dr zijn grenzen Maatquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was dat plassen van Franny met de boys op stream ?
DGK wil graag het gleufje zien met goudgeel vochtquote:
Monteert snel iets met een gespleten kokosnoot en een gele jas..quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb d'r ongeschoren spleet gevonden, filmpje komt zo ....
Wel de lusten niet de lastenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dit filmpje -> Christel ziet Mike en Lotus uit de douche komen - 24 december 2018.
Slaat echt helemaaaaal nergens op
Merel wil ze uithoren en ze antw ook gewoon.
opbokken met die kutvogel
Boderline ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:36 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat Joa boderline heeft en Shelly ingegroeide teennagels
Best spul.Proost ouwe.quote:
ut was een kutkindquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Tis n'n lief jong, en da ist! En worstenbroodjes eten dat ie kan!!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
Er valt niets te zien hoor - 24 december 2018.
x6zh940
top, vanuit andere hoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat.een.wijf .....![]()
[ afbeelding ]
Er valt niets te zien hoor - 24 december 2018.
x6zh940
Ja, en op dit moment is hij zelfs de Eindbaas ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef RobbieRonald het volgende:
Whaha Jessie terug. Na zo'n afgang gewoon weer terugkomen. Moet van Bats af zeker.
en die is? zat ff van je daily te genietenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shelley verlult de nieuwe slaapplek van Gerrit ....
idem. ff gemist??quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
en die is? zat ff van je daily te genieten
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Toweler het volgende:
Ik zie een filmpje op fb hoor ik het goed als lotus bovenop Mike springt dat ze zegt
ik hou van jou?
Silo toch?quote:
Hij krijgt een plek bovenin in de silo, maar dat mocht niemand nog weten ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
en die is? zat ff van je daily te genieten
Hoor het net niet goed genoegquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:49 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?
Wedden dat ie ook daar weer niet terecht komt, de schlemielquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:50 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit wil op de Vide in de silo gaan slapen.
Niemand mag het doorlullen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:49 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Dat zou ongelofelijk nieuws zijn zo vlak voor kerst. Misschien Reuters even mailen?
Shelly eist natuurlijk een lift, daar heeft ze recht op ....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Gerrit er moeite mee gaat hebben om op de vide in de silo te gaan slapen.
Dan moet ie namelijk elke avond een trap op lopen.
Shelly zelf toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel heeft er geen RECHT op volgens Shelly. 'Zij s geen van de eerste 15.' So fucking what?
Samen COSsen en Chivas drinken.Ik ben verbannen naar de slaapkamer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk hoor en dan heb ik niet eens over de Chivas .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |