Dat is helaas zo goed als onmogelijk als je niet bij de BEAF bent. Je kan altijd nog proberen om minister van defensie te worden, die gebruiken hun staus meestal wel om een keer mee te vliegen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:49 schreef onpartijdigert het volgende:
hoe win je een gratis b vlucht?
Dank U meneer, helaas hebben jullie geen F-16 demo team meer want die waren ook wel vet.quote:
Ja dat is erg spijtig. Komt jullie demo team naar onze luchtmachtdagen?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Dank U meneer, helaas hebben jullie geen F-16 demo team meer want die waren ook wel vet.
Daar ben ik zeker van. We doen nu ook al afwisselend de QRA. En nu we ook de F-35 gaan kopen lijkt het me dat de beide luchtmachten nog veel meer gaan samen werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja dat is erg spijtig. Komt jullie demo team naar onze luchtmachtdagen?
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja dat is erg spijtig. Komt jullie demo team naar onze luchtmachtdagen?
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:16 schreef aaradorn het volgende:
Ik zie zelf vador wel eens vliegen op adsb. Tevens veel BAF F16's bij mijn werk, de landings/start baan staat vrijwel perfect gericht op mijn werk.
Oud? Kruip jij maar lekker terug in je blauwe leopard.quote:
Echt wel, daar kan de F-35 maar van dromenquote:Op woensdag 17 juni 2020 09:54 schreef Innisdemon het volgende:
Man, wat is die F16 toch een prachtig vliegtuig !
Daarom slaap ik 's nachts nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 01:08 schreef Fcu030 het volgende:
Goed om te zien dat Eddy ons luchtruim zo veilig houdt. Ga zo door Ed!
zo iets als bef maar dan andersquote:
Ze zijn in Leeuwarden gestationeerd. Of ze al operationeel zijn weet ik niet. Ik ben een Belg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:24 schreef cosmosis het volgende:
Heeft NL nou ondertussen meerdere F-35 jets actief in gebruik? Of is het nog steeds pappen en nathouden...
RIP.quote:
Fake news hope ik?quote:
quote:
quote:Oleksandr Yakovych Oksanchenko also known as "Grey Wolf" (born 26 April 1968 – 25 February 2022), was a Ukrainian fighter pilot. He was a colonel in the Ukrainian Air Force who retired in 2018. He resumed his duties during the 2022 Russian invasion of Ukraine. Oksanchenko died in the air while distracting Russian aircraft in February 2022. He was posthumously awarded the Order of Gold Star .
From 2013 to 2018, Oksanchenko was a display pilot of the Sukhoi Su-27 for the Ukrainian Air Force.
On the night of 25 February 2022, Oksanchenko was shot down while flying over Kyiv by a Russian S-400 missile system.
Source : Wikipedia
Je moet toch niet gaan huilen omdat je geen mod meer bent... En jammer voor jou dat de landmacht een verouderd defensie onderdeel is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:05 schreef Pumatje het volgende:
Met welk doel post je deze oude beelden van een relatief niet exotische club eigelijk? Soort dropbox?
Ben al jaren uit dienst. Maar wie kijkt er op een NL forum naar oude belgische zooi? Niemand reageert erop.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 03:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet toch niet gaan huilen omdat je geen mod meer bent... En jammer voor jou dat de landmacht een verouderd defensie onderdeel is.
Hier een bonus speciaal voor jou![]()
Wanneer was ook al weer een Nederlandse F-16 demo met negatieve G?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:00 schreef Pumatje het volgende:
Hier, vliegtuigen van een luchtmacht uit de 21e eeuw
Wie boeit demonstraties nou watquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wanneer was ook al weer een Nederlandse F-16 demo met negatieve G?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:08 schreef sp3c het volgende:
Doe niet zo irritant joh
Het is nota bene een van de weinige topics die een beetje loopt hier in DEF
Stop gewoon met volgen en zit niet zo te zeiken
quote:
Ik doe wat ik kan voor mijn enge maatjequote:
Om jou te pesten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:05 schreef Pumatje het volgende:
Met welk doel post je deze oude beelden van een relatief niet exotische club eigelijk? Soort dropbox?
Echt welquote:
Nee klopt erg vernieuwend of verrassend was het niet zeker niet. Maar triestig vind ik overdreven. veelal solo displays en teamdemo's die op veel plekken te zien zijn. Maar zeker wel leuk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 05:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Blijf maar weg niks te zien. Triestig heel triestig
34 keer F-35quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:36 schreef sp3c het volgende:
Is er eigenlijk al zicht op een opvolger in België?
c/n AY-01 (toekomstig s/n FL-01) is 10 november van de assemblage lijn afgerold.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:36 schreef sp3c het volgende:
Is er eigenlijk al zicht op een opvolger in België?
Daar hebben we in een democratisch land een toilet voor. Maar wanneer ga je ook al weer verhuizen naar noord korea of china? Ik help je graag een handje rat...quote:
Ik zit hier prima, geen behoefte aan verhuizen. Desalniettemin schijt ik nog steeds op defensie.quote:Op zondag 24 december 2023 09:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar hebben we in een democratisch land een toilet voor. Maar wanneer ga je ook al weer verhuizen naar noord korea of china? Ik help je graag een handje rat...
quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik zit hier prima, geen behoefte aan verhuizen. Desalniettemin schijt ik nog steeds op defensie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |