abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184027977
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:05 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

_O_

Viel de openhart-operatie aan de cv ketel mee ? ;)
Vlottertje van de automatische ontluchter was stuk. Dus was vrij snel gefixed door de cv meneer.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:01:49 #27
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184032743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Warmte!! En warm water O+
[ afbeelding ]
Nice! En ik vind de petrol muur ook mooi ;). Is early dew helemaal weg of hebben jullie het gecombineerd?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184033269
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:01 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nice! En ik vind de petrol muur ook mooi ;). Is early dew helemaal weg of hebben jullie het gecombineerd?
De petrol muur is weg en daarvoor in plaats is de early dew gekomen.
pi_184034459
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De petrol muur is weg en daarvoor in plaats is de early dew gekomen.
Goede keuze. Wij hebben hem ook _O- maar dan in onze slaapkamer.
pi_184052613
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Goede keuze. Wij hebben hem ook _O- maar dan in onze slaapkamer.
Het is een heerlijk rustige kleur O+
pi_184052624
Bij onze binnen-deuren zitten aluminium kozijnen. Nu zijn deze vreselijk verkleurd. Wat is de beste manier om deze te schilderen en voor te bereiden op schilderen?
pi_184052826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij onze binnen-deuren zitten aluminium kozijnen. Nu zijn deze vreselijk verkleurd. Wat is de beste manier om deze te schilderen en voor te bereiden op schilderen?
Als het oppervlak verder nog gaaf is:

1) Ontvetten
2) Opschuren met fijn schuurgaas
3) Afstoffen
4) Lakken b.v.k. met acrylverf van Sikkens Rezisto.

Oneffenheden en slechte verflagen: eerst wegkrabben, dan opvullen met 2k epoxyplamuur dan schuren en primeren. Dan als bovenstaand 2) t/m 4).

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 29-12-2018 08:54:37 ]
pi_184052853
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:48 schreef blomke het volgende:

[..]

Als het oppervlak verder nog gaaf is:

1) Ontvetten
2) Opschuren met fijn schuurgaas
3) Afstoffen
4) Lakken b.v.k. met acrylverf van Sikkens.

Oneffenheden en slechte verflagen: eerst wegkrabben, dan opvullen met 2k epoxyplamuur dan schuren en primeren. Dan als bovenstaand 2) t/m 4).
Wat voor primer heb ik dan nodig? Ik denk dat ze allemaal nog heel zijn maar dat moet ik even nakijken.
pi_184052860
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 08:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat voor primer heb ik dan nodig?
Sikkens Rezisto Watergedragen.
pi_184267488
Wat gaat het hard zeg! En mooie badkamer! Mag ik vragen wat je hebt laten doen in de badkamer (zag dat jullie een deel ook zelf hebben gedaan?) en wat jullie daarvoor betaald hebben? (Mag via PM/DM).
pi_184267694
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat gaat het hard zeg! En mooie badkamer! Mag ik vragen wat je hebt laten doen in de badkamer (zag dat jullie een deel ook zelf hebben gedaan?) en wat jullie daarvoor betaald hebben? (Mag via PM/DM).
Het breken hebben we geheel zelf gedaan. Elektra aanleggen hebben we zelf gedaan want mijn beste vriend heeft ooit in een ver verleden een opleiding elektrotechniek gedaan _O-

Maar het loodgieterswerk, vloerverwarming enzo ook, tegelwerk, nieuwe vloer storten hebben we laten doen.

FinanciŽn kom ik in de DM even op terug :)
pi_184286124
Sorry trouwens ik verwaarloos dit topic een beetje. Maarja ik kan wel iedere keer neerzetten wat er nu weer geschilderd is haha.

De beneden verdieping is qua schilderen wel bijna klaar en dan kan de vloer erin.

Vandaag de gordijnen in laten meten. Overal komen vouwgordijnen ben benieuwd waar dat kostenpostje op uit gaat komen :+
pi_184328717
Ik vroeg me ineens af hoever jullie waren, maar zag dat ik dit tweede deel had gemist. Begint nu de afrondende fase te naderen :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_184328852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 22:46 schreef SV-tje het volgende:
Ik vroeg me ineens af hoever jullie waren, maar zag dat ik dit tweede deel had gemist. Begint nu de afrondende fase te naderen :)
Haha ja klopt. Gaat niet zo snel nu hoor. Ik doe iedere dag een beetje schilderen want heb nog steeds issues met mijn nek :') volgende week wintersport..gaat vast goedkomen :+

Maar langzaam begint het wel ergens op te lijken. Tot op heden iig blij met alle keuzes die we hebben gemaakt O+
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:55:18 #40
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184333728
Heerlijk toch!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_184346652
Foto's!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 21:46:01 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184347975
Wat Claudia zegt. ^O^
Resistance is futile.
pi_184472140
Ik ben niet zo veel meer in het huis geweest vanwege mijn nek :@ want morgen eindelijk op wintersport O+

Maargoed heb wel wat foto's :)

Het plafond van de overloop is dicht. Badkamer plafond is ook bijna klaar dan kunnen we dat verder afkitten, voor strijken en schilderen. Hopelijk oogt het een beetje met structuur verf. En anders mag de stuccadoor het volgend jaar komen fixen :@
CGgte84.jpg

Ik heb de gang geschilderd minus de achterste muur want die pak ik met de bovenste verdieping mee.

Hoe het was
sX4jGUR.jpg

En nu
meWv2BY.jpg

Omdat ik teveel last van mijn nek had ging ik maar een kastje van de Karwei in elkaar zetten.. Is nog niet af komt na de vakantie wel weer :+
XY5SntI.jpg

Gordijnen zijn Ingemeten en de stof is uitgezocht.
Voor de vouwgordijnen
G5G8baJ.jpg

Hopelijk ski ik alles een beetje los de komende week en kan er daarna aan de bovenverdieping begonnen worden qua schilderen. Dan nog kozijnen, vloeren leggen en klaar. Ik heb heel veel zin in vloeren leggen. Lelijke tegelvloer weg enzo O+
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:53:56 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184477143
Ondanks de nekproblemen wel voortvarend bezig. Ik zou het lekker kalm aan doen op wintersport met je nek..!
Resistance is futile.
pi_184480929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:53 schreef Seven. het volgende:
Ondanks de nekproblemen wel voortvarend bezig. Ik zou het lekker kalm aan doen op wintersport met je nek..!
Ja baal echt en de dokter blijft zeggen spierpijn... Maar het voelt meer of er iets bekneld zit ofzo. We zullen zien.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:29:13 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184481558
Beterschap! Wat een bikkel ben je dat je door je klachten heen toch doorgaat. Veel plezier alvast in de vakantie! En complimenten voor de kleur vouwgordijnen, mooi tintje. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:52:34 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184482072
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja baal echt en de dokter blijft zeggen spierpijn... Maar het voelt meer of er iets bekneld zit ofzo. We zullen zien.
Je hebt al weken last, spierpijn ben je binnen een week vanaf. Luister naar je lijf ;) (ik ben doorgegaan en ik kan nog steeds niet pijnvrij opstaan).
Resistance is futile.
pi_184482653
Weet je toevallig een goed gordijnadresje?

Veel plezier op wintersport!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_184482896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Weet je toevallig een goed gordijnadresje?

Veel plezier op wintersport!
Heb het nu bij een lokaal bedrijf besteld. Het vorige huis bij Veneta die zitten landelijk komen ook gratis een advies gesprek thuis doen en inmeten. Die waren helemaal goed en toen er iets mee was binnen een week opgelost. Je kan er ook gratis stalen aanvragen. zijn ook echt niet duur. Waren §150,- goedkoper dan de lokale hier maar er bleven twee stoffen over in onze keuze en deze won uiteindelijk.

www.veneta.nl
pi_184482923
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je hebt al weken last, spierpijn ben je binnen een week vanaf. Luister naar je lijf ;) (ik ben doorgegaan en ik kan nog steeds niet pijnvrij opstaan).
Zou je denken he. Het is zelfs een tijd zo erg geweest dat een simpel broodje door slikken zeer deed.

Maargoed ik heb wel ontzettende zin om even lekker een paar dagen te skiŽn. Heb diclofenac bij _O-
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')