Lekker een dagje wandelen op de Veluwe met je schoonmoeder. Gezellig.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien hoor ik altijd dat er sprake is van overbevolking, dus dan is een beetje natuurlijke selectie niet verkeerd toch?
Hoe zit het met dodelijke incidenten in naburige landen dan? In Duitsland bijvoorbeeld?quote:Op maandag 7 januari 2019 10:43 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Waarom de vorige poster het stuk over Roodkapje vet heeft gemaakt is me een raadsel. De informatie over het doden van de kinderen is veel relevanter. Daar bestaat gewoon documentatie over. Nadien hebben zich bij mijn weten geen dodelijke incidenten meer voorgedaan, maar de wolf is in de daaropvolgende decennia dan ook uit het land verdwenen.
die schiet je niet zo snel afquote:Op maandag 24 december 2018 08:20 schreef Hathor het volgende:
Niet te snel voortplanten jongens, voor je het weet moeten we er 1800 komen afschieten.
quote:Op zondag 27 januari 2019 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die schiet je niet zo snel af
wacht maar tot er een kindje opgegeten wordt dan breekt de pleuris uit
mooi toch , op een luchtige dag , ben je daar ook van vanafquote:Op zondag 27 januari 2019 17:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Lekker een dagje wandelen op de Veluwe met je schoonmoeder. Gezellig.
Ja dus. Dan moet je daar maar niet wandelen. Er zijn nog zat andere natuurgebieden waar je kan wandelen.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Lekker een dagje wandelen op de Veluwe met je schoonmoeder. Gezellig.
wat heb je nou aan natuurgebied waar je niet mag wandelen of fietsen, in het weiland mag je ook niet komen van de boerquote:Op zondag 27 januari 2019 18:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dus. Dan moet je daar maar niet wandelen. Er zijn nog zat andere natuurgebieden waar je kan wandelen.
Of jij er persoonlijk iets aan hebt is niet zo relevant hè. Voor de natuur is het heel goed dat er gebieden zijn waar mensen niet (mogen) komen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat heb je nou aan natuurgebied waar je niet mag wandelen of fietsen
natuurgebieden in Nederland waar mensen niet mogen komen daar ben ik geen voorstander vanquote:Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of jij er persoonlijk iets aan hebt is niet zo relevant hè. Voor de natuur is het heel goed dat er gebieden zijn waar mensen niet (mogen) komen.
Daarnaast kan je prima met je schoonmoeder over de Veluwe lopen wanneer daar wolven zitten. Oók wanneer je niet eens van je schoonmoeder af wil.
Ik wel. En ze bestaan al.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
natuurgebieden in Nederland waar mensen niet mogen komen daar ben ik geen voorstander van
quote:De mens is de baas in Nederland, , niet de dieren
ja in Nederland ??quote:Op zondag 27 januari 2019 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel. En ze bestaan al.
[..]![]()
En nog een keer omdat het gewoon zo'n domme uitspraak is:
Daarnaast is biodiversiteit ook gewoon bewezen eigenbelang van de mens(heid).
Ja, in Nederland.quote:
Waar heb je het over?quote:Stond altijd alles onder water vroeger en nu moeten er Olifanten , leeuwen en tijgers komen?
Wat?quote:Mafjoekel
zinloos subsidie gedoe
En nog iets anders....als je in de stad loopt kan je ook aangereden worden door een auto. Alle auto´s maar verbieden in de stad?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat heb je nou aan natuurgebied waar je niet mag wandelen of fietsen, in het weiland mag je ook niet komen van de boer
Dat gebeurt alquote:Op maandag 24 december 2018 08:20 schreef Harvest89 het volgende:
Het is wachten op de zwakzinnige tokkieboeren die dit ongedierte willen afschieten.
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
natuurgebieden in Nederland waar mensen niet mogen komen daar ben ik geen voorstander van
De mens is de baas in Nederland, , niet de dieren
Opzich wel logisch natuurlijk, het is wel je inkomen...of ga jij die boer betalen wat 1 schaap in heel zijn levensjaar zou opbrengen ?quote:Op maandag 24 december 2018 08:20 schreef Harvest89 het volgende:
Het is wachten op de zwakzinnige tokkieboeren die dit ongedierte willen afschieten.
zijn vaste bedragen voorquote:Op zondag 27 januari 2019 19:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Opzich wel logisch natuurlijk, het is wel je inkomen...of ga jij die boer betalen wat 1 schaap in heel zijn levensjaar zou opbrengen ?
quote:De minister schrijft in haar antwoord dat sinds maart 2015 veertig keer schapen zijn aangevallen door wolven.
.
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
het is wachten tot er een kindje gebeten wordt
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
En nog iets anders....als je in de stad loopt kan je ook aangereden worden door een auto. Alle auto´s maar verbieden in de stad?
Laat die wolven lekker met rust zeg.
Ja klopt maar hoeveel? Een boer wordt er nooit beter van denk ik...quote:Op zondag 27 januari 2019 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn vaste bedragen voor
Maar het loopt flink op , het is wachten tot er een kindje gebeten wordt
[..]
Daar is helemaal niks logisch aan. Weg met die kutboeren die alleen maar aan geld denken. Ze verneuken de hele natuur zo.quote:
Oke goede trol weerquote:Op zondag 27 januari 2019 19:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks logisch aan. Weg met die kutboeren die alleen maar aan geld denken. Ze verneuken de hele natuur zo.
en ze op een nestje met jonge wolfjes afsturenquote:Op zondag 27 januari 2019 19:26 schreef Atak het volgende:
Gewoon paar kinderen met luchtbuksen het bos insturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |