Is het dan niet vrij leeg daar, op wat echte alcoholisten na?quote:
Beste volk op te scoren toch?quote:Op maandag 24 december 2018 12:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is het dan niet vrij leeg daar, op wat echte alcoholisten na?
Zo zijn de kroegen hier allemaal.quote:Op maandag 24 december 2018 12:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als er ergens leven is vanmiddag, is dat wel in de stad. Staat straks helemaal volquote:Op maandag 24 december 2018 12:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij constateert een droogte bij jou. Het lijkt mij dat je dan in actie moet komen. Heb je daar geen zin in, wat jij aangeeft, dan houdt het op.quote:Op maandag 24 december 2018 11:09 schreef ludovico het volgende:
Mag het geen Tinder zijn?
Kan toch wel op een normale manier meer in interactie komen met andere mensen?
Kerstmiddag in de kroeg is top. 2e Kerstdag ook.quote:Op maandag 24 december 2018 12:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Swipe je zelf wel?quote:Op maandag 24 december 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen Tinder ingesteld gehad op Utrecht, en welgeteld 0 likes. Ik weet dat ik niet moeders mooiste ben (m'n zus is knapper) maar komop, dit gaat nergens over
Ik heb hier al vaker aangegeven dat ik Tinder gebruik en in real life in contact kom met mensen en dus ook vrouwen.quote:Op maandag 24 december 2018 11:23 schreef ludovico het volgende:
Ja kom dan door met de tips? Jij hebt toch aandacht in overvloed zeg je?
Heb maar een aantal profielen geswiped daar. Maar je wordt zelf ook gewoon geswiped he. Normaal had ik altijd wel een paar likes na een bezoek aan een stad.quote:
Je bent vast gewoon een heel gemiddelde ventquote:Op maandag 24 december 2018 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker aangegeven dat ik Tinder gebruik en in real life in contact kom met mensen en dus ook vrouwen.
En ja, dat leidt tot aandacht in overvloed. En ik heb totaal niet het idee dat ik daar veel voor moet doen, integendeel.
Nee, dat niet. Maar daar moet ik ook voor van mijn luie reet komen.quote:Op maandag 24 december 2018 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent vast gewoon een heel gemiddelde vent
Ow is dat het?quote:Op maandag 24 december 2018 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar daar moet ik ook voor van mijn luie reet komen.
Ik denk niet dat dat Ludo gaat helpen eerlijk gezegd, of wil je de vrouwen vervolgens meenemen en bij hem bezorgen?quote:Op maandag 24 december 2018 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow is dat het?
Zal wat vaker de deur uitgaan dan
Nee die hou ik voor mezelfquote:Op maandag 24 december 2018 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Ludo gaat helpen eerlijk gezegd, of wil je de vrouwen vervolgens meenemen en bij hem bezorgen?
Overgenomen van Hengeloquote:Op maandag 24 december 2018 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er ergens leven is vanmiddag, is dat wel in de stad. Staat straks helemaal vol
Al zou dit misschien ook wel iets specifiek uit deze buurt zijn.
Er is meer in het leven dan Tinder, maar jij doet alles met Tinder dan?quote:Op maandag 24 december 2018 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij constateert een droogte bij jou. Het lijkt mij dat je dan in actie moet komen. Heb je daar geen zin in, wat jij aangeeft, dan houdt het op.
Arme Faxie, het valt niet mee he.quote:Op maandag 24 december 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
2 Dagen Tinder ingesteld gehad op Utrecht, en welgeteld 0 likes. Ik weet dat ik niet moeders mooiste ben (m'n zus is knapper) maar komop, dit gaat nergens over
Nou, geef dan eens wat antwoord op de vraag waar je die dan ontmoet en hoe je in contact komt? Zo cryptisch stel ik mijn vragen toch ook niet?quote:Op maandag 24 december 2018 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker aangegeven dat ik Tinder gebruik en in real life in contact kom met mensen en dus ook vrouwen.
En ja, dat leidt tot aandacht in overvloed. En ik heb totaal niet het idee dat ik daar veel voor moet doen, integendeel.
Gewoon in het dagelijks leven. Kijk om je heen. Dan zie je geregeld iemand die een uitstraling heeft op basis waarvan je interesse hebt en vaak zie je dan ook nog wel in de blik terug of die persoon open staat voor een benadering en dan spreek je die persoon aan. En nee, niet altijd is daarvoor een goede gelegenheid, maar vaak ook wel.quote:Op maandag 24 december 2018 13:00 schreef ludovico het volgende:
Nou, geef dan eens wat antwoord op de vraag waar je die dan ontmoet en hoe je in contact komt? Zo cryptisch stel ik mijn vragen toch ook niet?
Het is een rampquote:Op maandag 24 december 2018 12:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Arme Faxie, het valt niet mee he.
Ha ha ha haquote:Op maandag 24 december 2018 13:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon in het dagelijks leven. Kijk om je heen. Dan zie je geregeld iemand die een uitstraling heeft op basis waarvan je interesse hebt en vaak zie je dan ook nog wel in de blik terug of die persoon open staat voor een benadering en dan spreek je die persoon aan. En nee, niet altijd is daarvoor een goede gelegenheid, maar vaak ook wel.
Daarnaast ontmoet ik door mijn werk veel mensen. Dat is laagdrempeliger.
Maar het begint gewoon met contact leggen. En dat is helemaal niet zo moeilijk.
Zou ik het alleen bij Tinder laten zou ik overigens ook ruim voldoende contacten hebben. Dus als dat aanspreken op straat niet echt bij je past en je in je dagelijkse bezigheden weinig mensen ontmoet, dan is Tinder een prima manier om overvloed te creëren. Zorg voor een beetje leuke foto's, een beetje fatsoenlijke tekst en swipen maar. Leuk gesprekje, elkaar ontmoeten en vanzelf kom je dan ook de juiste personen tegen, naast de personen die voor wat langere termijn niet leuk genoeg zijn voor jou.
Hoi, drink je wat van me?quote:Op maandag 24 december 2018 13:27 schreef Molo het volgende:
Sociale vaardigheden, je hebt de gave, of niet
Je word hopelijk toch niet kalend op het moment ofzo? Vrouwen houden daar niet zo van.quote:
De tondeuse is m'n grootste vriend, al jarenquote:Op maandag 24 december 2018 13:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je word hopelijk toch niet kalend op het moment ofzo? Vrouwen houden daar niet zo van.
Mocht je wel kalend worden, misschien een pruik een idee? Of een pet? Of anders gewoon helemaal kaal scheren. Daarmee verberg je het een beetje.
En misschien dat een beetje krachttraining uitkomsten kan bieden. Dan word je wat groter en sterker. En vrouwen houden daar wel van.
Veel succes.
Dat doe je heel goed. Gewoon lekker de tondeuse erover heen. Nog extra glad scheren en dan ziet het er vast netjes uit.quote:Op maandag 24 december 2018 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
De tondeuse is m'n grootste vriend, al jaren
En ik eet netjes m'n spinazie
Ja, hoe denk jij dat mensen het deden pre-Tinder?quote:
Ik heb dat aan de lopende band.quote:Op maandag 24 december 2018 12:31 schreef Faxie het volgende:
Is dat iets wat je zoekt dan?quote:Op maandag 24 december 2018 15:49 schreef Feddd het volgende:
Vanavond dat met een meid die zelf al meteen aangaf op zoek te zijn naar een FWB.
Nieuwe situatie voor me, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
We hebben nog maar amper met elkaar gesproken via tinder, dus het is bijna een blind date
Ik sta er voor open, en ik weet vooraf waar ik aan toe ben dus lekker duidelijkquote:
Als ze lekker genoeg zijn, dan zijn er maar heel weinig mannen die daar niet ‘for now’ in meegaan hoor. Al is het maar vanuit de gedachte ‘die bedenkt zich nog wel’.quote:
Hoop dat ze leuk is danquote:Op maandag 24 december 2018 15:56 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik sta er voor open, en ik weet vooraf waar ik aan toe ben dus lekker duidelijk
Dus we zien wel vanavond of er een klik is.
Duidelijkheid vóóraf is wel handig.....maar zo'n eerste soort van blind date.......succes dan maar!quote:Op maandag 24 december 2018 16:04 schreef Feddd het volgende:
[..]
Niet te leuk, want dan wordt het weer ongemakkelijk denk ik
Waarom zou het dan ongemakkelijk worden? Je weet vooraf waar je aan toe bent. Gewoon jezelf onder controle houden.quote:Op maandag 24 december 2018 16:04 schreef Feddd het volgende:
[..]
Niet te leuk, want dan wordt het weer ongemakkelijk denk ik
Huehue Faxie, de oplossing voor al je problemen.quote:Op maandag 24 december 2018 13:31 schreef Samuel24 het volgende:
Je word hopelijk toch niet kalend op het moment ofzo? Vrouwen houden daar niet zo van.
Mocht je wel kalend worden, misschien een pruik een idee?
Just saying.quote:Op maandag 24 december 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huehue Faxie, de oplossing voor al je problemen.
quote:Op maandag 24 december 2018 13:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat doe je heel goed. Gewoon lekker de tondeuse erover heen. Nog extra glad scheren en dan ziet het er vast netjes uit.
Goed eten, krachttraining doen. Groter worden. Lekker gespierd.
Nou geloof me....dan kan je de vrouwen niet meer van je afslaan.
Succes.
Vanavond even naar de feestwinkelquote:Op maandag 24 december 2018 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huehue Faxie, de oplossing voor al je problemen.
Erg herkenbaar. En dan heb je een leuk gesprek, ben je zonder pardon ineens verwijderd.quote:Op maandag 24 december 2018 18:29 schreef Keyos het volgende:
Mja, heb zelf met Tinder dat ik wel veel matches heb, maar vervolgens maar weinig zin heb om telkens weer iniatief te moeten nemen om een gesprek te starten. Ik vind juist de spontaniteit aan de andere kant leuk/aantrekkelijk.
Overigens heb ik al niet zo heel erg veel met chatten, (en vind ik interesses interessanter dan louter uiterlijk), als dan 80% een bio heeft waar niets in staat en ze vervolgens nooit eerst zelf een gesprek start ben ik er (zelfs met een match) snel klaar mee.
Niet dat ik nooit gesprekken start overigens, integendeel, maar eens de andere kant op zou ook wel leuk zijn.
Nee joh, ik date geen Petra's. Kom nou.quote:Op maandag 24 december 2018 00:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ze heet niet toevallig Petra V.? Daar kun je zelfs in het buitenland nergens meer komen, overal is ze geweest en kent iedereen....
Er zijn toch zat vrouwen die beginnen met een gesprek op Tinder hoor.quote:Op maandag 24 december 2018 18:29 schreef Keyos het volgende:
Mja, heb zelf met Tinder dat ik wel veel matches heb, maar vervolgens maar weinig zin heb om telkens weer iniatief te moeten nemen om een gesprek te starten. Ik vind juist de spontaniteit aan de andere kant leuk/aantrekkelijk.
Overigens heb ik al niet zo heel erg veel met chatten, (en vind ik interesses interessanter dan louter uiterlijk), als dan 80% een bio heeft waar niets in staat en ze vervolgens nooit eerst zelf een gesprek start ben ik er (zelfs met een match) snel klaar mee.
Niet dat ik nooit gesprekken start overigens, integendeel, maar eens de andere kant op zou ook wel leuk zijn.
En jij bent nooit op de achtergrond met andere gesprekken bezig? Of met meerderen in dezelfde week aan het daten?quote:Op maandag 24 december 2018 18:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. En dan heb je een leuk gesprek, ben je zonder pardon ineens verwijderd.
Of je wil juist afspreken, gaan ze de boot afhouden, wil eerst nog chatten.. En dan 2 weken later hebben ze "ineens" iemand ontmoet (waren ze dus al mee bezig op de achtergrond). /Rant
Ik zeg toch nergens dat het niet mag.quote:Op maandag 24 december 2018 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij bent nooit op de achtergrond met andere gesprekken bezig? Of met meerderen in dezelfde week aan het daten?
Waarom schrijf je dan /rant?quote:Op maandag 24 december 2018 18:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag.
Je merkt het gewoon als er iets niet klopt.
Nu ook een gesprek, ze is kieskeurig en weet ik het allemaal.
Je hebt mij al geliked, je praat met mij, wat heb je nog meer nodig dan?
Nu weet ik wel dat er hele volksstammen op Tinder zitten om hun Instagram te vullen met volgers, maar af en toe...
Zelf sta ik er om te daten en niet om matches te sparen.
al zaten ze dat wel.quote:Op maandag 24 december 2018 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat ze niet geanimeerd met je in gesprek willen zitten ze er niet om Instagram te vullen met volgen he...
Of dat ja.quote:Op maandag 24 december 2018 19:14 schreef dop het volgende:
[..]
al zaten ze dat wel.
Als je dat niet wil moet je wat strenger selecteren. En wat sneller de eer aan jezelf houden. Of misschien geen Tinder gebruiken als het niet bij je past.
Ach meid, leuk hč, invullen vanaf de zijlijn. *Zucht.quote:Op maandag 24 december 2018 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat ze niet geanimeerd met je in gesprek willen zitten ze er niet om Instagram te vullen met volgen he...
en hoe was de hondquote:Op maandag 24 december 2018 19:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Het voordeel van een vrije week: daten op maandagochtend. Voor het eerst een hond uitgelaten. Errug leuke dame (de eigenaar vd hond hč...), duidelijke klik, wordt vervolgd
Sammz weer in the game?quote:Op maandag 24 december 2018 19:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Het voordeel van een vrije week: daten op maandagochtend. Voor het eerst een hond uitgelaten. Errug leuke dame (de eigenaar vd hond hč...), duidelijke klik, wordt vervolgd
Ik zie het zelf meer als commentaar geven op wat je zelf zegt, maar we zien wel meer dingen verschillend *schouderophaal*quote:Op maandag 24 december 2018 20:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach meid, leuk hč, invullen vanaf de zijlijn. *Zucht.
Mool, praat me even bij mop?quote:Op maandag 24 december 2018 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Sammz weer in the game?![]()
Geluk is jullie toegewenst!
Had er ooit een gematched, die begon met "Je lijkt op m'n dadley, maar je bent oud genoeg om m'n opaley te zijn" nooit geweten dat ik fysiek eenquote:Op maandag 24 december 2018 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn toch zat vrouwen die beginnen met een gesprek op Tinder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Whatsapp je evenquote:Op maandag 24 december 2018 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mool, praat me even bij mop?
Ik had 'm aan de lijn, er komt een hardloper aan. Beest trekt een sprintje en heel die lijn breektquote:
Zou ook boos zijn, hond duidelijk niet onder controle.quote:Op maandag 24 december 2018 20:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik had 'm aan de lijn, er komt een hardloper aan. Beest trekt een sprintje en heel die lijn breekt![]()
Net voor een drukke weg kwam ie gelukkig een paar andere honden tegen die interessanter waren dan een hardloper en kregen we m weer te pakken. Hardloper was BOOS. Dacht dat we dat beest op hem los lieten ofzo
Een brekende lijn heb je niet in de hand he. Ding was vrijwel nieuw...quote:Op maandag 24 december 2018 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ook boos zijn, hond duidelijk niet onder controle.
owjjj shitquote:Op maandag 24 december 2018 20:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik had 'm aan de lijn, er komt een hardloper aan. Beest trekt een sprintje en heel die lijn breekt![]()
Net voor een drukke weg kwam ie gelukkig een paar andere honden tegen die interessanter waren dan een hardloper en kregen we m weer te pakken. Hardloper was BOOS. Dacht dat we dat beest op hem los lieten ofzo
Die heeft 2 hontenquote:Op maandag 24 december 2018 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Sammz weer in the game?![]()
Geluk is jullie toegewenst!
Filmpje duurt even om te laden hier. Ik reageer zo!quote:
Echt hč.. Dit is het digitale equivalent van fluisteren in gezelschap..quote:Op maandag 24 december 2018 21:09 schreef Faxie het volgende:
Als er roddels zijn mogen die gerust hier gedeeld worden hoor
Sorry filmpje binnen. Handen druk.quote:Op maandag 24 december 2018 21:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Echt hč.. Dit is het digitale equivalent van fluisteren in gezelschap..
Ik stuur m je nu doorquote:Op maandag 24 december 2018 21:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Echt hč.. Dit is het digitale equivalent van fluisteren in gezelschap..
filmpjes?quote:Op maandag 24 december 2018 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stuur m je nu door![]()
Ik heb er niet echt woorden voor, shocked
Heb het filmpje nog steeds nietquote:Op maandag 24 december 2018 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stuur m je nu door![]()
Ik heb er niet echt woorden voor, shocked
Bij mezelfquote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef Molo het volgende:
Maar goed, Faxie, bij wie lig jij vanavond in bed?
Je moet maar zo denkenquote:
En zo is het!quote:Op maandag 24 december 2018 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken
Een warme hand, is beter dan een zure kut
quote:Op maandag 24 december 2018 21:30 schreef Kreator het volgende:
Prostaatonderzoek is beter dan een zure kut.
Haha ja dat zekerquote:Op maandag 24 december 2018 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken
Een warme hand, is beter dan een zure kut
Keukenhandschoen aan, wat olie en gaan maarquote:Op maandag 24 december 2018 21:39 schreef Faxie het volgende:
En je doet het zelf toch altijd het lekkerst
Post eens een foto van je kop dan.quote:Op maandag 24 december 2018 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter screenshots kan geven van (zn profiel en) de eerste pagina's conversatie om je een beetje richting te geven...quote:Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Post eens een foto van je kop dan.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want? Wat gaat mij dat brengen denk je?quote:Op maandag 24 december 2018 23:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter screenshots kan geven van (zn profiel en) de eerste pagina's conversatie om je een beetje richting te geven...
Nee.quote:Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 24 december 2018 23:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Jij gelooft echt niet dat vrouwen het gesprek starten, is het wel? 😂
Naja keb zelf nooit een goed Tinder profiel gehad maar een huisgenoot met 1700+ matches met wel goede foto's had volgens mij ook geen gesprek beginnende vrouwen in de lijst staan.quote:Op maandag 24 december 2018 23:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Jij gelooft echt niet dat vrouwen het gesprek starten, is het wel? 😂
Degene die de match heeft begint het gesprek.. das mijn regel.. En dat zijn vaak de vrouwen..quote:
Wat kan ik ervan zeggen anders dan dat ik dat wel regelmatig heb. Ruwweg 1 op de 3 gesprekken wordt door de vrouw gestart. Bij mij.quote:Op maandag 24 december 2018 23:53 schreef ludovico het volgende:
Naja keb zelf nooit een goed Tinder profiel gehad maar een huisgenoot met 1700+ matches met wel goede foto's had volgens mij ook geen gesprek beginnende vrouwen in de lijst staan.
Vrouwen die je nog niet kent? In het OV ofzo?quote:Op maandag 24 december 2018 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat kan ik ervan zeggen anders dan dat ik dat wel regelmatig heb. Ruwweg 1 op de 3 gesprekken wordt door de vrouw gestart. Bij mij.
Mijn huidige vaste partner startte het gesprek ook op tinder. Later zei ze dat er echt bizar weinig mannen daar een goede reactie op kunnen geven...dat geeft ook wel te denken.quote:
We hadden het over Tinder.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen die je nog niet kent? In het OV ofzo?
Ik heb helemaal geen Tinder waarom zou ik het over Tinder hebben joh,quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hadden het over Tinder.
Ik reis zelden met het OV, tenzij je vliegen meerekent.
Maar verder, ja komt ook wel voor hoor dat vrouwen mij aanspreken in real life die ik nog niet ken.
Uh-huh...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Tinder waarom zou ik het over Tinder hebben joh,
Is mij ook weleens overkomen maar het valt me dermate op als het gebeurt dat ik het onthou ook.
En hier brak jij op in.quote:Op maandag 24 december 2018 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar ze mee opent. En wat voor reactie is dan "goed", kun je ook alle kanten mee op.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mijn huidige vaste partner startte het gesprek ook op tinder. Later zei ze dat er echt bizar weinig mannen daar een goede reactie op kunnen geven...dat geeft ook wel te denken.
Ja is goed johquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uh-huh...
[..]
En hier brak jij op in.
Misschien komt de helft wel uit zijn grote duim. Iedereen kan iets op papier / Fok! zetten, of het waar is, dat is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja is goed johmaar prima, je tip is: trek je bek open als dat kan om contact te leggen.
Hoe je geschikte settings kunt afdwingen of hoe je het jezelf makkelijk maakt moet ik alleen nog horen.
Maar als ik jou zo een beetje hoor lijkt het dagelijks 3x voor te komen, dat lijkt net een andere realiteit. Kan mij er niks bij voorstellen werkelijk.
1 goede foto werkt blijkbaar heel goed, dat is ook mijn ervaringquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Bij mijn huidige date begon ook zij het gesprek...
Ik heb overigens nog maar één, goede, foto in mijn profiel, en dat werkt kennelijk beter dan meerdere foto's...
Met de Tinder Gold functie kon ik gelijk behouden hoe goed het werkte, heb nu zo'n 4 likes per dag zonder zelf te swipen...
Ze vragen vaak nog wel om meerdere foto's, maar meestal pas als de nummers uitgewisseld zijn. Moet ook zeggen dat van die 4 likes ik ook maar 10% terug likequote:Op dinsdag 25 december 2018 01:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
1 goede foto werkt blijkbaar heel goed, dat is ook mijn ervaring.
Al kom ik ook veel matches tegen die gaan "zeuren" om meer foto's..
Iedereen met onduidelijke en/of gare foto's report ik
Dagelijks 3x? Nee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja is goed johmaar prima, je tip is: trek je bek open als dat kan om contact te leggen.
Hoe je geschikte settings kunt afdwingen of hoe je het jezelf makkelijk maakt moet ik alleen nog horen.
Maar als ik jou zo een beetje hoor lijkt het dagelijks 3x voor te komen, dat lijkt net een andere realiteit. Kan mij er niks bij voorstellen werkelijk.
Komende van jou nota bene, dan heb je wel even lef zeg! 🙄quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Misschien komt de helft wel uit zijn grote duim. Iedereen kan iets op papier / Fok! zetten, of het waar is, dat is nog maar de vraag.
Genoeg voorbeelden gezien hier op Fok! helaas, en daardoor posten veel mensen niet meer.
Regelmatig. Maar over het algemeen wordt die gedachte gevolgd door 'ik ben ongetwijfeld ook weleens niet leuk' en eindigt dan vervolgens met 'volgens mij moet ik even stoppen met leuk doen tegen je vriendin'.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:58 schreef Jaume_I het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je in een sociaal gezelschap bevindt waarin werkelijk iedereen een relatie heeft, en dat je denkt : hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat al deze mensen een relatie hebben en ik niet ?![]()
Jammer Feddd!quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:34 schreef Feddd het volgende:
Date met die FWB meid was totaal niet boeiend, ze zag er ook een stuk minder leuk uit in het echt. Daarna maar met wat vrienden de kroeg in gedoken, dat was wel gezellig
Hij is echt geen mooiboy, als je dat soms denkt. Gewoon een normale vent met goede sociale vaardigheden.quote:Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Date gehad met hem?quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is echt geen mooiboy, als je dat soms denkt. Gewoon een normale vent met goede sociale vaardigheden.
Oja dat ruiken de vrouwen vanwaar ze spontaan gesprekjes beginnen. Had ik moeten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij is echt geen mooiboy, als je dat soms denkt. Gewoon een normale vent met goede sociale vaardigheden.
Jammer man!quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:34 schreef Feddd het volgende:
Date met die FWB meid was totaal niet boeiend, ze zag er ook een stuk minder leuk uit in het echt. Daarna maar met wat vrienden de kroeg in gedoken, dat was wel gezellig
Je komt een beetje zuur en jaloers over.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oja dat ruiken de vrouwen vanwaar ze spontaan gesprekjes beginnen. Had ik moeten weten natuurlijk.
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur en jaloers over.
Bepaalde uitstraling toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Punt dat ik maak is dat het niet verklaart waarom iemand aangesproken zou worden.
Iedere vrouw in dit topic gedraagd zich ook anders dan normale vrouwen. Als jullie representatief waren voor de samenleving zou de wereld er heel anders uitzienquote:Op dinsdag 25 december 2018 08:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik een Tinder match echt leuk vond begon ik echt wel het gesprek hoor
Waarom gedragen wij ons anders hier?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iedere vrouw in dit topic gedraagd zich ook anders dan normale vrouwen. Als jullie representatief waren voor de samenleving zou de wereld er heel anders uitzien
Wat moet ik van dit soort comments denken dan? Wat insinueer je hier nou mee?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bepaalde uitstraling toch?
Volgens mij is vem ook altijd netjes gekleed
Nou dat VEM waarschijnlijk ook een bepaalde uitstraling heeft met een bepaalde look waardoor vrouwen dus interesse in hem hebben...quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat moet ik van dit soort comments denken dan? Wat insinueer je hier nou mee?
Geldt ook voor mevrouw 82.
Uitstraling spat er van een foto wel vanaf en merk je vaak ook wel in tekst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Punt dat ik maak is dat het niet verklaart waarom iemand aangesproken zou worden.
Das toch die jongen met die brommer?quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Uitstraling spat er van een foto wel vanaf en merk je vaak ook wel in tekst.
Eerder heeft Maikuul weleens gereageerd hier. Niet de knapste jongen ever en volgens mij ook niet super rijk of weet ik wat.
Doet er geen reet toe.
Die jongen spat van het papier af qua plezier in het leven, sprankelende ogen en helemaal ok met zichzelf.
Dát doet ertoe![]()
Niet de verre reizen die hij maakt of wat voor hips hij eet. Ook in zuid Limburg zou hij alle vrouwen aan zijn kont hebben hangen, want gewoon een toffe kerel
Nou, dat dus
Yes!quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das toch die jongen met die brommer?
Nooit is wat anders dan bijna nooit, vast 3% van de gesprekken worden begonnen door vrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom gedragen wij ons anders hier?
Word hierboven al door sommige gedacht dat vrouwen zelf nooit gesprekken beginnen op Tinder en zo.
Lolquote:Op dinsdag 25 december 2018 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat VEM waarschijnlijk ook een bepaalde uitstraling heeft met een bepaalde look waardoor vrouwen dus interesse in hem hebben...
Vraag hem eens hoeveel die wordt aangesproken in de kroeg door vrouwen die hij niet kent zegmaar. Of in het openbaar of op Tinder.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Uitstraling spat er van een foto wel vanaf en merk je vaak ook wel in tekst.
Eerder heeft Maikuul weleens gereageerd hier. Niet de knapste jongen ever en volgens mij ook niet super rijk of weet ik wat.
Doet er geen reet toe.
Die jongen spat van het papier af qua plezier in het leven, sprankelende ogen en helemaal ok met zichzelf.
Dát doet ertoe![]()
Niet de verre reizen die hij maakt of wat voor hips hij eet. Ook in zuid Limburg zou hij alle vrouwen aan zijn kont hebben hangen, want gewoon een toffe kerel
Nou, dat dus
Je begint een beetje te klinken zoals de incels op fok. Just saying.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:17 schreef ludovico het volgende:
Oja dat ruiken de vrouwen vanwaar ze spontaan gesprekjes beginnen. Had ik moeten weten natuurlijk.
Wat denk jij nou? Het is ronduit beledigend en onzinnig, nee sterker nog, destructief om je reactie serieus te nemen.quote:
Zo dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? Het is ronduit beledigend en onzinnig, nee sterker nog, destructief om je reactie serieus te nemen.
Dat hoef ik niet te vragen, dat weet ik zo wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag hem eens hoeveel die wordt aangesproken in de kroeg door vrouwen die hij niet kent zegmaar. Of in het openbaar of op Tinder.
Ik las hier toch van meerdere mannen, waaronder ikzelf, een ander verhaal. Dus je leest wel heel selectief.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nooit is wat anders dan bijna nooit, vast 3% van de gesprekken worden begonnen door vrouwen.
Maar iedere vrouw die je het vraagt zegt het wel te doen maar iedere man die je het vraagt herkent het niet. Idem anekdotisch bewijs van huisgenoot 1700 match +.
Ik geloof er weinig van, of ik interpreteer het verkeerd hoe vaak het je voorkomt want je bedoelde inderdaad geen 3x per dag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je begint een beetje te klinken zoals de incels op fok. Just saying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |