Je bent gebruikt, voor transportatie en sexquote:Op donderdag 20 december 2018 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klinkt meteen zo plat zo. 🤐
Ja. Komt enkele dagen eerder terug omdat ik in het weekend dat ze terug zou komen op wintersport ga (en ik ga ‘iets’ langer dan een week zegmaar). Ze blijft die dagen ook bij mij.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met het risico op slowchat nu: mag je ze straks ook weer ophalen op het vliegveld?![]()
Wel handig dat je haar bagage dan vast hebt ha ha!quote:Op donderdag 20 december 2018 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Komt enkele dagen eerder terug omdat ik in het weekend dat ze terug zou komen op wintersport ga (en ik ga ‘iets’ langer dan een week zegmaar). Ze blijft die dagen ook bij mij.
Is allemaal on topic, want feitelijk gewoon derde date.
O, ze komt met veel meer baggage terug. Heeft nog heel veel kleding/schoenen in haar huis aldaar liggen.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel handig dat je haar bagage dan vast hebt ha ha!
Ha ha, geniet er maar heerlijk van!quote:Op donderdag 20 december 2018 18:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, ze komt met veel meer baggage terug. Heeft nog heel veel kleding/schoenen in haar huis aldaar liggen.
En eigenlijk zal ze niet echt veel kleding nodig hebben die dagen.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat jammer eigenlijk, dat er altijd zo puberaal of soms veroordelend bijna wordt gereageerd op dates, en dan vooral eerste dates, waarbij mensen met elkaar naar bed gaan. Het is toch normaal en juist heel leuk dat je elkaar zo aantrekkelijk vindt? En ook al blijft het bij 1x, wat maakt het uit? Ik zou echt willen dat ik weer eens een date had waarbij de spanning zo hoog op loopt dat je elkaar bijna midden op straat wilt bespringen
Ja is ook jammer, er word zó moeilijk gedaan over het feit dat er op 1e dates afgesproken word bij elkaar thuis. Daar rust echt nog een stigma op. Thuis afspreken > Seks. En tuurlijk zit de kans er dan in, maar dat hoeft helemaal niet persé zo te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Wat jammer eigenlijk, dat er altijd zo puberaal of soms veroordelend bijna wordt gereageerd op dates, en dan vooral eerste dates, waarbij mensen met elkaar naar bed gaan. Het is toch normaal en juist heel leuk dat je elkaar zo aantrekkelijk vindt? En ook al blijft het bij 1x, wat maakt het uit? Ik zou echt willen dat ik weer eens een date had waarbij de spanning zo hoog op loopt dat je elkaar bijna midden op straat wilt bespringen
Het was ook meer een grapje van mijn kantquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Voor mij persoonlijk vind ik het niet zo slim om op de eerste date bij een man thuis af te spreken vanwege mijn veiligheid. En dan denk ik dus ook dat het voor andere vrouwen misschien beter is om het niet te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja is ook jammer, er word zó moeilijk gedaan over het feit dat er op 1e dates afgesproken word bij elkaar thuis. Daar rust echt nog een stigma op. Thuis afspreken > Seks. En tuurlijk zit de kans er dan in, maar dat hoeft helemaal niet persé zo te zijn.
En inderdaad, het is gewoon heel erg fijn als je zó'n aantrekkingskracht hebt met iemand dat je niet van elkaar af kan blijven. Wel is het volgens mij zo dat de kans groter is dat het daten vroegtijdig stopt als je al met elkaar naar bed gaat op de eerste date, maar dat ligt óók weer aan hoe je er zelf in staat natuurlijk.
Mij maakt het nooit zoveel uit, op een eerste date vind ik het altijd erg ongemakkelijk als je een beetje tegenover elkaar en er gepraat word, ik vind het altijd een stuk makkelijker als er al van te voren via WhatsApp bijvoorbeeld aantrekkingskracht is waardoor je gewoon rustig op de bank kan knuffelen met elkaar op een eerste date, niet eens perse seks, maar gewoon een arm om elkaar heen.
Ja voor mij persoonlijk niet genoegquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
Mja, je krijgt via WhatsApp (en zeker als diegene ook wil bellen/Skypen) wel een goed beeld bij iemand
Door wat appen toch echt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
Mja, je krijgt via WhatsApp (en zeker als diegene ook wil bellen/Skypen) wel een goed beeld bij iemand
Ja het is misschien wat overdreven angstig maar ontmoet mensen toch liever eerst op neutraal terrein.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet met wat voor types jij afspreekt, Yasmin, maar ik heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad met thuis afspreken op een eerste date. Tuurlijk doe je dat niet nadat je elkaar net 5 min gesproken hebt, maar heb echt alleen maar positieve ervaringen eigenlijkLigt ook aan de insteek natuurlijk.
Het is natuurlijk een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Chia het volgende:
Ik zie het verband niet tussen thuis afspreken en seks op de 1e date niet zo.
Misschien dat Yasmin geen klusjes heeft die gedaan moeten worden in huis en daarom liever buiten de deur wil afspreken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet met wat voor types jij afspreekt, Yasmin, maar ik heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad met thuis afspreken op een eerste date. Tuurlijk doe je dat niet nadat je elkaar net 5 min gesproken hebt, maar heb echt alleen maar positieve ervaringen eigenlijkLigt ook aan de insteek natuurlijk.
Genoeg 'mannelijke' klusjes maar verwacht niet dat mijn date dat komt doenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien dat Yasmin geen klusjes heeft die gedaan moeten worden in huis en daarom liever buiten de deur wil afspreken.
Lijkt mij ook gezonder en minder ongemakkelijk om gewoon ergens een drankje te doen. Kan je ook nog eens met een uurtje weg als het niet bevalt.
Als je wilt seksen op de eerste date is het heel makkelijk om bij een van beiden thuis te eindigen, daar hoeft de date niet voor thuis te beginnenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een stuk makkelijker
Heb ook nog nooit slechte ervaringen gehad, het is dan een stuk minder geforceerd in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kan ook gewoon in een park hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je wilt seksen op de eerste date is het heel makkelijk om bij een van beiden thuis te eindigen, daar hoeft de date niet voor thuis te beginnen
Mja ik neem gewoon het risico niet. Heb genoeg mindere ervaringen met het andere geslacht en fysiek ga ik het meestal niet van ze winnen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:47 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit slechte ervaringen gehad, het is dan een stuk minder geforceerd in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet dat jullie uut dezelfde vijver vissen, spirit. In het geval van Yasmin kan ik me wel voorstellen dat je niet thuis durft af te spreken.
Leuk VEM!quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:20 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, Russisch opdonderke komt eerder terug zodat ze oud en nieuw bij mij kan vieren. En blijft vervolgens ook maar even tot de 5e (dan moet ik echt weg richting wintersport). Best lange 3e date...
Ik nu wel, maar dan ligt het er ook aan wat je doet. Als je een actieve thuisdate hebt zoals ik maandag een appeltaart met iemand wil bakken, dan hoeft dat niet gelijk seks te betekenen, maar samen met iemand de eerste date op de bank zitten kan zorgen voor veel intimiteit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Chia het volgende:
Ik zie het verband niet tussen thuis afspreken en seks op de 1e date niet zo.
Waarom zou je geen seks willen? Als je elkaar aantrekkelijk vindt, dan is dat toch een hele normale bezigheid zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik nu wel, maar dan ligt het er ook aan wat je doet. Als je een actieve thuisdate hebt zoals ik maandag een appeltaart met iemand wil bakken, dan hoeft dat niet gelijk seks te betekenen, maar samen met iemand de eerste date op de bank zitten kan zorgen voor veel intimiteit.
Waarschijnlijk ben je veel meer bezig met het handelen in die intieme situatie dan dat je elkaar echt leert kennen.
De tip is: eindig niet op de bank samentenzij je gewoon seks wilt.
is maar net wat je wil, ik vind sex fijn toch kan ik het ook heel fijn vinden om eerst meer verbinding te voelen en er wat meer tijd in te steken om iemand te leren kennen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen seks willen? Als je elkaar aantrekkelijk vindt, dan is dat toch een hele normale bezigheid zou ik zeggen.
Is dat vanwege de mythe dat snel van bil gaan gelijk staat aan ‘dan wordt het geen lange relatie’? Of spelen er andere gedachtes mee? Want ergens is het heel gek als je iemand fysiek aantrekkelijk vindt en andersom ook dat je dan (nog) niet met elkaar naar bed wil.
Ja, die mythe.. het is ook lekker om te verlangen naar elkaar. Natuurlijk wil ik seks met hem. Die spanning was er zeker, maar niemand wil iemand die makkelijk is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen seks willen? Als je elkaar aantrekkelijk vindt, dan is dat toch een hele normale bezigheid zou ik zeggen.
Is dat vanwege de mythe dat snel van bil gaan gelijk staat aan ‘dan wordt het geen lange relatie’? Of spelen er andere gedachtes mee? Want ergens is het heel gek als je iemand fysiek aantrekkelijk vindt en andersom ook dat je dan (nog) niet met elkaar naar bed wil.
Ditquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:46 schreef dop het volgende:
[..]
is maar net wat je wil, ik vind sex fijn toch kan ik het ook heel fijn vinden om eerst meer verbinding te voelen en er wat meer tijd in te steken om iemand te leren kennen.
Daar zal voor iedereen ook een bepaalde balans moeten zijn.
Puur sex is soms toch ook een vorm van ontladen. en niet altijd de manier om tot verbinding te komen.
Zeker bij vrouwen zie je ook vaak dat ze zichzelf niet zomaar in een keer kunnen geven. Soms moet er eerst een soort vertrouwen worden opgebouwd.
Weet je dat ik daar over na ging denken... En het is voor mij inderdaad zo dat een man bij een date valt in een van vier categorieën:quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:46 schreef dop het volgende:
[..]
is maar net wat je wil, ik vind sex fijn toch kan ik het ook heel fijn vinden om eerst meer verbinding te voelen en er wat meer tijd in te steken om iemand te leren kennen.
Puur sex is soms toch ook een vorm van ontladen. en niet altijd de manier om tot verbinding te komen.
Zeker bij vrouwen zie je ook vaak dat ze zichzelf niet zomaar in een keer kunnen geven. Soms moet er eerst een soort vertrouwen worden opgebouwd.
Das niet zo vreemd tochquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:11 schreef Caithlinn het volgende:
Moet ik trouwens ook even zeggen dat ik bij die 2de categorie ook echt niet zo maar sex heb dus. Zeker niet op de eerste date haha. Dat is heel stom, maar daar ben ik dan ook echt een stuk onzekerder over
Wel als je bedenkt dat ik daar bij de eerste categorie geen problemen mee hebquote:
Zeker wel, heel eenvoudig zelfs. Bijvoorbeeld als een dame de volgende ochtend 'in mijn paspoort staat eigenlijk Ronald' zegt. Dan ben ik gewoon weer terug bij af hoor. Goede discussie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt iemand niet ontneuken om daar weer naar terug te gaan.
Maar dan heb je evengoed niet dat flirterige, spannende, willtheywontthey, giebelgieb, dus kun je het net zo goed latenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Zeker wel, heel eenvoudig zelfs. Bijvoorbeeld als een dame de volgende ochtend 'in mijn paspoort staat eigenlijk Ronald' zegt. Dan ben ik gewoon weer terug bij af hoor. Goede discussie.
Ja maar blijkbaar maakt het je dan niet uit wat ze van je vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:16 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat ik daar bij de eerste categorie geen problemen mee heb
Mag toch hopen dat je daar dan al wat eerder achter bent gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Zeker wel, heel eenvoudig zelfs. Bijvoorbeeld als een dame de volgende ochtend 'in mijn paspoort staat eigenlijk Ronald' zegt. Dan ben ik gewoon weer terug bij af hoor. Goede discussie.
Haha, nee, dat is niet het enige... Dan voel ik me meer ‘in control’ denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar maakt het je dan niet uit wat ze van je vinden.
Seks is juist een ideale manier om te verbinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:46 schreef dop het volgende:
[..]
Kijk, die laatste gedachte... is die waar? Is die echt waar?quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, die mythe.. het is ook lekker om te verlangen naar elkaar. Natuurlijk wil ik seks met hem. Die spanning was er zeker, maar niemand wil iemand die makkelijk is.
Zo snel kan het gaan....quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:17 schreef Bouke-p het volgende:
net weer een virtueel blauwtje gelopen op paiq. leuk gesprek, de fotos worden onthuld en ik word bijna instant geblocked.
nou is dat opzich geen ramp maar wtf, zeg gewoon ff dat je t niks vind ofzo. zo lelijk ben ik nou ooj weer niet 😂
dat hangt toch helemaal van jezelf af? wat wil je? heb je zelf kinderen enz enz.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
daten met een 36 jarige en een kind ja nee?
Als jij 16 bent lijkt mij dat geen goed idee. Ben jij 61 zou ik zeggen ‘goed gedaan’. Maar zelfs dan, is ze leuk? Want eigenlijk is dat de vraag die jij je moet stellen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
Ligt eraan hoe oud het kind is en zijn omgang, alleen weekend of ook door de week??quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
Ja, dat kunnen wij ook niet weten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:17 schreef Puntenjager het volgende:
Net terug van date nummer drie met een Russische.
De eerste date naar de dierentuin geweest en daarna wat film/tv gekeken bij haar thuis. Gezoend en wat gefrunnik, maar gewoon naar huis gegaan 's avonds. Gewoon normaal zou ik zeggen.
De tweede date full out sex. Blijven slapen en de volgende ochtend, voordat ze naar haar werk wilde ze nog een keer. Meer dan positief zou ik zeggen.
Date drie: stuk door het bos gefietst, samen gekookt en daarna oude Russische films gekeken, maar daarna vroeg ze of ik naar huis wilde gaan.
Waarom zou ze op date drie zoveel gad terug genomen hebben
Okay, ze hing wel tegen me aan op de bank enzo, maar ze ging niet echt mee in escalatie naar meer.
Romantisch......veel plezier!quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen een spontane wandeldate! Dat wordt gezellig onder de paraplu met z'n tweeen
Je bent zelf 30 volgens je profiel. Ik zou zelf niet weten waarom het niet kan, maar ligt er maar net aan wat je zelf wilt, hoe oud kind is, of je zelf kinderen leuk vindt/wilt, of zij dan nog met jou een kind wilt, of het kind altijd bij haar is of dat de vader ook nog in beeld is. Kunnen wij moeilijk beslissen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek voor haar, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenenquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen wij ook niet weten.
Maar ook een Russische aan het daten dus. Niets mis mee.
Nou ja, misschien voelde ze zich niet lekker. Weet ik veel. Of ze had gewoon geen zin. Al vind ik dat in het begin wat raar. Mijn Russische is duidelijk, de 31e gaan we er weer vol tegenaan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Twvens gaat ze dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
Misschien had ze vandaag gewoon even geen zin in seks en echt zoenen en had ze dat de vorige keer wel en ziet zij echt zoenen en seks niet als een vereiste voor een geslaagde date.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek voor haar, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Tevens gaat ze aanstaande dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
Miss had ze dat ook wel gedaan als hij ernaar zou vragen.quote:
Ik zou dat gevoel maar even naar de achtergrond drukken. Is vaak juist een self fulfulling prophecy.quote:Op zondag 23 december 2018 02:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat gevoel geeft het me een beetje
Leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen een spontane wandeldate! Dat wordt gezellig onder de paraplu met z'n tweeen
Niks mis met 36-jarigen met een kind!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
Er kunnen echt 1000 redenen zijn die allemaal niks met jou te maken hebben en alles met haar. Na 2 dates zou ik ook niet alle boeken over eventuele fysieke ongemakken open gooien. Kijk het gewoon even aanquote:Op zondag 23 december 2018 02:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat gevoel geeft het me een beetje
Precies, er is nog helemaal niets aan de hand, behalve datgene wat je nu in je hoofd laat spelen.quote:Op zondag 23 december 2018 08:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er kunnen echt 1000 redenen zijn die allemaal niks met jou te maken hebben en alles met haar. Na 2 dates zou ik ook niet alle boeken over eventuele fysieke ongemakken open gooien. Kijk het gewoon even aan
Misschien was ze op date twee gewoon extra geilquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het zou een soort twijfel kunnen zijn, maar waarom ga je de date daarvoor dan full out!? Niet veel was te gek voor haar, maar vandaag hoefde ze niet eens echt te zoenen
Maar ze stelde wèl gewoon voor om morgen weer af te spreken. Echter dan heeft ze ook een bevriend stel uit Rusland over de vloer. Die uiteraard blijven slapen. Tevens gaat ze aanstaande dinsdag een week naar Rusland en ik ga in januari naar Zwitserland.
Ik zou dit soort onzekerheid zeker bij een Russische niet laten zien.quote:Op zondag 23 december 2018 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zou natuurlijk ook zelf kunnen zeggen wat er aan de hand is...
Maar goed. Als je het zeker wilt weten: vraag het haar.
Vragen naar duidelijkheid is onzekerheid?quote:Op zondag 23 december 2018 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort onzekerheid zeker bij een Russische niet laten zien.
Je kan veel beter de volgende keer seks initiëren. En dan merk je vanzelf of ze er voor te porren is.
Nou, dat hij onzeker is, is een feit. Maar om nou meteen uitleg te vragen waarom iemand geen zin heeft in seks als dat gewoon een keertje zo is, dat vind ik echt heel onzeker.quote:Op zondag 23 december 2018 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vragen naar duidelijkheid is onzekerheid?
Niet communiceren en maar wat doen en je afvragen wat de ander bedoelt vind ik een teken van onzekerheid.
Mijn ervaring met Oosteuropese vrouwen is toch wel dat ze wat meer van de traditionele rolverdeling zijn en dat ze daarom echt nog meer nodig hebben dat je in je mannelijke kracht staat.quote:Op zondag 23 december 2018 09:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En waarom is het bij een Russische anders?
Dit klopt wel aardig. Het culturele aspect is behoorlijk aanwezig, ook bij het daten.quote:Op zondag 23 december 2018 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Oosteuropese vrouwen is toch wel dat ze wat meer van de traditionele rolverdeling zijn en dat ze daarom echt nog meer nodig hebben dat je in je mannelijke kracht staat.
Niet dat ik er nou een enorm onderzoek naar heb gedaan, maar toch. Het is ook maar mijn advies.
Dat zou ze kunne doen, maar daarvoor moet ze wel doorhebben dat er überhaupt iets is om uit te leggen.quote:Op zondag 23 december 2018 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zou natuurlijk ook zelf kunnen zeggen wat er aan de hand is...
Maar goed. Als je het zeker wilt weten: vraag het haar.
Misschien ongesteld of last van andere ongemakken?quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of gewoon anderszins geen zin. Kan. Ik heb ook wel eens geen zin. Zelfs ik... Maar dan zou ik er wel gestoord van worden als ik dat meteen uit moet gaan leggen.quote:Op zondag 23 december 2018 11:06 schreef Halimede het volgende:
Misschien ongesteld of last van andere ongemakken?![]()
Voor sommigen is de stap zetten om iemand te vertellen dat je last hebt van een enorme schimmelinfectie net iets te groot
Ik heb net geschreven dat ik haar "firm hand" mis. Mag ze er zelf 'around my dick' achter fantaserenquote:Op zondag 23 december 2018 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon anderszins geen zin. Kan. Ik heb ook wel eens geen zin. Zelfs ik... Maar dan zou ik er wel gestoord van worden als ik dat meteen uit moet gaan leggen.
Het is wat anders als het structureel is. Of ineens heel anders. Maar tsjonge, je bent aan het daten en het is pril. Go with the flow.
Ja, dat lijkt mij sowieso een goed idee om subtieler te zijn met dat soort berichten. Tenzij full on sexting natuurlijk. En zelfs dan is het handig om dingen aan de fantasie van de ander over te laten.quote:Op zondag 23 december 2018 11:38 schreef Puntenjager het volgende:
Ik heb net geschreven dat ik haar "firm hand" mis. Mag ze er zelf 'around my dick' achter fantaseren(maar dat snapt ze ws wel)
Dat kan inderdaad ook nog!quote:Op zondag 23 december 2018 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon anderszins geen zin. Kan. Ik heb ook wel eens geen zin. Zelfs ik... Maar dan zou ik er wel gestoord van worden als ik dat meteen uit moet gaan leggen.
Dus...quote:Op zondag 23 december 2018 11:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb net geschreven dat ik haar "firm hand" mis. Mag ze er zelf 'around my dick' achter fantaseren(maar dat snapt ze ws wel)
Het ligt misschien aan mij, maar jij reageert vaker op hele normale omgangsvormen tijdens het daten met deze emoji. Maar waarom?quote:
Het contact tussen het daten door hoort toch ook bij het daten?quote:Op zondag 23 december 2018 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Snap de meerwaarde van het hier melden niet echt. Net als yasmin waarschijnlijk.
Vind het wat vreemd om naar je date te sturen dat hij haar tight grip mist:pquote:Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij, maar jij reageert vaker op hele normale omgangsvormen tijdens het daten met deze emoji. Maar waarom?
Het maakt er een verrassend topic van in elk geval......leerzaam ookquote:Op zondag 23 december 2018 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, nou ja... misschien dat het voor hen heel logisch klinkt.
Behehe, zo moest ik eens tijdens date 3 tegen iemand zeggen dat seks er even niet inzat vanwege een recent genomen morning after pill, die de boel nogal ontregelde (op een onfrisse, onverwachte manier)... Niets geworden gek genoegquote:Op zondag 23 december 2018 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou op een derde date liever de boot afhouden dan over de menstruatiecyclus beginnen.
Meid, ik glijt hier helemaal van de zetel.quote:Op zondag 23 december 2018 11:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit heeft nog nooit iemand gedaan. Onmogelijk.quote:Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:
Zijn er mensen die het volgende hebben gedaan en hoe hebben ze dit ervaren:
Van daten en pas seks hebben wanneer er echt gevoelens in het spel komen naar:
Alleen maar neuken en gewoon niet meer daten?
Ik overweeg die stap te maken.quote:Op zondag 23 december 2018 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit heeft nog nooit iemand gedaan. Onmogelijk.
Tevens groetjes vanag Malta.
*Tinder van zolder haalt en ,aanslingert.
Als ik echt gevoelens voor iemand heb kan ik niet meer 'alleen sex' hebben.....dan moet ik echt afstand van hem nemen als hij zegt dat het niet wederzijds is.....quote:Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:
Same, maar nu heb ik het gewoon echt oprecht over.. gewoon stoppen met daten en behoeftes vervullen.quote:Op zondag 23 december 2018 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als ik echt gevoelens voor iemand heb kan ik niet meer 'alleen sex' hebben.....dan moet ik echt afstand van hem nemen als hij zegt dat het niet wederzijds is.....
Doen toch heel veel mensen?quote:Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Same, maar nu heb ik het gewoon echt oprecht over.. gewoon stoppen met daten en behoeftes vervullen.
Hoiquote:Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik overweeg die stap te maken.fuck it all fuck it all.
#jealous dat je lekker warm zit![]()
Als dat is waar je op dit moment behoefte aan hebt, prima toch? Je moet vooral doen waar je gelukkig van wordt.quote:Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Same, maar nu heb ik het gewoon echt oprecht over.. gewoon stoppen met daten en behoeftes vervullen.
Succes en/of sterkte dan maar....quote:Op zondag 23 december 2018 16:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, denk het welquote:Op zondag 23 december 2018 16:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als dat is waar je op dit moment behoefte aan hebt, prima toch? Je moet vooral doen waar je gelukkig van wordt.
Thanksquote:Op zondag 23 december 2018 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes en/of sterkte dan maar....
Bij mij is het altijd meer die periode geweest dat ik geen trek had in een relatie. Je blijft wel je behoeftes houden, dus vandaar gewoon rondneuken. Iets diepers zat daar niet achter.quote:Op zondag 23 december 2018 16:50 schreef Faxie het volgende:
Maar denk dat heel veel mensen dat rond een bepaalde leeftijd wel hebben. De losgaan periode.
Klopt. En dan is een van die scharrels toch wel erg leuk, en eindig je in een nieuwe relatie. Heb dat ondertussen toch al wel heel vaak zien gebeuren.quote:Op zondag 23 december 2018 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd meer die periode geweest dat ik geen trek had in een relatie. Je blijft wel je behoeftes houden, dus vandaar gewoon rondneuken. Iets diepers zat daar niet achter.
Ik zou niet weten waarom je zo tergend lang zou wachten met seks tot er gevoelens bij komen kijken.quote:Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:
Maar meemaken...quote:Op zondag 23 december 2018 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. En dan is een van die scharrels toch wel erg leuk, en eindig je in een nieuwe relatie. Heb dat ondertussen toch al wel heel vaak zien gebeuren.
Oh ik wel =) tof, wat ga ik meemaken nu?quote:
Dat weet je heus wel, boefjequote:Op zondag 23 december 2018 17:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh ik wel =) tof, wat ga ik meemaken nu?
Shit ik moet nog naar buiten vandaag dat wordt de vrouwen van me afslaan zo op de fiets. Blij dat Yasmin niks wilt gelukkig.quote:
IJskoud is zijquote:Op zondag 23 december 2018 17:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Shit ik moet nog naar buiten vandaag dat wordt de vrouwen van me afslaan zo op de fiets. Blij dat Yasmin niks wilt gelukkig.
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:
Waarom kiezen? Bij mij wisselen die periodes zich af. Ik heb altijd contacten puur op basis van lust. Niks mis mee en dat is wederzijds. We weten allebei dat meer er niet in zit en vinden dat prima. Als ik zin heb om te daten, doe ik dat. Als daten serieuzer zou worden, stoppen de andere contacten. Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.quote:
Okay en waar haal je dat blik met gewillige mannen dan vandaan dat je opentrekt?quote:Op zondag 23 december 2018 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Bij mij wisselen die periodes zich af. Ik heb altijd contacten puur op basis van lust. Niks mis mee en dat is wederzijds. We weten allebei dat meer er niet in zit en vinden dat prima. Als ik zin heb om te daten, doe ik dat. Als daten serieuzer zou worden, stoppen de andere contacten. Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.
Gewillige mannen zijn werkelijk overal te vinden. Dat is echt niet moeilijk.quote:Op zondag 23 december 2018 17:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay en waar haal je dat blik met gewillige mannen dan vandaan dat je opentrekt?
Strik jij ze dan of geef je dan een hint?quote:Op zondag 23 december 2018 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewillige mannen zijn werkelijk overal te vinden. Dat is echt niet moeilijk.
Die zitten op Fokquote:Op zondag 23 december 2018 17:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Strik jij ze dan of geef je dan een hint?
En gewillige vrouwen? Zelfde plek ook makkelijk te vinden?
Misschien wel een klein beetje waar. In alle eerlijkheid.quote:
Preciesquote:Op zondag 23 december 2018 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewillige mannen zijn werkelijk overal te vinden. Dat is echt niet moeilijk.
Dit dus evenquote:Op zondag 23 december 2018 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms ben ik daten spuugzat door herhaalde teleurstellingen. Dan is het fijn om alle verwachtingen los te kunnen laten en puur voor fysieke aantrekking te gaan.
Nee gewoon stoppen met daten en gewoon losse contactjes aangaanquote:Op zondag 23 december 2018 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.
Van daten terug naar FWB?
Dat wel gedaan ja.
Beetje craycray zijn helptquote:Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Ah jullie hebben dus allemaal wel 5 hunks in een balboekje die je een veeg kan geven als je even zin hebt?
Super handig maar de mannen in dit topic willen wel weten hoe je in zo een boekje komt. Lijken me handige tips.
Pray to all the gods.quote:Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Ah jullie hebben dus allemaal wel 5 hunks in een balboekje die je een veeg kan geven als je even zin hebt?
Super handig maar de mannen in dit topic willen wel weten hoe je in zo een boekje komt. Lijken me handige tips.
Wat is dit nou weer voorn stomme opmerking?quote:
Dat gaan we natuurlijk nooit verklappen.......quote:Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Heb wel vaker de indruk dat dit een topic is dat is gekaapt door vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2018 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk nooit verklappen.......![]()
Shit......je hebt ons door....quote:Op zondag 23 december 2018 17:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb wel vaker de indruk dat dit een topic is dat is gekaapt door vrouwen.
Naja mag je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dit topic zorgt denk ik niet echt voor (betere) dates bij veel mensen.quote:Op zondag 23 december 2018 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Shit......je hebt ons door....
Ik weet dat al hoor. Zo moeilijk is het ook weer niet.quote:Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Daarom ook meer inhoudelijke reactie gegeven. Maar een stukje mazzel blijft er wel meespelen natuurlijk. Al is het denk ik veel kleiner dan veel mensen zich realiseren.quote:Op zondag 23 december 2018 17:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voorn stomme opmerking?
Denk ik ook niet inderdaad....quote:Op zondag 23 december 2018 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja mag je allemaal zelf weten natuurlijk, maar dit topic zorgt denk ik niet echt voor (betere) dates bij veel mensen.
Jij bent ook nooit verder gekomen dan cryptisch doen, hoop lucht.quote:Op zondag 23 december 2018 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet dat al hoor. Zo moeilijk is het ook weer niet.
Ik denk weinig mazzel. Maar je invloed is nooit 100% dus altijd stuk mazzel.quote:Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom ook meer inhoudelijke reactie gegeven. Maar een stukje mazzel blijft er wel meespelen natuurlijk. Al is het denk ik veel kleiner dan veel mensen zich realiseren.
Ja, eigenlijk wel. Mannen bieden zich aan hoe knap of lelijk je bent als vrouw. Mannen komen in het boekje door goed in bed te zijn en charmes helpen.quote:Op zondag 23 december 2018 17:48 schreef ludovico het volgende:
Weinig lucht hoor. Je houdt ze vanzelf over aan avontuurtjes, of daten wat verder nergens op uitloopt.quote:Op zondag 23 december 2018 17:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit verder gekomen dan cryptisch doen, hoop lucht.
Lijkt me niet echt de volgorde. Je moet eerst het bed gedeeld hebben voordat ze weet dat je goed bent in bed immers. Charmes zijn leuk maar je moet dan wel eerst in contact komen met elkaar.quote:Op zondag 23 december 2018 17:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Mannen bieden zich aan hoe knap of lelijk je bent als vrouw. Mannen komen in het boekje door goed in bed te zijn en charmes helpen.
Godinquote:Op zondag 23 december 2018 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn beide pallet cleansers waren compleet uiteenlopende types, maar ondanks dat ik ze geen vrienden zou noemen, gedroegen ze zich de complete periode dat we gebruik hebben gemaakt van elkaars diensten uitermate vriendschappelijk. Dus aardig, geinteresseerd, attent en eerlijk.
Niet lullig tegen elkaar doen omdat je niet met elkaar wil trouwen, elkaar niet gebruiken, geen white lies, geen ghosting, geen 4 dagen later pas reageren op een appje, dus eigenlijk zoals ik vind dat een (potentiele) partner of een vriend zich hoort te gedragen, maar dan al duidelijk dat het niet genoeg klikt voor een goede vriendschap of relatie.
Het blijft een two-way street. Als je gewoon iemand zoekt waar je met je botte, onattente kop, je ongewassen tolly komt leegschieten om daarna weer te vertrekken, tja dan zoek je geen fuckbuddy of een fwb, maar een hoer. En daar moet je dus gewoon voor betalen.
Meer dates meer avontuurtjes, lijkt me leuk, wat moet ik doen?quote:Op zondag 23 december 2018 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weinig lucht hoor. Je houdt ze vanzelf over aan avontuurtjes, of daten wat verder nergens op uitloopt.
Wat dacht je dan?
Ja, dit lijkt me toch niet erg moeilijk? Like I said charmes.. weten hoe je een vrouw het bed in kan lullen..quote:Op zondag 23 december 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de volgorde. Je moet eerst het bed gedeeld hebben voordat ze weet dat je goed bent in bed immers. Charmes zijn leuk maar je moet dan wel eerst in contact komen met elkaar.
Charmes is geen probleem, in contact komen, meer mensen leren kennen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me toch niet erg moeilijk? Like I said charmes.. weten hoe je een vrouw het bed in kan lullen..
Kan je doen, komt minder uit dan als je dat in een setting doet die meer geschikt is om mensen te leren kennen denk ik zo. Maar alles is meegenomen.quote:
Dus, gewoon daten. Dan weten ze vanzelf hoe jij in bed bent.quote:Op zondag 23 december 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de volgorde. Je moet eerst het bed gedeeld hebben voordat ze weet dat je goed bent in bed immers. Charmes zijn leuk maar je moet dan wel eerst in contact komen met elkaar.
Jij date toch genoeg? Of heb ik een verkeerd beeld bij jou?quote:Op zondag 23 december 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meer dates meer avontuurtjes, lijkt me leuk, wat moet ik doen?
Het zijn toch vaak de mannen die weten hoe ze een vrouw het bed in krijgen. Zelfverzekerd is ontzettend belangrijk, uiterlijk al een stuk minder. Ik heb contacten die ik op tinder zo naar links zou swipen, maar die ik irl onweerstaanbaar vind. Heeft alles met houding te maken, met assertiviteit, flirten, niet bang zijn een move te maken. En idd lichamelijke verzorging. Altijd.quote:Op zondag 23 december 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit inderdaad....quote:Op zondag 23 december 2018 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak de mannen die weten hoe ze een vrouw het bed in krijgen. Zelfverzekerd is ontzettend belangrijk, uiterlijk al een stuk minder. Ik heb contacten die ik op tinder zo naar links zou swipen, maar die ik irl onweerstaanbaar vind. Heeft alles met houding te maken, met assertiviteit, flirten, niet bang zijn een move te maken. En idd lichamelijke verzorging. Altijd.
En voor de aantekeningen makers: zelfverzekerd is niet de grote mond en de populaire boiz. Dat is weten wie je bent, accepteren dat dat meer dan prima is.quote:Op zondag 23 december 2018 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak de mannen die weten hoe ze een vrouw het bed in krijgen. Zelfverzekerd is ontzettend belangrijk, uiterlijk al een stuk minder. Ik heb contacten die ik op tinder zo naar links zou swipen, maar die ik irl onweerstaanbaar vind. Heeft alles met houding te maken, met assertiviteit, flirten, niet bang zijn een move te maken. En idd lichamelijke verzorging. Altijd.
Hahah, zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Dit zou voor mij totaal niet werkenquote:Op zondag 23 december 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Maak op tinder een profiel aan met een foto van je blote bovenlichaam (als man zijnde) of een leuke foto van je kop met daarbij de tekst; niet op zoek naar iets serieus. Neem tinder gold of zet je afstand op 2km en je ziet direct wie er is geinteresseerd. Daarna is het idd een kwestie van een normaal, fatsoenlijk gesprek voeren, de vrouw met respect behandelen, maar wel flirterige toespelingen maken en vragen of het haar leuk lijkt om kennis te maken met een drankje bij haar in de buurt (of bij haar thuis). En dan vraag je al vrij snel “en, wat vindt je er van?” en dan maak je een move (tenzij ze zegt: nee sorry dit gaat hem niet worden). En zo doet men dat via tinder.
Nee maar jij zou zo’n man ws ook niet naar rechts swipen denk ik?quote:Op zondag 23 december 2018 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahah, zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Dit zou voor mij totaal niet werkenArme mannen
Tihihi neequote:Op zondag 23 december 2018 18:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar jij zou zo’n man ws ook niet naar rechts swipen denk ik?
Als ik zoiets moet gaan doen, dan heb ik nog liever nooit meer een date.quote:Op zondag 23 december 2018 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihi nee![]()
Ik ben ook wel een beetje een snob denk ik. Ik heb de -volledig misplaatste- overtuiging dat een beetje slimme gast dit niet nodig heeft
Maar jij hebt het nu over de insteek “daten”. Anneloos had het over de insteek “casual sex”. Als vrouw vind ik dat toch een verschil. Maargoed, voor alleen seks zou ik persoonlijk een andere datingsite aanraden en daar gewoon een normaal profiel aanmaken. Daar zoekt iedereen hetzelfde en das een stuk makkelijker regelen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk toch dat de ‘puur seksdate profielen’ die succesvol zijn vaak toch net wat anders van je vraagt en ook voor ander aanbod zorgt. En dan hoef je hier echt niet mee te schrijven zegmaar.
Gewoon vanuit een normaal profiel daten werkt voor mij prima. Ik heb denk ik met iedereen waar ik enige tijd heb gedate of een relatie heb gehad nog seks gehad nadat uitgesproken wat dat het ofwel geen relatie ging worden ofwel dat de relatie klaar was.
Dat heeft in een geval ook nog wel een flink staartje gekregen...
Hoe dan ook, zo kom je dus ook op bellijstjes. Ik denk zelf dat er heel veel vrouwen zijn die op zijn minst voor peace of mind fysiek zijn geworden op basis van ‘wie weet wordt dit een relatie’ om dan het fysieke deel gewoon voort te zetten als blijkt dat een relatie het niet gaat worden.
Net zo goed als dat er vast ook geregeld relaties ontstaan vanuit een ‘dit is alleen maar fysiek’.
Hoe dan ook: er is niet een weg die naar Rome leidt.
geen eisen stellen en niets naar links swipen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij waren we meer bezig met de wens van Ludo om enkele keren per week een booty call te krijgen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij hebt het nu over de insteek “daten”. Anneloos had het over de insteek “casual sex”. Als vrouw vind ik dat toch een verschil. Maargoed, voor alleen seks zou ik persoonlijk een andere datingsite aanraden en daar gewoon een normaal profiel aanmaken. Daar zoekt iedereen hetzelfde en das een stuk makkelijker regelen.
quote:Op zondag 23 december 2018 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij waren we meer bezig met de wens van Ludo om enkele keren per week een booty call te krijgen.
Dus dat was mijn insteek. Wat Anneloos betreft: die redt zich wel denk ik.
Neuken?quote:Op zondag 23 december 2018 18:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik zoiets moet gaan doen, dan heb ik nog liever nooit meer een date..
Ik wil je m'n nummer wel geven hoorquote:Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niet zon lijstje hoor met nummers die ik kan bellen?
Dan niet zeikenquote:Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar denk niet dat ik ga bellen.
Oja right... multitasken is niet mijn dingquote:Op zondag 23 december 2018 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij waren we meer bezig met de wens van Ludo om enkele keren per week een booty call te krijgen.
Dus dat was mijn insteek. Wat Anneloos betreft: die redt zich wel denk ik.
Maar jij lijkt mij dan ook het type die niet zo van de casual sex is.quote:Op zondag 23 december 2018 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niet zon lijstje hoor met nummers die ik kan bellen?
Denk er soms wel eens aan om het te proberen maar denk niet dat het iets voor mij is.quote:
Nee maar soms ja wil je ook wat :pquote:Op zondag 23 december 2018 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar jij lijkt mij dan ook het type die niet zo van de casual sex is.
Snap ik. Maar volgens mij sta jij daar mentaal toch niet helemaal achter. En dan moet je het ook gewoon maar niet doen.quote:
Nee daarom probeer ik het ook maar niet uit.quote:Op zondag 23 december 2018 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar volgens mij sta jij daar mentaal toch niet helemaal achter. En dan moet je het ook gewoon maar niet doen.
* DancingPhoebe plugt trilstaaf inquote:Op zondag 23 december 2018 19:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Misschien. Ik hou mijn opties open..
Tja je weet het pas als je het probeert. Ik zag het ook niet zitten voor het zo liep.quote:Op zondag 23 december 2018 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee daarom probeer ik het ook maar niet uit.
Nou ja ken mezelf wel een beetje. Denk niet dat ik het zo zonder gevoel kan doen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja je weet het pas als je het probeert. Ik zag het ook niet zitten voor het zo liep.
Zoals ik je hier meemaak denk ik ook niet dat je het relazed gaat vinden, maar mensen groeien, meningen veranderen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja ken mezelf wel een beetje. Denk niet dat ik het zo zonder gevoel kan doen.
Het is niet zonder gevoel per sé. Vaak is het gewoon dat je elkaar wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Uitzonderingen daargelaten (wat gek genoeg ook geweldig kan uitpakken).quote:Op zondag 23 december 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja ken mezelf wel een beetje. Denk niet dat ik het zo zonder gevoel kan doen.
Ja maar hoezo heb je sex met iemand die niet leuk genoeg is. Dat begrijp ik dus niet.quote:Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet zonder gevoel per sé. Vaak is het gewoon dat je elkaar wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Uitzonderingen daargelaten (wat gek genoeg ook geweldig kan uitpakken).
Niet leuk genoeg voor een relatie. Daar zijn andere kwaliteiten voor nodig!quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo heb je sex met iemand die niet leuk genoeg is. Dat begrijp ik dus niet.
Wat VEM zegt.....soms kan het gewoon lekker zijn.....zonder bepaalde afspraken of wat dan ook.......Ik ben er ook geen type voor hoor....quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo heb je sex met iemand die niet leuk genoeg is. Dat begrijp ik dus niet.
Begrijp wel wat VEM zegt hoor. Maar goed zie mezelf dat niet doen.quote:Op zondag 23 december 2018 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat VEM zegt.....soms kan het gewoon lekker zijn.....zonder bepaalde afspraken of wat dan ook.......Ik ben er ook geen type voor hoor....
Snap ik!quote:Op zondag 23 december 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp wel wat VEM zegt hoor. Maar goed zie mezelf dat niet doen.
Waarom doe je dan 'moeilijk' dat je geen black book hebt.quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een grapje.quote:Op zondag 23 december 2018 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dan 'moeilijk' dat je geen black book hebt.
Je stelt het alsof je het jammer vindt, maar uiteindelijk is 't niets voor je...
Jij vind dat een "hele normale omgangsvorm" ? Okequote:Op zondag 23 december 2018 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij, maar jij reageert vaker op hele normale omgangsvormen tijdens het daten met deze emoji. Maar waarom?
1x gehad, eerste date bij iemand. Vervolgens op diezelfde date geneukt, dat beviel van beide partijen zo goed dat we zoiets hadden van hmm, laten we het hier maar bij houden, kan het ook nooit gaan tegenvallenquote:Op zondag 23 december 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:
Wat vind jij er niet normaal aan?quote:Op zondag 23 december 2018 20:50 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Jij vind dat een "hele normale omgangsvorm" ? Oke
Op Tinder heb ik echt 0,0 succes, op datingsites ook vrij weinig succes, en vind mezelf er nou ook niet echt bijzonder uitzien (Al heeft overgewicht daar vooral mee te maken) en tóch heb ik wel succes bij vrouwen, hele uiteenlopende types ook nogquote:Op zondag 23 december 2018 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wat voor vrouwen hebben dan wel interesse in jou? Zijn die ook morbide obees of ook gewoon slanke vrouwen? (serieuze vraag)quote:Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Op Tinder heb ik echt 0,0 succes, op datingsites ook vrij weinig succes, en vind mezelf er nou ook niet echt bijzonder uitzien (Al heeft overgewicht daar vooral mee te maken) en tóch heb ik wel succes bij vrouwen, hele uiteenlopende types ook nog
Denk dat het bij mij een combinatie is van het hebben van zelfspot, het hebben van een passie en dat ook naar buiten gooien, en toch op zekere hoogte zelfvertrouwen uitstralen, en weten hoe ik mij moet gedragen zal ook wel schelen
Ja, jij legt heel erg de focus op de woordkeuze, maar dat kan voor de verzender en ontvanger volledig logisch zijn. Ik was er niet bij...quote:Op zondag 23 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel zo'nhoofd trekken als ik zon bericht zou krijgen.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel zo'nhoofd trekken als ik zon bericht zou krijgen.
Wat Yasmin schrijft inderdaad. En het ligt ook aan hoe je met elkaar omgaat. Ben je echt aan't daten dan zou ik zo'n bericht laten, is't puur FWB of een "neukertje" dan kan dat denk ik wel in sommige gevallen..quote:
Beetje een kut vraag, maar goedquote:Op zondag 23 december 2018 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar wat voor vrouwen hebben dan wel interesse in jou? Zijn die ook morbide obees of ook gewoon slanke vrouwen? (serieuze vraag)
Ja, ik vind dat soort seksuele toespelingen doodnormaal. Daarmee hou je iemand toch in een bepaalde gedachtengang met betrekking tot jou.quote:Op zondag 23 december 2018 20:58 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
[..]
Wat Yasmin schrijft inderdaad. En het ligt ook aan hoe je met elkaar omgaat. Ben je echt aan't daten dan zou ik zo'n bericht laten, is't puur FWB of een "neukertje" dan kan dat denk ik wel in sommige gevallen..
Maar zou naar een date niet snel zoiets sturen met als verwachting dat ze er zelf wel iets seksueels van maakt nee
Dat klopt ook, je oogst wat je zaait zeg maarquote:Op zondag 23 december 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zag bij First dates heel vaak dat wat vollere mensen ook een vollere match kregen.
Las laatst dat de meeste mensen uiteindelijk gaan voor iemand die op hen lijkt.quote:Op zondag 23 december 2018 21:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat klopt ook, je oogst wat je zaait zeg maarAlleen hoeft het niet perse te betekenen dat het ook altijd zo is. Mijn laatste date was een slanke zuid-amerikaanse, die daarvoor was wél vol.
Ik had 4 jaar terug iemand die op mij leek innerlijk/uiterlijk, daarmee is't uiteindelijk gestrand na een heel verhaal over gevoel wat weggeebt was en een friendzonequote:Op zondag 23 december 2018 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las laatst dat de meeste mensen uiteindelijk gaan voor iemand die op hen lijkt.
Ja geen garantie natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2018 21:07 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar terug iemand die op mij leek innerlijk/uiterlijk, daarmee is't uiteindelijk gestrand na een heel verhaal over gevoel wat weggeebt was en een friendzone
Heb eigenlijk qua uiterlijk niet specifiek een type om eerlijk te zijnquote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen garantie natuurlijkmaar je moet je er buiten maar op letten. Het klopt volgens mij wel.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:54 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Op Tinder heb ik echt 0,0 succes, op datingsites ook vrij weinig succes, en vind mezelf er nou ook niet echt bijzonder uitzien (Al heeft overgewicht daar vooral mee te maken) en tóch heb ik wel succes bij vrouwen, hele uiteenlopende types ook nog
Denk dat het bij mij een combinatie is van het hebben van zelfspot, het hebben van een passie en dat ook naar buiten gooien, en toch op zekere hoogte zelfvertrouwen uitstralen, en weten hoe ik mij moet gedragen zal ook wel schelen
Dikke vrouwen voelen overal als tiet.quote:Op zondag 23 december 2018 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik als vrouw met overgewicht en vroeger nog mee. Heb gelukkig nooit mogen klagen over aandacht.
Vooral slanke mannen gehad.
Dat is dénk ik omdat mannen het niet zo erg boein waarmee ze het bed delen als het puur is voor een avontuurtje denk ik.quote:Op zondag 23 december 2018 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik als vrouw met overgewicht en vroeger nog mee. Heb gelukkig nooit mogen klagen over aandacht.
Om nog maar te zwijgen over dat je goed moet kijken, voor je het weet steek je'm in een plooiquote:Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dikke vrouwen voelen overal als tiet.
Hoe dik moet ze dan wel niet zijnquote:Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat je goed moet kijken, voor je het weet steek je'm in een plooi
quote:Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe dik moet ze dan wel niet zijn
Hej, wrijving is wrijving *schouderophaal*quote:Op zondag 23 december 2018 21:13 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat je goed moet kijken, voor je het weet steek je'm in een plooi
Uitstraling doet veel, althans bij mij. Een vrouw met een mooie uitstraling en daardoor aantrekkelijk kan zowel slank als voller zijn. Maar een vrouw met een zure uitstraling kan nog zo knap zijn qua uiterlijk maar trekt me totaal niet aan.quote:Op zondag 23 december 2018 21:10 schreef Cue_ het volgende:
En zonder wrijving geen glansquote:Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hej, wrijving is wrijving *schouderophaal*
Is een keer een wat realistischere kijk er op denk ikquote:Op zondag 23 december 2018 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]wat fijn om ook eens te lezen in dit topic
Dit is gewoon onzin. Op festival zie je zat van die poppige meisjes met zo'n grizzlyberenvriend.quote:Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat is dénk ik omdat mannen het niet zo erg boein waarmee ze het bed delen als het puur is voor een avontuurtje denk ik.
Andersom zie je het nooit, een man met overgewicht met een slanke vrouw, althans, niet voor langere periodes, ook puur voor avontuurtjes, of de man moet een Ferrari op z'n landgoed hebben staan
Frits is backquote:Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uitstraling doet veel, althans bij mij. Een vrouw met een mooie uitstraling en daardoor aantrekkelijk kan zowel slank als voller zijn. Maar een vrouw met een zure uitstraling kan nog zo knap zijn qua uiterlijk maar trekt me totaal niet aan.
Dan zal het daar aan schelen denk ik, ga nooit naar festivalsquote:Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin. Op festival zie je zat van die poppige meisjes met zo'n grizzlyberenvriend.
Gek genoeg zie ik ook best veel types die het volgens mij allebei zijn. En kabelbovenarmen en benen, best een indrukwekkende borstkas, en dan zo'n skippybal onder hun shirtquote:Op zondag 23 december 2018 21:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dan zal het daar aan schelen denk ik, ga nooit naar festivals![]()
En dan heb je nog een verschil, is dat een grizzlyberenvriend (mooi woord) omdat 'ie gespierd is? (120 kg bij 1,80 is dik, maar wel een verschil of dat komt door voedsel of trainen) óf omdat 'ie obesikees is?
Eindelijk vakantiequote:
Hmm. Misschien toch maar een keer naar een festivalquote:Op zondag 23 december 2018 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik ook best veel types die het volgens mij allebei zijn. En kabelbovenarmen en benen, best een indrukwekkende borstkas, en dan zo'n skippybal onder hun shirt
Ik denk dat was je zegt uitstraling en zo echt wel veel verschil kan maken.quote:Op zondag 23 december 2018 21:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Hmm. Misschien toch maar een keer naar een festival
Ja denk dat dat ook zeker wel meespeelt.quote:Op zondag 23 december 2018 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat was je zegt uitstraling en zo echt wel veel verschil kan maken.
Hoe lang geleden is dat?quote:Op zondag 23 december 2018 21:22 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja denk dat dat ook zeker wel meespeelt.
Mijn uitstraling is tegenwoordig een beetje slonzigMaar in de periode dat ik nog echt wel wat moeite deed was er weinig te klagen
Hoeft niet. Ben zelf wat slank maar heb ook wat voller dames gehad.quote:Op zondag 23 december 2018 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen garantie natuurlijkmaar je moet je er buiten maar op letten. Het klopt volgens mij wel.
Nou, dan dus maar weer eens je lijf schrobben, gezond eten en wat bewegen.quote:
Lijf schrobben doe ik dagelijks, alleen het bewegen dat staat (hihaho) op een laag pitje.quote:Op zondag 23 december 2018 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, dan dus maar weer eens je lijf schrobben, gezond eten en wat bewegen.
Laag pitje trekt lage pitjes aanquote:Op zondag 23 december 2018 21:45 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Lijf schrobben doe ik dagelijks, alleen het bewegen dat staat (hihaho) op een laag pitje.
Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde..quote:Op zondag 23 december 2018 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Laag pitje trekt lage pitjes aan![]()
Wijs advies van deze wijze oude vrouw, doe er wat mee
Zorg dat je er beetje fris en scherp uitziet, uitstraalt dat je lol in het leven hebt en zorg dat je wat te bieden hebt aan de ander en er lol in hebt dat te delen. Wie je bent en wat je hebt.quote:Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde..
Ja daar valt wel wat over te zeggen, zorgen voor wat meer uitstraling zal ik wel moeten doen.quote:Op zondag 23 december 2018 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorg dat je er beetje fris en scherp uitziet, uitstraalt dat je lol in het leven hebt en zorg dat je wat te bieden hebt aan de ander en er lol in hebt dat te delen. Wie je bent en wat je hebt.
Wereld te verbeteren iig.
En ik bedoelde die vieze leren jas. Of is die al weg inmiddels?
Eerlijk gezegd is dat best lastig wanneer je (diep) ongelukkig bent en van weinig dingen (materieel of wat dan ook) meer echt gelukkig wordt.quote:Op zondag 23 december 2018 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorg dat je er beetje fris en scherp uitziet, uitstraalt dat je lol in het leven hebt en zorg dat je wat te bieden hebt aan de ander en er lol in hebt dat te delen. Wie je bent en wat je hebt.
Ongelukkig of niet, verandering begint altijd bij jezelf en er zijn altijd manieren om aan jezelf te werken.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat best lastig wanneer je (diep) ongelukkig bent en van weinig dingen (materieel of wat dan ook) meer echt gelukkig wordt.
Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
Maar dan ben je ook in geen positie om een goede partner te zijn.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat best lastig wanneer je (diep) ongelukkig bent en van weinig dingen (materieel of wat dan ook) meer echt gelukkig wordt.
Lekker aantrekkelijk dan voor een ander zegquote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zal trouwens altijd iemand zijn die meer die bieden heeft dan jij, dus op dat gebied ben je sowieso inwisselbaar.
Iedereen is inwisselbaar, zelfs Cristiano Ronaldo.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
hoe is het met jouw dating avonturen?quote:Op zondag 23 december 2018 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker aantrekkelijk dan voor een ander zeg
Ik word hier een beetje ongemakkelijk van.quote:Op zondag 23 december 2018 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dikke vrouwen voelen overal als tiet.
Ik las het en dacht dat het het beste was om mijn gedachtes hierover gewoon voor mij te houden.quote:Op zondag 23 december 2018 23:34 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje ongemakkelijk van.
Dit hoor ik ook vooral vanammem de uitstraling.quote:Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uitstraling doet veel, althans bij mij. Een vrouw met een mooie uitstraling en daardoor aantrekkelijk kan zowel slank als voller zijn. Maar een vrouw met een zure uitstraling kan nog zo knap zijn qua uiterlijk maar trekt me totaal niet aan.
Yolanthe vind ik dus idd helemaal niets met haar (normaal) zure uitstralingquote:Op zondag 23 december 2018 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker bezig.quote:Op zondag 23 december 2018 23:07 schreef Stratotanker het volgende:
***LIVE UPDATE***
"Ja we gaan daar en daar wel wat drinken".
Komen we binnenlopen, kent ze die hele kroeg. Voel me net toyboy nu. Zag vriendinnen al gluren.
Oké en doorrr. Sta op toilet.
Ze heet niet toevallig Petra V.? Daar kun je zelfs in het buitenland nergens meer komen, overal is ze geweest en kent iedereen....quote:Op zondag 23 december 2018 23:07 schreef Stratotanker het volgende:
***LIVE UPDATE***
"Ja we gaan daar en daar wel wat drinken".
Komen we binnenlopen, kent ze die hele kroeg. Voel me net toyboy nu. Zag vriendinnen al gluren.
Oké en doorrr. Sta op toilet.
samequote:Op zondag 23 december 2018 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ontmoet helemaal niemand joh.quote:Op zondag 23 december 2018 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij date toch genoeg? Of heb ik een verkeerd beeld bij jou?
Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...quote:Op zondag 23 december 2018 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me toch niet erg moeilijk? Like I said charmes.. weten hoe je een vrouw het bed in kan lullen..
Leuk! En woont ze te ver?quote:Op zondag 23 december 2018 23:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuke date gehad vandaag, eerst lekker wezen wandelen door de duinen met haar honden, daarna lekker wezen lunchen. Afsluitend nog bij haar thuis geweest en thee gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar, ze woont alleen wel een eindje weg
Ok. Ja, maar dan is het logisch dat je niet op neuklijsten staat.quote:Op maandag 24 december 2018 02:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ontmoet helemaal niemand joh.
Je wil dat het je aan komt waaien?quote:Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...
Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.quote:Op maandag 24 december 2018 02:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het de 10% is. Een wat groter ego is op de korte termijn dan inderdaad van toegevoegde waarde maar het interesseert me eigenlijk vrij weinig allemaal...
Ik kom weinig in contact, ik heb weinig zin om het via online te spelen (dan zou ik aan leuke foto's moeten komen voor Tinder, geen zin om dat te fixen)... Maar die stilte moet eigenlijk drukker worden.
O, je weet het zelf dus ook wel...quote:Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.
Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.quote:Op maandag 24 december 2018 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik behoor wel tot de 10%. Alleen al vanwege mijn Hongaarse kwaliteiten.
Verder heb ik nu 14 matches op Malta en blijkt dat ze met kerst toch niet heel happig zijn om af te spreken. Snap ik niks van..
(er zat ook een trans Aziaatje bij, ik had het profiel niet gelezen)
Voeding is het allerbelangrijkste. Extra bewegen helpt uiteraard veel: je kunt dan toch net iets meer blijven eten, maar toch afvallen, je wordt er energieker van.quote:Op zondag 23 december 2018 21:50 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt! Moet mezelf er toe aanzetten om meer te bewegen, zo heel erg langzaam word het steeds minder, en dat is zonde..
Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou?quote:Op zondag 23 december 2018 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
hoe is het met jouw dating avonturen?
Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.quote:Op maandag 24 december 2018 02:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Om in contact te komen met mensen moet je volgens mij wel wat actie ondernemen.
Als ik niks doe heb ik met helemaal niemand een persoonlijk gesprek. Dat komt niet aanwaaien.
Niemand heeft op ieder gebied meer te bieden en als je een relatie hebt, dan heb je samen iets wat de rest niet heeft en dat is historie. Laat dat nu juist een van de belangrijkste binders zijn.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
beggarsquote:Op maandag 24 december 2018 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje vaseline en doorbijten. Beggers can’t be choosers.
Want? Ik ben een leuke gast. Wat moet er opeens een grotere prioriteit zijn dan dat ik iets achterwege zou moeten laten? Waar haal je zo een idee vandaan?quote:Op maandag 24 december 2018 02:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan heb je toch veel grotere prioriteiten dan het vinden van een partner?
Wat heb jij een vriendin, een fuckbuddy of een fwb te bieden denk je?
Mag het geen Tinder zijn?quote:Op maandag 24 december 2018 07:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wil dat het je aan komt waaien?
"Meer te bieden" bedoel je denk ik.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij leest daar andere dingen in dan die ik bedoel, de mannen die op die bellijstjes staan dat zijn er denk ik niet zo veel, ik ken ze niet, nouja, misschien één kerel, die karakter eigenschappen heeft die wel hoor maar het is volgens mij veel meer wat hij ervoor doet. Als hij geen gesprekken begint is het ook radiostilte.quote:Op maandag 24 december 2018 07:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind “10%” roepen toch wel zo’n enorme kutsmoes om niks te hoeven ondernemen. Er is niks onaantrekkelijker dan mannen die in een slachtofferrol zitten en excuses verzinnen om er niet uit te hoeven komen. Die 10% bestaat niet! Het heeft niks met uiterlijk en alles met houding en innerlijk te maken. Ben je ontevreden over je uiterlijk? Ga naar de sportschool, ga naar de kapper, ga naar een kledingwinkel. Doe er iets aan. Ga assertiviteitscursussen volgen, lees een zelfhulpboek. Zorg dat je de persoon wordt die je wilt zijn. Maar ga alsjeblieft niet in een hoekje zitten janken dat je leven kut is omdat je niet bij die denkbeeldige 10% hoort. Bah.
Ja kom dan door met de tips? Jij hebt toch aandacht in overvloed zeg je?quote:Op maandag 24 december 2018 07:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, je weet het zelf dus ook wel...
Dus jouw tip is: spreek vrouwen aan op straat. Dus ik moet de straat op zeg maar, voor dat doel ook specifiek? Dus gewoon pua uithangen zegmaar? Kan natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Poeh poeh je moet moeite doen? Ik snap het probleem niet? Knoop een gesprek aan met een vrouw op straat of eentje waarmee je een gezamelijke hobby hebt.
Je hebt een goede babbel dus ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn?
Goede tip: vaker naar de kroeg en andere mensen aanspreken.quote:Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
Ik ben persoonlijk tevreden over de stand van zaken, mag niet klagen.quote:Op maandag 24 december 2018 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Uitermate goed, ik neuk me een slag in de rondte. En hoe is het bij jou?
Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.quote:Op maandag 24 december 2018 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in. Ga zitten opeen kruk, neem een biertje en spreke gewoon eens wat mensen/vrouwen aan die daar een bestelling doen.
Soms krijg je een zure blik, soms een glimlach, soms een gesprekje en soms meer.
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 24 december 2018 12:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel een beetje koppijn van het drinken alleen vandaag. Stomme kroeg :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |