroll het vel van mijn vingers of, als ik de trollen blok, zien mijn cossen er zo uit![]()
[ afbeelding ]
Gewoon niet doen inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Half 10 was de bedoeling, het ontbijt. Jessie heeft iedereen om half 9 gewektquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Om 10 uur kerst ontbijt en er worden nu al eieren gebakken.
Oeps ik dacht 10.00 uurquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Half 10 was de bedoeling, het ontbijt. Jessie heeft iedereen om half 9 gewekt
De Jumbo hier is gewoon open ieder jaar met eerste kerstdag en het is nog druk openquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie belt een bouwmarkt maar krijgt de voicemail![]()
Heeft die sukkel nu echt niet door dat alles dicht is vandaag
Merel vond het toch leuk om alles klaar te zetten? Of is dit het dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[ afbeelding ]
9.30 uur kan al niet meer, dat zijn we al voorbijquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het zal vast wel 10:00 worden gok ik hoor
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dunk van Timquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: als ik naar huis ga, dan gaat Utopia sterven
O echt. Ik snap sowieso die hele drukte niet, de meeste winkels zijn alleen vandaag dicht, het weekend en morgen zijn in ieder geval de supermarkten weer open.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Jumbo hier is gewoon open ieder jaar met eerste kerstdag en het is nog druk open.
iedereen 1 plakje, want stel je voorquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Kerstbrood ligt er ook al...plastic bekertjes.![]()
[ afbeelding ]
Is denk meer een randstad ding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik snap sowieso die hele drukte niet, de meeste winkels zijn alleen vandaag dicht, het weekend en morgen zijn in ieder geval de supermarkten weer open.
En het is al weken zo druk in de winkel niet normaal
Tja je zal straks moeten afwassen.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Kerstbrood ligt er ook al...plastic bekertjes.![]()
[ afbeelding ]
Morguuuuuhquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja je zal straks moeten afwassen.....
Goedemorgen Cos [ afbeelding ]
Ik vind dat wel gezellig hoor, het alternatief is dat ze in hun eigen huisjes hangen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben 3 dagen muziek hoor ik Jessie zeggen. Dus jullie zijn gewaarschuwd
Ja, maar ik vind het vaak van die waardeloze muziek.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gezellig hoor, het alternatief is dat ze in hun eigen huisjes hangen.
Dat haar ook van Christelquote:
Echt krissemis hequote:
Zeikwijf 1e klas. Denkt altijd tekort gedaan te worden. Ik heb zo de pest aan zulke types.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:24 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley mopperen, als ik nou ook wat kleding van thuis had, maar nee dat wordt mij niet gegund
quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja je zal straks moeten afwassen.....
Goedemorgen Cos [ afbeelding ]
Ik denk dat het alleen maar gigantisch kan verbeteren zonder die knul.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: als ik naar huis ga, dan gaat Utopia sterven
Hier is de Jumbo ook altijd openquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Jumbo hier is gewoon open ieder jaar met eerste kerstdag en het is nog druk open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |