Wet Wet Wet staat ook niet meer in de lijstquote:
Serieus?quote:Op maandag 24 december 2018 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wet Wet Wet staat ook niet meer in de lijst
Water is nat.quote:Op maandag 24 december 2018 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wet Wet Wet staat ook niet meer in de lijst
THE SOUND OF SILENCE MOET BLIJKBAAR EEN NUMMER MET KABAAL ZIJN TERWIJL DE ECHTE VERSIE KLEIN, INGETOGEN EN MOOI IS.quote:Op maandag 24 december 2018 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Disturbed is ook gewoon echt 15 plaatsen gestegen
Yup!quote:Op maandag 24 december 2018 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
THE SOUND OF SILENCE MOET BLIJKBAAR EEN NUMMER MET KABAAL ZIJN TERWIJL DE ECHTE VERSIE KLEIN, INGETOGEN EN MOOI IS.
858 plaatsen gestegenquote:Op maandag 24 december 2018 20:51 schreef richolio het volgende:
31 zoutelande hahahahaha
hahahahahaha
Oh ja, die was ik alweer vergeten....quote:Op maandag 24 december 2018 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ageer alleen openlijk tegen de smerig hoge noteringen van Imetsjen Drekkens en Ed Sheren.
Het eerste album was geweldig, daarna zijn ze meteen het ravijn ingesprongen qua niveau.quote:Op maandag 24 december 2018 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik alweer vergeten....Imagine Dragons....
quote:Op maandag 24 december 2018 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste album was geweldigwel aardig, daarna zijn ze meteen het ravijn ingesprongen qua niveau.
quote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef cafca het volgende:
De komende week kunnen we vooral genieten van muziek die het hele jaar al te horen is op radio2, het enige voordeel is dat je in ieder geval niet hetzelfde liedje 2x hoort.
(obvious uitzonderingen daar gelaten)
quote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef cafca het volgende:
De komende week kunnen we vooral genieten van muziek die het hele jaar al te horen is op radio2, het enige voordeel is dat je in ieder geval niet hetzelfde liedje 2x hoort.
vooral omdat het het meest overschatte nummer is (na Rebellion (lies))...quote:Op maandag 24 december 2018 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
En slechts één notering van Arcade Fire blijft een schande.
Voor de rest zal ik niet zeuren, een week lang.
De TOP2000-exit van Reflektor is een grap. Afterlife heb ik altijd al een sterk nummer gevonden.quote:Op maandag 24 december 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral omdat het het meest overschatte nummer is (na Rebellion (lies))...
tja zelf vind ik No Cars Go geniaal, maar zoals zo vaak 'ziet' de massa dat nietquote:Op maandag 24 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TOP2000-exit van Reflektor is een grap. Afterlife heb ik altijd al een sterk nummer gevonden.
Of Radio 2quote:Op maandag 24 december 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja zelf vind ik No Cars Go geniaal, maar zoals zo vaak 'ziet' de massa dat niet
Nee, dat was Katie Melua met Closest thing to crazyquote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijn god
Is dat de grootste stijging ooit? Of dat niet
Voordeel is dat je nu weet wanneer Bløf, Kensington, Marco Borsato, ed Sheeran en Imagone Dragons komen dus daar je eet, plas en slaap pauzes op af kunt stellenquote:Op maandag 24 december 2018 21:04 schreef cafca het volgende:
jij suggereert met die opmerking manipulatiequote:
De invloed van wat op Radio 2 gedraaid wordt op de lijst is wat overdreven, maar duidelijke hypes als Ed Sheeran en Imagine Dragons zijn wel aan hun te wijten. Whatever It Takes tussen 300 en 400 is echt ronduit bizar, nu weet ik dat dat nummer kapot gedraaid werd. Nog te zwijgen over Natural.quote:
Dit.quote:Op maandag 24 december 2018 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TOP2000-exit van Reflektor is een grap. Afterlife heb ik altijd al een sterk nummer gevonden.
Manipulatie??quote:Op maandag 24 december 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij suggereert met die opmerking manipulatie
Nou, het zal mij niks verbazen als er links en rechts gemanipuleerd wordt...quote:Op maandag 24 december 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, tot nu toe durfde niemand datquote:Op maandag 24 december 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, maar ik zal wel naïef zijn of wat dan ook.quote:Op maandag 24 december 2018 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, het zal mij niks verbazen als er links en rechts gemanipuleerd wordt...
quote:Op maandag 24 december 2018 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, tot nu toe durfde niemand dat
Ik weet het vrij zeker eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2018 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, het zal mij niks verbazen als er links en rechts gemanipuleerd wordt...
En dar was 1837 plaatsen of zo. En nu is iedereen die alweer vergetenquote:Op maandag 24 december 2018 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was Katie Melua met Closest thing to crazy
Misschien kun jij wat schrijven, je had ooit een column over Farce Majeure ofzo toch?quote:
U heeft inside info?quote:
1854 zelfsquote:Op maandag 24 december 2018 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
En dar was 1837 plaatsen of zo. En nu is iedereen die alweer vergeten
Nou ja er is een reden dat een minder toegankelijk nummer zoals Angel Of Death altijd midden in de nacht gedraaid wordtquote:
Ja, d'r ex werkte bij Radio 2 en ze pikte het niet.quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, d'r ex werkte bij Radio 2 en ze pikte het niet.
ach als je dat schrijfseltje vergelijkt met hoe het nu gaat is er wel het een en ander veranderd. Ze zijn er nog niet, maar het is nog altijd beter dan toen. Helaas zorgen de veranderingen die gedaan zijn en die nog niet gedaan zijn er wel voor dat bepaalde mooie liedjes gesneuveld zijn..quote:Op maandag 24 december 2018 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien kun jij wat schrijven, je had ooit een column over Farce Majeure ofzo toch?
Alsof je de radio uitzet als je gaat eten, plassen of slapenquote:Op maandag 24 december 2018 21:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Voordeel is dat je nu weet wanneer Bløf, Kensington, Marco Borsato, ed Sheeran en Imagone Dragons komen dus daar je eet, plas en slaap pauzes op af kunt stellen
Echoes wordt dit jaar primetime 20:00 gedraaid. Zit ook een groot deel niemand op te wachten.quote:Op maandag 24 december 2018 21:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou ja er is een reden dat een minder toegankelijk nummer zoals Angel Of Death altijd midden in de nacht gedraaid wordt
Nou, Echoes dit jaar rond 8 uur 's avonds geloof ik ipv midden in de nachtquote:Op maandag 24 december 2018 21:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou ja er is een reden dat een minder toegankelijk nummer zoals Angel Of Death altijd midden in de nacht gedraaid wordt
Misschien wilde ze Stasse wat minder (s)preektijd gevenquote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echoes wordt dit jaar primetime 20:00 gedraaid. Zit ook een groot deel niemand op te wachten.
Daar is niks mis mee...quote:Op maandag 24 december 2018 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wilde ze Stasse wat minder (s)preektijd geven
Zal mij niks verbazen als ze die wat inkorten.... toch?quote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echoes wordt dit jaar primetime 20:00 gedraaid. Zit ook een groot deel niemand op te wachten.
Alleen Gijs en Evelien zijn vervelend. /unpopular opinionquote:Op maandag 24 december 2018 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wilde ze Stasse wat minder (s)preektijd geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |