Tot nu toe altijd helemaalquote:Op maandag 24 december 2018 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze die wat inkorten.... toch?
Heb niet naar het uur zelf verder gekeken.
Dat is dan nog wel bijzonder maar toch heb ik het gevoel dat het niet helemaal eerlijk gaat daarquote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echoes wordt dit jaar primetime 20:00 gedraaid. Zit ook een groot deel niemand op te wachten.
Ik hou van Stassequote:Op maandag 24 december 2018 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Gijs en Evelien zijn vervelend. /unpopular opinion
30 december 20-21 uurquote:Op maandag 24 december 2018 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze die wat inkorten.... toch?
Heb niet naar het uur zelf verder gekeken.
Ik sta volledig achter de betrouwbaarheid van deze lijst.quote:Op maandag 24 december 2018 21:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel bijzonder maar toch heb ik het gevoel dat het niet helemaal eerlijk gaat daar
Stasse, Stenders vind DJ's die nog tenminste met echte liefde voor muziek overkomen.quote:
Ze zouden de stemmen eens moeten openbaren...quote:Op maandag 24 december 2018 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de betrouwbaarheid van deze lijst.
en dat was dus niet The End voor Evelien...quote:Op maandag 24 december 2018 21:24 schreef ok01 het volgende:
Ik had echt helemaal niks met Evelien totdat ze ineens de volledige versie van The End draaide
JW Roodbeenquote:Op maandag 24 december 2018 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stasse, Stenders vind DJ's die nog tenminste met echte liefde voor muziek overkomen.
Ik denk dat je daar meer manipulatie en trollacties mee uitlokt.quote:Op maandag 24 december 2018 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zouden de stemmen eens moeten openbaren...
Ja, dat klopt. Die zit alleen in de ochtend waardoor het nu iets gezelliger moet.quote:
Dat heb je nu toch al. Als je kijkt naar de populariteit van sommige nummers dan krijg je wel een soort van NRA gevoel bij... een klein groepje dat heel fanatiek isquote:Op maandag 24 december 2018 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar meer manipulatie en trollacties mee uitlokt.
Dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger. Als men gaat zien hoeveel stemmen het 2000e nummer krijgt, weet je automatisch hoeveel mensen je op moet trommelen om op een nummer te stemmen. Je kan ook wel willen om de 2100-2000e nummers te openbaren maar daar lok je ook weer reacties mee uit.quote:Op maandag 24 december 2018 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat heb je nu toch al. Als je kijkt naar de populariteit van sommige nummers dan krijg je wel een soort van NRA gevoel bij... een klein groepje dat heel fanatiek is
Je vergeet [de definitief laatste 25 december 2018 ooit]quote:Op maandag 24 december 2018 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welkom terug bij de Top 2000
We nemen afscheid van het jaar 2018
HOE LANG NOG??
Nog 1200 liedjes en die liedjes slepen ons mee van hier naar daar op een golf van nummers die meer zijn dan muziek
Mja, maar dat zegt ie sowieso het hele jaar, niet alleen met de Topquote:Op maandag 24 december 2018 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je vergeet [de definitief laatste 25 december 2018 ooit]
En toch staat NRA niet in de lijst, schandequote:Op maandag 24 december 2018 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat heb je nu toch al. Als je kijkt naar de populariteit van sommige nummers dan krijg je wel een soort van NRA gevoel bij... een klein groepje dat heel fanatiek is
Frits Spits deed dat echt verschrikkelijk in de beginjaren van de Top 2000.quote:Op maandag 24 december 2018 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welkom terug bij de Top 2000
We nemen afscheid van het jaar 2018
HOE LANG NOG??
Nog 1200 liedjes en die liedjes slepen ons mee van hier naar daar op een golf van nummers die meer zijn dan muziek
Ookgeen DRI, MDC, DAF... zelfs geem XTCquote:Op maandag 24 december 2018 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch staat NRA niet in de lijst, schande
quote:Op maandag 24 december 2018 21:24 schreef ok01 het volgende:
Ik had echt helemaal niks met Evelien totdat ze ineens de volledige versie van The End draaide
quote:Op maandag 24 december 2018 21:26 schreef cafca het volgende:
In welk uur zit DJ Ratz eigenlijk?
Dat vind ik wel zo'n verschrikkelijk geweldig fantástische DJ!
8 uur sharp?quote:Op maandag 24 december 2018 22:56 schreef houdjemond het volgende:
Npo2, HC, namens schoonmama en mij hele fijne dagen en tot straks/morgen
Zal m aanzetten als radio wekker maar ik beloof niksquote:
Je wekker stipt 8 zetten kan prima zoals ik doequote:
quote:Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, nieuw topic al, we hebben er zin in
morgenvroeg om 08:00 al kerstdiner?quote:Op maandag 24 december 2018 23:26 schreef zorro28 het volgende:
Morgen kerstdiner dus ik zal er niet zijn maar daarna
Ik deed het vorig jaar en ik vond het intro voor de lijst begon nou weer niet zo bijzonder. Ik waardeer mijn slaap dus ik weet het welquote:Op maandag 24 december 2018 23:28 schreef 4-elements het volgende:
Vroeg opstaan is niet mijn sterkste punt. Toch wil ik er vanaf het begin bij zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...
Ik mis sowieso altijd het einde, dus ik dacht, laat ik eens het begin proberen mee te maken.quote:Op maandag 24 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik deed het vorig jaar en ik vond het intro voor de lijst begon nou weer niet zo bijzonder. Ik waardeer mijn slaap dus ik weet het wel
Zo kun je het ook zienquote:Op maandag 24 december 2018 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik mis sowieso altijd het einde, dus ik dacht, laat ik eens het begin proberen mee te maken.![]()
Gaaf! Veel plezier! Morgen 8 uur ga ik niet redden hoor. Sowieso zijn de kerstdagen voor mij dagen dat ik hier niet heel veel ben. Maar wordt daarna ruimschoots goedgemaaktquote:Op maandag 24 december 2018 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen gaat het eindelijk beginnen, ik heb er zin in![]()
En op donderdag ga ik ook nog eens langs bij het top 2000 café. Ik ben benieuwd hoe dat is
Succes met de meid en sollicitatiequote:Op dinsdag 25 december 2018 00:03 schreef MielMonteur het volgende:
Sollicitatie de 27e en verder een beetje een meid proberen tot vriendin te maken, zal er ook minder bij zijn. Morgen ook uitslapen peins ik, misschien voor Love Shack wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |