SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Heel veel op elkaar geplakte stukjes Dagoduck-tape.quote:Op zondag 23 december 2018 21:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je moet toch ergens fysiek tegenaan kunnen staan
Houten latje.quote:Op zondag 23 december 2018 21:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je moet toch ergens fysiek tegenaan kunnen staan
GenotsOP.quote:Op zondag 23 december 2018 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Leuk hoe zo'n OP steeds langer wordt
Eigen huis en dartcourtquote:Op zondag 23 december 2018 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Heel veel op elkaar geplakte stukjes Dagoduck-tape.
ja alleen kan die ton blubbervet er wel uitquote:Op zondag 23 december 2018 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Helaas zijn er nobuddies die steeds Hendo eruit slopen.quote:Op zondag 23 december 2018 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas zijn er nobuddies die steeds Hendo eruit slopen.
Die bewegende Hendo mag er ook wel in.quote:Op zondag 23 december 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas zijn er nobuddies die steeds Hendo eruit slopen.
#unicornquote:
proestquote:Op zondag 23 december 2018 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken hoe ze er tegenwoordig uit ziet.
Die suggesties
[ afbeelding ]
Kalkoen nekquote:Op zondag 23 december 2018 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die suggesties
[ afbeelding ]
En T19quote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij MvG - Gando mogen ze na elke 2 sets wel een nieuwe bord ophangen vanwege een vernaggelde T20
Dus hij verliest deze wedstrijd nog met 4-3.quote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Aspinall gewoon favoriet in dit kwart zo
quote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef Grifte het volgende:
Voor in de pauze:
https://twitter.com/EnglishRussia1/status/1076938660963119109
Ruslandgoden
Bedankt voor het ons besparen van de afbeeldingen zelf. Je bent een goed man.quote:Op zondag 23 december 2018 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die suggesties
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2018 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die suggesties
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef Grifte het volgende:
Voor in de pauze:
https://twitter.com/EnglishRussia1/status/1076938660963119109
Ruslandgoden
Niet je dartbord roterenquote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij MvG - Gando mogen ze na elke 2 sets wel een nieuwe bord ophangen vanwege een vernaggelde T20
quote:Op zondag 23 december 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ziet Abeltje er nu uit? #dtv
quote:Op zondag 23 december 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/sor_soraya_86/quote:Op zondag 23 december 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbijquote:Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Aspinall gewoon favoriet in dit kwart zo
Net een fokkerquote:Op zondag 23 december 2018 22:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Sjak blijft zijn act volhouden.
Allemaal koters en fake wenkbrauwen.quote:Op zondag 23 december 2018 22:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/sor_soraya_86/
Te weinig tieten inderdaadquote:Op zondag 23 december 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal koters en fake wenkbrauwen.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een gifje van de massage van Barney?
Weet Yannick al dat hij besproken wordt?quote:Op zondag 23 december 2018 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
We zwaaien met zijn allen naar Yannick.
quote:
Is die er nog niet? Het Verdriet van FOK.quote:Op zondag 23 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet eentje met die man op zijn rug?
Maak hem even ZipGod.quote:Op zondag 23 december 2018 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is die er nog niet? Het Verdriet van FOK.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand zou die gifjes van Barney en VdV moeten combineren tot iets homo-erotisch.
Wat is ditquote:
Ik was aan het zuipen gister.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 23 december 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
WK neuk je moeder. Ik ben er KLAAR mee.
https://www.rtl7darts.nl/(...)het_verdriet_van_ee/quote:Op zondag 23 december 2018 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar zit dat moment ongeveer? Heb die hele docu niet geggeggegegeggegzien.
ja ik had 4-3 Aspinall voorspeld iddquote:Op zondag 23 december 2018 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze partij had van mij wel 7 sets mogen duren.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Komt er aan.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.rtl7darts.nl/(...)het_verdriet_van_ee/
5:15
#teamsinasquote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit betekent
Aspinall/Petersen/West/Alcinas/Van de Pas/Dolan in de halve finale.
Hoi Rits.quote:Op zondag 23 december 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 22:16:25@alaphilippe__ Doet me denken aan mezelf toen Van Gerwen vorig jaar de halve finale verloor en ik totaal geen plezier meer had om de finale te kijken. Was een aantal dagen totaal niet aanspreekbaar! Darts zit diep in mijn hart. reageer retweet
Dat wordt Aspinall of Dolan. De rest is te slecht of zijn dikke chokers.quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit betekent
Waarom was je op de hand van natte wind Aspinall? Kyle kan toch ook prima speren (als het draait, alleen het draait vaak niet)?quote:
Nadat Gary verloor heb ik ook niet meer gekeken. KutWKquote:Op zondag 23 december 2018 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Rits.twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 22:16:25@alaphilippe__ Doet me denken aan mezelf toen Van Gerwen vorig jaar de halve finale verloor en ik totaal geen plezier meer had om de finale te kijken. Was een aantal dagen totaal niet aanspreekbaar! Darts zit diep in mijn hart. reageer retweet
oh dat komt nu ineens hierdoor?quote:Op zondag 23 december 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2018 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit betekent
Ik ben graag op de hand van nieuwkomers die binnen een jaar mooie werken als deze neerzetten. Met Kyle duurt het ook wel erg lang voor het eruit komt.quote:Op zondag 23 december 2018 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom was je op de hand van natte wind Aspinall? Kyle kan toch ook prima speren (als het draait, alleen het draait vaak niet)?
quote:Op zondag 23 december 2018 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nicotineschoorsteenrochellach
Aspinall kan ook zomaar weer 92 gemiddeld gooien en dan 'gewoon' verliezen van een dubbel rakende Petersen.quote:Op zondag 23 december 2018 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat wordt Aspinall of Dolan. De rest is te slecht of zijn dikke chokers.
Ik zag een krantenknipsel voorbijkomen dat zijn familie het afgelopen jaar ook soort van bedreigd is. Misschien is dat 't.quote:Op zondag 23 december 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Nou Zjak, kom maar op met dat nieuws over Rab.
Dit potje was goed, zijn vorige twee waren vrij middelmatig.quote:Op zondag 23 december 2018 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben graag op de hand van nieuwkomers die binnen een jaar mooie werken als deze neerzetten. Met Kyle duurt het ook wel erg lang voor het eruit komt.
quote:Op zondag 23 december 2018 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aspinall, Petersen, West, Van der Pas, Alcinas of Dolan in de semi?
Topshow wel
quote:Op zondag 23 december 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik kreeg een hartstilstand tijdens de wedstrijd van mijn WK favoriet Kyle Anderson en ik had het op het nippertje overleefd. Ik baal er wel verschrikkelijk van dat Kyle Anderson niet van Aspinall heeft gewonnen. Ik hoop dat de PDC Kyle Anderson een PL plek gunt
Kut WK en anders niks.quote:Op zondag 23 december 2018 22:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nadat Gary verloor heb ik ook niet meer gekeken. KutWK
Deze pot was in ieder geval niet slechtquote:Op zondag 23 december 2018 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben graag op de hand van nieuwkomers die binnen een jaar mooie werken als deze neerzetten. Met Kyle duurt het ook wel erg lang voor het eruit komt.
Die Yannick is wel een aardig geavanceerde bot, zie weinig letterlijke herhalingen met de namen verwisseld.quote:Op zondag 23 december 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik kreeg een hartstilstand tijdens de wedstrijd van mijn WK favoriet Kyle Anderson en ik had het op het nippertje overleefd. Ik baal er wel verschrikkelijk van dat Kyle Anderson niet van Aspinall heeft gewonnen. Ik hoop dat de PDC Kyle Anderson een PL plek gunt
Artificial Intelligence hequote:Op zondag 23 december 2018 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die Yannick is wel een aardig geavanceerde bot, zie weinig letterlijke herhalingen met de namen verwisseld.
Vandaag hopen wij op alles.quote:Op zondag 23 december 2018 22:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Reyes ook al zo'n alles of niets darter
quote:Op zondag 23 december 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ritsgodtwitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 22:21:43@yannickdevos7 Heel sportief van je. Ik leef met je mee. reageer retweet
Opvallend mild. Geen 'arrogante teringklootzak aspinall' of iets in die trant.quote:Op zondag 23 december 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoop op topshow Cross - Dimitri, revanche halen voor vorig jaar.quote:
Ja hij praat ook als een zwakbegaafde.quote:Op zondag 23 december 2018 22:22 schreef T3hTommay het volgende:
Ik luisterde half, zei Cross nou dat Spanje in het zuiden van Frankrijk ligt?
quote:Op zondag 23 december 2018 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geniet ervan DRT-users, dit is het laatste potje darts voor de rustperiode van 3 dagen.
(lol)quote:
Petersen gooide White eruitquote:Op zondag 23 december 2018 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(lol)
Wie hebben ze er allemaal uit gegooid?
Ik wil een woordgrap maken over hapt-onoom en dikzakken, maar ik kom er even niet uit. Ik speel hem over aan SlechteWoordgrappen.quote:Op zondag 23 december 2018 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werkt een haptonoom alleen met dikke mensen?
Het Verdriet van DRT.quote:Op zondag 23 december 2018 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geniet ervan DRT-users, dit is het laatste potje darts voor de rustperiode van 3 dagen.
Aspinall ook nog Price en Dolan Cullen, al is die laatste niet zo vreemdquote:Op zondag 23 december 2018 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(lol)
Wie hebben ze er allemaal uit gegooid?
Ik hoop dat hij 4-0 verliestquote:Op zondag 23 december 2018 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op viessmerige TON-finishes van Cross
Stijn wordt ook ouderquote:Op zondag 23 december 2018 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij werd altijd wild van Vindaloo.
Klok is lekker bier.quote:Op zondag 23 december 2018 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heeft die Cross geen KlokGod intro meer?
Misschien heeft hij inmiddels geen toilet meer nodig.quote:Op zondag 23 december 2018 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij werd altijd wild van Vindaloo.
nee die heb ik niet gekochtquote:Op zondag 23 december 2018 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kan prima op die oche mat van 50 euro die je net hebt gekocht.
huh wat?quote:Op zondag 23 december 2018 22:29 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vind Reyes ook een beetje op Ziyech lijken.
Dat wel. Met het verschil dat ik het nu niet thuis deed.quote:
Gemiste kans om geld te verspillen.quote:
HA HA HAquote:Op zondag 23 december 2018 22:33 schreef KennyPowers het volgende:
lucky klootzak cross wandelt naar de titel
Na zo’n jaar van Anderson zou de PDC gek zijn om hem geen ticket te geven.quote:Op zondag 23 december 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik kreeg een hartstilstand tijdens de wedstrijd van mijn WK favoriet Kyle Anderson en ik had het op het nippertje overleefd. Ik baal er wel verschrikkelijk van dat Kyle Anderson niet van Aspinall heeft gewonnen. Ik hoop dat de PDC Kyle Anderson een PL plek gunt #rtl7darts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |