abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183857213
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
pi_183857375
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het klinkt meteen zo plat zo. 🤐
Je bent gebruikt, voor transportatie en sex :')
pi_183857725
Zwakke plek van VEM ontdekt :P
pi_183857775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Zwakke plek van VEM ontdekt :P
:)
pi_183857993
idd liever niet plat.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183858361
Zeg dames, doe eens lief. :)
pi_183858878
quote:
12s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
Zeg dames, doe eens lief. :)
Met het risico op slowchat nu: mag je ze straks ook weer ophalen op het vliegveld? :) :)
pi_183858993
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Met het risico op slowchat nu: mag je ze straks ook weer ophalen op het vliegveld? :) :)
Ja. Komt enkele dagen eerder terug omdat ik in het weekend dat ze terug zou komen op wintersport ga (en ik ga ‘iets’ langer dan een week zegmaar). Ze blijft die dagen ook bij mij.

Is allemaal on topic, want feitelijk gewoon derde date. ;)
pi_183859013
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja. Komt enkele dagen eerder terug omdat ik in het weekend dat ze terug zou komen op wintersport ga (en ik ga ‘iets’ langer dan een week zegmaar). Ze blijft die dagen ook bij mij.

Is allemaal on topic, want feitelijk gewoon derde date. ;)
Wel handig dat je haar bagage dan vast hebt ha ha!
pi_183859101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wel handig dat je haar bagage dan vast hebt ha ha!
O, ze komt met veel meer baggage terug. Heeft nog heel veel kleding/schoenen in haar huis aldaar liggen.

En eigenlijk zal ze niet echt veel kleding nodig hebben die dagen. :)
pi_183859113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, ze komt met veel meer baggage terug. Heeft nog heel veel kleding/schoenen in haar huis aldaar liggen.

En eigenlijk zal ze niet echt veel kleding nodig hebben die dagen. :)
Ha ha, geniet er maar heerlijk van!
pi_183878030
Wat jammer eigenlijk, dat er altijd zo puberaal of soms veroordelend bijna wordt gereageerd op dates, en dan vooral eerste dates, waarbij mensen met elkaar naar bed gaan. Het is toch normaal en juist heel leuk dat je elkaar zo aantrekkelijk vindt? En ook al blijft het bij 1x, wat maakt het uit? Ik zou echt willen dat ik weer eens een date had waarbij de spanning zo hoog op loopt dat je elkaar bijna midden op straat wilt bespringen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_183881469
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat jammer eigenlijk, dat er altijd zo puberaal of soms veroordelend bijna wordt gereageerd op dates, en dan vooral eerste dates, waarbij mensen met elkaar naar bed gaan. Het is toch normaal en juist heel leuk dat je elkaar zo aantrekkelijk vindt? En ook al blijft het bij 1x, wat maakt het uit? Ik zou echt willen dat ik weer eens een date had waarbij de spanning zo hoog op loopt dat je elkaar bijna midden op straat wilt bespringen ;(
:9~
pi_183881569
- off topic -

[ Bericht 91% gewijzigd door STING op 21-12-2018 19:49:58 ]
pi_183881942
quote:
Ja is ook jammer, er word zó moeilijk gedaan over het feit dat er op 1e dates afgesproken word bij elkaar thuis. Daar rust echt nog een stigma op. Thuis afspreken > Seks. En tuurlijk zit de kans er dan in, maar dat hoeft helemaal niet persé zo te zijn.

En inderdaad, het is gewoon heel erg fijn als je zó'n aantrekkingskracht hebt met iemand dat je niet van elkaar af kan blijven. Wel is het volgens mij zo dat de kans groter is dat het daten vroegtijdig stopt als je al met elkaar naar bed gaat op de eerste date, maar dat ligt óók weer aan hoe je er zelf in staat natuurlijk.

Mij maakt het nooit zoveel uit, op een eerste date vind ik het altijd erg ongemakkelijk als je een beetje tegenover elkaar en er gepraat word, ik vind het altijd een stuk makkelijker als er al van te voren via WhatsApp bijvoorbeeld aantrekkingskracht is waardoor je gewoon rustig op de bank kan knuffelen met elkaar op een eerste date, niet eens perse seks, maar gewoon een arm om elkaar heen.
pi_183883980
quote:
Het was ook meer een grapje van mijn kant :P
pi_183884016
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:03 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja is ook jammer, er word zó moeilijk gedaan over het feit dat er op 1e dates afgesproken word bij elkaar thuis. Daar rust echt nog een stigma op. Thuis afspreken > Seks. En tuurlijk zit de kans er dan in, maar dat hoeft helemaal niet persé zo te zijn.

En inderdaad, het is gewoon heel erg fijn als je zó'n aantrekkingskracht hebt met iemand dat je niet van elkaar af kan blijven. Wel is het volgens mij zo dat de kans groter is dat het daten vroegtijdig stopt als je al met elkaar naar bed gaat op de eerste date, maar dat ligt óók weer aan hoe je er zelf in staat natuurlijk.

Mij maakt het nooit zoveel uit, op een eerste date vind ik het altijd erg ongemakkelijk als je een beetje tegenover elkaar en er gepraat word, ik vind het altijd een stuk makkelijker als er al van te voren via WhatsApp bijvoorbeeld aantrekkingskracht is waardoor je gewoon rustig op de bank kan knuffelen met elkaar op een eerste date, niet eens perse seks, maar gewoon een arm om elkaar heen.
Voor mij persoonlijk vind ik het niet zo slim om op de eerste date bij een man thuis af te spreken vanwege mijn veiligheid. En dan denk ik dus ook dat het voor andere vrouwen misschien beter is om het niet te doen.
pi_183884157
Mja, je krijgt via WhatsApp (en zeker als diegene ook wil bellen/Skypen) wel een goed beeld bij iemand
pi_183884174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
Mja, je krijgt via WhatsApp (en zeker als diegene ook wil bellen/Skypen) wel een goed beeld bij iemand
Ja voor mij persoonlijk niet genoeg :P
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:25:44 #20
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_183884457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
Door wat appen toch echt niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183884549
Ik weet niet met wat voor types jij afspreekt, Yasmin, maar ik heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad met thuis afspreken op een eerste date. Tuurlijk doe je dat niet nadat je elkaar net 5 min gesproken hebt, maar heb echt alleen maar positieve ervaringen eigenlijk :) Ligt ook aan de insteek natuurlijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_183884570
Ik zie het verband niet tussen thuis afspreken en seks op de 1e date niet zo.
pi_183884606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet met wat voor types jij afspreekt, Yasmin, maar ik heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad met thuis afspreken op een eerste date. Tuurlijk doe je dat niet nadat je elkaar net 5 min gesproken hebt, maar heb echt alleen maar positieve ervaringen eigenlijk :) Ligt ook aan de insteek natuurlijk.
Ja het is misschien wat overdreven angstig maar ontmoet mensen toch liever eerst op neutraal terrein.
pi_183884726
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Chia het volgende:
Het is natuurlijk een stuk makkelijker ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_183884769
quote:
Misschien dat Yasmin geen klusjes heeft die gedaan moeten worden in huis en daarom liever buiten de deur wil afspreken.

Lijkt mij ook gezonder en minder ongemakkelijk om gewoon ergens een drankje te doen. Kan je ook nog eens met een uurtje weg als het niet bevalt.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_183884810
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:36 schreef Kiid het volgende:

[..]

Misschien dat Yasmin geen klusjes heeft die gedaan moeten worden in huis en daarom liever buiten de deur wil afspreken.

Lijkt mij ook gezonder en minder ongemakkelijk om gewoon ergens een drankje te doen. Kan je ook nog eens met een uurtje weg als het niet bevalt.
Genoeg 'mannelijke' klusjes maar verwacht niet dat mijn date dat komt doen :P
pi_183885008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een stuk makkelijker ;)
Als je wilt seksen op de eerste date is het heel makkelijk om bij een van beiden thuis te eindigen, daar hoeft de date niet voor thuis te beginnen ;)
pi_183885082
quote:
Heb ook nog nooit slechte ervaringen gehad, het is dan een stuk minder geforceerd in mijn ogen.
pi_183885111
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Als je wilt seksen op de eerste date is het heel makkelijk om bij een van beiden thuis te eindigen, daar hoeft de date niet voor thuis te beginnen ;)
Kan ook gewoon in een park hoor.
pi_183885139
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:47 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb ook nog nooit slechte ervaringen gehad, het is dan een stuk minder geforceerd in mijn ogen.
Mja ik neem gewoon het risico niet. Heb genoeg mindere ervaringen met het andere geslacht en fysiek ga ik het meestal niet van ze winnen.
En het kan ook heel ongemakkelijk worden als het geen leuk persoon is of de ander vindt jou niet leuk.
pi_183885145
Ik zeg ook niet dat het MOET, alleen dat mensen het vaak een eng idee vinden, terwijl het juist superleuk kan zijn. Snap echt niet wat gezondheid daarmee te maken heeft... Als jij regelmatig dates hebt waaruit je blijkbaar na een uur moet ontsnappen, dan zou ik ook niet thuis afspreken nee.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 december 2018 @ 22:45:36 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183886531
Ik denk niet dat jullie uut dezelfde vijver vissen, spirit. In het geval van Yasmin kan ik me wel voorstellen dat je niet thuis durft af te spreken.
pi_183888950
Nou, Russisch opdonderke komt eerder terug zodat ze oud en nieuw bij mij kan vieren. En blijft vervolgens ook maar even tot de 5e (dan moet ik echt weg richting wintersport). Best lange 3e date... ;)
pi_183891188
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet dat jullie uut dezelfde vijver vissen, spirit. In het geval van Yasmin kan ik me wel voorstellen dat je niet thuis durft af te spreken.
_O-

Wat een onzin.
pi_183891189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 00:20 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, Russisch opdonderke komt eerder terug zodat ze oud en nieuw bij mij kan vieren. En blijft vervolgens ook maar even tot de 5e (dan moet ik echt weg richting wintersport). Best lange 3e date... ;)
Leuk VEM!
pi_183891594
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Chia het volgende:
Ik nu wel, maar dan ligt het er ook aan wat je doet. Als je een actieve thuisdate hebt zoals ik maandag een appeltaart met iemand wil bakken, dan hoeft dat niet gelijk seks te betekenen, maar samen met iemand de eerste date op de bank zitten kan zorgen voor veel intimiteit.

Waarschijnlijk ben je veel meer bezig met het handelen in die intieme situatie dan dat je elkaar echt leert kennen.

De tip is: eindig niet op de bank samen _O- tenzij je gewoon seks wilt.
-
pi_183891828
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:13 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik nu wel, maar dan ligt het er ook aan wat je doet. Als je een actieve thuisdate hebt zoals ik maandag een appeltaart met iemand wil bakken, dan hoeft dat niet gelijk seks te betekenen, maar samen met iemand de eerste date op de bank zitten kan zorgen voor veel intimiteit.

Waarschijnlijk ben je veel meer bezig met het handelen in die intieme situatie dan dat je elkaar echt leert kennen.

De tip is: eindig niet op de bank samen _O- tenzij je gewoon seks wilt.
Waarom zou je geen seks willen? Als je elkaar aantrekkelijk vindt, dan is dat toch een hele normale bezigheid zou ik zeggen.

Is dat vanwege de mythe dat snel van bil gaan gelijk staat aan ‘dan wordt het geen lange relatie’? Of spelen er andere gedachtes mee? Want ergens is het heel gek als je iemand fysiek aantrekkelijk vindt en andersom ook dat je dan (nog) niet met elkaar naar bed wil.
pi_183891841
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2018 07:37 schreef Yasmin23 het volgende:

Leuk VEM!
Dat is ze zeker. :)
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:46:09 #39
545 dop
:copyright: dop
pi_183892011
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou je geen seks willen? Als je elkaar aantrekkelijk vindt, dan is dat toch een hele normale bezigheid zou ik zeggen.

Is dat vanwege de mythe dat snel van bil gaan gelijk staat aan ‘dan wordt het geen lange relatie’? Of spelen er andere gedachtes mee? Want ergens is het heel gek als je iemand fysiek aantrekkelijk vindt en andersom ook dat je dan (nog) niet met elkaar naar bed wil.
is maar net wat je wil, ik vind sex fijn toch kan ik het ook heel fijn vinden om eerst meer verbinding te voelen en er wat meer tijd in te steken om iemand te leren kennen.
Daar zal voor iedereen ook een bepaalde balans moeten zijn.
Puur sex is soms toch ook een vorm van ontladen. en niet altijd de manier om tot verbinding te komen.
Zeker bij vrouwen zie je ook vaak dat ze zichzelf niet zomaar in een keer kunnen geven. Soms moet er eerst een soort vertrouwen worden opgebouwd.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183892034
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, die mythe.. het is ook lekker om te verlangen naar elkaar. Natuurlijk wil ik seks met hem. Die spanning was er zeker, maar niemand wil iemand die makkelijk is.
-
pi_183892043
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:46 schreef dop het volgende:

[..]

is maar net wat je wil, ik vind sex fijn toch kan ik het ook heel fijn vinden om eerst meer verbinding te voelen en er wat meer tijd in te steken om iemand te leren kennen.
Puur sex is soms toch ook een vorm van ontladen. en niet altijd de manier om tot verbinding te komen.
Zeker bij vrouwen zie je ook vaak dat ze zichzelf niet zomaar in een keer kunnen geven. Soms moet er eerst een soort vertrouwen worden opgebouwd.
Dit
-
pi_183892091
Ik ben dol op makkelijk, maar laten we niet vergeten dat de periode voor de speciale knuffel lief, leuk en spannend is. Je kunt iemand niet ontneuken om daar weer naar terug te gaan.

Dus voor mij één van de redenen om niet gelijk te seksen. Een bijreden. Hoofdreden is dat ik nog nooit let's do this! heb gedacht op date 1. Of date 2 for that matter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183892266
quote:

[..]

Weet je dat ik daar over na ging denken... En het is voor mij inderdaad zo dat een man bij een date valt in een van vier categorieën:
1. Ik vind je fysiek aantrekkelijk maar niet echt interessant en dan kan ik ook gelijk sex met hem hebben. Dat is voor mij dan ook heel vrij, ben ik heel zeker van mezelf, sex is fantastisch ladidadi :+ en weet ik ook dat daar nooit een relatie uit zal komen. Gewoon FwB is dan het hoogst haalbare.
2. Ik vind je fysiek aantrekkelijk maar ik voel ook een leuke connectie op een ander gebied. En dan word ik dus onzeker, ‘zou hij me ook leuk vinden?’, ‘ben ik wel mooi genoeg?’, ‘moet ik nou wel of niet initiatief nemen?’. Vet frustrerend als je dus weet dat je die andere kant ook hebt en je weet dat je eigenlijk je moet gedragen zoals bij die dude die je niet echt interessant vindt :'(
3. Ik vind je niet aantrekkelijk en er is geen klik. Einde verhaal.
Side note; ik merk dat geen klik niet altijd van 2 kanten zo wordt ervaren. Ik kan er niks aan vinden maar de andere partij vindt het supergezellig, hoe kan dat? Ik ben echt geen goede actrice namelijk...
4. Ik vind je niet fysiek aantrekkelijk maar er is wel een klik. Dan worden we hooguit vrienden.

Meer mensen die dat op deze manier ervaren?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183892300
Moet ik trouwens ook even zeggen dat ik bij die 2de categorie ook echt niet zo maar sex heb dus. Zeker niet op de eerste date haha. Dat is heel stom, maar daar ben ik dan ook echt een stuk onzekerder over :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183892317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:11 schreef Caithlinn het volgende:
Moet ik trouwens ook even zeggen dat ik bij die 2de categorie ook echt niet zo maar sex heb dus. Zeker niet op de eerste date haha. Dat is heel stom, maar daar ben ik dan ook echt een stuk onzekerder over :')
Das niet zo vreemd toch :P
pi_183892337
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das niet zo vreemd toch :P
Wel als je bedenkt dat ik daar bij de eerste categorie geen problemen mee heb :@
pi_183892538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt iemand niet ontneuken om daar weer naar terug te gaan.
Zeker wel, heel eenvoudig zelfs. Bijvoorbeeld als een dame de volgende ochtend 'in mijn paspoort staat eigenlijk Ronald' zegt. Dan ben ik gewoon weer terug bij af hoor. Goede discussie.
pi_183892557
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zeker wel, heel eenvoudig zelfs. Bijvoorbeeld als een dame de volgende ochtend 'in mijn paspoort staat eigenlijk Ronald' zegt. Dan ben ik gewoon weer terug bij af hoor. Goede discussie.
Maar dan heb je evengoed niet dat flirterige, spannende, willtheywontthey, giebelgieb, dus kun je het net zo goed laten :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_183892653
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Wel als je bedenkt dat ik daar bij de eerste categorie geen problemen mee heb :@
Ja maar blijkbaar maakt het je dan niet uit wat ze van je vinden.
pi_183893144
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je daar dan al wat eerder achter bent gekomen :+
pi_183893165
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar blijkbaar maakt het je dan niet uit wat ze van je vinden.
Haha, nee, dat is niet het enige... Dan voel ik me meer ‘in control’ denk ik.
pi_183893526
quote:

[..]

Seks is juist een ideale manier om te verbinden.

En voor de vrouwen die zich niet in een keer kunnen geven geldt dat ze zelf het juiste tempo aan kunnen geven. Seks kent vele variaties.

Het ging mij meer om de gedachte die je nog wel eens ziet dat er iets mis is met de eerste date met elkaar naar bed gaan.
pi_183893656
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, die mythe.. het is ook lekker om te verlangen naar elkaar. Natuurlijk wil ik seks met hem. Die spanning was er zeker, maar niemand wil iemand die makkelijk is.
Kijk, die laatste gedachte... is die waar? Is die echt waar?

Als ik op de eerste (of tweede, langer duurt het zelden bij mij) date seks heb denk ik niet dat de ander gemakkelijk is, maar dat ze mij wil. En dat vind ik echt aantrekkelijk, iemand die mij wil. Sowieso, vrouwen die vrij zijn in hun hoofd en vrij zijn seksueel vind ik heel aantrekkelijk.

Ik weet dat er ook mannen zijn die daar anders over denken, maar dat vind ik vooral heel onvolwassen.
pi_183906861
net weer een virtueel blauwtje gelopen op paiq. leuk gesprek, de fotos worden onthuld en ik word bijna instant geblocked.

nou is dat opzich geen ramp maar wtf, zeg gewoon ff dat je t niks vind ofzo. zo lelijk ben ik nou ooj weer niet 😂
pi_183907510
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:17 schreef Bouke-p het volgende:
net weer een virtueel blauwtje gelopen op paiq. leuk gesprek, de fotos worden onthuld en ik word bijna instant geblocked.

nou is dat opzich geen ramp maar wtf, zeg gewoon ff dat je t niks vind ofzo. zo lelijk ben ik nou ooj weer niet 😂
Zo snel kan het gaan.... :{
pi_183908047
ja blijkbaar. toch bijzonder!
pi_183908079
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:52 schreef Bouke-p het volgende:
ja blijkbaar. toch bijzonder!
Zeker! Ik maak het ook mee hoor....
  zaterdag 22 december 2018 @ 22:55:32 #58
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_183908135
daten met een 36 jarige en een kind ja nee?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_183908232
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
dat hangt toch helemaal van jezelf af? wat wil je? heb je zelf kinderen enz enz.
pi_183908257
quote:
Als jij 16 bent lijkt mij dat geen goed idee. Ben jij 61 zou ik zeggen ‘goed gedaan’. Maar zelfs dan, is ze leuk? Want eigenlijk is dat de vraag die jij je moet stellen.

Verreweg de meeste 36 jarigen vind ik totaal de moeite niet waard om te daten.
pi_183908263
quote:
Ligt eraan hoe oud het kind is en zijn omgang, alleen weekend of ook door de week??
pi_183908718
Net terug van date nummer drie met een Russische.

De eerste date naar de dierentuin geweest en daarna wat film/tv gekeken bij haar thuis. Gezoend en wat gefrunnik, maar gewoon naar huis gegaan 's avonds. Gewoon normaal zou ik zeggen.

De tweede date full out sex. Blijven slapen en de volgende ochtend, voordat ze naar haar werk moest wilde ze nog een keer. Meer dan positief zou ik zeggen.

Date drie: stuk door het bos gefietst, samen gekookt en daarna oude Russische films gekeken, maar daarna vroeg ze of ik naar huis wilde gaan.

Waarom zou ze op date drie zoveel gas terug genomen hebben :?
Okay, ze hing wel tegen me aan op de bank enzo, maar ze ging niet echt mee in escalatie naar meer.

inb4 vraag het haar. Als je dat doet leg je er veel te veel gewicht op. Een self fulling prophecy.
Omdat je je hardop afvraagt of er iets mis is, zorg je ervoor dat er iets mis gaat in het brein van een vrouw. You break the spell.

[ Bericht 7% gewijzigd door Puntenjager op 22-12-2018 23:28:34 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183908813
Morgen een spontane wandeldate! Dat wordt gezellig onder de paraplu met z'n tweeen :P
pi_183908960
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:17 schreef Puntenjager het volgende:
Net terug van date nummer drie met een Russische.

De eerste date naar de dierentuin geweest en daarna wat film/tv gekeken bij haar thuis. Gezoend en wat gefrunnik, maar gewoon naar huis gegaan 's avonds. Gewoon normaal zou ik zeggen.

De tweede date full out sex. Blijven slapen en de volgende ochtend, voordat ze naar haar werk wilde ze nog een keer. Meer dan positief zou ik zeggen.

Date drie: stuk door het bos gefietst, samen gekookt en daarna oude Russische films gekeken, maar daarna vroeg ze of ik naar huis wilde gaan.

Waarom zou ze op date drie zoveel gad terug genomen hebben :?
Okay, ze hing wel tegen me aan op de bank enzo, maar ze ging niet echt mee in escalatie naar meer.
Ja, dat kunnen wij ook niet weten. ;)

Maar ook een Russische aan het daten dus. Niets mis mee. :)
pi_183908985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen een spontane wandeldate! Dat wordt gezellig onder de paraplu met z'n tweeen :P
Romantisch......veel plezier!
pi_183909099
quote:
Je bent zelf 30 volgens je profiel. Ik zou zelf niet weten waarom het niet kan, maar ligt er maar net aan wat je zelf wilt, hoe oud kind is, of je zelf kinderen leuk vindt/wilt, of zij dan nog met jou een kind wilt, of het kind altijd bij haar is of dat de vader ook nog in beeld is. Kunnen wij moeilijk beslissen.

Ik word zelf volgende week 32 en heb sinds 2 maand een vriend van 40 die al 3 kinderen heeft (10-12-17/om het weekend bij hem). Mij hield dat niet tegen iig. Het gaat toch vooral om hem, dat vind ik het belangrijkste.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 22-12-2018 23:41:30 ]
pi_183909252
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen wij ook niet weten. ;)

Maar ook een Russische aan het daten dus. Niets mis mee. :)
Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek voor haar, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen -O-
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Tevens gaat ze aanstaande dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
pi_183909382
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen -O-
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Twvens gaat ze dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
Nou ja, misschien voelde ze zich niet lekker. Weet ik veel. Of ze had gewoon geen zin. Al vind ik dat in het begin wat raar. Mijn Russische is duidelijk, de 31e gaan we er weer vol tegenaan. ;)

Maar goed, zie gewoon hoe het loopt. Iedereen is anders.
pi_183909798
quote:

[..]

Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek voor haar, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen -O-
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Tevens gaat ze aanstaande dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
Misschien had ze vandaag gewoon even geen zin in seks en echt zoenen en had ze dat de vorige keer wel en ziet zij echt zoenen en seks niet als een vereiste voor een geslaagde date.
pi_183909879
Misschien was ze wel ongesteld.
pi_183909994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien was ze wel ongesteld.
Dat kun je dan toch wel zeggen?
  zondag 23 december 2018 @ 00:04:21 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183910093
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Miss had ze dat ook wel gedaan als hij ernaar zou vragen.

Maar aangezien hij 't antwoord hier zoekt, heeft ie dat niet gedaan.
pi_183910098
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Zou op een derde date liever de boot afhouden dan over de menstruatiecyclus beginnen.
pi_183910205
She's just not that into you.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_183910287
Kortom, our guess is as good as yours. ;)
pi_183912183
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:08 schreef Fascination het volgende:
She's just not that into you.
Dat gevoel geeft het me een beetje -O-
pi_183912772
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 02:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik zou dat gevoel maar even naar de achtergrond drukken. Is vaak juist een self fulfulling prophecy.
pi_183912887
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuk! Veel plezier.
pi_183913161
quote:
Niks mis met 36-jarigen met een kind!! :P En als je zelf 30 bent, kan dat prima. Ligt er net aan of die klik er is of niet en hoe je allebei in het leven staat.
Sarcasme. Herken het.
pi_183913172
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 02:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Er kunnen echt 1000 redenen zijn die allemaal niks met jou te maken hebben en alles met haar. Na 2 dates zou ik ook niet alle boeken over eventuele fysieke ongemakken open gooien. Kijk het gewoon even aan :)
Sarcasme. Herken het.
pi_183913371
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 08:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er kunnen echt 1000 redenen zijn die allemaal niks met jou te maken hebben en alles met haar. Na 2 dates zou ik ook niet alle boeken over eventuele fysieke ongemakken open gooien. Kijk het gewoon even aan :)
Precies, er is nog helemaal niets aan de hand, behalve datgene wat je nu in je hoofd laat spelen.
pi_183913460
quote:

[..]

Misschien was ze op date twee gewoon extra geil :P ? En daarna dacht ze misschien, maar ik wil het wel rustig aan blijven doen, ook al hebben we nu al seks gehad, het is een leuke man en ik wil niet dat het alleen nog maar om seks draait?
-
  zondag 23 december 2018 @ 09:31:34 #83
438527 MissButterflyy
pi_183913743
Ze zou natuurlijk ook zelf kunnen zeggen wat er aan de hand is...

Maar goed. Als je het zeker wilt weten: vraag het haar.
pi_183913895
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik zou dit soort onzekerheid zeker bij een Russische niet laten zien.

Je kan veel beter de volgende keer seks initiëren. En dan merk je vanzelf of ze er voor te porren is.
  zondag 23 december 2018 @ 09:51:58 #85
438527 MissButterflyy
pi_183913975
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou dit soort onzekerheid zeker bij een Russische niet laten zien.

Je kan veel beter de volgende keer seks initiëren. En dan merk je vanzelf of ze er voor te porren is.
Vragen naar duidelijkheid is onzekerheid?
Niet communiceren en maar wat doen en je afvragen wat de ander bedoelt vind ik een teken van onzekerheid.
  zondag 23 december 2018 @ 09:52:27 #86
438527 MissButterflyy
pi_183913982
En waarom is het bij een Russische anders?
pi_183914026
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Vragen naar duidelijkheid is onzekerheid?
Niet communiceren en maar wat doen en je afvragen wat de ander bedoelt vind ik een teken van onzekerheid.
Nou, dat hij onzeker is, is een feit. Maar om nou meteen uitleg te vragen waarom iemand geen zin heeft in seks als dat gewoon een keertje zo is, dat vind ik echt heel onzeker.
pi_183914120
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En waarom is het bij een Russische anders?
Mijn ervaring met Oosteuropese vrouwen is toch wel dat ze wat meer van de traditionele rolverdeling zijn en dat ze daarom echt nog meer nodig hebben dat je in je mannelijke kracht staat.

Niet dat ik er nou een enorm onderzoek naar heb gedaan, maar toch. Het is ook maar mijn advies. :)
pi_183914339
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met Oosteuropese vrouwen is toch wel dat ze wat meer van de traditionele rolverdeling zijn en dat ze daarom echt nog meer nodig hebben dat je in je mannelijke kracht staat.

Niet dat ik er nou een enorm onderzoek naar heb gedaan, maar toch. Het is ook maar mijn advies. :)
Dit klopt wel aardig. Het culturele aspect is behoorlijk aanwezig, ook bij het daten.
  zondag 23 december 2018 @ 10:29:22 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183914482
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

Dat zou ze kunne doen, maar daarvoor moet ze wel doorhebben dat er überhaupt iets is om uit te leggen.
pi_183914968
quote:

[..]

Misschien ongesteld of last van andere ongemakken? ;)
Voor sommigen is de stap zetten om iemand te vertellen dat je last hebt van een enorme schimmelinfectie net iets te groot _O-
pi_183915243
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 11:06 schreef Halimede het volgende:

Misschien ongesteld of last van andere ongemakken? ;)
Voor sommigen is de stap zetten om iemand te vertellen dat je last hebt van een enorme schimmelinfectie net iets te groot _O-
Of gewoon anderszins geen zin. Kan. Ik heb ook wel eens geen zin. Zelfs ik... Maar dan zou ik er wel gestoord van worden als ik dat meteen uit moet gaan leggen.

Het is wat anders als het structureel is. Of ineens heel anders. Maar tsjonge, je bent aan het daten en het is pril. Go with the flow.
pi_183915506
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of gewoon anderszins geen zin. Kan. Ik heb ook wel eens geen zin. Zelfs ik... Maar dan zou ik er wel gestoord van worden als ik dat meteen uit moet gaan leggen.

Het is wat anders als het structureel is. Of ineens heel anders. Maar tsjonge, je bent aan het daten en het is pril. Go with the flow.
Ik heb net geschreven dat ik haar "firm hand" mis. Mag ze er zelf 'around my dick' achter fantaseren _O- (maar dat snapt ze ws wel)
pi_183915653
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 11:38 schreef Puntenjager het volgende:

Ik heb net geschreven dat ik haar "firm hand" mis. Mag ze er zelf 'around my dick' achter fantaseren _O- (maar dat snapt ze ws wel)
Ja, dat lijkt mij sowieso een goed idee om subtieler te zijn met dat soort berichten. Tenzij full on sexting natuurlijk. En zelfs dan is het handig om dingen aan de fantasie van de ander over te laten.
pi_183915684
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook nog!
pi_183916173
quote:

[..]

Dus... :')
pi_183916486
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus... :')
Het ligt misschien aan mij, maar jij reageert vaker op hele normale omgangsvormen tijdens het daten met deze emoji. Maar waarom?
pi_183916545
Snap de meerwaarde van het hier melden niet echt. Net als yasmin waarschijnlijk.
pi_183916650
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Snap de meerwaarde van het hier melden niet echt. Net als yasmin waarschijnlijk.
Het contact tussen het daten door hoort toch ook bij het daten?
pi_183916711
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan mij, maar jij reageert vaker op hele normale omgangsvormen tijdens het daten met deze emoji. Maar waarom?
Vind het wat vreemd om naar je date te sturen dat hij haar tight grip mist:p
pi_183916717
Of bedoel firm hand :p
pi_183917571
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja, nou ja... misschien dat het voor hen heel logisch klinkt. :)
pi_183917780
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Hehe, boefje. :7
pi_183917781
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 13:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, nou ja... misschien dat het voor hen heel logisch klinkt. :)
Het maakt er een verrassend topic van in elk geval......leerzaam ook :) :)
pi_183919138
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou op een derde date liever de boot afhouden dan over de menstruatiecyclus beginnen.
Behehe, zo moest ik eens tijdens date 3 tegen iemand zeggen dat seks er even niet inzat vanwege een recent genomen morning after pill, die de boel nogal ontregelde (op een onfrisse, onverwachte manier)... Niets geworden gek genoeg :')
pi_183919167
quote:

[..]

Meid, ik glijt hier helemaal van de zetel.
pi_183922237
Zijn er mensen die het volgende hebben gedaan en hoe hebben ze dit ervaren:

Van daten en pas seks hebben wanneer er echt gevoelens in het spel komen naar:

Alleen maar neuken en gewoon niet meer daten?
-
  Official ESF Kreviewer zondag 23 december 2018 @ 16:39:09 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183922273
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:

Dit heeft nog nooit iemand gedaan. Onmogelijk.

Tevens groetjes vanag Malta.

*Tinder van zolder haalt en ,aanslingert.
pi_183922301
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 16:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit heeft nog nooit iemand gedaan. Onmogelijk.

Tevens groetjes vanag Malta.

*Tinder van zolder haalt en ,aanslingert.
Ik overweeg die stap te maken. _O- fuck it all fuck it all.

#jealous dat je lekker warm zit :'(
-
pi_183922353
quote:

Als ik echt gevoelens voor iemand heb kan ik niet meer 'alleen sex' hebben.....dan moet ik echt afstand van hem nemen als hij zegt dat het niet wederzijds is.....
pi_183922399
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als ik echt gevoelens voor iemand heb kan ik niet meer 'alleen sex' hebben.....dan moet ik echt afstand van hem nemen als hij zegt dat het niet wederzijds is.....
Same, maar nu heb ik het gewoon echt oprecht over.. gewoon stoppen met daten en behoeftes vervullen.
-
pi_183922532
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Same, maar nu heb ik het gewoon echt oprecht over.. gewoon stoppen met daten en behoeftes vervullen.
Doen toch heel veel mensen?
pi_183922534
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik overweeg die stap te maken. _O- fuck it all fuck it all.

#jealous dat je lekker warm zit :'(
Hoi :9
pi_183922536
quote:

[..]

Als dat is waar je op dit moment behoefte aan hebt, prima toch? Je moet vooral doen waar je gelukkig van wordt.
pi_183922540
quote:

[..]

Succes en/of sterkte dan maar....
pi_183922554
Maar denk dat heel veel mensen dat rond een bepaalde leeftijd wel hebben. De losgaan periode.
pi_183922608
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als dat is waar je op dit moment behoefte aan hebt, prima toch? Je moet vooral doen waar je gelukkig van wordt.
Ja, denk het wel
-
pi_183922614
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Succes en/of sterkte dan maar....
Thanks
-
pi_183922848
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:50 schreef Faxie het volgende:
Maar denk dat heel veel mensen dat rond een bepaalde leeftijd wel hebben. De losgaan periode.
Bij mij is het altijd meer die periode geweest dat ik geen trek had in een relatie. Je blijft wel je behoeftes houden, dus vandaar gewoon rondneuken. Iets diepers zat daar niet achter.
pi_183922913
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd meer die periode geweest dat ik geen trek had in een relatie. Je blijft wel je behoeftes houden, dus vandaar gewoon rondneuken. Iets diepers zat daar niet achter.
Klopt. En dan is een van die scharrels toch wel erg leuk, en eindig je in een nieuwe relatie. Heb dat ondertussen toch al wel heel vaak zien gebeuren.
pi_183922914
quote:

Ik zou niet weten waarom je zo tergend lang zou wachten met seks tot er gevoelens bij komen kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183922933
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt. En dan is een van die scharrels toch wel erg leuk, en eindig je in een nieuwe relatie. Heb dat ondertussen toch al wel heel vaak zien gebeuren.
Maar meemaken...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183922983
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar meemaken...
Ik kom dan ook niet uit een relatie ;(
pi_183923016
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom dan ook niet uit een relatie ;(
Oh ik wel =) tof, wat ga ik meemaken nu?
pi_183923022
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh ik wel =) tof, wat ga ik meemaken nu?
Dat weet je heus wel, boefje
pi_183923122
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet je heus wel, boefje
Shit ik moet nog naar buiten vandaag dat wordt de vrouwen van me afslaan zo op de fiets. Blij dat Yasmin niks wilt gelukkig.
pi_183923185
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Shit ik moet nog naar buiten vandaag dat wordt de vrouwen van me afslaan zo op de fiets. Blij dat Yasmin niks wilt gelukkig.
IJskoud is zij
  zondag 23 december 2018 @ 17:23:33 #128
438527 MissButterflyy
pi_183923263
quote:

Ik snap het niet helemaal.
Van daten terug naar FWB?

Dat wel gedaan ja.
pi_183923300
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, denk het wel
Waarom kiezen? Bij mij wisselen die periodes zich af. Ik heb altijd contacten puur op basis van lust. Niks mis mee en dat is wederzijds. We weten allebei dat meer er niet in zit en vinden dat prima. Als ik zin heb om te daten, doe ik dat. Als daten serieuzer zou worden, stoppen de andere contacten. Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.
Sarcasme. Herken het.
pi_183923372
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom kiezen? Bij mij wisselen die periodes zich af. Ik heb altijd contacten puur op basis van lust. Niks mis mee en dat is wederzijds. We weten allebei dat meer er niet in zit en vinden dat prima. Als ik zin heb om te daten, doe ik dat. Als daten serieuzer zou worden, stoppen de andere contacten. Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.
Okay en waar haal je dat blik met gewillige mannen dan vandaan dat je opentrekt?
pi_183923419
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay en waar haal je dat blik met gewillige mannen dan vandaan dat je opentrekt?
Gewillige mannen zijn werkelijk overal te vinden. Dat is echt niet moeilijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_183923440
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Strik jij ze dan of geef je dan een hint?

En gewillige vrouwen? Zelfde plek ook makkelijk te vinden?
pi_183923531
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Strik jij ze dan of geef je dan een hint?

En gewillige vrouwen? Zelfde plek ook makkelijk te vinden?
Die zitten op Fok
pi_183923539
Heb ik van horen
pi_183923687
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zitten op Fok
Misschien wel een klein beetje waar. In alle eerlijkheid.
pi_183923728
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Precies
-
pi_183923744
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.
Dit dus even
-
pi_183923771
Ik vond juist chill een aantal mannen met wie je gewoon een leuke avond kunt hebben in mn balboekje te hebben. Als ik zie welke datebeslissingen sommige vrien(dinn)en nemen omdat ze een jeukend poentje hebben...

Maar wat al gezegd werd, waarom kiezen? Gewoon zorgen voor iets te ketsen en wanneer je zin hebt rondkijken voor iets meer serieus, of er tegenaan lopen. Ik heb het idee dat dat soort dingen zich toch niet laten sturen en dat karma er een handje van heeft om dwars tegen je eigen plannen in te gaan. Vooral wanneer je deze plannen heel hard rondroept :')
pi_183923789
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

IJskoud is zij
:Y
pi_183923821
En sowieso *O* voor de pallet cleansers *O*

pi_183923836
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal.
Van daten terug naar FWB?

Dat wel gedaan ja.
Nee gewoon stoppen met daten en gewoon losse contactjes aangaan
-
pi_183923862
Ah jullie hebben dus allemaal wel 5 hunks in een balboekje die je een veeg kan geven als je even zin hebt?

Super handig maar de mannen in dit topic willen wel weten hoe je in zo een boekje komt. Lijken me handige tips.
pi_183923885
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Ah jullie hebben dus allemaal wel 5 hunks in een balboekje die je een veeg kan geven als je even zin hebt?

Super handig maar de mannen in dit topic willen wel weten hoe je in zo een boekje komt. Lijken me handige tips.
Beetje craycray zijn helpt
pi_183923888
quote:

Pray to all the gods.
pi_183923928
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pray to all the gods.
Wat is dit nou weer voorn stomme opmerking?
pi_183923940
quote:

Dat gaan we natuurlijk nooit verklappen....... :) :)
pi_183923980
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat gaan we natuurlijk nooit verklappen....... :) :)
Heb wel vaker de indruk dat dit een topic is dat is gekaapt door vrouwen.
pi_183924002
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb wel vaker de indruk dat dit een topic is dat is gekaapt door vrouwen.
Shit......je hebt ons door....
pi_183924041
Mijn beide pallet cleansers waren compleet uiteenlopende types, maar ondanks dat ik ze geen vrienden zou noemen, gedroegen ze zich de complete periode dat we gebruik hebben gemaakt van elkaars diensten uitermate vriendschappelijk. Dus aardig, geinteresseerd, attent en eerlijk.

Niet lullig tegen elkaar doen omdat je niet met elkaar wil trouwen, elkaar niet gebruiken, geen white lies, geen ghosting, geen 4 dagen later pas reageren op een appje, dus eigenlijk zoals ik vind dat een (potentiele) partner of een vriend zich hoort te gedragen, maar dan al duidelijk dat het niet genoeg klikt voor een goede vriendschap of relatie.

Het blijft een two-way street. Als je gewoon iemand zoekt waar je met je botte, onattente kop, je ongewassen tolly komt leegschieten om daarna weer te vertrekken, tja dan zoek je geen fuckbuddy of een fwb, maar een hoer. En daar moet je dus gewoon voor betalen.
pi_183924057
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Shit......je hebt ons door....
Naja mag je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dit topic zorgt denk ik niet echt voor (betere) dates bij veel mensen.
  zondag 23 december 2018 @ 17:55:42 #151
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_183924061
Gewoon niet zo’n hoge eisen stellen :P ;)

Als t dr minimaal 5 moeten zijn, mag ik mn boekje wel weer even gaan aanvullen :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_183924065
quote:

Ik weet dat al hoor. Zo moeilijk is het ook weer niet.
pi_183924075
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voorn stomme opmerking?
Daarom ook meer inhoudelijke reactie gegeven. Maar een stukje mazzel blijft er wel meespelen natuurlijk. Al is het denk ik veel kleiner dan veel mensen zich realiseren.
pi_183924080
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja mag je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dit topic zorgt denk ik niet echt voor (betere) dates bij veel mensen.
Denk ik ook niet inderdaad....
pi_183924105
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet dat al hoor. Zo moeilijk is het ook weer niet.
Jij bent ook nooit verder gekomen dan cryptisch doen, hoop lucht.
pi_183924135
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daarom ook meer inhoudelijke reactie gegeven. Maar een stukje mazzel blijft er wel meespelen natuurlijk. Al is het denk ik veel kleiner dan veel mensen zich realiseren.
Ik denk weinig mazzel. Maar je invloed is nooit 100% dus altijd stuk mazzel.
pi_183924138
quote:

Ja, eigenlijk wel. Mannen bieden zich aan hoe knap of lelijk je bent als vrouw. Mannen komen in het boekje door goed in bed te zijn en charmes helpen.
-
pi_183924150
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent ook nooit verder gekomen dan cryptisch doen, hoop lucht.
Weinig lucht hoor. Je houdt ze vanzelf over aan avontuurtjes, of daten wat verder nergens op uitloopt.

Wat dacht je dan?
pi_183924192
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:59 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel. Mannen bieden zich aan hoe knap of lelijk je bent als vrouw. Mannen komen in het boekje door goed in bed te zijn en charmes helpen.
Lijkt me niet echt de volgorde. Je moet eerst het bed gedeeld hebben voordat ze weet dat je goed bent in bed immers. Charmes zijn leuk maar je moet dan wel eerst in contact komen met elkaar.
pi_183924224
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn beide pallet cleansers waren compleet uiteenlopende types, maar ondanks dat ik ze geen vrienden zou noemen, gedroegen ze zich de complete periode dat we gebruik hebben gemaakt van elkaars diensten uitermate vriendschappelijk. Dus aardig, geinteresseerd, attent en eerlijk.

Niet lullig tegen elkaar doen omdat je niet met elkaar wil trouwen, elkaar niet gebruiken, geen white lies, geen ghosting, geen 4 dagen later pas reageren op een appje, dus eigenlijk zoals ik vind dat een (potentiele) partner of een vriend zich hoort te gedragen, maar dan al duidelijk dat het niet genoeg klikt voor een goede vriendschap of relatie.

Het blijft een two-way street. Als je gewoon iemand zoekt waar je met je botte, onattente kop, je ongewassen tolly komt leegschieten om daarna weer te vertrekken, tja dan zoek je geen fuckbuddy of een fwb, maar een hoer. En daar moet je dus gewoon voor betalen.
Godin _O_ _O_ _O_
-
pi_183924228
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Weinig lucht hoor. Je houdt ze vanzelf over aan avontuurtjes, of daten wat verder nergens op uitloopt.

Wat dacht je dan?
Meer dates meer avontuurtjes, lijkt me leuk, wat moet ik doen?
pi_183924266
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt de volgorde. Je moet eerst het bed gedeeld hebben voordat ze weet dat je goed bent in bed immers. Charmes zijn leuk maar je moet dan wel eerst in contact komen met elkaar.
Ja, dit lijkt me toch niet erg moeilijk? Like I said charmes.. weten hoe je een vrouw het bed in kan lullen..
-
  Official ESF Kreviewer zondag 23 december 2018 @ 18:07:39 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183924347
Ik weet hoe dat moet.

"Hoi".
pi_183924365
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, dit lijkt me toch niet erg moeilijk? Like I said charmes.. weten hoe je een vrouw het bed in kan lullen..
Charmes is geen probleem, in contact komen, meer mensen leren kennen.
pi_183924424
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 18:07 schreef Kreator het volgende:
Ik weet hoe dat moet.

"Hoi".
Kan je doen, komt minder uit dan als je dat in een setting doet die meer geschikt is om mensen te leren kennen denk ik zo. Maar alles is meegenomen.
pi_183924460
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus, gewoon daten. Dan weten ze vanzelf hoe jij in bed bent.
pi_183924478
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij date toch genoeg? Of heb ik een verkeerd beeld bij jou?
pi_183924592
quote:

[..]

Het zijn toch vaak de mannen die weten hoe ze een vrouw het bed in krijgen. Zelfverzekerd is ontzettend belangrijk, uiterlijk al een stuk minder. Ik heb contacten die ik op tinder zo naar links zou swipen, maar die ik irl onweerstaanbaar vind. Heeft alles met houding te maken, met assertiviteit, flirten, niet bang zijn een move te maken. En idd lichamelijke verzorging. Altijd.
Sarcasme. Herken het.
pi_183924715
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het zijn toch vaak de mannen die weten hoe ze een vrouw het bed in krijgen. Zelfverzekerd is ontzettend belangrijk, uiterlijk al een stuk minder. Ik heb contacten die ik op tinder zo naar links zou swipen, maar die ik irl onweerstaanbaar vind. Heeft alles met houding te maken, met assertiviteit, flirten, niet bang zijn een move te maken. En idd lichamelijke verzorging. Altijd.
Dit inderdaad....
pi_183924730
Maak op tinder een profiel aan met een foto van je blote bovenlichaam (als man zijnde) of een leuke foto van je kop met daarbij de tekst; niet op zoek naar iets serieus. Neem tinder gold of zet je afstand op 2km en je ziet direct wie er is geinteresseerd. Daarna is het idd een kwestie van een normaal, fatsoenlijk gesprek voeren, de vrouw met respect behandelen, maar wel flirterige toespelingen maken en vragen of het haar leuk lijkt om kennis te maken met een drankje bij haar in de buurt (of bij haar thuis). En dan vraag je al vrij snel “en, wat vindt je er van?” en dan maak je een move (tenzij ze zegt: nee sorry dit gaat hem niet worden). En zo doet men dat via tinder.
Sarcasme. Herken het.
pi_183924734
quote:

[..]

En voor de aantekeningen makers: zelfverzekerd is niet de grote mond en de populaire boiz. Dat is weten wie je bent, accepteren dat dat meer dan prima is.

En wat ik heel sexy vind is mannen die de seks niet nodig lijken te hebben (omdat ze meerdere ijzers in het vuur hebben, omdat ze ook even kunnen fappen, omdat dit, omdat dat, omdat zus, omdat zo, al is het maar omdat ze net iets beter kunnen acteren dan hun nognetnietbeenhumpende seksegenoten, of, die heb je denk ik ook, omdat ze het ook gewoon prima vinden om een leuke avond te hebben, samen te eten en te slapen en bij te praten).
pi_183924754
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Maak op tinder een profiel aan met een foto van je blote bovenlichaam (als man zijnde) of een leuke foto van je kop met daarbij de tekst; niet op zoek naar iets serieus. Neem tinder gold of zet je afstand op 2km en je ziet direct wie er is geinteresseerd. Daarna is het idd een kwestie van een normaal, fatsoenlijk gesprek voeren, de vrouw met respect behandelen, maar wel flirterige toespelingen maken en vragen of het haar leuk lijkt om kennis te maken met een drankje bij haar in de buurt (of bij haar thuis). En dan vraag je al vrij snel “en, wat vindt je er van?” en dan maak je een move (tenzij ze zegt: nee sorry dit gaat hem niet worden). En zo doet men dat via tinder.
Hahah, zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Dit zou voor mij totaal niet werken :D Arme mannen :D
pi_183924767
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahah, zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Dit zou voor mij totaal niet werken :D Arme mannen :D
Nee maar jij zou zo’n man ws ook niet naar rechts swipen denk ik?
Sarcasme. Herken het.
pi_183924794
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee maar jij zou zo’n man ws ook niet naar rechts swipen denk ik?
Tihihi nee :D

Ik ben ook wel een beetje een snob denk ik. Ik heb de -volledig misplaatste- overtuiging dat een beetje slimme gast dit niet nodig heeft :@
  Official ESF Kreviewer zondag 23 december 2018 @ 18:40:32 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183925042
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihihi nee :D

Ik ben ook wel een beetje een snob denk ik. Ik heb de -volledig misplaatste- overtuiging dat een beetje slimme gast dit niet nodig heeft :@
Als ik zoiets moet gaan doen, dan heb ik nog liever nooit meer een date. :').
pi_183925105
Dit zegt allemaal zo gruwelijk weinig als je geen beeld hebt van de persoon die het zegt en degene waarmee ze dan seks hebben.
pi_183925144
Ik denk toch dat de ‘puur seksdate profielen’ die succesvol zijn vaak toch net wat anders van je vraagt en ook voor ander aanbod zorgt. En dan hoef je hier echt niet mee te schrijven zegmaar.

Gewoon vanuit een normaal profiel daten werkt voor mij prima. Ik heb denk ik met iedereen waar ik enige tijd heb gedate of een relatie heb gehad nog seks gehad nadat uitgesproken wat dat het ofwel geen relatie ging worden ofwel dat de relatie klaar was.

Dat heeft in een geval ook nog wel een flink staartje gekregen...

Hoe dan ook, zo kom je dus ook op bellijstjes. Ik denk zelf dat er heel veel vrouwen zijn die op zijn minst voor peace of mind fysiek zijn geworden op basis van ‘wie weet wordt dit een relatie’ om dan het fysieke deel gewoon voort te zetten als blijkt dat een relatie het niet gaat worden.

Net zo goed als dat er vast ook geregeld relaties ontstaan vanuit een ‘dit is alleen maar fysiek’.

Hoe dan ook: er is niet een weg die naar Rome leidt.
pi_183925233
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk toch dat de ‘puur seksdate profielen’ die succesvol zijn vaak toch net wat anders van je vraagt en ook voor ander aanbod zorgt. En dan hoef je hier echt niet mee te schrijven zegmaar.

Gewoon vanuit een normaal profiel daten werkt voor mij prima. Ik heb denk ik met iedereen waar ik enige tijd heb gedate of een relatie heb gehad nog seks gehad nadat uitgesproken wat dat het ofwel geen relatie ging worden ofwel dat de relatie klaar was.

Dat heeft in een geval ook nog wel een flink staartje gekregen...

Hoe dan ook, zo kom je dus ook op bellijstjes. Ik denk zelf dat er heel veel vrouwen zijn die op zijn minst voor peace of mind fysiek zijn geworden op basis van ‘wie weet wordt dit een relatie’ om dan het fysieke deel gewoon voort te zetten als blijkt dat een relatie het niet gaat worden.

Net zo goed als dat er vast ook geregeld relaties ontstaan vanuit een ‘dit is alleen maar fysiek’.

Hoe dan ook: er is niet een weg die naar Rome leidt.
Maar jij hebt het nu over de insteek “daten”. Anneloos had het over de insteek “casual sex”. Als vrouw vind ik dat toch een verschil. Maargoed, voor alleen seks zou ik persoonlijk een andere datingsite aanraden en daar gewoon een normaal profiel aanmaken. Daar zoekt iedereen hetzelfde en das een stuk makkelijker regelen.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 23 december 2018 @ 18:51:42 #179
545 dop
:copyright: dop
pi_183925261
quote:

[..]

geen eisen stellen en niets naar links swipen.

Spreid je winkansen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183925311
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar jij hebt het nu over de insteek “daten”. Anneloos had het over de insteek “casual sex”. Als vrouw vind ik dat toch een verschil. Maargoed, voor alleen seks zou ik persoonlijk een andere datingsite aanraden en daar gewoon een normaal profiel aanmaken. Daar zoekt iedereen hetzelfde en das een stuk makkelijker regelen.
Volgens mij waren we meer bezig met de wens van Ludo om enkele keren per week een booty call te krijgen. ;)

Dus dat was mijn insteek. Wat Anneloos betreft: die redt zich wel denk ik. :)
pi_183925353
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij waren we meer bezig met de wens van Ludo om enkele keren per week een booty call te krijgen. ;)

:) :)
pi_183925382
Ik heb niet zon lijstje hoor met nummers die ik kan bellen?
pi_183925390
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 18:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als ik zoiets moet gaan doen, dan heb ik nog liever nooit meer een date. :').
Neuken?
pi_183925395
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil je m'n nummer wel geven hoor
pi_183925405
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wil je m'n nummer wel geven hoor
Ja maar denk niet dat ik ga bellen.
pi_183925443
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar denk niet dat ik ga bellen.
Dan niet zeiken :{w
pi_183925459
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Oja right... multitasken is niet mijn ding :@
Sarcasme. Herken het.
  zondag 23 december 2018 @ 19:01:13 #188
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183925478
Tijd ook wel gehad, heb er nog eentje achter de hand maar na september geen gebruik meer van gemaakt, alhoewel ze het nog wel aangeboden heeft. Volgend jaar maar weer serieus gaan daten...
pi_183925534
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar jij lijkt mij dan ook het type die niet zo van de casual sex is. ;)
pi_183925545
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 18:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan niet zeiken :{w
Denk er soms wel eens aan om het te proberen maar denk niet dat het iets voor mij is.

En dan bedoel ik niet jou bellen :p
pi_183925554
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar jij lijkt mij dan ook het type die niet zo van de casual sex is. ;)
Nee maar soms ja wil je ook wat :p
pi_183925664
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:

Nee maar soms ja wil je ook wat :p
Snap ik. Maar volgens mij sta jij daar mentaal toch niet helemaal achter. En dan moet je het ook gewoon maar niet doen.
pi_183925674
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar volgens mij sta jij daar mentaal toch niet helemaal achter. En dan moet je het ook gewoon maar niet doen.
Nee daarom probeer ik het ook maar niet uit.
  Official ESF Kreviewer zondag 23 december 2018 @ 19:09:49 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183925680
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neuken?
Mja. Misschien. Ik hou mijn opties open. :7.
pi_183925881
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 19:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mja. Misschien. Ik hou mijn opties open. :7.
* DancingPhoebe plugt trilstaaf in
pi_183925912
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee daarom probeer ik het ook maar niet uit.
Tja je weet het pas als je het probeert. Ik zag het ook niet zitten voor het zo liep.
pi_183925958
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja je weet het pas als je het probeert. Ik zag het ook niet zitten voor het zo liep.
Nou ja ken mezelf wel een beetje. Denk niet dat ik het zo zonder gevoel kan doen.
pi_183925985
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja ken mezelf wel een beetje. Denk niet dat ik het zo zonder gevoel kan doen.
Zoals ik je hier meemaak denk ik ook niet dat je het relazed gaat vinden, maar mensen groeien, meningen veranderen.
pi_183926825
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is niet zonder gevoel per sé. Vaak is het gewoon dat je elkaar wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Uitzonderingen daargelaten (wat gek genoeg ook geweldig kan uitpakken).
pi_183926875
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is niet zonder gevoel per sé. Vaak is het gewoon dat je elkaar wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Uitzonderingen daargelaten (wat gek genoeg ook geweldig kan uitpakken).
Ja maar hoezo heb je sex met iemand die niet leuk genoeg is. Dat begrijp ik dus niet.
pi_183926937
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoezo heb je sex met iemand die niet leuk genoeg is. Dat begrijp ik dus niet.
Niet leuk genoeg voor een relatie. Daar zijn andere kwaliteiten voor nodig!
pi_183926989
quote:

[..]

Wat VEM zegt.....soms kan het gewoon lekker zijn.....zonder bepaalde afspraken of wat dan ook.......Ik ben er ook geen type voor hoor....
pi_183927083
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat VEM zegt.....soms kan het gewoon lekker zijn.....zonder bepaalde afspraken of wat dan ook.......Ik ben er ook geen type voor hoor....
Begrijp wel wat VEM zegt hoor. Maar goed zie mezelf dat niet doen.
pi_183927429
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp wel wat VEM zegt hoor. Maar goed zie mezelf dat niet doen.
Snap ik!
  zondag 23 december 2018 @ 20:27:12 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183927643
quote:

[..]

Waarom doe je dan 'moeilijk' dat je geen black book hebt.
Je stelt het alsof je het jammer vindt, maar uiteindelijk is 't niets voor je...
pi_183927671
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom doe je dan 'moeilijk' dat je geen black book hebt.
Je stelt het alsof je het jammer vindt, maar uiteindelijk is 't niets voor je...
Het was een grapje.
pi_183928342
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij vind dat een "hele normale omgangsvorm" ? Oke
pi_183928393
quote:

1x gehad, eerste date bij iemand. Vervolgens op diezelfde date geneukt, dat beviel van beide partijen zo goed dat we zoiets hadden van hmm, laten we het hier maar bij houden, kan het ook nooit gaan tegenvallen _O- En zodoende zagen we elkaar gemiddeld 1x per 2 weken/maand.
pi_183928469
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Jij vind dat een "hele normale omgangsvorm" ? Oke
Wat vind jij er niet normaal aan?
pi_183928487
quote:

[..]

Op Tinder heb ik echt 0,0 succes, op datingsites ook vrij weinig succes, en vind mezelf er nou ook niet echt bijzonder uitzien (Al heeft overgewicht daar vooral mee te maken) en tóch heb ik wel succes bij vrouwen, hele uiteenlopende types ook nog _O-

Denk dat het bij mij een combinatie is van het hebben van zelfspot, het hebben van een passie en dat ook naar buiten gooien, en toch op zekere hoogte zelfvertrouwen uitstralen, en weten hoe ik mij moet gedragen zal ook wel schelen :P
pi_183928515
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou toch wel zo'n :') hoofd trekken als ik zon bericht zou krijgen.
pi_183928564
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Op Tinder heb ik echt 0,0 succes, op datingsites ook vrij weinig succes, en vind mezelf er nou ook niet echt bijzonder uitzien (Al heeft overgewicht daar vooral mee te maken) en tóch heb ik wel succes bij vrouwen, hele uiteenlopende types ook nog _O-

Denk dat het bij mij een combinatie is van het hebben van zelfspot, het hebben van een passie en dat ook naar buiten gooien, en toch op zekere hoogte zelfvertrouwen uitstralen, en weten hoe ik mij moet gedragen zal ook wel schelen :P
Maar wat voor vrouwen hebben dan wel interesse in jou? Zijn die ook morbide obees of ook gewoon slanke vrouwen? (serieuze vraag)
pi_183928581
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, jij legt heel erg de focus op de woordkeuze, maar dat kan voor de verzender en ontvanger volledig logisch zijn. Ik was er niet bij...
pi_183928600
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat Yasmin schrijft inderdaad. En het ligt ook aan hoe je met elkaar omgaat. Ben je echt aan't daten dan zou ik zo'n bericht laten, is't puur FWB of een "neukertje" dan kan dat denk ik wel in sommige gevallen..

Maar zou naar een date niet snel zoiets sturen met als verwachting dat ze er zelf wel iets seksueels van maakt nee
pi_183928656
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar wat voor vrouwen hebben dan wel interesse in jou? Zijn die ook morbide obees of ook gewoon slanke vrouwen? (serieuze vraag)
Beetje een kut vraag, maar goed :')
Dat verschilt, over het algemeen zijn die niet "Morbide obees" hebben vaak wel wat kilo's meer, maar niet "viesdik" zeg maar.
Ook vaak zat gewoon echt slanke vrouwen gehad, nogmaals.. Blijkbaar doe ik toch iets goed, en vinden vrouwen iets aan mij toch aantrekkelijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2018 21:00:12 ]
pi_183928696
Je zag bij First dates heel vaak dat wat vollere mensen ook een vollere match kregen.
pi_183928777
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:58 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

[..]

Wat Yasmin schrijft inderdaad. En het ligt ook aan hoe je met elkaar omgaat. Ben je echt aan't daten dan zou ik zo'n bericht laten, is't puur FWB of een "neukertje" dan kan dat denk ik wel in sommige gevallen..

Maar zou naar een date niet snel zoiets sturen met als verwachting dat ze er zelf wel iets seksueels van maakt nee
Ja, ik vind dat soort seksuele toespelingen doodnormaal. Daarmee hou je iemand toch in een bepaalde gedachtengang met betrekking tot jou.

Maar goed, je kan ook vragen ‘hoe gaat het’. ;)
pi_183928818
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zag bij First dates heel vaak dat wat vollere mensen ook een vollere match kregen.
Dat klopt ook, je oogst wat je zaait zeg maar :D Alleen hoeft het niet perse te betekenen dat het ook altijd zo is. Mijn laatste date was een slanke zuid-amerikaanse, die daarvoor was wél vol.
pi_183928850
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:04 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat klopt ook, je oogst wat je zaait zeg maar :D Alleen hoeft het niet perse te betekenen dat het ook altijd zo is. Mijn laatste date was een slanke zuid-amerikaanse, die daarvoor was wél vol.
Las laatst dat de meeste mensen uiteindelijk gaan voor iemand die op hen lijkt.
pi_183928913
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Las laatst dat de meeste mensen uiteindelijk gaan voor iemand die op hen lijkt.
Ik had 4 jaar terug iemand die op mij leek innerlijk/uiterlijk, daarmee is't uiteindelijk gestrand na een heel verhaal over gevoel wat weggeebt was en een friendzone :')
pi_183928945
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:07 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik had 4 jaar terug iemand die op mij leek innerlijk/uiterlijk, daarmee is't uiteindelijk gestrand na een heel verhaal over gevoel wat weggeebt was en een friendzone :')
Ja geen garantie natuurlijk :P maar je moet je er buiten maar op letten. Het klopt volgens mij wel.
pi_183928977
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen garantie natuurlijk :P maar je moet je er buiten maar op letten. Het klopt volgens mij wel.
Heb eigenlijk qua uiterlijk niet specifiek een type om eerlijk te zijn :@ Innerlijk mja... Als ze lief is, zorgzaam, vriendelijk, en het liefst muzikaal (Hoeft niet, maar is een plus!) dan vind ik het vaak al prima. Hou niet van arrogante vrouwen die denken dat ze alles wel kunnen maken, dat ze iedereen kunnen krijgen etc.

Liever een schat van een vrouw van 150 kilo, dan een arrogante haring van 60 kilo. :D Zeg ik altijd :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2018 21:10:10 ]
pi_183928982
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

O+ wat fijn om ook eens te lezen in dit topic O+
  zondag 23 december 2018 @ 21:10:21 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183929000
Ik als vrouw met overgewicht en vroeger nog mee. Heb gelukkig nooit mogen klagen over aandacht.
Vooral slanke mannen gehad. :)
pi_183929070
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik als vrouw met overgewicht en vroeger nog mee. Heb gelukkig nooit mogen klagen over aandacht.
Dikke vrouwen voelen overal als tiet.
pi_183929074
quote:
Dat is dénk ik omdat mannen het niet zo erg boein waarmee ze het bed delen als het puur is voor een avontuurtje denk ik.

Andersom zie je het nooit, een man met overgewicht met een slanke vrouw, althans, niet voor langere periodes, ook puur voor avontuurtjes, of de man moet een Ferrari op z'n landgoed hebben staan :D
pi_183929097
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over dat je goed moet kijken, voor je het weet steek je'm in een plooi
pi_183929104
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over dat je goed moet kijken, voor je het weet steek je'm in een plooi
Hoe dik moet ze dan wel niet zijn :X
pi_183929114
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe dik moet ze dan wel niet zijn :X
:X
pi_183929117
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hej, wrijving is wrijving *schouderophaal*
  zondag 23 december 2018 @ 21:14:22 #231
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_183929128
quote:
Uitstraling doet veel, althans bij mij. Een vrouw met een mooie uitstraling en daardoor aantrekkelijk kan zowel slank als voller zijn. Maar een vrouw met een zure uitstraling kan nog zo knap zijn qua uiterlijk maar trekt me totaal niet aan.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_183929129
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hej, wrijving is wrijving *schouderophaal*
En zonder wrijving geen glans _O-
pi_183929134
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ wat fijn om ook eens te lezen in dit topic O+
Is een keer een wat realistischere kijk er op denk ik
pi_183929137
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat is dénk ik omdat mannen het niet zo erg boein waarmee ze het bed delen als het puur is voor een avontuurtje denk ik.

Andersom zie je het nooit, een man met overgewicht met een slanke vrouw, althans, niet voor langere periodes, ook puur voor avontuurtjes, of de man moet een Ferrari op z'n landgoed hebben staan :D
Dit is gewoon onzin. Op festival zie je zat van die poppige meisjes met zo'n grizzlyberenvriend.
pi_183929144
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Uitstraling doet veel, althans bij mij. Een vrouw met een mooie uitstraling en daardoor aantrekkelijk kan zowel slank als voller zijn. Maar een vrouw met een zure uitstraling kan nog zo knap zijn qua uiterlijk maar trekt me totaal niet aan.
Frits is back :D *O*
pi_183929172
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dit is gewoon onzin. Op festival zie je zat van die poppige meisjes met zo'n grizzlyberenvriend.
Dan zal het daar aan schelen denk ik, ga nooit naar festivals :@
En dan heb je nog een verschil, is dat een grizzlyberenvriend (mooi woord) omdat 'ie gespierd is? (120 kg bij 1,80 is dik, maar wel een verschil of dat komt door voedsel of trainen) óf omdat 'ie obesikees is?
pi_183929233
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dan zal het daar aan schelen denk ik, ga nooit naar festivals :@
En dan heb je nog een verschil, is dat een grizzlyberenvriend (mooi woord) omdat 'ie gespierd is? (120 kg bij 1,80 is dik, maar wel een verschil of dat komt door voedsel of trainen) óf omdat 'ie obesikees is?
Gek genoeg zie ik ook best veel types die het volgens mij allebei zijn. En kabelbovenarmen en benen, best een indrukwekkende borstkas, en dan zo'n skippybal onder hun shirt :D
  zondag 23 december 2018 @ 21:19:11 #238
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_183929259
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Frits is back :D *O*
Eindelijk vakantie 8-)

Tinder geeft trouwens vaak een melding dat iemand me heeft geliked, maar als ik de app open dan zie ik niemand staan in het onscherpe gedeelte links boven. Is dat een bug van de laatste tijd?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_183929303
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gek genoeg zie ik ook best veel types die het volgens mij allebei zijn. En kabelbovenarmen en benen, best een indrukwekkende borstkas, en dan zo'n skippybal onder hun shirt :D
Hmm. Misschien toch maar een keer naar een festival _O-
pi_183929347
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 21:20 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hmm. Misschien toch maar een keer naar een festival _O-
Ik denk dat was je zegt uitstraling en zo echt wel veel verschil kan maken.
pi_183929370
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat was je zegt uitstraling en zo echt wel veel verschil kan maken.
Ja denk dat dat ook zeker wel meespeelt.
Mijn uitstraling is tegenwoordig een beetje slonzig :@ Maar in de periode dat ik nog echt wel wat moeite deed was er weinig te klagen _O-
  zondag 23 december 2018 @ 21:32:34 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183929699
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:22 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja denk dat dat ook zeker wel meespeelt.
Mijn uitstraling is tegenwoordig een beetje slonzig :@ Maar in de periode dat ik nog echt wel wat moeite deed was er weinig te klagen _O-
Hoe lang geleden is dat?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183929803
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ben zelf wat slank maar heb ook wat voller dames gehad.
pi_183929962
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe lang geleden is dat?
2 jaar zoiets
  zondag 23 december 2018 @ 21:42:41 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183929990
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:41 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

2 jaar zoiets
Nou, dan dus maar weer eens je lijf schrobben, gezond eten en wat bewegen.
pi_183930004
Jaaa, weg met de korsten *O*
  zondag 23 december 2018 @ 21:43:58 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183930029
Én die korstige jas ook weg!
pi_183930054
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
Én die korstige jas ook weg!
Wélke korstige jas?
pi_183930067
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, dan dus maar weer eens je lijf schrobben, gezond eten en wat bewegen.
Lijf schrobben doe ik dagelijks, alleen het bewegen dat staat (hihaho) op een laag pitje.
  zondag 23 december 2018 @ 21:49:42 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183930152
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Lijf schrobben doe ik dagelijks, alleen het bewegen dat staat (hihaho) op een laag pitje.
Laag pitje trekt lage pitjes aan ^O^

Wijs advies van deze wijze oude vrouw, doe er wat mee
pi_183930172
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Laag pitje trekt lage pitjes aan ^O^

Wijs advies van deze wijze oude vrouw, doe er wat mee
Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde.. ;(
  zondag 23 december 2018 @ 21:59:59 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183930445
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde.. ;(
Zorg dat je er beetje fris en scherp uitziet, uitstraalt dat je lol in het leven hebt en zorg dat je wat te bieden hebt aan de ander en er lol in hebt dat te delen. Wie je bent en wat je hebt.
Wereld te verbeteren iig.

En ik bedoelde die vieze leren jas. Of is die al weg inmiddels?
pi_183930537
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Zorg dat je er beetje fris en scherp uitziet, uitstraalt dat je lol in het leven hebt en zorg dat je wat te bieden hebt aan de ander en er lol in hebt dat te delen. Wie je bent en wat je hebt.
Wereld te verbeteren iig.

En ik bedoelde die vieze leren jas. Of is die al weg inmiddels?
Ja daar valt wel wat over te zeggen, zorgen voor wat meer uitstraling zal ik wel moeten doen.

Die leren jas heb ik nog steeds overigens, draag 'm niet veel meer.
pi_183930960
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dat best lastig wanneer je (diep) ongelukkig bent en van weinig dingen (materieel of wat dan ook) meer echt gelukkig wordt.

Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
pi_183930998
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dat best lastig wanneer je (diep) ongelukkig bent en van weinig dingen (materieel of wat dan ook) meer echt gelukkig wordt.

Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
Ongelukkig of niet, verandering begint altijd bij jezelf en er zijn altijd manieren om aan jezelf te werken.
Er is altijd iemand die meer te bieden heeft, maar als je zo denkt dan heb je nooit succes en blijf je in een soort self-fulfilling prophecy.
pi_183931113
quote:

[..]

Maar dan ben je ook in geen positie om een goede partner te zijn.
  zondag 23 december 2018 @ 22:22:17 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183931143
quote:

[..]

Lekker aantrekkelijk dan voor een ander zeg
pi_183931187
quote:

[..]

Iedereen is inwisselbaar, zelfs Cristiano Ronaldo.

Maar als je jezelf niets waard vindt, dan is het niet raar dat een ander dat ook zal zijn.

Een partner moet in eerste plaats een toegevoegde waarde zijn en geen plaatsvervangende moeder/ psycholoog.
Hell To The Liars
pi_183932227
***LIVE UPDATE***

"Ja we gaan daar en daar wel wat drinken".

Komen we binnenlopen, kent ze die hele kroeg. Voel me net toyboy nu. Zag vriendinnen al gluren. :')

Oké en doorrr. Sta op toilet.
pi_183932248
Gootsteenwasje!
pi_183932482
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker aantrekkelijk dan voor een ander zeg
hoe is het met jouw dating avonturen?
pi_183932536
Leuke date gehad vandaag, eerst lekker wezen wandelen door de duinen met haar honden, daarna lekker wezen lunchen. Afsluitend nog bij haar thuis geweest en thee gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar, ze woont alleen wel een eindje weg :P
pi_183932881
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje ongemakkelijk van.
pi_183932930
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:34 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje ongemakkelijk van.
Ik las het en dacht dat het het beste was om mijn gedachtes hierover gewoon voor mij te houden. ;)
  zondag 23 december 2018 @ 23:38:38 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183932952
quote:

[..]

Dit hoor ik ook vooral vanammem de uitstraling.

Het is bij mij zelden bij me mannen puur voor seks geweest.
pi_183933126
quote:

[..]

Yolanthe vind ik dus idd helemaal niets met haar (normaal) zure uitstraling
Hell To The Liars
  maandag 24 december 2018 @ 00:21:17 #267
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183933617
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:07 schreef Stratotanker het volgende:
***LIVE UPDATE***

Komen we binnenlopen, kent ze die hele kroeg. Voel me net toyboy nu. Zag vriendinnen al gluren. :')

Lekker bezig.
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 00:30:13 #268
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_183933733
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:07 schreef Stratotanker het volgende:
***LIVE UPDATE***

Ze heet niet toevallig Petra V.? Daar kun je zelfs in het buitenland nergens meer komen, overal is ze geweest en kent iedereen....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_183934548
quote:
same
-
pi_183934592
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij date toch genoeg? Of heb ik een verkeerd beeld bij jou?
Ik ontmoet helemaal niemand joh.
pi_183934640
quote:

[..]

Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...

Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
pi_183934686
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.

Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
pi_183934748
Maar dan heb je toch veel grotere prioriteiten dan het vinden van een partner?

Wat heb jij een vriendin, een fuckbuddy of een fwb te bieden denk je?
pi_183935023
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 23:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuke date gehad vandaag, eerst lekker wezen wandelen door de duinen met haar honden, daarna lekker wezen lunchen. Afsluitend nog bij haar thuis geweest en thee gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar, ze woont alleen wel een eindje weg :P
Leuk! En woont ze te ver?
pi_183935124
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ontmoet helemaal niemand joh.
Ok. Ja, maar dan is het logisch dat je niet op neuklijsten staat. ;)

Dat is dus wel stap een: zorg voor interactie.
pi_183935127
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...

Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
Je wil dat het je aan komt waaien?
pi_183935130
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.
Sarcasme. Herken het.
pi_183935135
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
O, je weet het zelf dus ook wel... :)
  Official ESF Kreviewer maandag 24 december 2018 @ 08:22:03 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183935307
Ik behoor wel tot de 10%. Alleen al vanwege mijn Hongaarse kwaliteiten.

Verder heb ik nu 14 matches op Malta en blijkt dat ze met kerst toch niet heel happig zijn om af te spreken. Snap ik niks van. :').
(er zat ook een trans Aziaatje bij, ik had het profiel niet gelezen)
pi_183935397
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik behoor wel tot de 10%. Alleen al vanwege mijn Hongaarse kwaliteiten.

Verder heb ik nu 14 matches op Malta en blijkt dat ze met kerst toch niet heel happig zijn om af te spreken. Snap ik niks van. :').
(er zat ook een trans Aziaatje bij, ik had het profiel niet gelezen)
Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.
pi_183935606
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Voeding is het allerbelangrijkste. Extra bewegen helpt uiteraard veel: je kunt dan toch net iets meer blijven eten, maar toch afvallen, je wordt er energieker van.

Hoeveel ben je nou eigenlijk afgevallen dit jaar? Ik zag iets op je yt-kanaal over goede voornemens. Extra stappen doen om meer te bewegen. Heel wat over zelfdiscipline kweken etc... maar op een ander filmpje werk je dan weer voor een food review een hele pizza en een kapsaon weg. Niet zo gek dat er dan niets af gaat.

Volgens mij heb jij gewoon een realistisch plan nodig onder begeleiding van een personal trainer. En iets minder smoesjes en cognitieve dissonantie naar jezelf. Je wilt pas hardlopen als je onder de 100 kg weegt. Dat snap ik, hardlopen met veel overgewicht is een aanslag op je gewrichten. Maar je kunt genoeg andere dingen, in de sportschool. Maar daar wil je dan pas weer heen op je streefgewicht (65-80 kg was dat?). Omdat het sfeertje je ook niet aan staat?

Afvallen is in principe simpel, maar je moet er wel wat voor willen doen. En ook veel voor willen laten. En vooral heel eerlijk tegen jezelf zijn en er voor werken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 24 december 2018 @ 09:10:36 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183935633
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 23:16 schreef isax het volgende:

[..]

hoe is het met jouw dating avonturen?
Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou? *O*
pi_183935795
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.

Je hebt een goede babbel dus ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn?
-
pi_183935832
quote:

Niemand heeft op ieder gebied meer te bieden en als je een relatie hebt, dan heb je samen iets wat de rest niet heeft en dat is historie. Laat dat nu juist een van de belangrijkste binders zijn.

Zo inwisselbaar ben je niet.

Wat een zwartgalligheid eigenlijk. :)
  maandag 24 december 2018 @ 09:32:21 #285
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_183935889
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.
beggars
pi_183935957
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

beggars
Je hebt helemaal gelijk.
pi_183936979
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan heb je toch veel grotere prioriteiten dan het vinden van een partner?

Wat heb jij een vriendin, een fuckbuddy of een fwb te bieden denk je?
Want? Ik ben een leuke gast. Wat moet er opeens een grotere prioriteit zijn dan dat ik iets achterwege zou moeten laten? Waar haal je zo een idee vandaan?
pi_183937007
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 07:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je wil dat het je aan komt waaien?
Mag het geen Tinder zijn?

Kan toch wel op een normale manier meer in interactie komen met andere mensen?
pi_183937024
quote:

[..]

"Meer te bieden" bedoel je denk ik.

Ik denk niet meer, maar anders.

Misschien heeft iemand meer geld. Maar dan is hij misschien weer slechter in bed.

Misschien kan een ander goede moppen tappen. Maar dan kan hij weer de stelling van Pythagoras niet bewijzen.

Misschien is een ander meer een leider en goed in muziek. Maar weer slecht in zijn politieke voorkeuren uit te leggen.

Etc. Maar misschien doe je inderdaad geen fuck en lig je alleen maar bed. Dan moet je meer aan jezelf werken. Schop onder je hol, naar de huisarts of psychiater.

Een hoop mannen zijn trouwens best waardeloos. Werkloos, blowen de hele dag en doen verder geen flikker. Meestal stiekem toch vrij gedeprimeerd, hangend tegen een depressie aan. Maar toch aan de lopende band vrouwen versieren. Omdat ze zichzelf leuk weten te verkopen. Daar komen sommige vrouwen dan later achter: "Werelds in bed en je kan met hem lachen. Maar verder doet hij eigenlijk geen reet en hij leek zo ambitieus." :')

Kortom, versieren is jezelf goed verkopen. Ook een vaardigheid en daar ben je goed in of niet. Ik ben er best wel matig in, online ben ik er iets beter in dan IRL (ook door fysieke beperkingen). Maar dan nog moet ik het hebben van mijn geduld, trouw, grapjes die ik in het moment maak (ben slecht in verhalen vertellen of moppen te tappen) en sociale vaardigheden om vrouwen over de streep te trekken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_183937160
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 06:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! En woont ze te ver?
Op anderhalf uur rijden 🙄
pi_183937202
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.
Jij leest daar andere dingen in dan die ik bedoel, de mannen die op die bellijstjes staan dat zijn er denk ik niet zo veel, ik ken ze niet, nouja, misschien één kerel, die karakter eigenschappen heeft die wel hoor maar het is volgens mij veel meer wat hij ervoor doet. Als hij geen gesprekken begint is het ook radiostilte.

Mijn houding en innerlijk zijn hartstikke mooi, ik vraag hier hoe ik meer in contact kom, daar hebben mijn houding en innerlijk weinig mee te maken.

Dit slachtoffer verhaaltje kan ik weinig mee, dan heb je me toch echt verkeert begrepen.
pi_183937230
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 07:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, je weet het zelf dus ook wel... :)
Ja kom dan door met de tips? Jij hebt toch aandacht in overvloed zeg je?
pi_183937286
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.

Je hebt een goede babbel dus ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn?
Dus jouw tip is: spreek vrouwen aan op straat. Dus ik moet de straat op zeg maar, voor dat doel ook specifiek? Dus gewoon pua uithangen zegmaar? Kan natuurlijk.

Er zijn toch wel wat minder extreme / meer natuurlijke manieren ook om jezelf meer in sociale situaties te plaatsen?

Niks mis mee verder hoor, de behoefte om iemand aan te spreken zal ik niet snel vinden op straat dus dan zou ik dat wel heel bewust moeten doen.

In de trein / bieb / uni doe ik wel soms, maar die situaties zijn er ook niet echt voor gemaakt. Dus het aantal kansen is laag, daarnaast is de moeite op een bepaalde manier hoog. Als ik ergens met een vriend ben loop ik niet opeens weg om een gesprekje met een vreemde te beginnen. Zo gebruikelijk is het ook niet om op een vreemde af te stappen in die settings, dat vergt ook wel ballen. Dat is verder ook geen probleem hoor maar het lijkt mij dat ik het mezelf makkelijker zou moeten kunnen maken.

1-1 met iemand als we er beide de tijd voor nemen is geen issue. Als je ergens uit bent kom je gemakkelijk in zo een situatie, op de universiteit zijn mensen met andere zaken bezig. In die zin zou mensen sneller aanspreken in de trein o.i.d. beter werken.

Jullie houding is naar mijn mening juist dat het jullie een beetje komt aanwaaien. Ik vraag hier juist naar waar ik mij meer zou moeten begeven / waar ik meer gesprekken moet beginnen.

[ Bericht 18% gewijzigd door ludovico op 24-12-2018 11:36:00 ]
  maandag 24 december 2018 @ 11:34:53 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183937424
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
pi_183937454
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
Goede tip: vaker naar de kroeg en andere mensen aanspreken.
pi_183937687
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou? *O*
Ik ben persoonlijk tevreden over de stand van zaken, mag niet klagen.
pi_183938090
Met je kroeg :')
pi_183938123
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 12:06 schreef Faxie het volgende:
Met je kroeg :')
Kroeg? _O-
pi_183938365
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.
  maandag 24 december 2018 @ 12:23:50 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183938406
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.
Dat heb je zelf in de hand.
Ik ga mooi zometeen weer die kant op :)
  maandag 24 december 2018 @ 12:25:04 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183938429
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')