SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaassenquote:Op zondag 23 december 2018 17:44 schreef KennyPowers het volgende:
Klaasen had de tering klootzak Brown zijn werparm moeten breken.
quote:Op zondag 23 december 2018 17:46 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Wade wint en dan voor Browns gezicht gaat juichen
quote:
Je zo laten kennen tegen een postbode uit Andorra, koekoekquote:
Nou ja, qua gedrag is het een echte bruinhemd.quote:Op zondag 23 december 2018 17:49 schreef PzKpfw het volgende:
Hij heet dan wel Brown maar zo bruin is ie helemaal niet.
Publiek was voor de sympathieke Asadaquote:Op zondag 23 december 2018 17:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Keegan is minstens zo irritant maar dat dronken publiek kiest nog steeds de kant van Brown :’)
Daar geloof ik niet inquote:Op zondag 23 december 2018 17:53 schreef Poepz0r het volgende:
Lewis er vanavond ook uit koekoek wat een genot
quote:Op zondag 23 december 2018 17:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja weetjewattis fijne feestdagen gelukkig nieuwjaar illegaal vuurwerk maggwoonnietgebeure
Kinderlokker HYPEquote:
Ik moest hierom lachen.quote:Op zondag 23 december 2018 17:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja weetjewattis fijne feestdagen gelukkig nieuwjaar illegaal vuurwerk maggwoonnietgebeure
Jammer, zo vaak worden ze niet herhaald.quote:
Dat hebben er wel meer het afgelopen jaar niet gedaanquote:Op zondag 23 december 2018 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lewis gooit werkelijk het hele jaar geen drol
Eerst analyse en 3 voor Aardrijkskunde.quote:
K. Anderson - Aspinall is mij om het even, met de rest eens.quote:Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis
Asp
Reyes
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Geen K Anderson in de PL dus?quote:Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis
Asp
Reyes
Lewisquote:Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis
Asp
Reyes
K . Anderson chokerquote:Op zondag 23 december 2018 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
K. Anderson - Aspinall is mij om het even, met de rest eens.
twitter:ArthurJWade1 twitterde op zondag 23-12-2018 om 17:56:04Thank fuck for that!! #JamesWade #WHDarts reageer retweet
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 17:54:26Dit was echt slechtste dart middag ooit! Veel klote uitslagen. Ik hoop vanavond in ieder geval op succes voor Kyle Anderson zodat hij wellicht PL kan halen. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2018 17:59 schreef Kopiko het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 23-12-2018 om 17:54:26Dit was echt slechtste dart middag ooit! Veel klote uitslagen. Ik hoop vanavond in ieder geval op succes voor Kyle Anderson zodat hij wellicht PL kan halen. #rtl7darts reageer retweet
Dat zou zomaar eens met Vèncàn kunnen zijn.quote:Op zondag 23 december 2018 17:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eerst analyse en 3 voor Aardrijkskunde.
De volgende keer een vraag over grondstoffen stellen.quote:Op zondag 23 december 2018 18:07 schreef T3hTommay het volgende:
Ze hadden het gewoon Drie voor Geografie moeten noemen, bekt lekkerder.
ROT OP DONNIE
of topografie inderdaad
"Ik heb dan misschien het meeste dartsverstand. Helaas ben ik nog nooit met mijn dollie in een poesje beland."quote:Op zondag 23 december 2018 18:07 schreef wimderon het volgende:
Zjak had ook nog een regeltje moeten hebben.
quote:Op zondag 23 december 2018 18:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
"Ik heb dan misschien het meeste dartsverstand. Helaas ben ik nog nooit met mijn dollie in een poesje beland."
quote:Op zondag 23 december 2018 18:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
"Ik heb dan misschien het meeste dartsverstand. Helaas ben ik nog nooit met mijn dollie in een poesje beland."
raaaaaaazendquote:Op zondag 23 december 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Ongelofelijk dat de vuile klootzak Wade een 3-1 achterstand heeft goedgemaakt tegen Brown. Wade verdiende het al niet om van Asada te winnen en wat mij betreft verdiend die lucky klootzak 2 gebroken armen zodat hij in de PL van volgend jr ook geen fratsen kan uithalen #rtl7darts
Ik had het nog erger verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Ongelofelijk dat de vuile klootzak Wade een 3-1 achterstand heeft goedgemaakt tegen Brown. Wade verdiende het al niet om van Asada te winnen en wat mij betreft verdiend die lucky klootzak 2 gebroken armen zodat hij in de PL van volgend jr ook geen fratsen kan uithalen #rtl7darts
Vanavond voormalig keelgrijper A. Lewis, de altijd sympathieke K. Anderson en dartslegende Cross.quote:Op zondag 23 december 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
Yannick is HordijkNR1Fanquote:Op zondag 23 december 2018 18:11 schreef Caland het volgende:
"Ik hoop dat Wade terminaal wordt"quote:Op zondag 23 december 2018 18:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had het nog erger verwacht eigenlijk.
Wie verdenk je in het topic dat achter de yannickbot zit, bob?quote:Op zondag 23 december 2018 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Yannick niet gewoon een bot zijn?
Nog niemand specifiek.quote:Op zondag 23 december 2018 18:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie verdenk je in het topic dat achter de yannickbot zit, bob?
twitter:ochepedia twitterde op zondag 23-12-2018 om 18:10:04From 2-1 behind Seigo Asada, Wade completed all 7 finishes of less than 100 that he attempted.From 3-2 behind Keegan Brown, Wade hit 6 consecutive finishing doubles. reageer retweet
Wat een godquote:Op zondag 23 december 2018 18:22 schreef Tagliano het volgende:
twitter:ochepedia twitterde op zondag 23-12-2018 om 18:10:04From 2-1 behind Seigo Asada, Wade completed all 7 finishes of less than 100 that he attempted.From 3-2 behind Keegan Brown, Wade hit 6 consecutive finishing doubles. reageer retweet
ik verdenk szuraquote:Op zondag 23 december 2018 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Yannick niet gewoon een bot zijn?
Is er al een episch Koert fantopic? Anders maak ik die wel even.quote:
Spanjaardenquote:Op zondag 23 december 2018 18:48 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk gaat de altijd sympathieke Spanjool Cristo Reyes weer eens vlammen.
Hopelijk kan je deze teleurstelling verwerkenquote:Op zondag 23 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
BNW / BNW Special: Een reis door tijd en ruimte
Ik las BBW special, teleurgesteld.
Er staan wel viesdikke planeten in dat topic.quote:Op zondag 23 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Boh boh stukje planeet.quote:Op zondag 23 december 2018 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er staan wel viesdikke planeten in dat topic.
quote:Op zondag 23 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
goeie rondingen bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 23 december 2018 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)het_ging_voor_geen_/
Zaadleg
Mani is zijn zakgeld aan het oppotten.quote:Op zondag 23 december 2018 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nijman tegen Fitton, wie wil dat nou niet zien?
Hoeveel kost zoiets?quote:
Zou ze ook rood schaamhaar hebben? - Poepz0rquote:Op zondag 23 december 2018 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
Geile rooie cheerleader snol bohbohbohbohbohbohbohbohboh
Wat dat aangaat is het jammer voor hem dat er geen clash tussen Chris Landman en Doggy Dawson op de rol staat.quote:Op zondag 23 december 2018 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mani is zijn zakgeld aan het oppotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |